SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 925 PLN
Zakres obowiązków: wyszukiwanie dostawców i kontrahentów, przesyłanie ofert, korespondencji, obsługa narzędzi komputerowych
Data publikacji: 2016-09-01
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wyszukiwanie dostawców i kontrahentów, przesyłanie ofert, korespondencji, obsługa narzędzi komputerowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 925 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 925 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: odbyty staż u pracodwcy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Złotoryi
Adres pracodawcy:
al. Miła 18, 59-500 Złotoryja, powiat: złotoryjski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: świadectwo ukończenia szkoły średniej
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: złotoryjski
Gmina pracodawcy: Złotoryja
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Złotoryja
Ulica pracodawcy: al. Miła
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Złotoryi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 01.09.2016
Oferta pracy ważna do: 16.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Znajomość i dystrybucja (w tym szkolenia) z obszaru inżynierii do obszaru produkcji wymagań jakościowych klienta w zakresie wyrobu i procesu, uczestnictwo przy opracowywaniu FMEA, Control Planów, zwalnianie w zakresie jakości maszyn do użytkowania, analiza systemów pomiarowych MSA, badanie zdolności maszyn i procesów, wspólnie z DTP planowanie, realizacja oraz zatwierdzanie prób w tym dystrybucja informacji, testy jakościowe wyrobu, procesu na produkcji, opracowanie raportu, znajomość procesów produkcyjnych oraz weryfikacja pod kątem niezgodności/ optymalizacji
Bader Polska Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych wraz z uzgadnianiemsald okresowych; - Sporządzanie analiz, raportów, rejestrów wgwewnętrznych ustaleń; - Uzgadnianie sald z kontrahentami; - Monitoring iwindykacja należności; - Współpraca z innymi działami firmy; -Wprowadzanie faktur kosztowych i przychodowych; - Prowadzenieewidencji kasowej.
Park Naukowo Technologiczny w Opolu - 2018-11-14 - Opole (opolskie)
Kompleksowa obsługa Klientów działu, nadzór nad przebiegiem procesu naprawy, określanie kosztów i procedur naprawy, tworzenie dokumentacji napraw, wykonywanie kalkulacji w programie Audatex, zamawianie części zamiennych
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Ruda Śląska (śląskie)
STAŻ
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje. Praca od 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2018-07-02 - Opole (opolskie)
Odbieranie telefonów od klientów w języku białoruskim. Rozwiązywanie problemów klienta w języku białoruskim i angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Łódź (łódzkie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
Bieżące dekretowanie dowodów księgowych, w celu prawidłowego dokonywania zapisów zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych; wprowadzanie do ksiąg rachunkowych, na podstawie zadekretowanych dowodów księgowych operacji finansowych, w celu dostarczenia informacji o sytuacji finansowej jednostki, wykorzystując w tym celu komputerowy program finansowo księgowy Ft Fk; sprawdzanie zgodności kont księgowych, dokonanych zapisów księgowych, przygotowywanie wydruków, sprawdzanie i dokonywanie zamknięcia ksiąg rachunkowych, w celu sporządzenia miesięcznych, kwartalnych, półrocznych, rocznych sprawozdań budżetowych i finansowych; weryfikowanie wpływów z tytułu dochodów budżetowych, w celu ustalenia ich prawidłowej wysokości i przekazania do Budżetu Państwa; uzgadnianie z komórkami zaopatrującymi wydatków budżetowych, w celu prawidłowego sporządzenia sprawozdań oraz uzgadnianie zobowiązań publiczno prawnych, w celu prawidłowego i terminowego przekazania do US i ZUS (raz w miesiącu). Wykształcenie: wyższe ekonomiczne. Wymagania niezbędne: umiejętność pracy w zespole; umiejętność analitycznego myślenia; umiejętność rozwiązywania problemów; umiejętność stosowania przepisów prawa o rachunkowości i finansach publicznych w praktyce; posiadanie doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: dyspozycyjność; posiadanie przeszkolenia z obsługi programu finansowo księgowego; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze działalności finansowej jednostek budżetowych.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-01-22 - Racibórz (śląskie)
1) Prowadzenie kasy głównej i rozliczeń z kasami pomocniczymi;2)Prowadzenie ewidencji księgowej związanej z gospodarka materiałową,3)Prowadzenie ewidencji księgowej zaistniałych operacji bankowych, zakupu, sprzedaży, kasowych uzgodnień sald i dokonywanie wstępnej kontroli ich zgodności z planem finansowym;4) Sprawowanie bieżącego nadzoru w zakresie windykacji należności oraz dochodzenia roszczeń spornych i spłaty zobowiązań;5) Prowadzenie i rozliczanie ewidencji ksiąg inwentarzowych;6) Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych, danych komputerowych i informacji księgowych.
