Praca SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO – KSIĘGOWYCH - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO – KSIĘGOWYCH, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 23 ofert pracy SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO – KSIĘGOWYCH.
prace biurowe, prace z zakresu księgowości, prowadzenie ksiąg obiektów
kontakt przez PUP - 2020-08-05 - Przasnysz (mazowieckie)
wprowadzanie dokumentów do programów księgowych, analiza i kontrola kont rozrachunkowych, sporządzanie sprawozdań,
MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY W RADZIONKOWIE - 2020-06-23 - Radzionków (śląskie)
· prowadzenie ewidencji wpłat od klientów,· bieżące wprowadzanie wyciągów bankowych oraz uzgadnianie stanów kont bankowych,· bieżąca rejestracja faktur w systemie księgowym,· naliczanie odsetek za nieterminowe płatności,· wystawianie faktur sprzedaży,· przygotowywanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłatach,· przygotowywanie wezwań do zapłaty oraz ugód pozasądowych po uzgodnieniu wysokości rat i terminach spłaty
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-30 - Lublin (lubelskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-08-20 - Kraków (małopolskie)
- wystawianie faktur dla klientów zagranicznych i krajowych; - przyjmowanie faktur zakupu na materiały na magazyn główny i produkcyjny; - generowanie dokumentów magazynowych i zestawień księgowych; - nadzorowanie płatności od naszych klientów i ich rozliczanie;- wystawienie dokumentów księgowych np. noty komensacyjne, korygujące;
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-07-29 - Zator (małopolskie)
- wystawianie faktur dla klientów zagranicznych i krajowych; - przyjmowanie faktur zakupu na materiały na magazyn główny i produkcyjny; - generowanie dokumentów magazynowych i zestawień księgowych; - nadzorowanie płatności od naszych klientów i ich rozliczanie;4- wystawienie dokumentów księgowych np. noty komensacyjne, korygujące;
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-27 - Zator (małopolskie)
Prowadzenie finansów firmy, planowanie kosztów, raporty finansowe, współpraca z innymi księgowymi
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac administracyjno- księgowych
Przedsiebiorstwo Przygotowania i Obrotu Paliwami Sp. Z.O.O. - 2018-10-09 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Obsługa interesantów czynszowych, sporządzanie i prowadzenie czynszowej dokumentacji czynszowej i windykacyjnej, ścisła współpraca z Radcą prawnym zakładu w zakresie dochodzenia należności, sporządzanie analiz z zakresu wykonanej pracy, dekretacja i księgowanie dokumentów w programie Dom 5, prowadzenie sekretariatu zakładu.
Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim - 2018-09-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Prowadzenie administracyjnych - księgowych obowiązków spółki z o.o. w programie Comarch ERP Optima, sporządzanie rozliczeń oraz przekazywanie informacji do zewnętrznego biura rachunkowego, obowiązki związane z pozyskaniem pracowników i przygotowaniem kadrowych dokumentów do zewnętrznej kadrowej
INFORMATION TECHNOLOGY AGENCY SERVAQ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-16 - Oświęcim (małopolskie)
-bieżąca obsługa sekretariatu -rejestrowanie zdarzeń księgowych w systemieERP Optima -wprowadzenie do systemu bankowego przelewów bankowych iksięgowanie wyciągów bankowych,prowadzenie kasy firmowej i preliminarza-współpraca z firmami zewnętrznymi -inne
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Opole (opolskie)
Prace administracyjno biurowe, obsługa sekretariatu, korespondencja, kompletowanie dokumentacji księgowej, wprowadzanie do komputera program OPTIMA
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Zamość (lubelskie)
