SPECJALISTA DS.JAKOŚCI Czaplinek oferta pracy RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS.JAKOŚCI

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Proaktywne i efektywne zapewnianie jakości na linii produkcyjnej. Ciągłe doskonalenie procesu.Wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych.Nadzór nad wyrobem nizgodnym. Obsługa reklamacji od klientów. Raportowanie reklamacji od klientów (nadzorowanie podejmowanych działań, archiwizacja reklamacji, tworzenie raportów 8D

Data publikacji: 2015-12-11

Lokalizacja: Czaplinek (zachodniopomorskie)

Pracodawca: RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kolejowa 4, 78-550 Czaplinek, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Proaktywne i efektywne zapewnianie jakości na linii produkcyjnej. Ciągłe doskonalenie procesu.Wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych.Nadzór nad wyrobem nizgodnym. Obsługa reklamacji od klientów. Raportowanie reklamacji od klientów (nadzorowanie podejmowanych działań, archiwizacja reklamacji, tworzenie raportów 8D

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.JAKOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Czaplinek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: drawski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czaplinek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista kontroli jakości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe związane z zarządzaniem jakością, znajomość norm zarządzania jakosciowego IS09001/2000 i środowiskowego IS014001Umiejętności: praktyczna znajomość narzędzi jakościowych, biegła znajomość obsługi komputera: Pakiet OfficeDoświadczenie zawodowe: doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lataZnajomość języków obcych: bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie.Inne: Umiejętność podejmowania decyzji i przejmowania odpowiedzialności, dobra organizacja pracy, dokładność, sumienność, determinacja w dążeniu do celu, komunikatywność, kreatywność, samodyscyplina, zdolności analityczne, odporność na stres.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim

Adres pracodawcy:
Kolejowa 4, 78-550 Czaplinek, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, kontakt osobisty, e-mail:pljsz (at) rimaster.comi telefoniczny 94 375 36-70

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: od zaraz, Godziny : 08:00 - 14:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: drawski

Gmina pracodawcy: Czaplinek

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Czaplinek

Ulica pracodawcy: Kolejowa

Numer budynku pracodawcy: 4

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.12.2015

Data dodania oferty pracy: 11.12.2015

Oferta pracy ważna do: 15.01.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2015

Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2015

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I KONTAKTÓW Z KLIENTAMI ZAGRANICZNYMI - od 3 500 PLN

Kontakt z klientem zagranicznym, prowadzenie rozmów telefonicznych
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

kompletowanie i prowadzenie dokumentacji handlowej, sporzadzanie ofert handlowych, kampanii marketingowych nastawinych na efekty sprzedażowe, korespondencja z kooperantami i klientami, udzial w realizacji projektów inwestycyjnych i rozwojowych zgodnie z opracowanymi planami sprzedaży, uczestnictwo wraz z opiekunem w spotkaniach z kontrahentami, szkoleniach, targach
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA D/S KSIĘGOWOŚCI - od 3 000 PLN

- księgowanie danych w systemie- sprawdzanie poprawności faktur- bieżąca analiza kont i zapisów księgowych
SENI Spółka Akcyjna - 2018-03-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO - od 3 200 PLN

Wsparcie działu handlowego w ofertowaniu.Prowadzeniekorespondencji i rozmów w języku francuskim; praca z bazą klientów;nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem biura. Praca w godzinach 8-16
"SENTREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-28 - Gogolin (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 400 PLN

PRZYGOTOWYWANIE OFERT SPRZEDAŻOWYCH, WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI W ZAKRESIE REALIZACJI SPRZEDAŻY. PRACA BIUROWA NA MIEJSCU W FIRMIE
WELET EUROPA SP. Z O.O. - 2017-01-26 - Maszewo (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS KONTROLI JAKOŚCI (965J) - od 3 000 PLN

Kontrola produktu pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet, kontrola prawidłowości procesu produkcji, zgłaszanie propozycji działań korygujących, raportowanie, tworzenie dokumentacji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2016-11-04 - Karczew (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 3 000 PLN

Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami - dostawcami i innymi kontrahentami firmy z terenu Chin. Wyjazdy służbowe, udział w targach. Doświadczenie w dystrybucji artykułów Kuchni Świata.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Pieńków (mazowieckie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

obsługa klienta przygotowanie towaru do wysyłki, wprowadzenie danych do systemu, weryfikacja klientów pod kątem poprawności danych
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA TECHNOLOG - od 4 000 PLN

