SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY K/M (JĘZYK: ROSYJSKI, UKRAIŃSKI, ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY K/M (JĘZYK: ROSYJSKI, UKRAIŃSKI, ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-03-04
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
2400 brutto + premia w zależności od ilości pozyskanych klientów
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY K/M (JĘZYK: ROSYJSKI, UKRAIŃSKI, ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Data zakończenia pracy: 31.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: MS Excel
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: minimum trzy lata w podobnej branży (doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania); znajomość języków obcych: rosyjski, ukraiński na poziomie zaawansowanym i angielski na poziomie średnio zaawansowanym; znajomość komputera, MS Office (Excel); prawo jazdy kat. B mile widziane. Ogólny zakres obowiązków: Poszukiwanie potencjalnych klientów na usługi firmy (Ukraina, Rosja, Białoruś oraz inne kraje byłego ZR). Podtrzymywanie relacji z klientami. Opracowanie i realizacja planów sprzedażowych. Sporządzanie raportów. Wyjazdy zagraniczne (Ukraina, Rosja, Białoruś...) celem spotkań z klientami, udziału w imprezach branżowych. Wynagrodzenie: 2400 brutto + premia w zależności od ilości pozyskanych klientów.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.sasconcierge.com
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.03.2016
Data dodania oferty pracy: 03.03.2016
Oferta pracy ważna do: 17.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa procesów w dziale księgowości/logistyki czy obsługi klienta, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, zapewnienie doskonałych relacji z klientami, analizowanie i rozwiazywanie zgłaszanych problemów, przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz związanych z codziennymi obowiązkami.
Grupa Progres - 2015-12-24 - Łódź (łódzkie)
marketing i reklama
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Kraków (małopolskie)
montaż instalacji i urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach budowlanych
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Kosztorysowanie, wykonywanie projektów zabezpieczeń
IMPULS Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Krosno (podkarpackie)
Montaż rurociągów i konstrukcji stalowych
Zakład Usług Energetycznych Serwis Sp.z o.o. - 2016-08-25 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa sekretariatu, archiwizacja dokumentów, ewidencja składników majątku, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Oleśnica (dolnośląskie)
Sporządzanie list płac, doknywanie rozliczeń, składek ZUS, sporządzanie deklaracji podatkowych
Pomorska Insytutucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA - 2017-02-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
kontrola dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym, prowadzenie ewidencji na podstawie sporządzonych i zatwierdzonych dokumentów księgowych na komputerze, kompletowanie i przechowywanie raportów kasowych, dowodów bankowych i faktur VAT wraz z ich dekretowaniem, prowadzenie rejestru zakupów materiałów, uzgadnianie sald oraz egzekwowanie należności, sporządzanie deklaracji VAT do Urzędu Skarbowego
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Złotoryja (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15; okres próbny 3 miesiące
PHUP ROLMASZ SP. Z O.O. - 2018-03-01 - Słupsk (pomorskie)
-obsługa zamówień zewnętrznych firmy,- organizacja i monitorowanie zleceń serwisowych, - organizacja transportów, - obsługa klientów oddziału firmy,- promowanie i sprzedaż oferowanych przez firmę produktów,- budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród klientów
''JASKOT'' SPÓŁKA JAWNA -T.JASKOT, G. JASKOT - 2017-01-17 - Budziszów Wielki (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kal (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków obejmuje sprzedaż bezpośrednią nawozów, nasion, produktóworaz sprzętu dla sektora rekreacyjnego (w tym sportowego), komunalnego isadowniczego oraz pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie i pogłębianie relacjibiznesowych. Specjalista ds. produktu będzie odpowiedzialny za realizację planówsprzedażowych w wyznaczonym regionie. Dodatkowo będzie uczestniczył w targachogólnopolskich oraz regionalnych promując produkty firmy
PROGRASS POLSKA sp z o.o - 2016-09-21 - Trzciana (małopolskie)
Doradztwo techniczno-handlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń.Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów.Praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-07-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta w branży turystycznej, wsparcie klientów podczas planowania ich podróży, interpretacja i wyjasnianie Klientom procedur związanych z podróżą. Pomoc przy rozwiązywaniu problemów klientów przed, w trakcie i po ich podrózy.
