SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH Boguchwała oferta pracy ECO PROGRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: ogólny zakres obowiązków:- prowadzenie akt osobowych pracowników i kontrola urlopów- kontrola raportów kasowych i bankowych, rozrachunki z kontrahentami, windykacja należności- dekretacja dokumentów zakupu i kosztów- przygotowywanie dokumentacji dla zewnętrznej księgowości- prowadzenie rozchodów i przychodów wewnętrznych- zajmowanie się dokumentacją dotyczącą systemu kontroli jakości
Data publikacji: 2015-12-10
Lokalizacja: Boguchwała (podkarpackie)
Pracodawca: ECO PROGRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:TKACZOWA 407A, 36-040 Boguchwała, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ogólny zakres obowiązków:- prowadzenie akt osobowych pracowników i kontrola urlopów- kontrola raportów kasowych i bankowych, rozrachunki z kontrahentami, windykacja należności- dekretacja dokumentów zakupu i kosztów- przygotowywanie dokumentacji dla zewnętrznej księgowości- prowadzenie rozchodów i przychodów wewnętrznych- zajmowanie się dokumentacją dotyczącą systemu kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Boguchwała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Boguchwała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wymagania:- podstawowa wiedza z zakresu kadr, płac i księgowości- rzetelność, dokładność, dobra organizacja pracy- znajomość angielskiego na poziomie dobrym- znajomość programu Optima- mile widziane posiadanie książeczki sanepidowskiej- mile widziana znajomość języka rosyjskiego
Nazwa pracodawcy:
ECO PROGRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
TKACZOWA 407A, 36-040 Boguchwała, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Boguchwała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Boguchwała
Ulica pracodawcy: TKACZOWA
Numer budynku pracodawcy: 407A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 10.12.2015
Oferta pracy ważna do: 31.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 10.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie księgowości szkół, prowadzenie scentralizowanej obsługi podatku VAT, wprowadzanie faktur do systemu zamówień publicznych.DEKLARACJA: umowa o pracę na 3 m-ce, pełen etat
kontakt przez PUP - 2017-11-18 - Piastów (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Puławy (lubelskie)
praca biurowa, rozliczanie dostaw, przygotowywanie procesu logistycznego
FRESH FROZEN FOOD PARK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-29 - Dziardonice (kujawsko-pomorskie)
monitorowanie należności klientów, wyjaśnianie różnic i nieścisłości w rozrachunkach z klientami, ścisła współpraca z działem handlowym oraz radcą prawnym, współpraca z pozostałymi pionami funkcjonującymi w Spółce w sprawie kompleksowej i właściwej realizacji zadań, przygotowanie wszelkich pozostałych żądanych przez Zarząd raportów obejmujących zakres jego działalności, wykonywanie innych poleceń wydanych przez Zarząd Spólki lub osoby upoważnione
BARTER COAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-19 - Białystok (podlaskie)
pomoc w sprzedaży wycieczek turystycznych krajowych i zagranicznych, nauka sprzedaży biletów lotniczych, promowych i autokarowych
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Kwidzyn (pomorskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Mszana Dolna (małopolskie)
prowadzenie rozliczeń kontraktu, sporządzanie wymaganych sprawozdań
MGGP S.A. - 2016-09-09 - Dorotowo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie bieżącej sprzedaży, wprowadzanie i promowanie nowych produktów, prowadzenie rozliczeńz klientami, fakturowanie, prowadzenie magazynu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Wieruszów (łódzkie)
- wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów; - identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętzrnych i ich wpływu na proces rejkrutacji; - przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów; - współpraca z Działem Rekrutacji; - wspołpraca z klientem końcowym. Praca w godz.: 8-16. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu zgodnie zobowiązującymi przepisami, dokonywanie płatności w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z montażem finansowym projektu.- Wynagrodzenie: 1462,50 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru.- Praca: 7:30-15:30 - wg. harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość). Wymagane doświadczenie przy wykształceniu średnim 5 lat pracy w księgowości, przy wykształceniu wyższym 4 lata pracy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowania projektów unijnych. Wymagana znajomość programów księgowych. Wymagana znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym. wymagana umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-10-09 - Katowice (śląskie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem, współpraca z działem planowania produkcji. Kontakt z urzędem celnym
Bader Polska Sp.z o.o. - 2017-10-24 - Nowa Sól (lubuskie)
- Prowadzenie dużych kontraktów na produkcję i montaż ogrodzeń. Sporządzanie ofert na ogrodzenia autostradowe i posesyjne. Bieżąca obsługa klienta.- Jesteśmy firmą produkującą ogrodzenia. Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w firmie z 20-letnią historią, atrakcyjne warunki.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej. Wymagana bardzo dobra obsługa Microsoft Excel. Mile widziana znajomość AutoCAD. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-781-36-44) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Astrów 10, 40-045 Katowice) lub e-mail: m.jurek (at) siatmar.pl
PHU SIATMAR HANNA ZIENIEWICZ - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie zmiany na linii kas, otwieranie i zamykanie sklepu. Praca dwuzmianowa w godz. 7.00-22.30 od poniedziałku do niedzieli w Bielsku-Białej.
