SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH I OSOBOWYCH Mińsk Mazowiecki oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH I OSOBOWYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Praca biurowa, obsługa klienta
Data publikacji: 2016-03-15
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Praca biurowa, obsługa klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH I OSOBOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Data zakończenia pracy: 30.11.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa klienta
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 4, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: miński
Gmina pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.03.2016
Data dodania oferty pracy: 22.02.2016
Oferta pracy ważna do: 23.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie i obsługa klientów , prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie dlugofalowych relacji oraz opieka nad klientami, przyjmowanie zamówień, przygotowanie ofert handlowych, przekazywanie klientom informacji dotyczących produktów wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy u klientów, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Grójec (mazowieckie)
Sprzedaż i prowadzenie usług sieci PLAY.
Mariusz Tylutki Firma Handlowo - Usługowa „PLAYMAX” - 2017-04-28 - Ropczyce (podkarpackie)
obsługa klienta, obsługa administracyjna biura, administracja magazynowa, obsługa kasy fiskalnej
INSBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Wolsztyn - 2018-08-17 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Planowanie i nadzór nad realizacją remontów, prac konserwacyjnych, porządkowych, realizacja zakupów, prowadenie gospodarki materiałowej w zakresie środków trwałych i wyposażenia (sporządzanie inwentaryzacji), planowanie i realizacja prac potrzebnych do utrzymania we wsłaściwym stanie technicznym obiektu, ewidencja i aktualizacja posiadanej dokumentacji technicznej, sporządzanie umów, zleceń. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe o specjalności admiistracyjnej, wymagane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracach administracyjno-biurowych. Ogólna znajomość przepisów o działalności kulturalnej, zamówień publicznych, przepisów obejmujących gospodarowaniem i administrowaniem nieruchomościami, obsługa komputera, prawo jazdy kat. B - mile widziane.
Mysłowicki Ośrodek Kultury - 2016-03-23 - Mysłowice (śląskie)
aktywna sprzedaż, pozyskiwanie klientów, negocjacje handlowe
KASKAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa patronatów prasowych,zgłoszen konkursowychObsługa eventów, przygotowywanie krótkich tekstów i grafik do emisji
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa biurowa klientów Spółki. Pozyskiwanie nowych klientów.
"TABEX-OZMO" Sp zo.o. - 2017-08-08 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych, prowadzenie dokumentacji medycznej.
MKW Sp z o.o. - 2017-08-24 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
obsługa urządzeń biurowych, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Lubin (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
PRACA W LABORATORIUM BADAWCZYM.
INSTYTUT CIĘŻKIEJ SYNTEZY ORGANICZNEJ "BLACHOWNIA" - 2016-01-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
współpraca z dostawcami, przygotowywanie zamówień
MR Bogdanka Sp. z o.o. - 2017-05-08 - Bogdanka (lubelskie)
monitorowanie projektów kompleksowych,analiza dokumentacji,koordynacja działań zw z logistyką,zakupami,kontrolą budżetu i rozliczanie wykonanych prac, współpraca z podwykonawcami,inwestorami i projektantami
Konkret Dagmara Fik, Marcin Mazurkiewicz - 2017-05-08 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
- Udział w kreowaniu realizowanie strategii marketingowej. Tworzenie zasad promocji produktów. Tworzenie konceptu i nadzór nad wykonaniem materiałów reklamowych. Organizacja eventów. Dobór dostawców usług marketingowych. Kreowanie wizerunku firmy w Internecie. Działania z zakresu PR. Nadzór nad komunikacją wewnętrzną w firmie.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (marketing i zarządzanie). Wymagane 2 - letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku, idealnie w firmie o profilu handlowym. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Samodzielność w działaniu i gotowość do wsparcia zarządu w podejmowaniu decyzji w zakresie marketingu. Aasertywność w kontaktach biznesowych. Umiejętność poszukiwania rozwiązań w oparciu o cele firmy i założenia ekonomiczne. Kreatywność i pasja z zakresu działań marketingowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-02-15 - Katowice (śląskie)
Stałe monitorowanie rynku pozyskiwanie inf. o aktualnych przetargach, przygotowanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, kompleksowa obsługa i weryfikacja postępowania przetargowego, analiza i raportowanie składanych ofert, sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej.
SOEN Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Optymalne planowanie produkcji przy uwzględnieniu ograniczeń takich jak: zapotrzebowanie od klenta, kalendarz produkcyjny, dostępność pracowników, dostępność komponentów, udoskonalenie procesów w występujących w planowaniu produkcji, utrzymywanie stałego kontaktu z klientem: przeprowadzanie analiz, porównać i zestawień niezbędnych do prawidłowgo formułowania planów produkcyjnych (dzienny monitoring, wskaźniki).
FM POLSKA SP Z O.O. - 2017-05-11 - Olszowa (opolskie)
wg programu stażu. Staż z Funduszu Pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Łopatki (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Poznań (wielkopolskie)
Praca w j. ukraińskim i rosyjskim, odpowiadanie na telefony oraz e-maile klientów, zapewnienie ułatwień w działaniach i procedurach działu HR, obsługa ruchów (transferów, promocji) oraz zapytań osób odchodzących, organizacja sesji "Dzielenie się wiedzą", zarówno w zespole jak i międzyzespołowo, utrzymywanie cyklu zatrudnienia pracowników "od zatrudnienia do emerytury" włączając w to zarządzanie danymi zasadniczymi HR, organizacja czasu, zarządzanie nieobecnościami, zarządzanie przydzieloną częścią procesu zgodnie z metodologią Capgemini lub zgodnie z uzgodnionym planem przejścia, aktualizowanie wszystkich wymaganych dokumentacji procesów (map procesów i procedur) i innej dokumentacji z uzgodnionym harmonogramem.
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Kraków (małopolskie)
programowanie aplikacji internetowych na podstawie projektu, wsparcie i utrzymanie aplikacji internetowych, testowanie aplikacji
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Poznań (wielkopolskie)
pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Dobre (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sklepu internetowego, strony internetowej, oraz sprzedaży przez serwisy aukcyjne.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Brzesko (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA - 2018-06-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie pizzy, dowożenie pizzy
Bar Pizzeria Łasuch Katarzyna Dąbrowska - 2016-09-09 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa sklepów internetowych, obsługa klientów na portalach aukcyjnych, paczkowanie towaru i ich wysyłka, zamawianie towaru w hurtowniach internetowych. Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Brzesko (małopolskie)
obsługa urządzen biurowych: ksero, fax, komputer, skan, odbieranie i ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej, segregacja dokumentów, wystawianie faktur sprzedazy i cenników, obsluga programu Symfonia Handel, Eticod
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Ruda Śląska (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Białystok (podlaskie)
wyszukiwanie części lotniczych na podstawie iPC samolotów, zglaszanie wniosków reklamacyjnych na części wadliwe, wyszukiwanie nowych klientów i potencjalnych zamówień publicznych
AERO CLUB Sp. z o. o. - 2017-08-29 - Obory (mazowieckie)