Intelent Global Services Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)
Realizowanie zamówień do klientów, wsparcie administracyjne biura, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i przepływ informacji.
XL TAPE INTERNATIONAL sp zo.o. - 2017-03-17 - Kielce (świętokrzyskie)
konserwacja oraz naprawy usterek w obiektach budowlanych
Nieruchomości SERVICE GROUP Anna Oczkowicz - 2017-02-09 - Czeladź (śląskie)
wprowadzanie dokumentów księgowych, archiwizowanie dokumentów, obsługa programów płacowo-kadrowych
BEATA GRADZIK BIURO KSIĘGOWE - 2016-09-27 - Turek (wielkopolskie)
Przygotowywanie półproduktów i potraw kuchni azjatyckiej, komponowanie przypraw stosowanych w kuchni azjatyckiej, dbałość o porządek i czystość w kuchni
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Łódź (łódzkie)
- pozyskiwanie nowych klientów,- prowadzenie bazy klientów,- sporządzanie ofert handlowych,- sporządzanie dokumentacji spedycyjnej i transportowej,- współpraca z Dyrektorem,
Noris Chłodnia w Jastrowiu - 2016-11-22 - Jastrowie (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
LISSA Leszno Bartosz Kubacki - 2016-09-16 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie raportów kasowych, wykonywanie oraz odbieranie połączeń telefonicznych, obsługa urządzeń biurowych. Praca w godz. 8-16, docelowo stała.
SERINUS Sp. z o.o. - 2016-04-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie pracą działu utrzymania ruchu (12 osób w zespole); wyszukiwanie i wybór podwykonawców; zlecanie i nadzorowanie prac w zakresie planowania przeglądów, konserwacji i remontów maszyn, urządzeń, instalacji oraz budynków; zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, urządzeń i instalacji; analizowanie przyczyn i skutków awarii oraz kontrolowanie wykonania napraw; nadzór i prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej; optymalizacja i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze utrzymania ruchu; współudział w projektach inwestycyjnych związanych z rozwojem zakładu; nadzór nad przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa na terenie zakładu w obszarze utrzymania ruchu; zakup środków zamiennych i części maszyn
OERLEMANS FOODS POLSKA SPÓŁKA Z O. O. - 2015-12-21 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów rynku niemieckojęzycznego, rejestracja zamówień w systenmie, obsługa korespondencyjna klientów.
"SELECT COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2018-02-15 - Kłodzko (dolnośląskie)
- Praca w biurze polegająca na sporządzaniu ofert i kalkulacji w firmie z sektora energetycznego (opracowywanie ofert przetargowych, wykonywanie kalkulacji, współpraca z innymi działami w zakresie wykonywanych zadań, analizowanie kosztów, kontakt z klientami i dostawcami).- Wynagrodzenie: od 3000 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek energetyka lub budownictwo). Wymagane doświadczenie minimum 2 lata na podobnym stanowisku pracy. Umiejętności: czytanie rysunku i dokumentacji technicznej (warunek konieczny), umiejętność pracy pod presją czasu, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office (Microsoft Excel wymagany). Mile widziana komunikatywna lub biegła znajomość języka angielskiego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Katowice (śląskie)
współpraca z działem handlowym oraz kierownikami punktów sprzedaży w celu realizacji zadań sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie odbiorców, budowanie i utrzymywanie długotrwałych pozytywnych relacji z odbiorcami, tworzenie analiz i raportów dot. sprzedaży
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2017-07-17 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
aktywna sprzedaż na rynkach wschodnich, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi
HULANICKI - BEDNAREK SPÓŁKA Sp. z o.o - 2016-07-29 - Chełm (lubelskie)