SPECJALISTA (ZESPÓŁ FINANSÓW, ZAOPATRZENIA I INFORMATYKI) Oborniki oferta pracy Komenda Powiatowa Policji
Stanowisko: SPECJALISTA (ZESPÓŁ FINANSÓW, ZAOPATRZENIA I INFORMATYKI)
Wynagrodzenie: od 2 248,64 PLN
Zakres obowiązków: -prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów w KPP Oborniki i jednostkach podległych,-składanie zapotrzebowania na sprzęt i materiały z KWP w Poznaniu,-nadzór nad sprzętem transportowym, kierowanie pojazdów na przeglądy i naprawy,-prowadzenie postępowań szkodowych, -prowadzenie dokumentacji związanej z przeglądami, remontami oraz kontrolami okresowymi budynków służbowych,-piecza nad stanem technicznym urządzeń i systemów łączności i informatyki,-usuwanie wykrytych i zgłoszonych usterek sprzętu łączności i informatycznego-pełnienie funkcji lokalnego Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego
Data publikacji: 2016-11-15
Lokalizacja: Oborniki (wielkopolskie)
Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piłsudskiego 54, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów w KPP Oborniki i jednostkach podległych,-składanie zapotrzebowania na sprzęt i materiały z KWP w Poznaniu,-nadzór nad sprzętem transportowym, kierowanie pojazdów na przeglądy i naprawy,-prowadzenie postępowań szkodowych, -prowadzenie dokumentacji związanej z przeglądami, remontami oraz kontrolami okresowymi budynków służbowych,-piecza nad stanem technicznym urządzeń i systemów łączności i informatyki,-usuwanie wykrytych i zgłoszonych usterek sprzętu łączności i informatycznego-pełnienie funkcji lokalnego Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 248,64 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie brutto + dodatke za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA (ZESPÓŁ FINANSÓW, ZAOPATRZENIA I INFORMATYKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oborniki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: obornicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oborniki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 248,64 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Odporność na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: średnie ogólne lub techniczne (preferowane informatyczne), doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z gospodarką materiałowo-techniczną lub w zakresie obsługi infomatycznej, umiejętność naprawy i instalowania sprzętu infomatycznego,znajomość zagdanień sieciowych, umiejętności techniczne,terminowość, obowiązkowość, samodzielność, systematyczność, własna inicjatywa, praca pod presją czasu, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową, oznaczoną klauzulą :"ściśle tajne", doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: Komenda Powiatowa Policji
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 54, 64-600 Oborniki, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys/CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy, oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, kopia dokumnetów potwierdzających niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzących skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,poświadczenie bezpieczeństwa i zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych (dokument dodatkowy) - DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ DO: 29 listopada 2016r., decyduje data: stempla pocztowego/ osobistego dostarczenia oferty do urzędu, MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Komenda Powiatowa Policji, ul. PIłsudskiego 54, 64-600 Oborniki
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: 29.11.2016
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: obornicki
Gmina pracodawcy: Oborniki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oborniki
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 54
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 17.11.2016
Oferta pracy ważna do: 29.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
•kopiowanie i kompletowanie dokumentacji•przygotowywanie przesyłek •pozyskiwanie ofert cenowych•redagowanie pism
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-09-30 - Stary Sącz (małopolskie)
bieżąca obsługa stałych klientów zagranicznych poprzez kontakty telefoniczne, pocztę elektroniczną oraz czat, realizacja zamówień od stałych klientów, , sporządzanie dokumentów sprzedaży oraz innych dokumentów handlowych dla stałych klientów, monitorowanie płatności i obsługiwanych klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów i monitorowanie ich załatwienia, raportowanie aktywności sprzedaży oraz o potrzebach klientów, budowanie i utrzymanie długotrwałych kontaktów i relacji handlowych z obecnymi klientami zagranicznymi, realizacja wyznaczonych celów i planów sprzedażowych
ODLEWNIA ŻELIWA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-25 - Zawiercie (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-21 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie procesu logistycznego, współpraca z innymi działami firmy, optymalizacja kosztów transportu, prowadzenie rozliczeń z klientami krajowymi i zagranicznymimiejce wykonywanie pracy: Polska
"DAYMOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-10 - Łochowo (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, udzielanie informacji z zakresu SF, dbanie o czystość i wizerunek studia, obsługa urządzeń stacji treningowych
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Jaworzno (śląskie)
