SPECJALISTA DS. MARKETINGU SPOŁECZNEGO Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU SPOŁECZNEGO
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: obsługa korespondencji i obsługa kont social media, promocja i marketing, obsługa bieżąca biura, bieżące zadania od Zarządu Fundacji.
Data publikacji: 2018-10-08
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa korespondencji i obsługa kont social media, promocja i marketing, obsługa bieżąca biura, bieżące zadania od Zarządu Fundacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU SPOŁECZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.10.2018
Data zakończenia pracy: 30.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 08.10.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków: - obsługa klienta (m.in. wysyłanie ofert, rejestracja zamówień oraz ich obsługa, kontakt z klientami krajowymi i zagranicznymi)- prowadzenie dokumentacji wysyłkowej, reklamacyjnej- poszukiwanie nowych klientów zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym
PIWEK Centrum Obróbki Numerycznej Krzysztof Piwek - 2017-08-08 - Rososzyca (wielkopolskie)
dokumentacja pracownicza
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Wielowieś (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA ORAZ SPRZEDAŻSPRZĄTANIE PUNKTÓW HANDLOWO-GASTRONOMICZNYCHWSTEPNE ZAMAWIANIE I PRZYJMOWANIE TOWARÓW
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Glewice (zachodniopomorskie)
rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Piła (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie wszelkich umów o pracę, sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników, prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych nieobecności, prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej, zgłaszanie, wyrejestrowywanie z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków rodzin, prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników, kontrola ich aktualności, przygotowanie raportów oraz zestawień na potrzeby firmy, sporządzanie oraz przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczenia składek społecznych wszystkich zatrudnionych
SOLIDARIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Praca jako magazynier
HDT-Polska Spółka z o.o. - 2017-08-02 - Opole (opolskie)
Sprawdzanie sald, obsługa klientów ukraińskojęzycznych
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Łódź (łódzkie)
Nadzór nad BHP, PPOŻ w produkcji.Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych BHP, PPOŻ
Altercar Tomasz Nawrot - 2018-08-08 - Ryjewo (pomorskie)
zakres czynności: wyszukiwanie i pozyskiwanie funduszy z finansowania zewnętrznego dla planowanych przedsięwzięć, opracowanie i przygotowanie dokumentacji do złożenia wniosku o środki finansowane zgodnie z założeniami i potrzebami przedstawionymi przez wnioskodawcę.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa klienta internetowego
Apteka Rodzinna Marzena Kozera - 2018-12-19 - Sienno (mazowieckie)
Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych oddziału regionalnego, przyjmowanie wniosków o uruchomienie zamówienia publicznego,sporządzanie SIWZ i uzgodnienie ich z wnioskodawcami zamówień, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 tys. euro.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-11-07 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie raportu kasowego, wystawianie FV, prowadzenie raportu obrotów towarów, sporzadzanie miesiecznych zestawień obrotów towarów, miesięczne rozliczenia obiadów szkolnych, wypełnianie dokumentów związanych z prowadzeniem baru (raportów, zestawień), redagowanie pism.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Turek (wielkopolskie)
•Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych•Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej•Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych•Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów•Pełna obsługa kadrowo – płacowa•Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe,•Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-02-08 - Lublin (lubelskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- archiwizacja dokumentów,- przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztą,- rejestracja zamówień,- rejestracja zwrotów,- rejestracja innych dokumentów magazynowych tj.: MM, RW, PW,- przygotowywanie zestawień Excel obróbka zestawień,- analizy z systemu niezbędne do przygotowywania ww. zestawień.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Zgierz (łódzkie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Puławy (lubelskie)
w/g stanowiska
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2016-08-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Praca biurowa, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
-prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarczym korzystaniem ze środowiska-prowadzenie całokształtu spraw związanych z prowadzeniem składowisk odpadów,naliczanie w ustawowo określonych terminach opłat -prowadzenie dokumentacji podstawowej w zakresie realizacji wymogów ochrony środowiska na biologicznej oczyszczalni ścieków w Mroczy - prowadzenie ewidencji umów na odprowadzanie wód opadowych oraz umów naodprowadzanie ścieków- prowadzenie ewidencji odpadów wytworzonych na oczyszczalni ścieków- sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami- obsługa administracyjna związana z realizacją umowy usługowego prowadzenia gminnego składowiska odpadów komunalnych na rzecz Gminy, umowy z zakresu odbioru i zagospodarowania zmieszanych i zebranych selektywnie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy- przygotowanie i realizacja zamówień publicznych zgodnie z przepisami Ustawy- przygotowanie ofert przetargowych- wystawianie faktur VAT za usługi odbioru nieczystości stałych, płynnychWięcej informacji : www.zgk.mrocza.net zakładka aktualności
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)
-bieżąca obsługa klientów zagranicznych na rynek Niemiecki,-pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych na w/w rynku,-aktywne prowadzenie sprzedaży produktów firmy,-prowadzenie negocjacji handlowych z klientami biznesowymi,-realizowanie polityki handlowej firmy,-wsparcie w rozwoju działu
BAKS Kazimierz Sielski - 2017-09-07 - Karczew (mazowieckie)
Wykształcenie średnie; komunikatywność; obsługa i pozyskiwanie klientów; możliwość dopasowania godzin; umowa zlecenie; miejsce pracy Gliwice;
MT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Gliwice (śląskie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, skargi klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie klientów
CLOVIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-25 - Czyżew (podlaskie)
Prowadzenie akt osobowych o dokumentacji pracowniczej, rozliczanie pracy personelu, przygotowanie listy płac, rozliczanie umów cywilno-orawnych, prowadzenie korespondencji z pracownikami i i ZUS. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
Zakład Aktywności Zaodowej KRES - 2017-03-01 - Łódź (łódzkie)
układanie posadzek żywicznych
PROFITECH PLUS Sp. z o.o. - 2018-05-08 - Jaworzno (śląskie)
kompleksowa administracja dokumentacji kadrowo-płacowej związanej ze stosunkiem pracy, sporządzanie listy płac w systemie kadrowo-płacowym, rozliczanie nieobecności wynikających ze stosunku pracy, sporządzanie umów cywilno-prawnych, wprowadzanie i aktualizacja danych kadrowo-płacowych w systemie Veritum, sporządzanie raportów do GUS, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, merytoryczne wsparcie pracowników w zakresie prawa pracy i administracji personalnej, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień kadrowo-płacowychgodz. pracy 8.00-16.00,
CONSENSUS Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
kompletowanie dok. związanych z obsługą klienta, prowadzenie wywiadu finansowego i przedstawienie klientowi wyczerpującej oferty finansowej, opieka nad klientami
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Gniezno (wielkopolskie)
obsługa klientów Biura Rachunkowego
Biuro Rachunkowe HaBer s.c. - 2018-07-21 - Józefów (mazowieckie)
Samodzielna obsługa kadrowa pracowników, w tym rozliczanie czasu pracy, współpraca z Działem Księgowości w zakresie naliczania wynagrodzeń, sprawozdawczość GUS oraz pozostała na potrzeby Dyrekcji, prowadzenie spraw ZFŚS, współpraca ze związkami zawodowymi.
Główna Biblioteka Lekarska - 2019-06-04 - Warszawa (mazowieckie)