Praca w zespołach projektowych nad opracowywaniem i wprowadzaniem do produkcji nowych konstrukcji, wzorów urządzeń. Opracowywanie dokumentacji technicznej. Współpraca przy tworzeniu wycen, specyfikacji technicznych, zamówień materiałów do produkcji. Udział w procesie identyfikacji i badaniu rynku dostawców. Wynagrodzenie: zgodnie z Zakładowym Układem Zbiorowym Pracy - w zależności od posiadanych kwalifikacji - od 4000 zł miesięcznie. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą: tel.: 71 381 01 42, 71 318 01 86 wew. 226, e-mail: ek (at) wzl2.pl, e.skladzien (at) wzl2.pl, strona interentowa: www.wzl2.pl - zakładka "praca".
Wojskowe Zakłady Łączności nr 2 S.A. - 2015-11-18 - Czernica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI (O) - do 2 000 PLN

pozyskiwanie ofert sprzedaży, prezentowanie ofert nieruchomości, sprawdzanie stanu nieruchomości, doradzanie w zakresie rynku nieruchomości, podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z transakcją.
KNC Nieruchomości Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNO-PROMOCYJNYCH I WSPÓŁPRACY - 885 - od 1 850 PLN

- realizacja animacji lokalnej i współpracy- promocja obszaru LGD i LSR- nadzór i aktualizacja strony internetowej- dokumentowanie wydarzeń promocyjnych- przygotowanie oraz obsługa Stowarzyszenia w targach, imprezach i innych wydarzeniach promocyjnych- inicjowanie powstawania wydawnictw promocyjnych- współpraca z innymi grupami działania oraz innymi organizacjami- bieżący monitoring LSR realizacja umów i monitorowanie wydatków związanych z realizacją projektów współpracy i inne zadania wynikające z bieżących potrzeb biura.
STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA STOBRAWSKI ZIELONY SZLAK - 2016-06-15 - Pokój (opolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 2 000

- obsługa Klienta drogą telefoniczną (połączenia przychodzące i wychodzące), e-mailową, za pośrednictwem narzędzia czat i mediów społecznościowych - udzielanie informacji oraz edukowanie Klientów o oferowanych produktach - wsparcie procesu sprzedaży produktów firmy od momentu rejestracji Klienta w serwisie - dbałość o budowanie długotrwałych relacji z Klientami - dbałość o budowanie reputacji firmy - zapewnienie wsparcia technicznego
Boldmind Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie nowych klientów, doradztwo i obsługa dotychczasowych klientów banku; WYMAGANIA: wykształcenie wyzsze - ekonomia,finanse, kierunki pokrewne; pół roku doświadczenia w instytucji finansowej, obsluga MSOffice, orientacja na klienta, umiejętności sprzedażowe, komunikacja interpersonalna, samodyscyplina, gotowość do podnoszenia kwalifikacji, dobra znajomość języka angielskiego; MIEJSCE PRACY: Lubliniec
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2017-11-15 - Lubliniec (śląskie)

