SPECJALISTA DS.ORGANIZACJI SZKOLEŃ - 1075 Świdnica oferta pracy Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka
Stanowisko: SPECJALISTA DS.ORGANIZACJI SZKOLEŃ - 1075
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Data publikacji: 2016-07-27
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ prowizjagodziny pracy 7:30-15:30, umowa na dwa lata
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.ORGANIZACJI SZKOLEŃ - 1075
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła znajomość programów: Word i Excel
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, mile widziany status studenta, umiejętność pracy w programie Word, Exel, Power Point, samodzielność i dobra organizacja pracy, sumienność, odpowiedzialność, uczciwość, duża motywacja do pracy, doświadczenie w branży i/lub dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Nazwa pracodawcy: Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV zdjęciem
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - pracodawca skontaktuje się z osobami wybranymi
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 27.07.2016
Oferta pracy ważna do: 31.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z zaopatrzeniem, - przygotowywanie dokumentów do postepowania przetargowego na dostawy, - prowadzenie spraw związanych z gospodraką odpadami, magazynowaniem odpadów, - rozliaczanie zużycia paliw, emisji spalin do powietrza, emisji LZO, - zlecanie napraw samochodów i likwidacja szkód komunikacyjnych. Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - osobiście, tel.: 71 320 01 10, e-mail: renata.lipinska (at) imgw.pl
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy Oddział we Wrocławiu - 2017-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Identyfikowanie klientów docelowych i opracowywanie strategii ich pozyskania, aktywne tworzenie nowych możliwości biznesowych, budowanie długotrwałych relacji z kadrą kierowniczą oraz zagranicznymi klientami, rozwijanie strategii za pośrednictwem poczty e-mail oraz stałe monitorowanie osiągnięć biznesowych firmy, kontrhenci z Europy Wschodniej (Rosja i Kazachstan)miejsce pracy: Wrocław, ul Ryneksala E
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)
AKTWYNE POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW DO UBEZPIECZENIA, POSZERZENIE RYNKU POPRZEZ WŁĄCZENIE DO WSPÓŁPRACY NOWYCH PARTNERÓW BIZNESOWYCH (POŚREDNIKÓW), PODTRZYMYWANIE RELACJI Z ISTNIEJĄCYMI KLIENTAMI FIRMY, DORADZTWO W ZAKRESIE GAMY PRODUKTÓW/USŁUG FIRMY (BROKERSKIE BIURO UBEZPIECZENIOWE), REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH, ARCHIWIZACJA I RAPORTOWANIE BIEŻĄCYCH WYNIKÓW PRACY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁĆENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ, UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWE I ZNAJOMOŚĆ TECHNIK SPRZEDAŻY, SUKCESY W POZYSKIWANIU NOWYCH KLIENTÓW, UMIEJĘTNOŚCI NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW I BUDOWANIA DŁUGOFALOWYCH RELACJI, KOMUNIKATYWNA, OTWARTA OSOBOWOŚĆ, MILE WIDZIANE: ZNAJOMOŚĆ BRANŻY UBEZPIECZENIOWEJ, ZNAJOMOŚĆ PRODUKTÓW UBEZPIECZENIOWYCH, KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO LUB J.NIEMIECKIEGO, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL malgorzata.glueck (at) proffman.pl
PROFFMAN BROKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-06-19 - Racibórz (śląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
ogólny zakres obowiązków:- prowadzenie akt osobowych pracowników i kontrola urlopów- kontrola raportów kasowych i bankowych, rozrachunki z kontrahentami, windykacja należności- dekretacja dokumentów zakupu i kosztów- przygotowywanie dokumentacji dla zewnętrznej księgowości- prowadzenie rozchodów i przychodów wewnętrznych- zajmowanie się dokumentacją dotyczącą systemu kontroli jakości
ECO PROGRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-10 - Boguchwała (podkarpackie)
jw.
