SPECJALISTA DS. RACHUNKOWOŚCI(NR 1723) Bydgoszcz oferta pracy FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. RACHUNKOWOŚCI(NR 1723)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: • prowadzenie ewidencji analitycznej wkładów mieszkaniowych i budowlanychw Spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,• dokonywanie rozliczeń związanych z zamianą lokali, wyodrębnieniem własności oraz ustaniem prawa do lokalu,• rozliczanie inwestycji mieszkaniowych realizowanych przez Spółdzielnię,• obsługa klienta w w/w zakresie,• weryfikacja, klasyfikacja, dekretowanie i księgowanie dokumentów źródłowych w systemie księgowym ze szczególnym uwzględnieniem faktur zakupowych,• uzgadnianie sald kontrahentów.
Data publikacji: 2018-03-18
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Franciszka Kleeberga 2, 85-791 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• prowadzenie ewidencji analitycznej wkładów mieszkaniowych i budowlanychw Spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,• dokonywanie rozliczeń związanych z zamianą lokali, wyodrębnieniem własności oraz ustaniem prawa do lokalu,• rozliczanie inwestycji mieszkaniowych realizowanych przez Spółdzielnię,• obsługa klienta w w/w zakresie,• weryfikacja, klasyfikacja, dekretowanie i księgowanie dokumentów źródłowych w systemie księgowym ze szczególnym uwzględnieniem faktur zakupowych,• uzgadnianie sald kontrahentów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
[Praca na czas określony] : 1 rok z opcją przedłużenia na czas nieokreślony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. RACHUNKOWOŚCI(NR 1723)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Oczekiwania:• wykształcenie wyższe (finanse, rachunkowość),• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Word, Excel,• dobra organizacja pracy, dokładność i odpowiedzialność,• umiejętności analityczne, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,• chęć pogłębiania wiedzy.Mile widziane:• mile widziane doświadczenie pracy w dziale księgowości,• znajomość prawa spółdzielczego
Nazwa pracodawcy: FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Gen. Franciszka Kleeberga 2, 85-791 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, specjalistyczne szkolenia, niezbędne narzędzia pracy, możliwości rozwoju zawodowego, bogaty pakiet socjalny. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i listu motywacyjnego) na adres e-mail: i.nowicka (at) fordonskasm.pl do dnia 03.04.2018 r. W temacie wiadomości proszę podać nazwę stanowiska pracy: aplikacja Specjalista ds. Rachunkowości. W treści aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2016r., poz. 922). Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania się z wybranymi kandydatami.[Praca na czas określony] : 1 rok z opcją przedłużenia na czas nieokreślony
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Gen. Franciszka Kleeberga
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.03.2018
Data dodania oferty pracy: 17.03.2018
Oferta pracy ważna do: 03.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- zarządzanie zakładem produkcyjnym, poprzez określenie celów długo i średnio okresowych dla zakładu oraz opracowywanie planów ich realizacji zgodnie ze startegią wyznaczoną przez Centralę- nadzór nad wdrożeniem działań usprawniających procesy produkcyjne oraz zapewnieniem oczekiwanej jakości i produktywności zakładu- skutecznie zarządzanie podległymi działami, budowanie środowiska zorientowanego na wynik organizacji i współpracę między wydziałami, jak i między zakładami zlokalizowanymi na całym świecie- nadzór nad przygotowaniem budżetu zakłądu oraz jego realizacją oraz kontrolowanie bieżących kosztów zakładu- przygotowywanie prognoz na potrzeby zarządcze- reprezentowanie firmy na zewnątrz wobec partnerów biznesowych i klientów oraz wewnątrz organizacji w ramach obiwiązującej struktury korporacyjnej- nadzór nad realizacją KPI obowiązujących w firmie oraz ich raportowanie zgodnie z wymogami korporacji- zarządzanie potencjałem pracowniczym zapewnijące efektywność wykorzystania zasobów ludzkich- nadzór nad przestrzeganiem wewnętrznych procedur i przepisów BHP oraz korporacyjnych standardów
