SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK WĘGIERSKI M/K Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK WĘGIERSKI M/K
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-08-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK WĘGIERSKI M/K
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
węgierski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: min. średnie, mile widziane doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta, znajomość języka węgierskiego na poziomie C1, komunikatywność, poprawność i płynność językowa, profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, swobodne posługiwanie się komputerem, sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoruZakres obowiązków: Kompleksowa obsługa klientów w języku węgierskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień, Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, Administrowanie logistyczną obsługą zamówień, Dbanie o dobry wizerunek firmy. Pracodawca oferuje: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy, Elastyczne godziny pracy (możliwość pacy w niepełnym wymiarze godzin), Lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu), Pakiet szkoleń, Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy, Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy), Możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/W/2016
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 26.08.2016
Oferta pracy ważna do: 12.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizacja zadania zgodnie z przepisami prawa pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowej, listy płac, ZUS, US, sprawozdania
Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Winiarach - 2018-05-10 - Winiary Dolne (świętokrzyskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy, przestrzegania przepisów i zasad bhp w Dowództwie Dywizji i podległych jednostkach wojskowych, bieżące informowanie Dowódcy Dywizji o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usunięcia. Zapobieganie zagrożenia życiu i zdrowiu żołnierzy i pracowników wojska oraz poprawę warunków pracy.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2018-01-18 - Białobrzegi (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w szkole jezykowej na terenie całego powiatu. Przeprowadzenie min. 12 h zegarowych w miesiącu. Istnieje możliwość przeprowadzenia większej ilości godzin. Praca z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi w firmie.
Krystian Żak Blue Education - 2018-03-22 - Strzelce Opolskie (opolskie)
comiesięczne przygotowanie deklaracji VAT-7 oraz VAT-UE, rozliczanie kosztów produkcji, księgowanie faktur kosztowych, tworzenie cyklicznych raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy, uzgadnianie sald na kontach wynikowych i rozrachunkowych, współpraca z innymi działami spółki
FIFOR POLSKA Sp.z o.o. - 2017-01-20 - Radom (mazowieckie)
przygotowanie ofert części formalnych, wycena robót, obsługa programów kosztorysowych, kontakt z sektorem publicznym
Eurovia Polska S.A. - 2016-02-09 - Jordanów Śląski (dolnośląskie)
Obsługa i pozyskiwanie nowych Klientów -Prowadzeniekorespondencji i rozmów z Klientami -Nawiązywanie i utrzymywaniedługofalowych kontaktów z Klientami -Przyjmowanie i rejestracjazgłoszeń, reklamacji i zapytań od Klientów -Nadzór nad sprawnymfunkcjonowaniem biura. Praca w godz. 9-17
Premium Work Sp. z o.o - 2017-06-09 - Opole (opolskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. Przygotowywała zestawienia i uzgodnienia deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 3000 - 3600 zł brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim wykształceniu 5 lat pracy, w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu spraw płacowo-kadrowych, a przy wyższym - 4 lata pracy, w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu spraw płacowo-kadrowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy, znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-04-10 - Katowice (śląskie)
wyszukiwanie dostawców i kontrahentów, przesyłanie ofert, korespondencji, obsługa narzędzi komputerowych
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługiwanie maszyn, narzędzi i urządzeń do produkcji okien, obrabianie materiałów, cięcie, frezowanie, wytwarzanie okna z tworzyw sztucznych, nadzorowanie i kontrolowanie jakości wykonanych okien
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Koźla (lubuskie)
Wykładanie napojów, w supermarkecie. Praca 3 dni w tygodniu po około 1h.
InterKadra Sp. z o.o. - 2016-09-19 - Końskie (świętokrzyskie)
Obsługa giełd transportowych, przygotowywanie zleceń, faktur, dokumentów oraz ich kompletowanie, znajomość jezyka obcego w stopniu komunikatywnym. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
Z.P.H.U. ELTAP LESZEK DWORAK - 2017-04-04 - Mroczeń (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Warszawa (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i nowymi klientami, przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją, przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo, raportowanie i rozliczanie operacji handlowych.