- Kompleksowa obsługa oddziału firmy i prowadzenie spraw administracyjno-księgowych w tym: sporządzanie pism i dokumentów, przyjmowanie i wysyłka korespondencji krajowej i zagranicznej. Obsługa telefonicznych urządzeń biurowych (drukarek, skanerów, fax etc.). Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich archiwizowanie. Administracyjne wsparcie działów firmy. Wystawianie i kontrola faktur. Przygotowanie faktur kosztowych/sprzedażowych dla działu księgowego. Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu. Utrzymywanie urządzeń biurowych w należytym stanie (nadzór terminów przeglądów, zamawianie napraw itp). Organizowanie i nadzór nad właściwym przepływem informacji pomiędzy oddziałami firmy i ich komórkami organizacyjnymi.- Firma oferuje: możliwość dalszego rozwoju zawodowego, pracę w międzynarodowym środowisku, umowa o pracę, pełny etat.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Dobra znajomość :a) języka angielskiegob) bardzo dobra znajomość: Excel, World wymóg koniecznyc) znajomość oprogramowania Adobe Reader Professionald) obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności:*Organizacja czasu pracy; Koordynacji powierzonych zadań, Kreatywnego i konstruktywnego myślenia, Szybkiej adaptacji w strukturze firmy, otwartość na poznanie nowej wiedzy, Zdolności w rozwiązywaniu bieżących problemów, *Komunikatywność i umiejętność współpracy z ludźmi, *Sumienność, konsekwencja, rzetelność i zaangażowanie*Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
LENMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)
wykonywanie zadań określonych w ustawie o finansach publicznych, prowadzenie ewidencji środkow trwałych, pozostałych środków trwałych, wart. niematerialnych i prawnych, wyposażenia PKPK, prowadzenie postepowań zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-03-02 - Supraśl (podlaskie)
Zakres obowiązków- wystawianie faktur dla klientów zagranicznych i krajowych;- przyjmowanie faktur zakupu na materiały na magazyn główny i produkcyjny;- generowanie dokumentów magazynowych i zestawień księgowych;- nadzorowanie płatności od naszych klientów i ich rozliczanie;- wystawienie dokumentów księgowych np. noty komensacyjne, korygujące;
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-13 - Zator (małopolskie)
praca biurowa przy komputerze, księgowanie faktur, archiwizacja dokumentów
ROTOM POLSKA Sp. z o.o. - 2017-11-28 - Komorniki (dolnośląskie)
- Obsługa książki nadawczej, obróbka dokumentów spedycyjnych, archiwizacja, praca w programie transportowym, wystawianie faktur sprzedażowych, sprawdzanie faktur kosztowych, obsługa i przyjmowanie poczty wychodzącej i przychodzącej.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku asystenta do spraw księgowości lub specjalisty do spraw księgowości lub księgowego.
LENMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-31 - Katowice (śląskie)
prowadzenie sekretariatu firmy, współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym, realizacja zadań Zarządu, organizacja bieżącego funkcjonowania części administracyjnej firmy, współdziałanie w zakresie marketingu, inne prace zlecone
Farm-MPartner Sp. z o.o. - 2017-06-13 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Praca biurowa przy komputerze, księgowanie faktur, archiwizacja dokumentów.
ROTOM POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Komorniki (dolnośląskie)
1. Obsługa administracyjna biura;2. Ewidencja dokumentów oraz korespondencji.
Łukasz Ajchsztet P.P.H.U. "LAMPEX BIS" - 2016-06-15 - Budzyń (wielkopolskie)
- Wprowadzanie faktur do systemu księgowego Symfonia. Wystawianie faktur sprzedażowych. Prowadzenie kasy. Wprowadzanie towarów do systemu magazynowego. Przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego. Nadzór i rozliczanie płatności ze strony klientów. Prowadzenie rozliczeń z pracownikami. Organizacja szkoleń od strony logistycznej. Wsparcie administracyjne firmy.- Wynagrodzenie: 2000-2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo na okres: 15.05.2016-30.09.2017. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagany rok doświadczenia w pracy administracyjnej z podstawową obsługą księgową. Znajomość programów księgowo-finansowych (Symfonia). Znajomość podstaw księgowości. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kariera (at) mediarecovery.pl
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Katowice (śląskie)
obsługa programu magazynowo - księgowegowprowadzanie i wystawianie fakturprowadzenie akt pracowniczychprzygotowywanie dokumentów dla księgowej
ECO PROGRESS SP. Z O.O. - 2016-01-18 - Boguchwała (podkarpackie)
ogólny zakres obowiązków:- prowadzenie akt osobowych pracowników i kontrola urlopów- kontrola raportów kasowych i bankowych, rozrachunki z kontrahentami, windykacja należności- dekretacja dokumentów zakupu i kosztów- przygotowywanie dokumentacji dla zewnętrznej księgowości- prowadzenie rozchodów i przychodów wewnętrznych- zajmowanie się dokumentacją dotyczącą systemu kontroli jakości
ECO PROGRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-10 - Boguchwała (podkarpackie)