SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY RTV AGD Piekary Śląskie oferta pracy MBM Marek Baron

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY RTV AGD

Wynagrodzenie: do 1 850 PLN

Zakres obowiązków: Praca w Piekarach Sląskich.

Data publikacji: 2016-09-13

Lokalizacja: Piekary Śląskie (śląskie)

Pracodawca: MBM Marek Baron

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Prymasa Wyszyńskiego 6, 41-940 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Praca w Piekarach Sląskich.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 850 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia,

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY RTV AGD

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piekary Śląskie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piekary Śląskie

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piekary Śląskie

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.09.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. min. średnie, mile widziane doświadczenie, zainteresowanie branżą RTV AGD, komunikatywność,

Nazwa pracodawcy: MBM Marek Baron

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich

Adres pracodawcy:
Prymasa Wyszyńskiego 6, 41-940 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty, po uprzednim telefonicznym. Praca w Piekarach Śląskich ul. Wyszyńskiego.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Piekary Śląskie

Gmina pracodawcy: Piekary Śląskie

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Piekary Śląskie

Ulica pracodawcy: Prymasa Wyszyńskiego

Numer budynku pracodawcy: 6

Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 13.09.2016

Oferta pracy ważna do: 13.10.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 700 PLN

prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowo płacowej
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SYSTEMÓW TERMOGENICZNYCH I TERMOTECHNOLOGII - od 2 000 PLN

projektowanie części, modeli systemów cieplnych, systemów termotechnologii, symulacji z dziedziny mechaniki i przepływów w programie ANSYS, projektowanie instalacji w programie Autocad
LAHMA Sp. zo.o. - 2017-06-12 - Niepołomice (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 100 PLN

REALIZACJA ZLECONYCH PROJEKTÓW REKRUTACYJNYCH, REKRUTACJA I SELEKCJA KANDYDATÓW, BUDOWANIE ORAZ ZARZĄDZANIE BAZĄ KANDYDATÓW DOPASOWANĄ DO POTENCJAŁU KLIENTA, BUDOWANIE TRWAŁYCH REALIZACJI Z KANDYDATAMI, PRACOWNIKAMI I KLIENTAMI ORAZ ROZWIJANIE WSPÓŁPRACY POPRZEZ POSZUKIWANIA NOWYCH MOŻLIWOŚCI ŚWIADCZENIA USŁUG AGENCJI, PRACA NAD DOSKONALENIEM BIEŻĄCYCH METOD REKRUTACYJNYCH, UDZIAŁ W PLANOWANYCH REKRUTACJACH, PROWADZENIE REKRUTACJI W JĘZYKU ROSYJSKIM, UKRAIŃSKIM;WYMAGANIA: UMIEJĘTNOŚCI: ORIENTACJA NA ROZWÓJ OSOBISTY, RADZENIE SOBIE ZE STRESEM I PRESJĄ CZASU, SAMODZIELNOŚĆ, BUDOWANIE DOBRYCH RELACJI Z LUDŹMI, ZNAJOMOŚĆ TECHNIK REKRUTACJI I SELEKCJI, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. B, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIN. 4 LATA, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KELNER / KELNERKA - od 13 PLN

- Obsługa Klienta restauracji,- Praca wg grafiku - lokal czynny w godzinach 10:00-23:00,- Wynagrodzenie od 13,0 zł zł netto / 1h - do uzgodnienia z pracodawcą.- Kontakt telefoniczny: 537-373-333.
WYPOCZYNEK I REKREACJA "JEZIORNA OSADA" GNOJEWO NAD JEZIOREM SPÓŁKA CYWILNA - 2017-05-11 - Gnojewo (pomorskie)

SPECJALISTA DS. MONTAŻU MEBLI - od 2 100 PLN

montaż mebli w domu klienta
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Suwałki (podlaskie)

SPECJALISTA W DZIALE REMONTÓW - 3/4 ETATU - 2 100 - 2 520 PLN

- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych, prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów, prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji, prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową, weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami, przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji, współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych, gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych, współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami, prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych, przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane, archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych, obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego, na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: 2100 do 2520 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca na 3/4 etatu w godz: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne. Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu przy średnim 6 lata pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagana znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)

SPECJALIŚCI Z DZIEDZINY PRAWA GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - nieodpłatny

1. Zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą sądu.2. Poznanie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych.3. Sporządzanie projektów pism wychodzących oraz przygotowywanie korespondencji do wysyłki.4. Archiwizacja akt sądowych.5. Praktyczne wykorzystanie narzędzi informatycznych.6. Obsługa urządzeń biurowych.7. Obsługa klienta - praktyczne sposoby budowania technik obslugi klienta.
SĄD REJONOWY W ZĄBKOWICE ŚL. - 2016-02-09 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 000 PLN

Tworzenie kart katalogowych, ulotek, katalogów produktów, projektowanie nowych produktów, reklam internetowych, sprzedaży gotowych wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Malbork (pomorskie)