Sol Financial Services Polska Sp. z o.o. - 2018-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, tj.: administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym; zamawianie towarów od dostawców i dbanie o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego
BUDKO COMPANY Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa klienta w dziale sprzedaży biura podróży. Przyjmowanie ofert, prezentacja i sprzedaż ofert. Kontakt z klientami, marketing. Kontakt i poszukiwanie klientów korporacyjnych.
SUN TRAVEL BIURO PODRÓŻY DOROTA CHABOWSKA - 2016-02-03 - Piła (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych oraz wszelkich dokumentów związanych z rekrutacją i zatrudnianiem cudzoziemców.Prowadzenie rozmów z kandydatami jak również weryfikacja dokumentów pobytowych i dokumentówosobowych w urzędach z miejsca ich wystawienia, prowadzenie rozmów z agencjami zatrudnienia z poza terenu Polski.
LEO I VIRGIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-14 - Gdańsk (pomorskie)
Pełnienie funkcji osoby kontaktowej dla rozwiązań BI-rozwiązania projektowe w korporacji z firmy konsultingowej, analiza szacowania nakładu do realizacji, testowanie Go-live support, szkolenia użytkowników, nadzór konsultantów zewnętrznych i wewnętrznych z innymi zespołami IT w zintegrowanych rozwiązaniach, planowanie BO BI i raportowanie w sieciach komórkowych i Internetu, wsparcie SAP BI, zapewnienie bezpośredniego wsparcia dla użytkowników EnerSys Europe Holding, działania w systemach raportowania wewnętrznego, szkolenie dla pracowników w zakresie modułu SAP BI, tworzenie dokumentacji wewnętrznej i podręczników dla użytkowników, aktywny udział w projektach korporacyjnych, odpowiedzialność za przestrzeganie procedur i zasad polityk korporacyjnych systemów informacyjnych. Praca w siedzibie firmy, możliwe także wyjazdy na delegacje zagraniczne.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zakres obowiązków:- przyjęcie i wydanie towaru z magazynu zgodnie z dokumentacją,- przeprowadzanie inwentaryzacji,- dbanie o właściwe składowanie materiału i jego rotację,- nadzór/kierowanie kilku osobową załogą,- utrzymywanie porządku i estetyki na powierzonym terenie,- gospodarka odpadami.Wymagania:- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,- posiadania uprawnień do obsługi wózków widłowych,- znajomości zasad prowadzenia gospodarki magazynowej,- zaangażowania, dyspozycyjności,- czynne uprawnienia prawa jazdy kat.: BOferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-08-17 - Racibórz (śląskie)
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów- bieżący kontakt i obsługa klientów- organizowanie i koordynowanie spotkań z klientami- raportowanie wyników- dbanie o właściwy wizerunek firmy.
Szczepan Brzeski "ART OF FINANCE Doradztwo Biznesowe" - 2016-02-19 - Kraków (małopolskie)
Organizacja szkoleń oraz przygotowywanie ofert przetargowych
Centrum Tłumaczeń, Doradztwa i Edukacji ,,Pragmatic sp zo.o. - 2016-02-01 - Kielce (świętokrzyskie)
• planowanie, koordynowanie oraz realizacja działań zakupowych,• obsługa klientów kluczowych krajowych i zagranicznych• organizowanie oraz udział w akcjach promocyjnych, targach, konferencjach,• koordynacja przygotowań materiałów reklamowych,• aktualizacja katalogów, ofert, dokumentów wewnętrznych
Wytwórnia Wyrobów Foliowych „FOLPLAST” T. Pawlik, R. Pawlik Sp. J - 2017-02-28 - Kościan (wielkopolskie)
Wykonywanie elewacji budynków, murowanie ścian.
