SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Przemyśl oferta pracy ELBUD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Promocja i sprzedaż wyrobów. Przygotowywanie materiałów sprzedażowych. Współpraca z klientem
Data publikacji: 2018-03-27
Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)
Pracodawca: ELBUD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sielecka 11, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Promocja i sprzedaż wyrobów. Przygotowywanie materiałów sprzedażowych. Współpraca z klientem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2018
Data zakończenia pracy: 14.07.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość pakietów MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu AutoCAD
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
ELBUD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Adres pracodawcy:
Sielecka 11, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Przemyśl
Gmina pracodawcy: Przemyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przemyśl
Adres strony pracodawcy: www.elbudprzemysl.pl
Ulica pracodawcy: Sielecka
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: produkcja wyrobów z betonu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 27.03.2018
Oferta pracy ważna do: 15.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa procesu logistyki sprzedaży od strony formalnej oraz organizacyjnej i ubezpieczeniowej, zabezpieczenie funkcjonowania efektywnego łańcucha dostaw. Wspieranie działu sprzedaży w obecnych relacjach ze stałymi oraz potencjalnymi klientami. Pracodawca oferuje: interesującą i odpowiedzialną pracę, możliwość samorealizacji, rozwoju i awansu zawodowego, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od uzyskiwanych efektów. Godziny pracy: 8.00- 16.00
Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Plast- Box S.A. - 2017-02-01 - Słupsk (pomorskie)
-
VISTAL OCYNKOWNIA SP. Z O. O. - 2017-02-02 - Liniewo (pomorskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-18 - Krasne (podkarpackie)
planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Sosnowiec (śląskie)
przygotowywanie potraw oraz posiłków na imprezy okolicznościowe
"Mały Rzym" Hotel i Restauracja Sp. z o.o. - 2016-02-12 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie nowych i obsługa bieżących klientów firmy. Przygotowanieofert handlowych. Monitorowanie realizacji zamówień. Wystawianiedokumentów sprzedaży. Praca od 8-16
SPRZĘT-POŻ Przeds.Specjalistyczne - 2018-09-17 - Opole (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem.
HORIZONT PROJECT DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale. Warunki pracy: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; - miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: - tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne: - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - umiejętność działania w sytuacjach stresowych; - umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.Inne informacje: - Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. - Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia" należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. - Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia", dokumenty wskazane w pkt. "Inne dokumenty" kandydat przedkłada dobrowolnie. - Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. - Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1309,81 zł. - Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)
obsługa korespondencji i obsługa kont social media, promocja i marketing, obsługa bieżąca biura, bieżące zadania od Zarządu Fundacji.
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Łódź (łódzkie)
WSPARCIE TECHNICZNE KLIENTÓW, PRZYJMOWANIE I OBSŁUGA ZGŁOSZEŃ KLIENTÓW ZA POŚREDNICTWEM RÓŻNYCH KANAŁÓW KOMUNIKACJI (TELEFON, ELEKTRONICZNY SYSTEM REJESTROWANIA ZGŁOSZEŃ, CHAT), REJESTRACJA KONTAKTÓW Z KLIENTAMI W SYSTEMIE CRM, ROZWIĄZYWANIE PODSTAWOWYCH PROBLEMÓW TECHNICZNYCH ZGŁASZANYCH PRZEZ KLIENTÓW, WSPARCIE KLIENTÓW W PROCESIE ZAMAWIANIA ONLINE, WSPARCIE KLIENTÓW PRZY ROZPOCZYNANIU PRACY Z PRODUKTAMI FIRMY AVID, EDUKOWANIE KLIENTÓW, WSPÓŁDZIAŁANIE Z KIEROWNICTWEM I ZESPOŁEM OBSŁUGI KLIENTA W ZAKRESIE ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW, REGULARNE INFORMOWANIE PRZEŁOŻONEGO O NIEROZWIĄZANYCH ZGŁOSZENIACH KLIENTÓW, PRZYSWAJANIE NA BIEŻĄCO INFORMACJI O OBOWIĄZUJĄCYCH PROCESACH I PROCEDURACH