SPECJALISTA DS. RYNKU PRACY Łódź oferta pracy Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej
Stanowisko: SPECJALISTA DS. RYNKU PRACY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Data publikacji: 2017-11-02
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańska 77/1, 90-613 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. RYNKU PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, humanistyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie na w/w stanowisku 1 rok
Nazwa pracodawcy:
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Adres pracodawcy:
Gdańska 77/1, 90-613 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 77/1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 02.11.2017
Oferta pracy ważna do: 30.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Poznanie przepisów BHP, obowiązków na stanoiwsku pracy, nawiązywanie wspólpracy z sieciami handlowymi w zakresie sprzedaży obrazów, przyjmownie zamówień od kontrahentów, praca w programie SUBIEKT
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Dargomyśl (zachodniopomorskie)
Zapewnienie stabilności i regularności dostaw. Optymalizacja procesu zarządzania zapasem. Planowanie produkcji oraz monitorowanie wykonania planu.
"SCANAQUA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Ozorków (łódzkie)
- prowadzenie strony internetowej www, reklama , marketing- kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa urządzeń pakujących.Obsługa szczotkarek, wtryskarek, maszyn do produkcji mopów sznurkowych.Pakowanie ręczne.Praca w dni wolne
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Łódź (łódzkie)
PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW KADROWYCH KOMPLEKSOWE PROWADZENIE SPRAW PRACOWNICZYCH W ZAKRESIE ADMINISTRACJI PERSONALNEJ, ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA I ZASADAMI OBOWIĄZUJĄCYMI W FIRMIEPROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY DBAŁOŚĆ O PRAWIDŁOWY OBIEG DOKUMENTACJIOBSŁUGA I ARCHIWIZACJA UMÓW CYWILNO-PRAWNYCHOBSŁUGA SYSTEMU KADROWEGO TETAPRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW, ZESTAWIEŃ DOTYCZĄCYCH PRACOWNIKÓW NA POTRZEBY WEWNĘTRZNE ORAZ INSTYTUCJI ZEWNĘTRZNYCHUDZIELANIE INFORMACJI PRACOWNIKOM FIRMYUCZESTNICTWO W OPRACOWYWANIU PROCEDUR ORAZ REGULAMINÓW
COBERON SP. Z O.O. - 2018-03-26 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Specjalista do spraw badań technicznych i rozwoju
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Lubicz (opolskie)
Kontrola nad eksploatacją i konserwacją urządzeń pracujących pod ciśnieniem oraz dźwigowo-transportowymi. Komptetowanie i bieżące prowadzenie dokumentacji związanej z paszportami maszyn i urządzeń produkcyjnych wraz z instrukcjami , przeglądami itp. Realizacja zaopatrzenia dla potrzeb działu mechaniczno-energetycznego.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
poszukiwanie klientów z Azji środkowej oraz państw WNP
ROSTAJ ROBERT PAKUŁA - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż usług szkoleniowych i rekrutacji, telefoniczny kontakt z klientami firmy, obsługa komputera
PROGUEST Consulting Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Sulejówek (mazowieckie)
Praca na stanowisku operatora ładowarki teleskopowej na budowach na terene Białegostoku. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie. Praca na jedną zmianę w godzinach 8.00 - 16.00.
