SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY MICE Kliczków oferta pracy Zamek Kliczków Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY MICE
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji, realizacja planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie relacji ze stałymi klientami, aktywna współpraca z innymi działami, koordynacja zakontraktowanych imprez, dbanie o dobry wizerunek Zamku.
Data publikacji: 2016-01-11
Lokalizacja: Kliczków (dolnośląskie)
Pracodawca: Zamek Kliczków Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-724 Kliczków 8, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji, realizacja planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie relacji ze stałymi klientami, aktywna współpraca z innymi działami, koordynacja zakontraktowanych imprez, dbanie o dobry wizerunek Zamku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY MICE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kliczków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Osiecznica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Znajomość Fidelio
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, co najmniej rok doświadczenia w sprzedaży lub branży hotelarskiej, znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w stopniu dobrym, pozytywne nastawienie, komunikatywność, kreatywność, zaangażowanie, samodzielność, dobra znajomość Office (Word, Excel, Powerpoint), znajomość Fidelio będzie dodatkowym atutem.
Nazwa pracodawcy: Zamek Kliczków Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
59-724 Kliczków 8, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym w godzinach 08.00-16.00, tel. 600393260 lub aplikacje proszę kierować na adres e-mail MikolajKwiatkowski (at) kliczkow.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Osiecznica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kliczków
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.01.2016
Data dodania oferty pracy: 11.01.2016
Oferta pracy ważna do: 01.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa przekrawacza,pobieranie papieru,rozwijanie papieru.
JDA Jankowski Mirosław - 2018-06-22 - Łomża (podlaskie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala, sprzedaż detaliczna, obsługa komputera ( program dbanie o zaopatrzenie sklepu i wizualizację, promowanie sprzedazy.Small bussines), przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Będzin (śląskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-11-02 - Łódź (łódzkie)
. Ogólny zakres obowiązków:pełnienie dyżurów na stanowisku operatora numerów alarmowych w systemie zmianowym,przyjmowanie i rejestrowanie w specjalnie utworzonym do tego celu systemie teleinformatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe zgodnie z przyjętymi procedurami,prowadzenie rozmów telefonicznych (również w językach obcych) z osobami zgłaszającymi, w celu uzyskania informacji niezbędnych do podjęcia działań ratowniczych,kwalifikowanie zgłoszeń w zależności od miejsca zdarzenia i rodzaju zagrożenia oraz przekazywanie ich do podmiotów ratowniczych,współpraca z dyżurnymi stanowisk kierowania Państwowej Straży Pożarnej, Policji, dyspozytorami Państwowego Ratownictwa Medycznego oraz lekarzem koordynatorem ratownictwa medycznego i dyżurnym Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, w celu realizacji bieżących działań ratowniczych,współdziałanie z innymi centrami powiadamiania ratunkowego oraz utrzymywanie łączności i wymiany informacji, za pośrednictwem dostępnych środków teleinformatycznych, w zakresie niezbędnym do skutecznego prowadzenia działań przez podmioty i służby ratownicze.Wykonywanie pracy na wymienionym stanowisku możliwe będzie po ukończeniu szkolenia specjalistycznego dla operatorów numerów alarmowych oraz zdaniu z wynikiem pozytywnym egzaminu z zakresu wiedzy i umiejętności praktycznych, organizowanego przez podmiot do tego uprawniony, co związane jest z wyjazdem poza miejsce zamieszkania, w ramach delegacji służbowej.Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca polegająca na obsłudze zgłoszeń kierowanych na numery alarmowe wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej, obciążenie wzroku i słuchu oraz układu mięśniowo-szkieletowego. Realizacja zadań wykonywanych na ww. stanowisku wymaga komunikatywności, odporności na stres, zrównoważenia emocjonalnego, odpowiedzialności, zdyscyplinowania oraz koncentracji uwagi. Wymagane są umiejętności: podejmowania decyzji przy zmieniających się okolicznościach i pod presją czasu, logicznego i analitycznego myślenia, pracy w zespole.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku ZUW, oświetlenie dzienne i sztuczne jarzeniowe. Winda oraz urządzenia higieniczno-sanitarne znajdują się na każdej kondygnacji. Stanowisko pracy wyposażone jest w 4 monitory ekranowe, komputer, telefon i nagłowny zestaw słuchawkowy.Miejsce składania dokumentów:Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania KryzysowegoZachodniopomorski Urząd Wojewódzkiul. Wały Chrobrego 4 70-502 Szczecinz dopiskiem OPERATOR NUMERÓW ALARMOWYCHlub osobiście w Sekretariacie Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, pok. nr 126, tel.: 91/ 430 3353.Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.Pozostałe informacje:Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem. Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie. Oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wytypowani do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji. Przed upływem ww. terminu oferty te mogą zostać na wniosek adresata odesłane lub odebrane osobiście w pok. 281.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/430 3711, 91/430 3299.