MC Unix Maciej Czaplewski - 2016-06-10 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie techniczne; min. 25 lat pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją, znaj. języka japońskiego na poziomie NATIVE SPEAKER; znajomość zagadnień kontroli produkcji produktów ceramicznych do motoryzacji; kontrolowanie poszczególnych procesów produkcji w dziale CD; opracowywanie planów produkcji na poszczególnych liniach; gromadzenie danych dot. kosztów na poszczególnych procesach produkcyjnych; przygotowywanie danych do budżetu; sporządzanie raportów w j. japońskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Gliwice (śląskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Kiwity (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
- aktualizacja i paszportyzacja zajęstości sieci - programowanie urządzeń abonamenckich - serwis techniczny
ZAKŁAD WYKONAWSTWA SIECI ELEKTRYCZNYCH "TELMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-02 - Gdynia (pomorskie)
Sporządzanie, przygotowanie i weryfikacja w ZWSI RON danych do sprawozdań, meldunków i informacji przesyłanych do przełożonych; Kontrola terminowości i poprawności ujmowania zdarzeń gospodarczych w ZWSI RON sprawdzanie dowodów księgowych; przygotowanie danych do sprawozdań budżetowych oraz rocznego bilansu jednostki; przygotowanie do podpisu przez Dowódcę decyzji administracyjnych dotyczących wypłaty dodatków do uposażenia żołnierzy
Jednostka Wojskowa nr 2286 - 2018-05-09 - Opole (opolskie)
Do zadań wykonywanych na stanowisku inspektora należeć będzie w szczególności: uzgadnianie w imieniu inwestora dokumentacji na etapie projektu wykonawczego oraz uzyskiwanie aprobaty inwestora na dokonane uzgodnienia; prowadzenie nadzoru realizacji umów zawartych przez inwestora związanych z realizacją inwestycji w nadzorowanej specjalności; opiniowanie szczegółowych harmonogramów robót opracowanych przez wykonawcę robót; opiniowanie umów z podwykonawcami; monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z zaaprobowanym harmonogramem rzeczowo-finansowym robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; udział w komisjach odbiorowych i przeglądach pogwarancyjnych; prowadzenie korespondencji w zakresie konstrukcyjno-budowlanym.
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-02-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- sporządzanie kalkulacji ofertowych, opracowywanie ofert, sporządzanie kalkulacji roboczych,- analiza dokumentacji oraz przygotowanie ofert,- prowadzenie ewidencji pełnej dokumentacji ofertowej,- współpraca z innymi działami przy pozyskiwaniu kontrahentów oraz ich realizacja.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-09-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zapewnianie porządku i czystości oraz higiieny poprzez sprzątanie pokoi oraz pomieszczeć ogólnodostępnych na terenie obiektu, opróżnianie koszy na śmieci, mycie okien, porządkowanie kuchni, sali restauracyjnej
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Będzin (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Radom (mazowieckie)
- obsługa kadrowa pracowników- wystawianie świadectw pracy, umów o pracę, aneksów- sporządzanie umów cywilno-prawnych- zgłoszenia do Zus-u w programie Płatnik
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Współpraca z bieżącymi klientami oraz pozyskiwanie nowych na rynkach francusko-, włosko- i hiszpańskojęzycznych. Przyjmowanie i obsługa zapytań ofertowych w zakresie rozwiązań IT. Dobór optymalnych rozwiązań do wymagań klienta. Koordynowanie zamówień klientów, nadzorowaniu działań logistycznych związanych z ich obsługą. Budowa strategii sprzedaży produktu na rynku krajowym i zagranicznym.- Znajomość języka hiszpańskiego, włoskiego, francuskiego, angielskiego jest wymagana ponieważ osoba na tym stanowisku ma obsługiwać kraje Ameryki Południowej, Hiszpanię, Włochy oraz Francję. Dodatkowo język angielski jest głównym językiem używanym w naszej firmie z powodu międzynarodowego charakteru spółki.- Wynagrodzenie: 3050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 miesiące. Następna umowa o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00, 16:00-24:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w sprzedaży, obsłudze klienta zagranicznego. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera.
SENETIC SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-13 - Katowice (śląskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Opracowanie i aktualizacja dokumentacji systemowej, prowadzenie analiz po reklamacyjnych, tłumaczenie odpowiedzi reklamacyjnych do klientów, nazdór nad działalniami w LOP, prowadzenie analiz jakościowych, nadzór nad urządzeniami pomiarowymi, prowadzenie statystyk. Praca na I lub II zmiany.
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2016-05-31 - Nowa Sól (lubuskie)
Prowadzenie całości spraw zawiązanych z BHP i PPOŻ, przeprowadzanie szkoleń dla pracowników.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL" - 2016-11-09 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych,obsługa programu Bilon
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Parczew (lubelskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamówieniu kart Shella.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Zabierzów (małopolskie)