SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY- PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA. Kłodzko oferta pracy "SELECT COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY- PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA.
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów rynku niemieckojęzycznego, rejestracja zamówień w systenmie, obsługa korespondencyjna klientów.
Data publikacji: 2018-02-15
Lokalizacja: Kłodzko (dolnośląskie)
Pracodawca: "SELECT COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Objazdowa 12, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów rynku niemieckojęzycznego, rejestracja zamówień w systenmie, obsługa korespondencyjna klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY- PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłodzko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kłodzko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Nazwa pracodawcy:
"SELECT COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Objazdowa 12, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty w godz. 9-14 po uprzednim kontakcie telefonicznym, przez e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Kłodzko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kłodzko
Ulica pracodawcy: Objazdowa
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: Produkcja pozostałych mebli
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 15.02.2018
Oferta pracy ważna do: 14.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymanie czystości hal, placów, dróg, wykonywanie napraw i usuwanie usterek
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Poznań (wielkopolskie)
Analiza zamówień klientów pod kątem logistycznym i wystawianie potwierdzeń, przygotowanie niezbędnej dokumentacji związanej z procesem ofertowania, wsparcie realizacji projektów poprzez utrzymanie bieżącego kontaktu z Klientami celem zapewnienia optymalnego poziomu obsługi, panowanie wysyłek krajowych i eksportowych, koordynację procesów celnych i transportowych, ścisłą współpracę z komórkami wewnątrz Firmy
kontakt przez OHP - 2017-10-05 - Kańczuga (podkarpackie)
PROWADZENIA KPIR, KH, SPORZĄDZANIA LIST PŁAC I DEKLARACJI DO US I ZUS.
BIZNES SERWIS Sp . z o.o. - 2017-09-14 - Rzeszów (podkarpackie)
FIRMA ŚWIADCZY USŁUGI W ZAKRESIE PROJEKTOWANIA ORAZ PRODUKCJI NIESTANDARDOWYCH MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH (REGAŁY, POS, EKSPOZYTORY, DYSPENSERY, REKLAMA ŚWIETLNA, SITODRUK).
ART PROGRES POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-22 - Wola Ociecka (podkarpackie)
Instalacje elektryczne na budowach. Praca na terenie Niemiec.
ANC - AD - ELEKTROTECHNIK SP. Z O.O., SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-10 - Wierzch (opolskie)
- kontrola produktów w trakcie procesu produkcyjnego;- prowadzenie dokumentacji (pomiarowej i spawalniczej) oraz ich tworzenie;- uczestniczenie w procesie postępowania z wyrobem niezgodnym;- obsługa reklamacji;- współpraca z działem technicznym i handlowym;
Strzegomskie Zakłady Mechaniczne ZREMB Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Strzegom (dolnośląskie)
- koordynowanie pracy w warsztacie,- kontakt z dostawcami i klientami, - nadzór nad narzedziami specjalistycznymi, - koordynowanie zamowień - zaopatrzenie,- prowadzenie dokumentacji ewidencji magazynowej.Wymagane min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość rysunku technicznego, odporoność na stres, dyspozycyjność, mile widziana znajomość branży, aktywność i dobra organizacja pracy.
PUPH ALMET Alojzy Michalski - 2015-12-09 - Nowy Konik (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, bardzo dobra obsługa komputera, prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość programu SUBIEKT, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego - możliwość przyuczenia, mile widziana znajomość asortymentu budowlanego, obsługa mieszalnika farb i tynków - możliwość przyuczeniaZakres obowiązków: obsługa klientów, obsługa mieszalnika farb i tynków, składanie zamówień na towar, przyjmowanie dostaw, wydawanie towaru, wystawianie faktur, obsługa kasowa klienta,praca w systemie dwuzmianowym 7-15 i 9-17, w co drugą sobotę 7-13, wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą w zależności od posiadanej wiedzy, umiejętności i zaangażowania
BUDOWNICTWO KUBIAK S.C. - 2018-01-23 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Stanowisko specjalisty ds.sprzedaży i logistyki w Safari s.j. to osoba odpowiedzialna za obsługęsprzedaży,koordynowanie i planowanie optymalnego wykorzystania pojazdów aby zapewnić ciągłość wykonywanych zadań sprzedażowo-przewozowo-dystrybucyjnych.