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki - 2018-01-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- zatwierdzanie szaty graficznej opakowań pod względem znakowania (zgodnie z obowiązującymi normami)- zamawianie opakowań - kontrola opakowań podczas procesu produkcji- zamawianie art. biurowych i eksploatacyjnychWynagrodzenie ustalane indywidualnie w zależności od posiadanego doświadczenia.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Kros Sp. z o.o. - 2018-11-05 - Iłownica (pomorskie)
obsługa klientów- przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji w komunikacji telefonicznej, współpraca z przedstawicielami handlowymi w celu realizacji założonych celów sprzedażowych, koordynacja wewnętrznych procesów realizacji projektów. Pracodawca prosi o przesyłanie CV na adres e-mail: praca (at) profilex.com
PROFILEX Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-04-15 - Orchów (łódzkie)
Samodzielna obsługa kadrowa pracowników, w tym rozliczanie czasu pracy, współpraca z Działem Księgowości w zakresie naliczania wynagrodzeń, sprawozdawczość GUS oraz pozostała na potrzeby Dyrekcji, prowadzenie spraw ZFŚS, współpraca ze związkami zawodowymi.
Główna Biblioteka Lekarska - 2019-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym technicznym utrzymaniem i eksploatacją nieruchomości wojskowych. Przygotowywanie dokumentacji do uruchamiania procedur przetargowych zadań ujętych w planach rzeczowo-finansowych. Koordynacja merytorycznej pracy inspektorów technicznego utrzymania nieruchomości. Współpraca z organami specjalistycznego nadzoru budowlanego, inspekcji ochrony środowiska i inspekcji pracy.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-10-17 - Gdynia (pomorskie)
Obliczanie i przeprowadzanie księgowań księgi głównej i uzgadnianie kont (np. obliczanie odroczonego podatku dochodowego, rozliczeń międzyokresowych, rezerw, zaliczek),dostarczanie raportów grupowych i zewnętrznych (BS, P&L, informacje uzupełniające do sprawozdania finansowego, wykonywanie kontroli w ramach FOX.Wsparcie i współpraca przy projektach takich jak analiza i wdrożenie zmian w Grupowym planie kont
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Kraków (małopolskie)
Koordynowanie i zapewnienie komunikacji między zespołami projektowymi a zewnętrznymi dostawcami materiałów do działalności niekomercyjnej. Generowanie lokalnych inicjatyw zwiększających produktywność. Realizacja projektów wydajnościowych (w szczególności zw. z wykorzystaniem surowców i opakowań, w tym wdrażanie nowych specyfikacji i zmiana dostawców).
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Skarbimierz (opolskie)
Zakres zadań:- zapewnienie prawidłowości działań funkcji logistycznych i zaopatrzeniowych,- kontaktowanie się z dostawcami i klientami,- nawiązywanie pozytywnych relacji handlowych,- ewidencjonowanie i realizowanie zamówień od klientów,- bieżące kompletowanie i przekazywanie dokumentów zaopatrzeniowych,- ewidencjonowanie stanów magazynowych,- tworzenie zamówień na asortyment rotujący;
MEDSEVEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie towaru i sprawdzenie go pod względem ilościowym i jakościowym, Wystawianie faktur i paragonów oraz wydawanie towaru, Sprawdzanie realizacji zamówień od klientów, Przygotowywanie towaru do wysyłki, Kontakt telefoniczny z klientem, Kontakt ze spedytorami, Przeglądanie informacji o przetargach, Przygotowywanie ofert przetargowych , oraz ofert handlowych, Zamawianie towaru, Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy, Dbanie o porządek na magazynie
eMtiM Marek Mazurkiewicz - 2019-04-24 - Zabrze (śląskie)
DO OMÓWIENIA Z PRACODAWCĄ
MODER ELECTRO - 2018-04-10 - Rzeszów (podkarpackie)
- ustawianie maszyn- programowanie na podstawie rysunku technicznego
Dora Metal Sp. z o. o. Czarnków - 2017-08-21 - Czarnków (wielkopolskie)
Nadzór procesu wysyłki przygotowanych wyrobów, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów, odpowiednie rozdysponowanie zadań wśród podległego personelu w zależności od potrzeb, bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania pracy przez podległych pracowników. Praca również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
FORTECH Poland Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-12-20 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
Przygotowywanie ofert z zakresu wyceny, montażu klimatyzacji i wentylacji, przygotowywanie przedmiotów, schematów, drobnych projektów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.