KRYSPOL Krzysztof Jastrzębski - 2017-09-21 - Białystok (podlaskie)
- Wprowadzanie dokumentów do ksiąg rachunkowych (program FK). Obliczanie i rozliczanie zobowiązań podatkowych. Sporządzanie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży, uzgadnianie kont VAT, (w tym przygotowanie i kontrola miesięcznych deklaracji VAT). Przyjmowanie, wydawanie oraz prowadzenie ksiąg druków ścisłego zarachowania. Wystawianie faktur sprzedażowych. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Muzeum. Obsługa elektronicznego systemu bankowego. Prowadzenie kasy gotówkowej. Kontrola należności, wystawianie not odsetkowych. Przygotowywanie miesięcznych sprawozdań finansowych.- Wynagrodzenie: 2100 do 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Rachunkowość, Finanse, Podatki, Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości, mile widziane doświadczenie w instytucjach kultury. Wymagana umiejętność obsługi programu FK, umiejętność rozliczania podatku VAT. Wymagana znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego, VAT. Mile widziana dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie w wykonywaną pracę, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114, 32-281-82-94 w. 114) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2016-11-10 - Bytom (śląskie)
praca w kuchni
Z. P. H. Jerzy Sewastynowicz - 2017-06-05 - Augustów (podlaskie)
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie płac jednostki oświatowej w pełnym zakresie.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Gdynia (pomorskie)
organizacja szkoleń, obsługa szkoleń, prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Chorzów (śląskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Ujsoły (śląskie)
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie: 1 rok; biegła znajomość jęz. ukraińskiego i rosyjskiego; zakres obowiązków: rekrutacja pracowników, obsługa umów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Gliwice (śląskie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2017-04-06 - Katowice (śląskie)
Rynek Pracy
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Suwałki (podlaskie)
Zakres obowiązków: organizacja dostaw materiałów do produkcjicodzienne monitorowanie i modyfikowanie dostaw w zależności od bieżących potrzeb produkcji;utrzymywanie założonego poziomu zapasów magazynowych; organizacja transportówrealizacja zamówień zleconych przez Liderówwyszukiwanie kontrahentów, tworzenie baz kontrahentów, negocjacja cen, sposobów dostawy,dbanie o terminowość i kompletność dostawskładanie reklamacji do dostawców materiałów/produktówtworzenie raportów i statystyk dotyczących zamówień kontrola obiegu dokumentów magazynowych/zamówieniowychokresowa kontrola dostawców oraz kształtowanie współpracy z nimi
POWER - TECH JANUSZ MARCIN EJMA - 2016-08-25 - Wałcz (zachodniopomorskie)
obsługa systemu rezerwacyjnego, wystawianie polis ubezpieczeniowych, sprzedaż biletów lotniczych w systemie rezerwacyjnym
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kalisz (wielkopolskie)
sporządzanie umów najmu użyczenia , obsługa zamówień Publicznych, kontrola realizacji umów, na usługi infrastrukturalne , analiza rynku usługodawców i weryfikacja warunków współpracy z dostawcami usług, bieżąca pomoc w codziennej obsłudze kancelaryjno- biurowej .
RZESZOWSKI DOM KULTURY - 2017-03-02 - Rzeszów (podkarpackie)
opracowanie kompleksowej kampanii reklamowej, tworzenie projektów graficznych, plakatów, ofert.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Kraśnik (lubelskie)
pozyskiwanie klientów, aktywne promowanie centrum dietetycznego, obsługa klienta w centrum dietetycznym
kontakt przez PUP - 2016-07-23 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
DELTA S. A. - 2017-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż i obsługa klienta, utrzymywanie stanów magazynowych.
SUDER & SUDER Spółka zo.o. - 2017-08-24 - Żary (lubuskie)
Opracowywanie i aktualizacja dokumentów planistycznych Podl. WK OHP, obowiązujących na wypadek zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny.Organizowanie realizacji zadań obronnych i zarządzania kryzysowego. Realizacja przedsięwzięć organizacyjnych dotyczących funkcjonowania Stałego Dyżuru.
kontakt przez OHP - 2018-05-11 - Białystok (podlaskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, z działami administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem
MQX Polska Sp. z o.o. w Rzeszowie - 2016-02-24 - Hajnówka (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem.
HORIZONT PROJECT DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
- procesowanie zamówień przy użyciu systemów zakupowych- wspieranie użytkowników procesów i systemów zakupowych ( np. towrzenie dostawców)- automatyzacja i usprawnianie procesu zakupów operacyjnych- tworzenie raportów zgodności oraz rekomendowanie sposobów pomiaru w celu polepszenia wskaźników / stóp zgodności w języku japońskim- kontakt z klientami - telefoniczny oraz drogą mailową - w języku japońskim.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Łódź (łódzkie)