SPECJALISTA DS. PROCESU Z JĘZYKIEM CZESKIM / SŁOWACKIM Katowice oferta pracy PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROCESU Z JĘZYKIEM CZESKIM / SŁOWACKIM
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: - Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz. Do uzgodnienia (preferowane jak najszybciej).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub pokrewne, filologicznym (angielska, czeska,słowacka). Doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym. Wymagana znajomość języka czeskiego lub słowackiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
Data publikacji: 2016-09-14
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chorzowska 152, 40-101 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz. Do uzgodnienia (preferowane jak najszybciej).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub pokrewne, filologicznym (angielska, czeska,słowacka). Doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym. Wymagana znajomość języka czeskiego lub słowackiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: nie mniej niż 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz. Do uzgodnienia (preferowane jak najszybciej).
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PROCESU Z JĘZYKIEM CZESKIM / SŁOWACKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub pokrewne, filologicznym (angielska, czeska,słowacka). Doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym. Wymagana znajomość języka czeskiego lub słowackiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
Nazwa pracodawcy:
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
00-638 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: angielski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kariera_sdc (at) pl.pwc.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail, Godziny : 8:00-14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.pwc.pl
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH. POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.09.2016
Data dodania oferty pracy: 13.09.2016
Oferta pracy ważna do: 13.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Pon-Pt 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Opole (opolskie)
Przygotowuje,eksponuje,wydaje (sprzedaje) oraz serwuje konsumentom towary handlowe,wyroby kulinarne i napoje w różnego typu bufetach i barach otwartej i zamkniętej sieci placówek gastronomicznych.
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Bedlno (łódzkie)
WYKONYWANIE POŁĄCZEŃ WYCHODZĄCYCH, UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Sopot (pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kierowanie i nadzór nad poprawną pracą Stacji Uzdatniania Wody,koordynacja spraw administracyjnych i technologicznych stacji,planowanie pracy stacji, jej przeglądów i remontów
CIECH Soda Polska s.a. - 2018-05-02 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)
Wymagania: chęci do pracy, zainteresowanie tematyką zwierząt.
"ZOO-MAR" Sklep Zoologiczny Mirosław Machalski - 2016-04-26 - Racibórz (śląskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP. Z O.O. - 2018-06-15 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista kontroli produkcji
CO.RAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- kontakt z klientem i obsługa bieżących zamówień;- przygotowywani próbek produktów firmy AKSAM dla klientów;- przesyłanie próbek produktów do klientów i koordynacja wysyłki tych próbek;- prowadzenie korespondencji handlowej z klientami;- rozsyłanie ofert do klientów;- kontakt z firmami kurierskimi celem zmówienia kuriera;- koordynacja prac związanych z realizacją bieżących zamówień;- przygotowywanie podstawowej dokumentacji eksportowej m.in. specyfikacje, pisma potwierdzające odbiór towaru od klienta;- przygotowywanie analiz i statystyk klientów eksportowych;- archiwizowanie dokumentacji handlowej.