ALLES COOL Chłodnictwo Klimatyzacja Wentylacja Jacek Stempin - 2018-02-16 - Kępno (wielkopolskie)
analityka internetowa, projektowanie modułów funkcjonalnych stron internetowych, planowanie infastruktury informatycznej, tworzenie infrastruktury informatycznej
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Zgierz (łódzkie)
- przenoszenie mebli- zabezpieczenie pomieszczeń folią ochronną- szpachlowanie- malowanie- montaż armatury- montaż gniazd i włączników- kładzenie glazury
BUILDING ASSISTANCE Zbigniew Lekarczyk - 2019-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
- sporządzanie kalkulacji ofertowych, opracowywanie ofert, sporządzanie kalkulacji roboczych,- analiza dokumentacji oraz przygotowanie ofert,- prowadzenie ewidencji pełnej dokumentacji ofertowej,- współpraca z innymi działami przy pozyskiwaniu kontrahentów oraz ich realizacja.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-09-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
kontrola jakościukładanie elementów na paletach
kontakt przez OHP - 2017-06-01 - Żory (śląskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-08-20 - Kraków (małopolskie)
Organizowanie szkoleń - doskonalących, kwalifikacyjnych, branżowych. Prowadzenie dokumentacji szkoleń. Działania promocyjne i reklamowe, kontakt z klientem, nawiązywanie współpracy z organizacjami szkoleniowymi i pracodawcami. Bezpośredni kontakt z uczestnikami kursów i szkoleń.
Centrum Edukacyjne Technik S.C Henryk Szyc, Bożena Musznicka - 2016-01-19 - Słupsk (pomorskie)
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych,weryfikacja i selekcja kandydatów i umawianie spotkań,realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska różnego szczebla,udzielanie informacji o projektach rekrutacyjnych,tworzenie oraz publikowanie ogłoszeń o pracę,działania administracyjne związane z procesem rekrutacji
kontakt przez OHP - 2019-07-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa niemieckich klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Pniewy (wielkopolskie)
1. Obsługa procesu naboru wniosków 2. Doradztwo i prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywania projektów3. Obsługa kancelaryjna posiedzeń organów LDGSzczegółowy zakres obowiązków dostępny jest na stronie : www.plaskowyz.pl
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Płaskowyż Dobrej Ziemi - 2016-04-20 - Kietrz (opolskie)
Kontakt z organami administracyjnymi w zakresie procedur w sprawach dotyczących legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców. Przygotowanie niezbędnych dokumentów, wypełnienie wniosków do właściwych urzędów.Tłumaczenie przebiegu procedur legalizacji cudzoziemcom z Ukrainy, Białorusi,Rosji i Mołdowy, których zatrudnia firma, pomoc cudzoziemcom w złożeniu wniosków o udzielenie pobytu.
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Fundraising, działania marketingowe i PR, koordynacja projektów.
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
koordynowanie współpracy z klientami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych na rynek indyjski, bieżące kontakty mailowe i telefoniczne z klientami z |Indii, poszerzanie bazy klientów
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca biurowa przy komputerze
Kancelaria Ekologiczna Marcin Kaźmierski - 2016-10-28 - Poznań (wielkopolskie)
CIĘCIE, OCZYSZCZANIE, MALOWANIE, SZLIFOWANIE, WIERCENIE, PRZYGOTOWANIE STALI POD MALOWANIE, MALOWANIE STALI
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Dorohucza (lubelskie)