SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Mielec oferta pracy System Data Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowaniajedna zmiana09.00-17.00
Data publikacji: 2016-10-11
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: System Data Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 42, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowaniajedna zmiana09.00-17.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, informatyczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dobra znajomość sprzętu IT, Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej średnim, doświadczenie na podobnym stanowisku, chęć nauki i zdobywania nowych umiejętności, samodzielność na powierzonym stanowisku, umiejętność pracy pod presją czasu, chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych, otwartość na wiedzę i nowe umiejętności, Dyspozycyjność oraz umiejętność efektywnej pracy w zespole.
Nazwa pracodawcy: System Data Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 42, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą drogą mailową: rekrutacja (at) systemdata.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: pon-pt
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 42
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.10.2016
Data dodania oferty pracy: 11.10.2016
Oferta pracy ważna do: 10.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapii dla poprawy samopoczucia osób, eliminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów z zakresu relaksacji i refleksologii. Umowa o pracę na czas określony. Praca na dwie zmiany: 10;00-18:00, 14:00-22:00. Oferta dostępna sali C
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa zamówień, obsługa kasy fiskalnej, obsługa programów magazynowych, księgowanie faktur, przyjęcie towaru
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Chrzanów (małopolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Umowa na czas nieokreślony, poprzedzona umową na czas określony-po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesięczne: 3150 zł brutto (3500 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w
SOL Financial Services Polska Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
PROWADZENIE STRATEGII WPROWADZANIA PRODUKTÓW Z CHIN NA RYNKI UNII EUROPEJSKIEJ, BEZPOŚREDNIE KONTAKTY Z ODBIORCAMI URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH (W SZCZEGÓLNOŚCI OŚWIETLENIA TYPU LED), ZAPEWNIENIE ROZWOJU HANDLU NA RYNKACH UNII EUROPEJSKIEJ, ZAPEWNIENIE ZWIĘKSZENIA PROWADZONEGO WOLUMENTU SPRZEDAŻY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J. CHIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO, OGÓLNA WIEDZA W ZAKRESIE HANDLU OŚWIETLENIEM TYPU LED, ZNAJOMOŚĆ ŚWIATOWYCH RYNKÓW PRODUKTÓW OŚWIETLENIOWYCH, DOŚWIADCZENIE W HANDLU I OBROCIE PRODUKTAMI OŚWIETLENIOWYMI NA ŚWIATOWYCH RYNKACH, W TYM RYNKU CHIŃSKIM ORAZ RYNKU UNII EUROPEJSKIEJ
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
ZESPÓŁ SZKÓŁ PRZYRODNICZO - POLITECHNICZNYCH CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO - 2017-10-16 - Marszew (wielkopolskie)
wg. harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Kraków (małopolskie)
-pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego-wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów-współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta-inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnianie pacjentom dostępu do informacji prawnej-prowadzenie czynności związanych z badaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta-przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju prowadzonych spraw - w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarżadczym (kierunki zmian, ewaluacja)-wykonywanie innych poleceń służbowych zleconych przez przełożonego
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2017-07-06 - Suchowola (lubelskie)
wytrzymałościowe sortowanie tarcicy metodą wizualną
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Lesznowola (mazowieckie)
- tworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów,- tworzenie usług dla rosyjskojęzycznych klientów- tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek wschodni- promowanie firmy na rynku wschodnim
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Łódź (łódzkie)
tworzenie zamówień dot. zakupów dla filii UE oraz zapewnienie odpowiedniego dokumentowania i zatwierdzania zamówień, zgodnie z polityką firmy, - ocena ofert i negocjacja cen w celu osiągania najlepszych rezultatów, - tworzenie bazy danych podstawowych w celu zapewnienia właściwej dokumentacji, - wsparcie użytkowników biznesowych oraz wspomaganie PAM PSM i PCM w uzgadnianiu wynegocjowanych warunków z logiką systemu, - zapewnienie zgodności z praktykami PMI i wymaganiami dotyczącymi jakości.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-07-21 - Katowice (śląskie)
-tworzenie oraz kontrola dokumentacji jakościowej-zlecanie analiz niezbędnych do wysyłki produktów zgodnie z wymaganiami klienta,-zlecanie do labolatoriów zewnetrznych badań produktów zgodnie z harmonogramem,-wypełnianie raportów jakościowych i wprowadzanie danych do systemów informatycznych,-odpowiedzialność za badania przechownicze półproduktów i wyrobów gotowych,-współpraca z działem technologii, produkcji, magazynów, sprzedazy, biurem obsługi klienta- nadzór nad zgodnością produktu ze specyfikacją oraz wymaganiami jakościowymi -uczestnictwo w inspekcjach, kontrolach, audytcach oraz szkoleniach obejmujacych zakres kontroli jakości
"MOKATE" Sp. z o.o. - 2017-10-18 - Żory (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Implementacja zasad ofertowania firmy w narzędziu NPT dla klientów firmy , Zapewnienie celów zyskowności zgodnie z polityką firmy, Współpraca z zespołami sprzedażowymi w celu przygotowania oferty, Tworzenie analizy biznesowej oraz estymacji zysku w celu przygotowania briefingu dla decydentów, Tworzenie zestawień i porównań cenowych , Proponowanie alternatywnych wycen oraz mechanizmów dyskontowania, Przygotowanie danych związanych z wyceną do celów analitycznych.Praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakup materiałów budowlanych w branży elektrycznej
PPHU ELEKTROPAKS - 2015-12-09 - Puławy (lubelskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-02-20 - Rokocin (pomorskie)
Koordynowanie działań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z zewnętrznych źródeł, współpraca przy sporządzaniu wniosków o dofinansowanie. Współpraca z firmą rozliczającą koszty c.o., prowadzenie spraw dot. reklamacji odczytów i rozliczeń kosztów ogrzewania, sporządzanie analizy kosztów c.o., weryfikacja mocy zamówionej dla potrzeb c.o. i c.w.u. Wprowadzanie danych w zakresie odczytu liczników (woda, prąd, gaz) oraz sporządzanie analiz w tym zakresie, przygotowywanie projektów umów dotyczących dzierżawy i najmu. Aktualizacja map sytuacyjnych nieruchomości gruntowych, prowadzenie spraw dotyczących świadectw efektywności energetycznej, prowadzenie rejestru szkód zgłaszanych do ubezpieczyciela. Praca jednozmianowa w poniedziałek w godz. 7.00-17.00, od wtorku do czwartku w godz. 7.00-15.00, w piątek w godz. 7.00-13.00 w Bielsku-Białej.
KARPACKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-01-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
- serwisowanie, montaż i naprawa sprzętu komputerowego,- administrowanie siecią komputerową szkoły,- obsługa techniczna i zabezpieczenie sprzętu komputerowego, multimedialnego i audiowizualnego konserwacja okresowa i przeglądy,- usuwanie awarii, usuwanie błędów z oprogramowania, baz danych, szybką wymianę uszkodzonych elementów, instalowanie nowego sprzętu komputerowego,- instalowanie nowego oprogramowania, konfigurowanie połączeń z Internetem oraz udzielanie pomocy pracownikom szkoły w zakresie obsługi sprzętu komputerowego, obsługi programów, zabezpieczaniu danych i innych problemów związanych z obsługą sprzętu komputerowego i multimedialnego,- zabezpieczenie sieci, zabezpieczenie systemów, aplikacji, baz danych oraz archiwizacja- kontrola antywirusowa,- dokonywanie koniecznych zakupów w ramach pełnionych obowiązków w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły i innych prac zleconych przez dyrektora szkoły lub osobę do tego upoważnioną,Kontakt z pracodawcą: 71 736 60 24
Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu - 2017-03-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Bezpośrednia praca z użytkownikami (również anglojęzycznymi), rejestrowanie i analiza zgłoszeń użytkowników, samodzielne rozwiązywanie problemów na I linii wsparcia IT, instalacja i konfiguracja oprogramowania i urządzeń, efektywna współpraca z innymi grupami wsparcia.
LEGAL PROCESS ADMINISTRATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Zamość (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 9-17; okres próbny 3 miesiące, następnie określony, docelowo nieokreślony; pracodawca oferuje: bardzo dobre wynagrodzenie, możliwość dodatkowego wynagrodzenia za pracę pilota wycieczek, możliwość wyjazdów zagranicznych, bardzo dobre i stabilne warunki pracy, mieszkanie służbowe w Słupsku; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 11-13
EURO-RELAX BIURO PODRÓŻY I TURYSTYKI - 2018-03-16 - Słupsk (pomorskie)
Zakładanie i prowdzenie kart wynagrodzeń dla pracowników; naliczanie wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, zasiłków płatnych z ZUS; sporządzanie list płac pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z US; sporzązdanie i przekazywanie do ZUS zaświadczeń o dochodach emerytów i ręcistów.
Spółdzielnia PIONIER - 2016-07-27 - Prudnik (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Łaskarzew (mazowieckie)
obsługa i pozyskiwanie klientów, realizacja celów w zakresie sprzedaży produktów tekstylnych
INVEST-LINE Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Pabianice (łódzkie)
Praca w Piekarach Sląskich.
MBM Marek Baron - 2016-09-13 - Piekary Śląskie (śląskie)
Pozyskiwanie rynków sprzedaży w zakresie rozdzielnic NN i SN
ETP SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-23 - Bierawa (opolskie)
Nadzór nad procesem technologicznym zachodzącym w biogazowni, optymalizacja procesów, prowadzenie ewidencji oraz wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa ochrony środowiska, naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska, współpraca z dostawcami zagranicznymi. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Drzonowie.
AGROELEKTROGAZ Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Drzonowo (zachodniopomorskie)
jw.
ZWIĄZEK REWIZYJNY SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWYCH RP - 2016-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
koordynowanie i rozliczanie wynajmu sprzętu, koordynowanie i rozliczanie zleceń transportowych, kontrola terminu badań technicznych, utrzymanie z sprawności technicznej posiadanego sprzętu i pojazdów, wycena napraw, nadzorowanie i ocena realizacji zadań pod kątem efektywności i prawidłowości działania pracowników warsztatu samochodowego oraz analiza kosztów ekonomiczno-finansowych warsztatu, przedkładanie propozycji usprawnień, sporządzanie wniosków do likwidacji zużytego sprzętu, prowadzenie pełnej dokumentacji w powyższym zakresie
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-05-10 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)