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Malec (małopolskie)
Analiza rynku pracy, wykorzystanie wszystkich dostępnych źródeł oraz narzędzi rekrutacyjnych, współpraca z menadżerami, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, biurami karier, odpowiedzialność za całość procesu rekrutacyjnego (przygotowywanie i umieszczanie ogłoszeń, selekcja CV, wywiady telefoniczne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie raportów z poszczególnych etapów rekrutacji), aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku (direct search), odpowiedzialność za działania z obszaru Employer Branding.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie zajęć z młodzieżą. Organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu aktywnego poszukiwania pracy.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-02-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
-rozliczenie czasu pracy, rozliczenie finansowe, dołączenie spraw do systemu oraz ich kontrola pod kątem spójności i kompletności, zamówienia, itp
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Nekla (wielkopolskie)
pielegnacja terenów zielonych - bieżące prace przy utrzymaniu terenów zielonych, pielęgnacja klombów, grabienie trawy, sadzenie kwiatów, przycinanie krzewów
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Górzno (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie zamówień, fakturowanie
Industrial Starter Polska sp. z o.o. - 2016-07-27 - Sosnowiec (śląskie)
Stworzenie autorskiej strategii i polityki handlowej i marketingowej wydzielonej części przedsiębiorstwa; przygotowanie serii ofert (w tym skierowanych na rynek wschodni przygotowanych w języku rosyjskim) na zamówienie poszczególnych zorganizowanych części przedsiębiorstw; wykonywanie zadań pokrewnych.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Kraków (małopolskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, obsługa telefoniczna i e-mail klientów, obsługa programu do obsługi klientów, przygotowywanie dokumentacji dla klientów - oferty,
AKADEMIA SZKOLEŃ I ROZWOJU SUPERIOR MAŁGORZATA JUCHA - 2017-01-05 - Rzeszów (podkarpackie)
W zakresie ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późn. zm.). 1. Prowadzenie i udostępnianie Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w tym: - sprzedaż map ewidencyjnych, glebowych i sytuacyjno-wysokościowych, - przyjmowanie zgłoszeń robót od jednostek wykonawstwa geodezyjnego, - przygotowanie warunków technicznych, - utrzymanie w aktualnym stanie zasobu, - dbałość o estetykę i stan techniczny zasobu, - odnawianie zniszczonych materiałów. 2. Powszechna taksacja nieruchomości oraz opracowanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości (art. 7d, pkt.5). 3. Ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (art.7d, pkt.6) - przyjmowanie zawiadomień o zniszczeniu znaków geodezyjnych, urządzeń zabezpieczających te znaki oraz budowli trangulacyjnych, ich uszkodzeniu, przemieszczaniu lub zagrażaniu przez nie bezpieczeństwu życia lub mienia (art.l5,ust.3), - przejecie w zarząd nieruchomości państwowych, wydzielonych w związku z usytuowaniem na nich znaków geodezyjnych, grawimetrycznych, magnetycznych urządzeń zabezpieczających te znaki i budowli triangulacyjnych (art.53).
Starostwo Powiatowe w Pajęcznie - 2017-06-01 - Pajęczno (łódzkie)
Kontrola: skuteczności mycia i dezynfekcji, jakości produkowanych produktów, dobrostanu zwierząt.Weryfikacja i analiza wyników badań i dokumentów systemowych.
OSI POLAND FOODWORKS sp. z o.o. - 2016-04-11 - Chróścina (dolnośląskie)
odbieranie i wykonywanie telefonów, wystawianie faktur, (miejsce pracy 500m. od pętli autobus. (103)
WYDAWNICTWO RADA MARIUSZ DROZDOWICZ - 2016-11-28 - Karnin (lubuskie)
Sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji zapasów materiałów, tj. wprowadzanie PZ i WZ do programu magazynowego, przygotowywanie rejestru płatności,
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Bełchatów (łódzkie)
dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultacja dokonywanych transakcji, poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Łódź (łódzkie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych; realizacja zadań sprzedazowych, obsługa ofert
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-07-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-rozliczanie czasu pracy-sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON-współpraca z zarządem firmy-sporządzanie raportów kadrowo-płacowych-nadzór nad terminowąścią badań i składek-rozliczanie umów cywilono-prawnych
FISCHER AUTOMOTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-08 - Mroczków (świętokrzyskie)
- weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku - przygotowanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami i ich parafowania- prowadzenie monitoringu sprawozdawczosci na potrzeby Centrali Agencji monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych - rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania - udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzanie szkoleń potencjalnych wnioskodawców
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-06-14 - Gdynia (pomorskie)
Wsparcie techniczne w zakresie integracji systemowych systemu Workday i innych. Rozwiązywanie problemów. Projektowanie i wdrażanie integracji między systemami IT HR
Swarowski Global Business Services sp. z o.o. - 2018-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
organizacja imprez kulturalnych organizowanych przez KCK
KUJAWSKIE CENTRUM KULTURY - 2016-09-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW, WYSTAWIANIE FAKTUR, KOORDYNOWANIE DOSTAW, UZGODNIENIA MAGAZYNOWE
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2016-07-27 - Świdnica (dolnośląskie)