SPECJALISTA DS.PROGRAMÓW - STAŻYSTA Suwałki oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS.PROGRAMÓW - STAŻYSTA
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Rynek Pracy
Data publikacji: 2016-12-20
Lokalizacja: Suwałki (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: Rynek Pracy
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.PROGRAMÓW - STAŻYSTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Suwałki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Suwałki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pośrednicy pracy i zatrudnienia
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 19.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Adres pracodawcy:
Kościuszki 71a, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Suwałki
Gmina pracodawcy: Suwałki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Suwałki
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 71a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pośrednicy pracy i zatrudnienia
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.12.2016
Data dodania oferty pracy: 12.12.2016
Oferta pracy ważna do: 31.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
naliczanie i wypłata wynagrodzeń, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, rozliczanie inwentaryzacji, porwadzenie ksiąg inwentarzowych, rozliczanie inwentaryzacji, obsługa funduszu socjalnego pracowników jednostki, prowadzenie dziennika korospondencji
Centrum Usług Wspólnych - 2017-11-21 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Klucze (małopolskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie ofert handlowych, przetargowych; obsługa portali aukcyjnych; dostarczanie mierników na kopalnie; pozyskiwanie zleceń; miejsce pracy - obszar woj. śląskiego
Carbo-Toka Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Tychy (śląskie)
Obsługa zamówień; obsługa wierzytelności; rozwiązywanie sporów; obsługa skarg klientów; lubricant service; zarządzanie elementami procesu DFOA; wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Kraków (małopolskie)
- Udzielanie informacji normalizacyjnej (tel., e-mail, osobisty kontakt) w oparciu o dostęp do baz bibliograficznych. Realizacja zamówień dotyczących zakupu Polskich Norm, a także wyszukiwania norm na temat podany przez klienta z zakresu hutnictwa i górnictwa. Wystawianie faktur. Wysyłka poczty. Obsługa czytelni.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca 8 godzin dziennie: rozpoczęcie pracy w godzinach 7:00-9:30, zakończenie pracy w godzinach: 15:00-17:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. W przypadku posiadania wykształcenia średniego wymagane min. 4 lata doświadczenie zawodowego na podobnym stanowisku. Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne. W przypadku posiadania wykształcenia wyższego wymagane min. 2 lata doświadczenie zawodowego na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: znajomość zagadnień dotyczących obsługi klienta i prowadzenia sprzedaży, znajomość zagadnień księgowych i finansowych, znajomość zagadnień związanych z Systemem Zarządzania Jakością i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Posługiwanie się oprogramowaniem komputerowym w zakresie edytorów tekstów, arkuszy kalkulacyjnych, baz danych. Dobra organizacja pracy, terminowość, rzetelność i komunikatywność. Umiejętność współpracy z klientem. Praca na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracy. Mile widziana znajomość ustaw o normalizacji, prawie autorskim i prawach pokrewnych. Mile widziany język angielski. Mile widziana umiejętność obsługi SAP. Mile widziane kursy i szkolenia SZJ. Mile widziana obsługa klienta. Mile widziana znajomość podstawowych zagadnień normalizacji i BHP. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-251-89-04) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Henryka Dąbrowskiego 22, 40-032 Katowice) lub pocztowy (ul. Henryka Dąbrowskiego 22, 40-032 Katowice) lub e-mail: zanna.palega (at) pkn.pl
POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY - 2016-03-21 - Katowice (śląskie)
PRZYJMOWANIE DOKUMENTÓW Z PZ, PO, RW, DP, MM Z MAGAZYNÓW, KONTROLOWANIE DOKUMENTÓW OBROTU MATERIAŁOWEGO POD KĄTEM PRAWIDŁOWOŚCI I KOMPLETNOŚCI ICH WYPEŁNIANIA W ZATWIERDZANIA PRZEZ UPOWAŻNIONE OSOBY- WERYFIKACJA NIEPRAWIDŁOWOŚCI, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW DZIAŁOWYCH, OBSŁUGA I EWIDENCJA NISKO CENNYCH SKŁADNIKÓW MAJĄTKU OBROTOWEGO (FI-AA)
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Kaźmierzów (dolnośląskie)
jw.
