SPECJALISTA DS. KONTAKÓW Z KLIENTEM Kańczuga oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTAKÓW Z KLIENTEM
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Analiza zamówień klientów pod kątem logistycznym i wystawianie potwierdzeń, przygotowanie niezbędnej dokumentacji związanej z procesem ofertowania, wsparcie realizacji projektów poprzez utrzymanie bieżącego kontaktu z Klientami celem zapewnienia optymalnego poziomu obsługi, panowanie wysyłek krajowych i eksportowych, koordynację procesów celnych i transportowych, ścisłą współpracę z komórkami wewnątrz Firmy
Data publikacji: 2017-10-05
Lokalizacja: Kańczuga (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kańczuga, powiat: przeworski, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analiza zamówień klientów pod kątem logistycznym i wystawianie potwierdzeń, przygotowanie niezbędnej dokumentacji związanej z procesem ofertowania, wsparcie realizacji projektów poprzez utrzymanie bieżącego kontaktu z Klientami celem zapewnienia optymalnego poziomu obsługi, panowanie wysyłek krajowych i eksportowych, koordynację procesów celnych i transportowych, ścisłą współpracę z komórkami wewnątrz Firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KONTAKÓW Z KLIENTEM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kańczuga
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: przeworski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenia w pracy w dziale sprzedaży, obsługi klienta lub spedycjiWysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespoleWyższe wykształcenie, preferowane ukończenie handlu zagranicznego, marketingu lub ekonomiiBardzo dobrą znajomość pakietu Ms Office (znajomość systemu SAP mile widziana)Znajomość podstaw handlu zagranicznego i procesu logistycznego
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Centrum Kariery Przeworsk
Adres pracodawcy:
Lwowska 16, 37-200 Przeworsk, powiat: przeworski, woj: podkarpackie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: przeworski
Gmina pracodawcy: Przeworsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przeworsk
Ulica pracodawcy: Lwowska
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Centrum Kariery Przeworsk
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data dodania oferty pracy: 05.10.2017
Oferta pracy ważna do: 20.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie min. średnie techniczne; znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny, znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem; min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość pakietu MS Office, umiejętność organizacji pracy własnej; zakres obowiązków: nadzór i organizacja systemu kontroli u klienta, opieka nad Klientem, utrzymanie wzorowych relacji z Klientem, aktualizacja i nadzór nad przestrzeganiem wymagań Klienta, ustalanie z Klientem celów jakościowych, zarządzanie reklamacjami u Klienta, sporządzanie analiz i raportów jakościowych, dbanie o przepływ informacji między Klientem, a odpowiednimi działami w firmie, prowadzenie działań korygujących i zapobiegawczych u Klienta; trzy zmiany; miejsce pracy: Niemcy;
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-23 - Niemcy (Niemcy)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie do produkcji nowych produktów oraz zmian inżynieryjnych, tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
telefoniczna sprzedaż turystycznych usług firmy
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Poznań (wielkopolskie)
zabiegi kosmetyczne
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Głogów (dolnośląskie)
Przygotowywanie treści umów i przekazywanie do klientów oraz prowadzenie uzgodnień, przygotowywanie treści umów z podwykonawcami w ramach zadań realizowanych w Generalnym Wykonawstwie, tłumaczenie tekstów angielskojęzycznych, archiwizacja oraz nadzór nad obiegiem niżej wymienionych dokumentów : zapytania ofertowe oferty zlecenia umowy, śledzenie przebiegu realizacji umów zawartych przez spółkę, opiniowanie umów zewnętrznych ze szczególnym uwzględnieniem aspektów prawnych, dokonywanie bieżącej kontroli wszelkiej dokumentacji wchodzącej w zakres czynności.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2016-01-29 - Rogowiec (łódzkie)
Badanie rynku oraz działań konkurencji. Realizacja planów sprzedażowych. Obsługa partnerów handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów. Sprzedaż części i akcesoriów do pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Błonie (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Krobia (kujawsko-pomorskie)
Konsultacje z firmami z Rosji, Ukrainy, Gruzji. Znajomość języków jest istotna przy kontaktach z klientami z zagranicy.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Nowe Gulczewo (mazowieckie)
Realizacja planów sprzedażowych podmiotu gospodarczego poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z kontrahentami z Rosji, Ukrainy, UE, rozwiązywanie problemów klientów. WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, roczne doświadczenie (użytkownik kluczowy/administrator lub konsultant) znajomość systemu ERP, prawo jazdy, komunikatywna znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego, angielskiego.wiedza dot. produktów sprzedaży, funkcjonowania przedsiębiorstw; handlu , gospodarki magazynowej, produkcji, logistyki , wiedza na temat produktów sprzedaży - części i sprzęt samochodowy.
"VIKTONEKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Jarosław (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
Podstawowe obowiązki:1. Obsługa komputera MS Office.2. Koordynowanie pracy zespołów inwestorskich.3. Raportowanie z przebiegu działań.4. Współpraca z wewnętrznymi sekcjami i Wykonawcami.5. Obsługa księgowa i ewidencja w obszarze zobowiązań i należności dotyczących działalności podstawowej.6. Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową.7. Uzgodnienia przychodów i kosztów w ramach zamknięcia miesiąca.8. Kontakt z Wykonawcami w sprawach dotyczących faktur i płatności.9. Współpraca z komórkami wewnętrznymi w kwestii wyjaśnienia niezgodności faktury z umową/zamówieniem.10. Przygotowanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań dla instytucji zewnęterznych.11. Ewidencja i kontrola działalności związanej z działalnością podstawową.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-07-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego, wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów, współpraca z rodziną przedstawicielem ustawowym opiekunem prawnym lub faktycznym pacjentów. Inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnienie pacjentom dostępu do informacji prawnej, prowadzenie czynności związanych z badaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upo udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta, przetwarzanie danych o charakterze statystycznym w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzanych spraw. Miejsce pracy Warta, Pabianice, Parczew, Lubliniec
BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA - 2016-07-11 - Łódź (łódzkie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji handlowej, obsługa klienta, praktyczna znajomość pakietu Ms Office, kontakt z klientem zagranicznym.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji, realizacja planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie relacji ze stałymi klientami, aktywna współpraca z innymi działami, koordynacja zakontraktowanych imprez, dbanie o dobry wizerunek Zamku.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2016-01-11 - Kliczków (dolnośląskie)
organizacja sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa klientów w zakresie ochrony środowiska, prowadzenie ewidencji odpadów, sporządzanie sprawozdań do Urzędu Marszłkowskiego oraz WIOŚ.
GRUPA INTERLIS Sp. z o.o. - 2017-08-30 - Kalisz (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie zleceń produkcyjnych, obsługa klienta, nawiązywanie kontaktów handlowych, udział w targach
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Wiechlice (lubuskie)
Norweski pracodawca poszukuje do zatrudnienia na stałe osób w charakterze inspektorów ładunkowych/ morskich specjalizujących się w statkach typu: cape size, panamax, coaster.Wymagania pracodawcy:- Kandydat musi mieć doświadczenie jako draft surveyor/maritime surveyor , lub posiadać doświadczenie zawodowe jako oficer pokładowy w marynarce handlowej. Preferowane osoby z doświadczeniem na dużych statkach typu masowce.- Wymagana biegła znajomość jęz. angielskiego- Książeczka żeglarska, inne potrzebne do wykonywania zawodu- Znajomość obsługi komputera, prawo jazdy kat. B
Norwegian Marine& Cargo Survey AS - 2016-04-14 - Norwegia (Norwegia)
sporzadzanie planu produkcyjnego, sporzadzanie harmonogramu prac współpracownikom produkcyjnym, zamawianie komponentów do produkcji, monitorowanie dostaw komponentów, organizowanie wysyłki gotowych komponentów, zarządzanie stanem magazynowym, dbanie o poprawny przepływ dokumentacji w firmie, negocjacje cen komponentów
EUROTOM Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
• obsługę klienta dzwoniącego z Niemiec lub Austrii• koordynowanie i utrzymywanie relacji z klientami,• dbanie o dobry wizerunek firmy, • współpraca w zespole obsługi klienta oraz z innymi działami firmy,• obsługa klientów indywidualnych oraz informowanie ich o ofercie firmy • przygotowywanie internetowych ofert handlowych• przedstawianie najlepszych rozwiązań dla klientów oraz warunków współpracy
IDEA Arkadiusz Kardyś - 2017-12-11 - Trzebinia (małopolskie)
Wykształcenie wyższe techniczne; min. 2 lata doświadczenia w branży motoryzacyjnej lub agencji celnej; znajomość klasyfikacji celnej; biegła znajomość j. angielskiego oraz portugalskiejgo (brazylijskiego); analiza inżynierska oraz klasyfikacja celna materiałów pośrednio i bezpośrednio produkcyjnych, będących przedmiotem eksportu lub importu przez fabrykę General Motors w Brazylii; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Gliwice (śląskie)
sporządzanie listy płac oraz administracji kadrowej, rozliczanie czasu pracy pracowników, sporządzne dokumentacji na potrzeby intytucji zewnętrznych (ZUS, GUS, US...)
GRUPA PROFAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
opieka nad osobami starszymi
A.D. S.C. Jarosław Kozaczyński Daria Kozaczynska - 2016-09-22 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Przeprowadzanie rozmów z klientami, umawianie spotkań, obsługa urządzeń biurowych, sekretariatu, wypisywanie wniosków
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Oława (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa i opieka nad klientami firmy, realizacja celów biznesowych sprzedaży, negocjowanie warunków współpracy, przygotowywanie ofert, prezentacji oraz umów, dbałość o najwyższą jakość świadczonych usług.
JERP GROUP Sp. z o.o. Sp. K - 2016-03-04 - Porażyn (wielkopolskie)
Udzielanie informacji z zakresu legalizacji pobytu cudzoziemcom, sporządzanie dokumentów, wniosków do Urzędów. Reprezentacja cudzoziemców w urzędach. Prowadzenie baz danych klientów. Praca w godz.8-16
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Opole (opolskie)