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-10-18 - Słupsk (pomorskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Charakterystyka pracy: współpraca z kontrahentem niemieckim, przyjmowanie, rejestrowanie zleceń produkcyjnych, tłumaczenie korespondencji z kontrahentem oraz kontakty telefoniczne z kontrahentem. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Możliwość pracy na 1/2 etatu. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE POMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Rybnik (śląskie)
Tworzenie przepisów kulinarnych i produktów zgodnie z kryteriami jakościowymi firmy
DEGA Spółka Akcyjna - 2016-04-28 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)
Elektromonter instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Niestachów (świętokrzyskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe, 5 lat doświadczenia w zawodzie, obsługa komputera, programu Subiekt, Rewizor GT - system finansowo-księgowyZakres obowiązków: PRACA W KSIĘGOOWOŚCI
SPECJALISTYCZNE GOSPODARSTWO DROBIARSKIE - 2017-11-28 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
praca w agencji nieruchomości
KONTRAKT PLUS ELŻBIETA MINKINA-KWAŚNY - 2016-05-30 - Ruda Śląska (śląskie)
prowadzenie oraz wspomaganie projektów rekrutacyjnych dla zewnętrznych klientów
kontakt przez PUP - 2015-06-08 - Zawiercie (śląskie)
Podstawowe obowiązki:- opiniowanie oraz weryfikacja dokumentacji technicznej w zakresie systemów zabezpieczeń teletechnicznych/słaboprądowych- weryfikacja wykonanych robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową- sprawdzanie zgodności kosztorysów ofertowych, zlożonych postępowaniach przetargowych przetargowych przez Wykonawców, z przedmiarami robót i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie systemów zabezpieczeń teletechnicznych/słaboprądowych- zapewnienie wsparcia technicznego koordynatorom zespołów zadaniowych w zakresie systemów zabezpieczeń teletechnicznych/słabopradowych - odbiór od wykonawców zakresu prac w zakresie systemów zabezpieczeń teletechnicznych/słaboprądowych
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-03-22 - Katowice (śląskie)
Przyjmowanie zamówień, kontakt telefoniczny z kientami, obsługa dokumentacji, obsługa logistyczna dostaw, współpraca z innymi działami firmy.
Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec - 2018-03-14 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
konstruowanie harmonogramów płatności i ich aktualizowanie prowadzenie dokumentacji projektowej; bieżące nadzorowanie postępu i poprawności realizacji projektów; pomoc w konstruowaniu zapytań ofertowych ;inne zadania awiązanie z obsługą projektu
Zespół Pałacowy Sp z o.o. Kurozwęki - 2018-11-20 - Kurozwęki (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
Promocja i sprzedaż wyrobów. Przygotowywanie materiałów sprzedażowych. Współpraca z klientem
ELBUD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2018-03-27 - Przemyśl (podkarpackie)
nadzór nad procesem przechowywania jabłek w chłodni kontrolowanej
Grupa Sadownicza"Owoc Sandomierski" Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Bilcza (świętokrzyskie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.Wynagrodzenie 2500zł. + premia
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-10-14 - Krosno (podkarpackie)
wykonywanie prac związanych z prowadzeniem kadr prac administracyjno-biurowych
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Wilków (dolnośląskie)
•prowadzenie akt osobowych pracowników,•obsługa kadrowo- płacowa pracowników,•naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac,•nadzór nad ewidencją czasu pracy, naliczanie urlopów, rozliczanie nieobecności,•wyliczenie zasiłków chorobowych,•obsługa umów cywilnoprawnych,•prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,•współpraca z instytucjami zewnętrznymi,•sporządzanie dokumentacji dla ZUS, GUS, US, PFRON min. na platformach elektronicznych tych instytucji•archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
• Opracowanie materiałów marketingowych, reklamowych i informacyjnych,• Tworzenie prezentacji,• Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi podwykonawcami,• Organizacja eventów.
TOURTREND Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Strzelinko (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)