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Mikołów (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
współdziałanie w opracowywaniu planów rekrutacji uczestników do jednostek organizacyjnych WWK; opinowanie i stwierdzanie zgodności rocznych planów zadaniowych (finansowych i merytorycznych) a także arkuszy organizacyjnych, regulaminów i innej dokumentacji opracowywanej przez jednostki organizacyjne ŚHP. HP, OSiW czy także dokumentacji wynikającej z funkcjonowania ZKW; przedstawianie jednostkom podległym propozycje rozwiązań w sprawach organizacyjnych oraz współuczestniczenie w realizacji przedsięwzięć w zakresie kształcenia i wychowania młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-08-03 - Poznań (wielkopolskie)
- analiza branży e-commerce oraz jej potrzeb, - profesjonalne przedstawienie oferty handlowej oraz doradztwo w ramach oferowanych usług,- budowanie długotrwałych pro-sprzedażowych relacji nastawionych na utrzymanie klientów,- obsługa bazy danych klientów w systemie CRM,- prace administracyjno-biurowe związane z obsługą klienta,- współtworzenie i prowadzenie kampanii e-marketingowych,- przygotowanie raportów z prowadzonych działań handlowych,- współpracę z innymi działami firmy w ramach wykonywanych obowiązków.
GRUPA W & W SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Jasionka (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Pawłowice (mazowieckie)
Proaktywne i efektywne zapewnianie jakości na linii produkcyjnej. Ciągłe doskonalenie procesu.Wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych.Nadzór nad wyrobem nizgodnym. Obsługa reklamacji od klientów. Raportowanie reklamacji od klientów (nadzorowanie podejmowanych działań, archiwizacja reklamacji, tworzenie raportów 8D
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie deklaracji ZUS, obsługa zatrudnienia cudzoziemców
BIURO RACHUNKOWE PATRYCJA FILIPECKA - 2018-03-15 - Częstochowa (śląskie)
1.Nabywanie i doskonalenie umiejętności w zakresie:-zapoznanie się z produktami oferowanymi przez firmę,-nauka obsługi urządzeń biurowych: drukarka, kserokopiarka, fax, komputer,- nauka przyjmowania i podział korespondencji,-nauka rejestrowania pism wychodzących i przychodzących,- nauka wstępnej obsługi klienta,-nauka przyjmowania klentów oraz udzielanie im ogólnych informacji,-nauka radzenia sobie z "trudnym klientem",- nauka sprzedaży kredytów, pożyczek,- nauka pozyskiwania nowych klientów,- nauka przygotowywania planu marketingowego.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Zgorzelec (dolnośląskie)
prowadzenie szkoleńdla firm z zakresu eksportu polskich towarów do krajów byłego WNP, praca w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Pruszków (mazowieckie)
wsparcie klientów telefoniczne, mailowe oraz za pośrednictwem czatu
Sitel Polska Sp.zo.o. - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-07-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji medycznej, obsługa sekretariatu medycznego
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Nisko (podkarpackie)
edoradztwo, sprzedaż indywidualna, sprzedaż dla firm, organizacja szkoleń, prezntacja produktów
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Rogoźno (wielkopolskie)
obsługa klientów na stoisku mięsnym, dbanie o wygląd i ekspozycję towaru, weryfikacja terminów ważności, obsługa urządzeń tjm. krajajnice, stekownice.
"STOKROTKA" SP.Z O. O. - 2017-02-14 - Świdnica (dolnośląskie)
Nadzór nad terenem, porządkowanie terenu
ADECCO Poland Sp. z o.o. (Agencja Zatrudnienia) - 2017-07-24 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Nadzorowanie eksploatacji instalacji oraz maszyn i urządzeń.Nadzorowanie podległych pracowników i firm zewnętrznych.