SPAWANIE ELEMENTÓW METALOWYCH
kontakt przez OHP - 2017-10-03 - Tczew (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Radom (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Świątniki Górne (małopolskie)
Pozyskiwanie i bieżąca obsługa klientów firmy; budowanie , planowanie i zarządzanie bazą klientów firmy. prowadzenie bieżącej obsługi klientów w zakresie sprzedaży produktów. Praca w godzianch 8-16
Apak Sp.J - 2017-02-03 - Opole (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Olkusz (małopolskie)
Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru
Mila S.A.( dawniej market-Detal sp. z o.o. sp. j.) - 2017-02-17 - Kargowa (lubuskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Ostrołęka (mazowieckie)
Dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-01-27 - Lębork (pomorskie)
Obsługa prawna przedsiebiorstwa
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Białystok (podlaskie)
1. Gwarancje finansowe (wadialne, należytego wykonania, UWiU), sporządzanie wniosków o gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, weryfikacja projektów gwarancji, uzyskanie zatwierdzenia w zakresie projektu gwarancji wychodzące, prowadzenie rejestru gwarancji (aktywne i wygasłe), Moduł iCRM, rekomendacja najlepszej oferty, analiza kontraktów pod kątem spełniania wymagań w zakresie gwarancji.2. Weksle własne i obce: prowadzenie rejestru weksli własnych i obcych - Moduł iCRM, monitoring weksli własnych w zakresie wygaśnięcia zobowiązania i uzyskanie zwrotu weksli, nadzór nad procedurą komisyjnego zniszczenia papierów wartościowych, których termin ważności upłynął.3. Ubezpieczenia: monitoring umów ubezpieczeniowych i zapewnienie ciągłości ochrony ubezpieczeniowej, zgromadzenie, analiza i rekomendacja ofert ubezpieczeniowych, analiza kontraktów pod kątem spełniania wymagań w zakresie ubezpieczeń, rejestr aktywnych umów ubezpieczeniowych.- Wynagrodzenie: od 2500 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: dobra organizacja pracy, dynamika i zdecydowanie w działaniu, umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość pakietu MS Office, wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) energomontaz-zachod.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder sp. z o.o - 2016-04-07 - Kozerki (mazowieckie)
stały nadzór i zarządzanie magazynem części zamiennych, fakturowanie i księgowanie zakupów części, maszyn oraz usług do maszyn prowadzonych dla Działu Utrzymania Ruchu, współpraca z Działem Księgowości, współpraca z dostawcami części zamiennych, prowadzenie analiz zużywalności i kosztów części, prowadzenie inwentaryzacji magazynu części zamiennych
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-08-11 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, motywacja do pracy, sumienność.
BIURO PODRÓŻY Prima tour s.c. w Kielcach - 2017-03-08 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzedaż produktów
HORTUS - OGRODY KRZYSZTOF TRUSIEWICZ GĄBIN - 2016-04-04 - Gąbin (zachodniopomorskie)
realizowanie kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, kontakt z klientami, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Jabłonowo (mazowieckie)
kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa, sporządzanie deklaracji podatkowych, rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raporów i analiz
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ciechanowie - 2017-05-24 - Ciechanów (mazowieckie)
•reprezentowanie firmy jako oferenta w procesie przetargu oraz postępowaniach odwoławczych, wyjaśniających i uzupełniających;•współpraca z Przedstawicielami Handlowymi, Działem Obsługi Klienta, Działem Logistyki i Serwisu;•monitorowanie projektów przetargowych, przeglądanie ogłoszeń przetargowych na stronach internetowych klientów;•analiza Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z uwzględnieniem wymagań formalnych dot. złożenia oferty, warunków umowy;•identyfikacja przedmiotu zamówienia będącego istotą postępowania przetargowego;•przygotowywanie ofert przetargowych w oparciu o SIWZ i znajomość PZP;•prowadzenie dokumentacji dotyczącej postępowania przetargowego, redagowanie i zadawanie pytań do Zamawiającego, bieżąca korespondencja z Zamawiającym;
Media-MED Sp. z o.o. - 2017-05-25 - Kraków (małopolskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
sprzedaż i obsługa klienta,
Sklepy Wielobranżowe Żurek Marian - 2016-04-12 - Radzionków (śląskie)
Specjalista do spraw kadr i płac
Centrum Księgowo-Kadrowe " AGMA" Agata Ptaszyńska - 2017-12-28 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
weryfikacja rachunkowa dok. księgowych, sporządzanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)
rozliczanie, wprowadzanie faktur i dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
obsługa biura; nadzór nad obiegiem dokumentów; współpraca z podmiotami zewnętrznymi; reprezentowanie spółki przed urzędami i instytucjami
OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-13 - Zgorzelec (dolnośląskie)
przyjmowanie towaru, rozliczanie wysyłek towaru oraz przyjęć, wprowadzanie danych do systemu, wystawianie dokumentów magazynowych, współpraca z innymi działami, prowadzenie inwentaryzacji, fakturowanie dokumentów
Grajewscy Sp. Jawna - 2016-06-15 - Świebodzice (dolnośląskie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych; realizacja zadań sprzedazowych, obsługa ofert
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-07-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)