COMP S.A. - 2018-08-20 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:- zapewnienie dostępności materiałów do produkcji- przygotowywanie i składanie zamówień u dostawców- negocjowanie warunków cenowych, umów, zamówień, z poszczególnymi dostawcami- sporządzanie zestawień oraz analiz zakupowych- optymalizacja kosztów- prowadzenie listy zamówień, raportów i dokumentacji- optymalizacja oraz koordynacja działań zakupowych- logistyka – optymalizacja dostawy materiałów i transportu produktów od klientów
HT SKIT POLAND - 2018-09-04 - Bieruń (śląskie)
Opracowywanie projektów umów cywilnoprawnych, pozwów w sprawach karnych i cywilnych, wniosków i pism w toku postępowania przed sądem I i II instancji, analiza stanu faktycznego i prawnego spraw wpływających do kancelarii, sporządzanie projektów apelacji, kasacji, wniosków do Trybunału Konstytucyjnego i pism do Strasburga, praca z klientem, obsługa sekretariatu kancelarii. Wymagania: wykształcenie wyższe prawnicze, obsługa programów komputerowych oraz Systemów Informacji Prawnej: Lex, Legalis, umiejętność pracy w grupie.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Reda (pomorskie)
rozliczenie dokumentacji, sprzedaż ubezpieczeń
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWE "PROKER" - Edward Łuszczak - 2016-08-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa kadrowo-płacowo pracowników firmy, prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, bieżąca aktualizacja danych kadrowo-płacowych w systemie ENOVA, naliczanie wynagrodzeń zgodnie z zasadami kodeksu pracy i regulaminów wewnętrznych, sporządzanie list płac, deklaracji podatkowych, sprawozdań oraz dokumentów rozliczeniowych (m. in. PIT, ZUS, GUS, PFRON), rozliczanie umów cywilnoprawnych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
"HIGIENA SYSTEM" SP. Z O. O. - 2016-02-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
analizowanie przetargów, robienie ofert, negocjowanie konkretów z klientami.
Wytwórnia Wyrobów Betonowych "Chojna - Beton" Spółka z o.o. Chojna - 2016-03-14 - Chojna (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany:Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00Umowa na czas określony - Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony.Wysokość wynagrodzenia miesięcznego: 3150zł brutto miesięcznie przez pierwsze 5 tygodni zatrudnienia. Następnie 3500zł brutto (wynagrodzenie podstawowe) + 300zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów, oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa komputera, tłumaczenie rozmów, przygotowywanie reklam i promocji, obsługa klientów z zagranicy
SHARJEEL ASHAN TRADERS & SERVICES - 2017-10-31 - Ząbki (mazowieckie)
analiza marketingu w internecie, kontakty z klientami w języku bengalskim, tworzenie i prowadzenie kampanii reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Piaseczno (mazowieckie)
Oferta stażuPrzygotowanie pomieszczenia do pracy, gruntowanie pomieszczeń.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Białośliwie (wielkopolskie)
w/g stanowiska
Grupa MAC S.A. Kielce - 2018-02-16 - Kielce (świętokrzyskie)
kompleksowa obsługa pracowników (ewidencja pracowników i czasu pracy, urlopów), kontrola badań lekarskich i szkoleń BHP, prowadzenie akt osobowych.
SYSTEM PRUSZYŃSKI Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Drzewica (łódzkie)
Dbanie o ekspozycje towarówObsługa klienta Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientamiDbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA SA - 2018-04-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
f
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
-sporządzanie dokumentacji sprzedażowej-sporządzanie dokumentacji wysyłkowej-nadzór nad procesami realizacji zamówień klientów -prowadzenie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami-sporządzanie ofert handlowych
Astop spj - 2017-01-20 - Białystok (podlaskie)
Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowaniajedna zmiana09.00-17.00
System Data Spółka z o.o. - 2016-10-11 - Mielec (podkarpackie)
- Przygotowywanie analiz dotyczących asortymentu, cen i dystrybucji produktów- Koordynowanie wsparcia marketingowego i promocyjnego dla produktów- Administracja i analiza sprzedaży - Współpraca z agencjami reklamowymi i promocyjnymi- Współpraca z działami sprzedaży, produkcji i technologii- Raportowanie - bezpośrednio do Dyrektor Sprzedaży
ZAKŁADY PRZEMYSŁU CUKIERNICZEGO "BAŁTYK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Kontakty , przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych w języku rosyjskim, prowadzenie dokumentacji w języku rosyjskim.
Treecon sp. z o. o. - 2017-02-24 - Gdynia (pomorskie)
PRACE CIESIELSKIE MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:RZESZÓW
BUDOWNICTWO PRZEMYSŁOWE I MIESZKANIOWE "KOLBUD" KRZYSZTOF RADECKI - 2017-02-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dlapielęgniarek i położnych. Rozliczanie realizowanych szkoleń orazprojektów. Prowadzenie dokumentacji na potrzeby realizacjiprowadzonych szkoleń. Współpraca z biurem rachunkowym. Praca w godzinach 7:00-13:00
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Opole (opolskie)
w/g stanowiska
KH - KIPPER sp zo.o. - 2017-01-02 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
Prowadzenie syntez organicznych, oczyszczanie produktów syntezy, interpretacja widm spektroskopowych, zgodnie z założonymi ramami czasowymi,Opracowywanie oraz optymalizacja szlaków syntetycznych w oparciu o analizę literaturowo-patentową,Definiowanie ryzyk projektowych,Kontrola zarządzania surowcami/odczynnikami w projekcie,Informowanie przełożonego o przebiegu i wynikach prowadzonych prac,Przygotowywanie opisu merytorycznego do ofert oraz konsultacje z klientami Selvity,Racjonalne gospodarowanie przydzielonym majątkiem, nadzór nad aparaturą, składanie zapotrzebowań na materiały, surowce, sprzęt laboratoryjny, itp., niezbędne do prowadzenia prac,Zgodna z obowiązującymi przepisami gospodarka substancjami i preparatami chemicznymi oraz odpadami powstającymi w obszarze laboratorium
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)