SPECJALISTA DS TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA - 11 - 13 PLN

telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2016-05-20 - Stalowa Wola (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Obsługa klientów firmy, Dysponowanie materiałów produkcyjnych,Sprzedaż wyrobów gotowych, Sporządzanie dokumentacji wysyłkowej, Koordynowanie i nadzór spraw związanych z realizacją prowadzonych zleceń produkcyjnych. Praca w godz 07:00-15:00
Farbyka Aparatury i Urządzeń FAMET S.A. - 2016-07-20 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - 2 100 - 2 500 PLN

sprawowanie administracyjnej obsługi w ramach kompetencji działu, przydzielonych do stanowiska, zleceń umów sprzedaży, szczególnie w zakresie sporządzania sokumentów oraz działań związanych z obsługą systemu ERP spółki, dotyczących realizacjizleceń umów sprzedaży w okresie od przyjęcia zlecenia po realizację do zakończenia okresów gwarancyjnych i rękojmi oraz przygotowanie do archiwizacji i zdanie do archiwum przygotowanych wcześniej kartonów z pełną dokumentacją budów, uczestnisctwo w procesie przygotowania do realizacji zlecenia umiowy sprzedażu, uczestnictwo w procenie przygotowania do realizacji zlecenia umowy sprzedaży, uczestnictwo i przygotowanie procesu wyłonienia podmioru, któremu powierzone będzie podwykonawstwo robór lub wykonanie usługi, prowadzenie procesu realizacji zleceń umów sprzedaży od momentu otrzymania zadania do wystawienia karty gwarancyjnej, obsługa zadania w systemie ERP soólkipraca na umowę na czas okreslony, następnie umowa na czas nieokreslony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - do 2 500 PLN

Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o obowiązujace przepisy, udział w pracach komisji przetargowych, przygotowywanie planu zamówień publicznych.
Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego Sp. z o.o - 2016-11-23 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 2 400 PLN

Planowanie i przeprowadzanie procesów rekrutacji i selekcji kandydatów
kontakt przez OHP - 2018-04-19 - Opole (opolskie)

SALOWA, WOŹNA, OPIEKUNKA, KUCHARKA - od 2 000 PLN

Do obowiązków należeć będzie między innymi utrzymanie placówki w czytości, wspomaganie pracy grup przedszkolnych i żłobkowych, przygotowywanie i porcjonowanie posiłków.
KRAINA MARZEŃ - 2017-08-10 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW APARATURY MEDYCZNEJ - od 2 400 PLN

prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej aparatury medycznej i sprzętu; sprawne diagnozowanie awarii aparatury medycznej i sprzętu, ocena stanu technicznego; uczestnictwo przy odbiorze nowo zakupionej aparatury medycznej i sprzętu, montażu oraz uruchomieniu; przeprowadzanie analiz opłacalności napraw,, w tym tworzenie analiz i kosztów napraw aparatury medycznej oraz ich opiniowanie; przygotowywanie postępowań za usługi serwisowe aparatury medycznej i nadzór nad realizacją umów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych; przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych w zakresie obsługi sprzętu i aparatury medycznej, w tym uczestniczenie w szkoleniach dotyczących nowo zakupionego sprzętu i aparatury medycznej; opiniowanie stanu technicznego sprzętu i aparatury medycznej/odpowiedzialność za terminowe wycofywanie z eksploatacji niesprawnej aparatury medycznej/ udział w wystawianiu orzeczeń technicznych.Zakres odpowiedzialności: odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie aparatury medycznej i pomiarowej; odpowiedzialność za terminowe realizowanie okresowych przeglądów technicznych, kalibracji, walidacji aparatury pomiarowej, zgodnie z zaleceniami producentów.
WOJEWÓDZKI SPECJALISTYCZNY SZPITAL DZIECIĘCY IM.PROF.DR ST.POPOWSKIEGO W OLSZTYNIE - 2018-03-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI KONSERW MIĘSNYCH - od 2 100 PLN

Prace związane z transportem wewnętrznym produktów , obsługa poszczególnych maszyn linii produkcyjnej / kuter, mieszałka, willk ,zamykarka do puszek, autoklaw/.Przygtowanie farszu mięsnego.
Trust in food Sp.z o.o. - 2018-06-07 - Władysławowo (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆI - od 2 500 PLN

reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami, aktywne pozyskiwanie klientów i ich bieżąca obsługa: prowadzenie prezentacji i ustalanie warunków współpracy z klientami, tworzenie i zarządzanie bazą danych aktualnych i potencjalnych klientów, rozwój sprzedaży i realizacji załozonych celów, bieżące monitorowanie rynku i konkurencji
"ICOMP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI - nieodpłatny

OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2018-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 1 850 PLN

-nawiązywanie i utrzymywanie (współpraca) kontaktów z kontrahentami z CHRL-negocjowanie zamówień-prowadzenie korespondencji handlowej
CN-PL GRANIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-18 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) - od 1 850 PLN

Obsługa strony internetowej i sklepu internetowego, prowadzenie sprzedaży na aukcjach internetowych, prowadzenie działań marketingowych, tworzenie ofert handlowych, wykonywanie zdjęć produktom, pakowanie i wysyłka towaru, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Olesno (opolskie)

SPECJALISTA DS. RACHUNKOWOŚCI(NR 1723) - od 2 600 PLN

• prowadzenie ewidencji analitycznej wkładów mieszkaniowych i budowlanychw Spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,• dokonywanie rozliczeń związanych z zamianą lokali, wyodrębnieniem własności oraz ustaniem prawa do lokalu,• rozliczanie inwestycji mieszkaniowych realizowanych przez Spółdzielnię,• obsługa klienta w w/w zakresie,• weryfikacja, klasyfikacja, dekretowanie i księgowanie dokumentów źródłowych w systemie księgowym ze szczególnym uwzględnieniem faktur zakupowych,• uzgadnianie sald kontrahentów.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-03-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - do 6 000 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów na terenie całej Europy (kontakt z potencjalnym klientem jest telefoniczny); utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami; obsługa telefoniczna oraz mailowa klientów w języku angielskim orza niemieckim ( branża IT). Umowa o pracę na czas określony, poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym. Praca jednozmianowa: 9:00-17:00. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie wyższe; mile widziane doświadczenie na w/w stanowisku; dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office; przygotowywanie projektów dokumentów związanych z zatrudnieniem; prowadzenie ewidencji i zestawień; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice-Łabędy
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 2 500 PLN

aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-07-17 - Pszczyna (śląskie)