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Czerwin (mazowieckie)
obsługa biura Inowrocławskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej oraz Biura Informacji Turystycznej/współtworzenie innowacyjnych rozwiązań dotyczacych turystyki w Inowrocławiu, udział w imprezach wystawienniczych,sprzedaż produktów z oferty biura
INOWROCŁAWSKA LOKALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA - 2017-05-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymywanie kontaktów handlowych z Rasją i Ukrainą
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Chotomów (mazowieckie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole, uczestnictwo w ciekawych projektach w ramach Grupy Kapitałowej, dodatkowe benefity w postaci ubezpieczenia na życie i karty Multisport.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób, biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Katowice (śląskie)
Zadaniem zatrudnionej osoby będzie planowanie, koordynowanie, weryfikowanie działań i kampanii reklamowych w zakresie reklam wielkopowierzchniowych, pozyskiwanie nowych obiektów pod reklamy wielkopowierzchniowe, oraz dbanie o stan techniczny istniejących reklam.
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością s.k. - 2018-05-14 - Krosno (podkarpackie)
Aktywna współpraca z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Bytów (pomorskie)
Odpowiedzialny za rozwiązywanie problemów , uwydatnienie i poprawianie wsparcia wszystkiego co jest związane z IT. Świadczenie usług IT (Mac OS - 80%, Windows - 20%). Rozwiązywanie kwestii technicznych, współpraca ze sprzedawcami sprzętu
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)
Praca w dziale sprzedaży: - aktywne poszukiwanie nowych klientów,- sprzedaż i promocja produktów firmy na rynkach zagranicznych,- udział w targach międzynarodowych,- reprezentowanie firmy w rozmowach z kontrahentami,- częste zagraniczne wyjazdy służbowe.
ZMM MAXPOL ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ ANDRZEJ POLAK - 2016-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Organizacja i koordynacja krajowej oraz międzynarodowej spedycji drogowej i morskiej;2. Realizacja zleceń złożonych przez kontrahentów;3. Aktywne poszukiwanie firm logistycznych i spedytorów;4. Budowanie oraz utrzymywanie relacji z przewoźnikami oraz partnerami biznesowymi;5. Współpraca z działem handlowym i technicznym w zakresie realizacji pozyskiwanych zleceń;6. Minimalizacja kosztów transportów;7. Współpraca z agencjami celnymi.
Yabimo Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Kraków (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Głogów (dolnośląskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
Kształtowanie i koordynacja procesu planowania oraz kontroli w celu stałej poprawy efektywności kosztowej i przychodowej firmy. Analizowanie obszarów biznesowych w zakresie realizacji budżetów, ustalenie odchyleń i wskazanie działań naprawczych.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
bezpośrednia obsługa pacjentów, rejestracja pacjentów na wizyty/zabiegi, udzielanie informacji realizacja transakcjifinansowych, wystawianie faktur, prowadzenie rozliczeń, przygotowywanie dokumentacji pacjenta
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Konin (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Białystok (podlaskie)