"Trzuskawica" S.A. w Sitkówce - 2016-09-29 - Sitkówka (świętokrzyskie)
przygotowywanie zleceń, wprowadzanie danych do systemu, współpraca z firmami transportowymi, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Leszno (wielkopolskie)
Praca w dziale handlowym. Hurtowa sprzedaż materiałów budowlanych. Pozyskiwanie klientów. Sporządzanie analiz finansowych i sprzedażowych.
Przedsiębiorstwo Prod-Handl-Usług. Merkury Sp. z.o.o - 2016-10-12 - Prudnik (opolskie)
praca na stanowisku specjalisty ds. marketingu
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Chrzanów (małopolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientami, rozwój produktów sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych klientów.
Tankpol B.i R. Mosio Spółka Jawna - 2018-01-16 - Szczucin (małopolskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz obsługa relaizacji kampanii internetowych, nawiązywanie i obsługa kontaktów z partnerami indyjskimi, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprzedaż ofert turystycznych, obsługa Klienta, przygotowywanie ofert, reklama w firmie (portale społecznościowe, itp.). Praca rotacyjna według ustalonego grafiku: - w Bielsku-Białej od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00, w sobotę w godz. 10.00-14.00,- w Skoczowie od poniedziałku do soboty w godz. 9.00-19.00, w niedziele w godz. 11.00-17.00.Proponowane wynagrodzenie 2000 zł brutto miesięcznie + prowizja od sprzedaży.
FIT TRAVEL Ewa Parnas - 2017-09-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
Kompletacja towaru zgodnie z rozpiską. Przpakowywanie towaru. Obsługa wózka jezdniowego. Obsługa skanera magazynowego. Załadunek towaru na środki transportu.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Żabia Wola (mazowieckie)
1.Ewidencja w systemie FK dokumentów kosztowych złotówkowych i walutowych. 2. Uzgadnianie rejestrów VAT z kontami księgi głównej, sprawdzanie zgodności rejestrów VAT pod względem obowiązujących przepisów podatkowych, 3. Księgowanie i rozliczanie leasingów. 4. Sporządzanie i wysyłanie do Urzędu Statystycznego sprawozdań miesięcznych (m.in. DG-1, C-05, P-02, AK-P), sprawozdań kwartalnych (m.in. RF-01, G-02a, DNUK), sprawozdań rocznych (m.in. P-01, G-01, G-02,G-06), 5. Raportowanie sprawozdań kwartalnych do NBP
POLPLAST POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-29 - Myślenice (małopolskie)
wg. stanowiska, kontakt z pracodawcą: tel. 71 389 28 97, biuro (at) koronawolow.pl
Korona Wołów spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-08-01 - Wołów (dolnośląskie)
- Krótko jak i długoterminowe sporządzanie planów produkcji dla zakładów firmy, optymalizacja zdolności produkcyjnych, tworzenie raportów dotyczących produkcji oraz planowania, stały kontakt z dostawcami w celu rozwiązywania pojawiających się problemów oraz zapewnienia najlepszego serwisu.- Firma oferuje: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwości rozwoju, praca w międzynarodowym środowisku.- Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę tymczasową na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, mile widziane wykształcenie wyższe logistyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 letnie na stanowisku specjalisty ds. planowania. Wymagana biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Wymagane umiejętności interpersonalne. Wymagana znajomość systemu SAP. Wymagana zdolności analitycznego myślenia.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Katowice (śląskie)
comiesięczne przygotowanie deklaracji VAT-7 oraz VAT-UE, rozliczanie kosztów produkcji, księgowanie faktur kosztowych, tworzenie cyklicznych raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy, uzgadnianie sald na kontach wynikowych i rozrachunkowych, współpraca z innymi działami spółki
FIFOR POLSKA Sp.z o.o. - 2017-01-20 - Radom (mazowieckie)
przestrzeganie przepisów BHP I PPOŻ, konserwacja powierzonego sprzętu i obsługa ładowarki
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Nisko (podkarpackie)