REJESTRACJI, AKTYWACJI, INSTALACJI I WSPARCIA E-COMMERCE; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE KIERUNKOWE (INŻYNIER DŹWIĘKU), ZNAJOMOŚĆ PROCESÓW NADAWANIA PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH I RADIOWYCH (NEWSROOM, EDYTOWANIE, PRODUKCJA), ZNAJOMOŚĆ PROCESÓW PRODUKCJI I POST PRODUKCJI PROGRAMÓW WIZUALNYCH, WIEDZA NA TEMAT TECHNOLOGII KOMPUTEROWYCH ORAZ INFRASTRUKTURY VIDEO I AUDIO, INFRASTRUKTURY SIECIOWEJ, WIEDZA NA TEMAT SERWISOWANIA SPRZĘTU AUDIO, UMIEJĘTNOŚCI DYDAKTYCZNE I DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU SZKOLEŃ TECHNICZNYCH, WIEDZA I DOŚWIADCZENIE W KORZYSTANIU Z PRZYNAJMNIEJ JEDNEGO PRODUKTU AVID (INEWS, INTERPLAY, MAM, ISIS), MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY;
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
s[przedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie przedsiębiorstwa, utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "RAFEX" Rafał Mańko - 2017-01-26 - Mirówek (mazowieckie)
praca w dziale marketingu
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Poznań (wielkopolskie)
kontrola jakości wyprodukowanych kotłów co, sprawdzanie materiałów w oparciu o zamówienia i dokumentację techniczną
TERMO TECH P.W.T.K. Sp. z o.o. Stąporków - 2016-02-02 - Stąporków (świętokrzyskie)
wykonywanie instalacji i sieci elektrycznych
Cagro Zakład Instalacji Elektrycznych Cieśla Marian - 2018-03-13 - Radzionków (śląskie)
- Udział w budowaniu i realizowaniu strategii BHP, kontrolę warunków pracy oraz zapewnienie wymaganego stanu bezpieczeństwa, monitorowanie wdrażania procedur związanych z bezpieczeństwem pracy, prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych BHP, tworzenie kompleksowej dokumentacji BHP, sporządzanie dokumentów, analiz i raportów BHP, budowanie i promowanie kultury BHP wśród pracowników i kadry kierowniczej, podnoszenie świadomości w zakresie eliminowania zagrożeń życia i zdrowia w środowisku pracy, kontrola BHP Pracowników.- Praca: 9:00-17:00.
PHU MIRO ZENON OHIRKO - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
BIURO RACHUNKOWE "DE FACTO" SYLWIA KOTOWSKA - 2018-03-28 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
• Wykonywanie pomiarów emisji substancji do powietrza atmosferycznego,• Obsługę wyposażenia pomiarowego wraz z analizą danych pomiarowych;• Prace monterskie i inne prace pomocnicze.
L&P Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 1850 zł brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-04 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15; okres próbny 3 miesiące
PHUP ROLMASZ SP. Z O.O. - 2018-03-01 - Słupsk (pomorskie)
j.w
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW, WYSTAWIANIE FAKTUR, KOORDYNOWANIE DOSTAW, UZGODNIENIA MAGAZYNOWE
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pakowanie produkcji, obsługa maszyn pakujących, magazynowanie produkcji.
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Andrychów (małopolskie)
Pełna obsługa pracowników z Ukrainy: poszukiwanie, odbiór kandydatów i rekrutowanie kandydatów,przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, potwierdzenie legalności pobytu, zgłoszenie wniosków o oświadczenie o zamiarze powierzenia pracy do GUP, ubieganie się o pinie starosty, wypełnienie wniosków o zezwolenie na pracę.Zgłoszenie do ZUS. Prowadzenie archiwum kadrowego. Aktualizacja danych. Pośrednictwo w porozumiewaniu się kierownictwem magazynu a pracownikiem. Tworzenie dokumentów pracowniczych.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie baz danych (zestawień w Excelu), wewnętrznych raportów, alaniza danych, praca w księgowości.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA I OBROTU TOWAROWEGO FRONTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-17 - Kraków (małopolskie)
kontrola warunków bhp w środowisku pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, planowanie i nadzorowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych w środowisku pracy
Holding Zremb Gorzów S.A Oddział "Metpol-Barlinek" - 2016-07-07 - Barlinek (zachodniopomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: średnie lub wyższe; obsługa komputera- pakiet Office; komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: przygotowanie i realizacja szkoleń; prowadzenie bazy danych klientów; przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej; obsługa klienta;jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Gliwice (śląskie)