SPECJALISTA D/S WSPARCIA FINANSOWEGO DLA BIZNESU - od 8 498 PLN

- Odpowiedzialność za utrzymanie dobrych relacji wewnątrz firmy jak na zewnątrz współpracując z klientami czy Partnerami handlowymi IBM, w zakresie wsparcia umów finansowych; Odpowiedzialność i posiadanie kompetencji w zakresie finansowania umów handlowych czy usług globalnego odzyskiwania aktywów; Korzystanie z dedykowanych systemów finansowania i procesów wspierających realizację kontraktów, administrowanie, przygotowywanie i akceptacja umów, wstępne fakturowanie / rozliczanie umów, indeksowanie stawek, zwroty, wynajem pośredni oraz rozliczanie końca okresu najmu, finansowanie dostawców, syndykacje, zakupy, finansowanie należności oraz zobowiązań; Zarządzanie należnościami i windykacja; Zapewnienie wsparcia operacyjnego dla biznesu - odpowiedzialność za zadania organizacyjne o różnym stopniu złożoności; Zapewnienie strategicznego i kompleksowego wsparcia IBM, działając jako źródło informacji o wynikach biznesowych, formułowaniu strategii biznesowej, zarządzaniu własnymi procesami i wymaganiami systemowymi, zarządzając kosztami przy jednoczesnym zwiększaniu produktywności, jak też wzmacnianie systemu kontroli wewnętrznych IBM; Koncentrowanie się na celach indywidualnych, zespołowych, działowych oraz operacyjnych. Pracownicy IBM Global Financing ( IGF) pełniący tę funkcję, zazwyczaj należą do wewnętrznej organizacji Business Support Operation (BSO). - Wynagrodzenie: nie mniej niż 8498 zł/brutto. Praca na umowę o pracę: 01.08.2018 r. do 31.07.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, Kierunki finansowe / Ekonomiczne / Biznesowe/ Zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe 8-10 lat na podobnym stanowisku w zakresie analizy finansowej i biznesowej, w środowisku międzynarodowym. Wymagane umiejętności: Wiedza z zakresu zapewniania wsparcia operacyjnego dla biznesu; Doskonałe umiejętności analityczne, w tym analizy biznesowej i finansowej; Umiejętność formułowania strategii biznesowej; Znajomość systemów finansowania i procesów wspierających realizację kontraktów; Wiedza z zakresu czynności administrowania, przygotowywania i akceptacji umów, fakturowania / rozliczania umów, indeksowania stawek, zwrotów, wynajmu pośredniego oraz rozliczania końca okresu najmu, finansowania dostawców, syndykacji, zakupów, finansowania należności oraz zobowiązań; Wiedza dot. zarządzania należnościami i windykacji oraz zarządzania kosztami przy jednoczesnym zwiększaniu produktywności i wzmacniania systemu kontroli wewnętrznych; Znajomość branży IT; Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacji. Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym w mowie i piśmie (min. B2).
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW NAPRAWY POMP I WTRYSKIWACZY DIESLA - od 2 000 PLN

diagnostyka i naprawa pomp i wtryskiwaczy diesla
FUNDAMENT sp. z o.o - 2016-03-18 - Chełm (lubelskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY OBSŁUGA INTERENTOWA 2 - od 2 000 PLN

obsługa sprzedaży w serwisie internetowym
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Nowa Sól (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ - do 2 000 PLN

Sprzedaż towarow handlowych kontrahentom zagranicznym, wystawianie faktur, korespondencja handlowa.
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 2 080 PLN

Zaangażowanie w wykonywaną pracę, sprawna organizacja pracy, lojalność, kreatywność, zdolności interpersonalne. Wymagania: aktywne pozyskiwanie klientów, dbanie o dobry kontakt z klientem, nadzorowanie pracy działu marketingu, dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz PR.
Tachoinfo Maciej Jaskulski - 2017-05-22 - Rumia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-04-14 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY-HANDLOWIEC - od 1 850 PLN

nawiązywanie kontaktów krajowych i zagranicznych w zakresie poszukiwania klientów i asortymentów z branży spożywczo- przemysłowej; wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia- uzależniona od kompetencji i doświadczenia
Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne - NOVIS-Export-Import Chludzińska Anna - 2016-11-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - PRUSZKÓW - od 4 700 PLN

Codzienna obsługa klienta krajowego, zagranicznego, wprowadzanie zamówień do systemu, terminowa realizacja, koordynacja transportu i dostaw. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-16.30.
Avery Dennison Polska Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Pruszków (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 200 PLN

Praca w językach obcych (angielski i francuski): analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytańdotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowe wsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem.
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)

REFERENT DSADMINISTRACYJNO-BIUOWYCH - 997,4 PLN

zgodnbie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Złotoryja (dolnośląskie)

SPECJALISTA (ZESPÓŁ FINANSÓW, ZAOPATRZENIA I INFORMATYKI) - od 2 248,64 PLN

-prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów w KPP Oborniki i jednostkach podległych,-składanie zapotrzebowania na sprzęt i materiały z KWP w Poznaniu,-nadzór nad sprzętem transportowym, kierowanie pojazdów na przeglądy i naprawy,-prowadzenie postępowań szkodowych, -prowadzenie dokumentacji związanej z przeglądami, remontami oraz kontrolami okresowymi budynków służbowych,-piecza nad stanem technicznym urządzeń i systemów łączności i informatyki,-usuwanie wykrytych i zgłoszonych usterek sprzętu łączności i informatycznego-pełnienie funkcji lokalnego Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego
Komenda Powiatowa Policji - 2016-11-15 - Oborniki (wielkopolskie)


Wybierz powiat