Sinmag Sp. z o.o. - 2017-11-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:1) nadzór nad infrastrukturą obiektów szpitala;2) koordynacja prac pracowników działu (utrzymanie ruchu, remonty maszyn, remonty instalacyjno-budowlane);3) koordynacja i monitorowanie prac w zakresie techniczno-eksploatacyjnym prowadzonych na terenie szpitala;4) współpraca z firmami zewnętrznymi, świadczącymi usługi na rzecz Szpitala (bieżące techniczno-eksploatacyjne utrzymanie nieruchomości, umowy, przeglądy i serwisy techniczne urządzeń i instalacji);5) udział w opracowywaniu i realizacji planów remontów, inwestycji i przeglądów;6) nadzór nad robotami remontowymi;7) odbiory techniczne wykonywanych prac;8) udział w organizacji przetargówi konkursów ofert dotyczących obsługi techniczno-eksploatacyjnej;9) prowadzenie dokumentacji wymaganej prawem;10) udział w tworzeniu i realizacja planu finansowego działu;11) przestrzeganie przepisów bhp i p/poż;12) nadzór i kontrola ważności dokumentów dopuszczających pracowników do pracy, w tym uprawnień i zaświadczeń lekarskich, szkoleń bhp;13) nadzór nad prawidłowym zużyciem materiałów wykorzystywanych do bieżących napraw i konserwacji przez pracowników działu.Oferujemy:1) stabile zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;2) pracę w przyjaznej atmosferze;3) możliwość rozwoju zawodowego.
Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie, składanie i kompletowanie wyrobów wykonanych z tworzyw sztucznych, łączenie elementów za pomocą techniki klejenia, czyszczenie gotowych złożonych elementów
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Bochnia (małopolskie)
obsługa klienta, uzgodnienia techniczne i handlowe, wyjazdy do klienta, negocjacje handlowe
"ZAKŁAD PRODUKCJI AUTOMATYKI SIECIOWEJ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-22 - Przygórze (dolnośląskie)
realizacja projektów systemowych finansowych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszlekich inicjatyw programowych służących aktywaicaji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-05-16 - Poznań (wielkopolskie)
utrzymywanie kontaktu z klientami, pozyskiwanie klientów, tworzenie bazy danych, negocjowanie umów
TVM2 SP. Z O. O. - 2016-03-23 - Biała Podlaska (lubelskie)
dokonywanie zakupów materiałów i produktów, kontrola stanów materiałowych, negocjowanie warunków zakupów, śledzenie zużycia materiałów pod kątem zgodności z normą, dostosowywanie poziomu zapasów do potrzeb zakładu, rozliczanie czasu pracy kierowcy
Meprozet Kościan S.A. - 2017-10-23 - Kościan (wielkopolskie)
Ewidencja zdarzeń gospodarczych na kontach, sporządzanie przelewów za faktury, sporządzanie rejestru zakupu, materiału, usług, sporządzanie poleceń księgowania, prowadzenie analityki kont.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "KISIELIN" - 2018-07-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za: zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-06 - Tajęcina (podkarpackie)
zakup materiałów, surowców wg zapotrzebowania, zapewnianie transportu, prowadzenie dokumentacji, wyjazdy po zaopatrzenie, tłumaczenie dokumentów obcojęzycznych
METAL-GUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-25 - Zielona Góra (lubuskie)
-prowadzenie kampanii e-marketingowych (kampanie reklamowe, mailingi, newslettery, aktywności SEM oraz SEO), których celem jest sprzedaż oferty platformy e-commerce,-współpracę z category managementem w przygotowywaniu oferty promocyjnej,-koordynowanie działań w obszarze mediów społecznościowych,-badanie i analizę efektywności podejmowanych działań w sieci, rekomendowanie i wdrażanie zmian,-poszukiwanie nowych rozwiązań i działań marketingowych w sieci oraz wdrażanie najlepszych praktyk,-rozwój narzędzi komunikacji sprzedażowej z użytkownikiem,-realizację powierzonych planów sprzedażowych e-commerce,-analizę działań konkurencji.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Przedmiejska, sala C
Wealth Voice Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia; godz. pracy: 7.00- 15.00
Usługi Dekarskie PeKa Bud Piotr Kitowski - 2017-08-10 - Czerwieniec (pomorskie)
Lagowanie i krojenie materiału. Przygotowywanie materiałów (wycinków) do kolejnego etapu produkcji. Praca stojąca przy stole krojczym. Wymagany dobry stan zdrowia pozwalający na prace stojącą.
POLTEX Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Golenice (zachodniopomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)