Safari spółka jawna - 2016-09-23 - Żabia Wola (lubelskie)
Prowadzenie administracji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i ubezpieczeń społecznych (m.in.: ewidencja absencji, ewidencja czasu pracy, przygotowywanie umów o pracę i świadectw pracy, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie kart zasiłkowych), obliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, rozliczanie umów cywilnoprawnych, przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych, sporządzanie rocznych informacji o dochodach pracowników oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11, inne niezbędne), pomoc w realizacji zadań wynikających z ZFŚS.
Comfort S.A. - 2018-03-22 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymywanie kontaktów z kontrahentami zagranicznymi, zakup-sprzedaż towarów, organizowanie transportu międzynarodowego
Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo-Usługowe WACMAC Wacław Bar - 2016-05-10 - Sietesz (podkarpackie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem węgierskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowiska mięso i wędliny, zarządzanie towarem, dbanie o czystość, obsługa klienta
DINO POLSKA SA - 2016-08-03 - Potworów (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie ofert, kontakt z klientami (w tym korporacyjnymi), korespondencja z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi oraz pozyskiwanie klientów
WAM-Front, Lercel Sp.Jawna - 2015-12-01 - Kraków (małopolskie)
Analiza, raportowanie wyników, współpraca z klientem, koordynowanie projektów np. przetargów
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Kraków (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
analiza rynku branżowego na Ukrainie i w Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę na Ukrainie i w Rosji, budowanie korzystengo wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Dynów (podkarpackie)
Komunikatywność, punktualność.
KONSALNET SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-06 - Racibórz (śląskie)
Tworzenie i opracowywanie baz danych i oprogramowania.
Axes System sp. z o. o. - 2017-05-13 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy. Obsługa połączeń przychodzących od klientów niemieckojęzycznych.OCZEKIWANIA PRACODAWCYWykształcenie średnie, umiejętność biegłej obsługi komputera, zdolność analitycznego myślenia, znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2.
CONVERGYS INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Lublin (lubelskie)
sprzedaż części do pojazdow ciężarowych,przyczep,naczep,autobusów
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE AUTOS SP. Z O.O. - 2018-01-17 - Rudzienice (warmińsko-mazurskie)
nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami ze wschodu, liczne wyjazdy zagraniczne w celu podpisywania umów.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Żelechów (mazowieckie)
tworzenie dokumentacji Biura Finansowo-Inwestycyjnego
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie scenariuszy pod kątem prowadzenia zajęć historyczno-edukacyjnych z epoki wpływów rzymskich, oprowadzanie wycieczek i grup indywidualnych po terenie Faktorii Handlowej- osady rekonstrukcyjnej z okresu wpływów rzymskich, pomoc i organizacja przy imprezach własnych oraz zewnętrznych imprezach zleconych na Faktorii Handlowej, udział w promocji zewnętrznej obiektu i dbanie o jego rozwój, opieka nad wystawami znajdującymi się na terenie obiektu, stała troska o wygląd i stan techniczny przy użyciu posiadanych narzędzi.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-04-17 - Wola (śląskie)
-Zarządzanie procesem skanowania aplikacji pod kątem bezpieczeństw;-Przeprowadzanie testów aplikacji przy użyciu narzędzi IT takich jak: Wireshark, Nessus, Nmap, Burp;-Przygotowanie raportów po skanach aplikacji;-Sugerowanie zmian w obecnym procesie apikacji IT w firmie; -Poszukiwanie nowych możliwości sprawdzenia bezpieczeństwa aplikacji IT; -Branie udziału w projektach bezpieczeństwach aplikacji IT;-Doradzanie młodszym człomkom zespołu;-Wsparcie innych członków zespoł w ramach polepszenia ich wiedzy i umieęjności. Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta znajduje się w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Wrocław (dolnośląskie)