SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH Radzionków oferta pracy MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY W RADZIONKOWIE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów do programów księgowych, analiza i kontrola kont rozrachunkowych, sporządzanie sprawozdań,
Data publikacji: 2020-06-23
Lokalizacja: Radzionków (śląskie)
Pracodawca: MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY W RADZIONKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sikorskiego Władysława 7a, 41-922 Radzionków, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wprowadzanie dokumentów do programów księgowych, analiza i kontrola kont rozrachunkowych, sporządzanie sprawozdań,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 20% premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radzionków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2413
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Radzionków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość i umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa: ustawa o rachunkowościm, o finansach publicznych i zamówieniach publicznych; brak skazania za przestępstwo umyślne,
Nazwa pracodawcy: MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY W RADZIONKOWIE
danePracodawcy_nip: 6261065444
danePracodawcy_regon: 000184690
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Sikorskiego Władysława 7a, 41-922 Radzionków, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: tarnogórski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2413
Gmina pracodawcy: Radzionków
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Radzionków
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0938806
Ulica pracodawcy: Sikorskiego Władysława
Numer budynku pracodawcy: 7a
Profil działalności pracodawcy: POZOSTAŁA POMOC SPOŁECZNA Z ZAKWATEROWANIEM
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 23.06.2020
Oferta pracy ważna do: 22.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2bdb80e6ba2d55a255d89bf3d28dfefe
Podobne oferty pracy
zarządzanie i rozwój aplikacji, w tym opracowywanie usprawnień i utrzymanie działania aplikacji, zarządzanie pojemnością, wykorzystaniem zasobów i wydajnością aplikacji, podejmowanie działań na rzecz stałego rozwoju aplikacji
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa mediow społeczniściowych, obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2020-02-07 - Kępno (wielkopolskie)
przygotowywanie banerów, oklejanie samochodów, montaż reklam
Agencja Reklamy i Promocji Beata Ambroziak - 2018-03-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Poznań (wielkopolskie)
Koordynowanie pracy zespołem, pozyskiwanie klientów do współpracy, monitorowanie i kontrola, kontrola realizacji zleceń, uczestnictwo w procesach rekrutacyjnych, nadzór nad procesem szkoleniowym.
NORTHGATE LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-10-23 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Obsługa klienta księgarni (sklepu papierniczego), przyjmowanie dostaw, ekspozycja towaru.
kontakt przez PUP - 2017-12-24 - Ząbki (mazowieckie)
Obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne,Realizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki,Obsługa klientów w procesie sprzedaży (telefonicznie i mailowo)
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Zebrzydowice (małopolskie)
obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa próśb kierowanych drogą mailową i telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klientów w zakresie realizacji stanu zamówień
kontakt przez PUP - 2020-01-08 - Kraków (małopolskie)
Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy; prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy; prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich; sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; podejmowanie współpracy z kierownictwem i doradztwo w zakresie administracyjnej obsługi zatrudnienia; tworzenie regulaminów organizacyjnych; prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych; wyliczanie wynagrodzeń pracowników planowanie rozwoju zawodowego kadry podmiotu gospodarczego.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2019-07-12 - Rogowiec (łódzkie)
Pisanie zamówień,wykładanie towaru,obsługa klienta, doradztwo przy wyborze artykułów profesjonalnych,układanie ekspozycji sklepowej,odpisywanie na zapytania mailowe,udział w szkoleniach
F.H.U EVA - 2017-08-04 - Opole (opolskie)
Specjalista sprzedaży internetowej
ZOLTA Maciej Żółty - 2016-11-25 - Mielec (podkarpackie)
Tworzenie oprogramowania komputerowego na potrzeby Pracodawcy. Uczestniczenie w testowaniu oprogramowania w miejscu i czasie wskazanym przez Pracodawcę, uczestniczenie w serwisie oprogramowania i urządzeń rodukowanych przez Firmę u jej klientów na całym świecie. Tworzenie prezentacji i dokumentacji technicznych.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2016-08-19 - Gdańsk (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa systemu zarządzania handlem detalicznym
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Sierpc (mazowieckie)
Praca przy wannach galwanicznych - obsługa procesów: trawienia, pasywacji i elektropoerowania detali wykonanych ze stali nierdzewnej kwasoodpowrnych. Umowa o pracę tymczasową, dwie zmiany 6-14-22. Praca : Wrocław ul. Wagonowa 14.
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukujemy osoby do wdrożeń/serwisu oprogramowania Comarch ERP XL, Comarch ERP OPTIMA oraz oprogramowania systemowego WINDOWS, MS SQLSERVER (serwery, stacje robocze). ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - przeprowadzanie instalacji, szkoleń oraz serwisu u klienta - wsparcie telefoniczne oraz serwis zdalny z biura. Praca w godzinach od 8-16
Profisys Sp. z o.o - 2017-10-19 - Opole (opolskie)
Prowadzenie całokształtu zadań w oparciu o obwoiązujące przepisy oraz wewnętrzne uregulowania, spraw dotyczących: refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy ze środków Funduszu Pracy i PFRON ( Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych).
Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu - 2017-10-02 - Lubań (dolnośląskie)
monitorowanie sprzedaży wprowadzonych nowości, wyszukiwanie nowych trendów
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-07-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie diagnostyki w gabinecie, wykonywanie zabiegów trychologicznych w salonie fryzjerskim, pozyskiwanie nowych klientów
KLINIKA ZDROWEGO WŁOSA KATARZYNA BEDNARZ - 2019-05-23 - Kielce (świętokrzyskie)
- Koordynowanie pracy Działu Informatyki PKZ.- Opracowywanie planów rozwoju systemu informatycznego PKZ i określanie kosztów ich realizacji.- Współpracę przy projektowaniu i wdrażaniu systemów informatycznych w PKZ.- Prowadzenie spraw zakupów i zaopatrzenia PKZ w potrzebny sprzęt informatyczny i oprogramowanie, przygotowanie dokumentacji i procedur zamówień publicznych związanych z zakupem sprzętu, oprogramowania i usług zewnętrznych.- Zabezpieczanie łączy internetowych i usług telekomunikacyjnych (VoIP, GSM) na potrzeby PKZ.- Przygotowanie i kontrola realizacji umów w zakresie rozbudowy i utrzymania systemu teleinformatycznego PKZ.- Przygotowywanie rocznych planów finansowych w zakresie Działu Informatyki.- Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji dot. systemu teleinformatycznego PKZ.- Zapewnienie prawidłowej pracy oraz prawidłowego wykorzystania sprzętu teleinformatycznego w PKZ poprzez: organizowanie obsługi technicznej, napraw i konserwacji sprzętu teleinformatycznego, instalację, konfigurację oraz weryfikację prawidłowej pracy oprogramowania, prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie wykorzystywanego oprogramowania biurowego iużytkowego oraz organizację szkoleń w zakresie oprogramowania specjalistycznego.- Administrowanie infrastrukturą teleinformatyczną PKZ, a w szczególności:serwerami, infrastrukturą wirtualną, firewallami, routerami oraz innymi urządzeniami sieciowymi, hostingiem oraz witrynami WWW, oprogramowaniem.- Nadzór nad przestrzeganiem ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych w zakresie danych ipublikacji w postaci cyfrowej oraz oprogramowania komputerowego. - Zapewnienie ochrony informacji przechowywany w systemie informatycznym oraz przesyłanych przez sieć komputerową zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.- Zabezpieczenie danych przechowywanych w systemie teleinformatycznym PKZ poprzez:dopuszczenie do dostępu do nich wyłącznie upoważnionych pracowników,zabezpieczenie systemem haseł identyfikujących pracowników i ograniczających dostęp do wybranych obszarów danych osobom nie posiadającym odpowiednich uprawnień,nadzorowanie przeprowadzania archiwacji danych oraz przechowywanie tych danych,nadzór nad aktualizacją systemów informatycznych.- Zarządzanie zakupionymi licencjami i procedurami ich dotyczącymi.- Prowadzenie profilaktyki antywirusowej, antyspamowej i antywłamaniowej sieci informatycznej PKZ.- Przeciwdziałanie próbom naruszenia bezpieczeństwa i integralności informacji w systemach informatycznych.- Testowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania.- Przygotowywanie, wdrażanie, aktualizacja i nadzór nad procedurami bezpieczeństwa.- Nadzór nad wyposażeniem komputerowym pracowni komputerowych PKZ.- Nadzór i monitorowanie pracy ekranów LED
Pałac Kultury Zagłębia - 2017-06-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wycena stolarki otworowej tj. bram. Obliczanie i wycenianie pracmontażowych i serwisowych. Przygotowywanie ofert. Obsługa klienta wzakresie ofertowania.
Technika Bram Przemysłowych - 2018-12-14 - Chróścice (opolskie)
Wymagania; wykształcenie średnie ogólnokształcące; 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; znajomość języka angielskiego na poziomie C1. Obowiazki: telefoniczna i mailowa obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Warszawa (mazowieckie)
prace wykończeniowe w budownictwie (praca na terenie KGHM- Lubin)
F.H.U. JAN OŻLAŃSKI - 2016-05-24 - Lubin (dolnośląskie)
Specjalista ds. sprzedaży obsługa klienta hurtowego oraz detalicznego. Wymagane wykształcenie min. średnie, znajomość języka angielskiego/ niemieckiego, obsługa komputera, prawo jazdy kat . B. Tel.: 95 711 70 47 Łukasz Młynarczyk. Adres e-mail: m-blacha (at) o2.pl
M - BLACH MŁYNARCZYK ŁUKASZ - 2016-12-06 - Krzeszyce (lubuskie)
Wykształcenie- wyższe kierunkowe
INSTYTUT MECHANIKI SP. Z O.O. - 2019-06-28 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy, usługi i roboty budowlane (opracowywanie dokumentacji przetargowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym przygotowanie projektów umów, udział w pracach komisji przetargowej, prowadzenie korespondencji z Wykonawcami).Przygotowywanie zapytań ofertowych i ich analiza, opracowywanie i przesyłanie sprawozdań z udzielonych zamówień do Urzędu Zamówień Publicznych. Kontrola zgodności udzielanych zamówień z prawem zamówień publicznych i ustawą o finansach publicznych. Współpraca z obsługą prawną oraz innymi działami w zakresie udzielania zamówień publicznych. Przygotowywanie zapytań ofertowych zgodnie z regulaminem zamówień publicznych poniżej 30 000 EURO obwiązującym w Instytucji.
POLSKA FILHARMONIA BAŁTYCKA IM. FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU - 2020-07-03 - Gdańsk (pomorskie)
Elektroniczna obsługa klientów kontaktujących się różnymi kanałami komunikacji (między innymi: e-mail, formularz www) lub telefoniczna obsługa klienta (odbieranie połączeń przychodzących z zapytaniem np. o aktualną ofertę, fakturę, połączenia, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych, informowanie na temat aktualnych promocji).
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Gdańsk (pomorskie)
kompletowanie zamówień klientów zgodnie z zamówieniam i specyfikacją; pakowanie towarów i przygotowywanie do wysyłki; dokonywanie wizualnej kontroli jakości towaru przed przygotowaniem wysyłki; zabezpieczenie towarów przed uszkodzeniem; utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami poprzez realizowanie planu sprzedażowego
kontakt przez PUP - 2020-03-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)