SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Wysokie Mazowieckie oferta pracy Centrum Księgowo-Kadrowe " AGMA" Agata Ptaszyńska

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw kadr i płac
Data publikacji: 2017-12-28
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Pracodawca: Centrum Księgowo-Kadrowe " AGMA" Agata Ptaszyńska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ludowa 108, 18-200 Wysokie Mazowieckie, powiat: wysokomazowiecki, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw kadr i płac
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wysokie Mazowieckie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wysokomazowiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wysokie Mazowieckie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wyn.2100+premia - uzależnione od doświadczenia i umiejętności pracownika, test kwalifikacyjny, wymagana znajomość prawa pracy i kodeksu pracy
Nazwa pracodawcy:
Centrum Księgowo-Kadrowe " AGMA" Agata Ptaszyńska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wysokiem Mazowieckiem
Adres pracodawcy:
Ludowa 108, 18-200 Wysokie Mazowieckie, powiat: wysokomazowiecki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: wysokomazowiecki
Gmina pracodawcy: Wysokie Mazowieckie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wysokie Mazowieckie
Ulica pracodawcy: Ludowa
Numer budynku pracodawcy: 108
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wysokiem Mazowieckiem
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 28.12.2017
Oferta pracy ważna do: 27.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Analiza dokumentów i kontraktów z kontrahentami z Rosji i Ukrainy.- Znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego jest wymagana do pracy z dokumentami z tych krajów oraz do kontaktu z kontrahentami z tych krajów.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w nienormowanym systemie czasu pracy. Wymagane wykształcenie wyższe prawnicze. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku w ciągu ostatnich dwóch lat.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Katowice (śląskie)
Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
- montaż sieci światłowodowej i kabli - pomiary optyczne w pełnym zakresie (wymagana umiejętność interpretacji wyników)
ZAKŁAD WYKONAWSTWA SIECI ELEKTRYCZNYCH "TELMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-26 - Gdynia (pomorskie)
Roboty ogólnobudowlane: murowanie, tynkowanie, układanie glazury.
Zakład Ogólnobudowlany Ułanowicz-Świerzbin S.C. - 2018-03-30 - Przerośl (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
cięcie, przycinanie, formatowanie elementów meblowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Okoniny Nadjeziorne (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowe przygotowanie imprez, aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów z sektora B2B, tworzenie koncepcji harmonogramów, budżetów, raportów imprez, współpraca z podwykonawcami.
Twój StartUp - 2016-12-09 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta od momentu podpisania umowy po moment, gdy klient otrzyma fakturę i produkt.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Zabierzów (małopolskie)
Obsługa klienta. Ofertowanie, skaładanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
-Telefoniczna obsługa Klienta, Partnera Biznesowego FM Group;- Udzielanie informacji o aktualnych ofertach, promocjach firmy;- Koordynowanie zamówień na produkty;- Udzielanie informacji o procedurach, regulaminach programów motywacyjnych;- Budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
FM GROUP POLSKA Artur Trawiński - 2017-03-07 - Strzeszów (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie i utrzymanie kontaktów z klientami biznesowymi, przeprowadzanie spotkań handlowych, profesjonalna obsługa klientów, budowa pozytywnego wizerunku spółki,
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Kawczyn (wielkopolskie)
- badanie rynku i pozyskiwanie nowych klientów, w szczególności wykonywanie analiz techniczno-ekonomicznych inwestycji rozwojowych, - prowadzenie całokształtu spraw związanych z zawarciem umów o przyłączenie, - opracowywanie planu inwestycyjnego spółki w zakresie inwestycji rozwojowych.
OPEC-SYSTEM Sp. z o.o. - 2018-02-20 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Sprawy organizacyjne i promocja
WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH - 2016-06-15 - Cibórz (lubuskie)
Prowadzenie szkoleń wstępnych, przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz współpraca przy organizacji szkoleń okresowych,Dokonywanie analiz stanu BHP, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,Zarządzanie odpadami, Nadzorowanie zarządzania chemicznego w firmie, Gromadzenie uprawnień w dziedzinie ochrony środowiska i nadzorowanie ich realizacji, Przeprowadzanie bieżących audytów, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, prowadzenie dochodzeń powypadkowych oraz sporządzanie raportów powypadkowych. Organizowanie badań lekarskich, prowadzenie rejestrów, nadzorowanie aktualności badań lekarskich i szkoleń BHP, przydziału ubrań roboczych oraz środków ochrony indywidualnej. Prowadzenie badań i pomiarów środowiska pracy Opiniowanie w kwestii bezpieczeństwa i pomoc w przypadku jakichkolwiek zmian w procesie produkcyjnym
HEESUNG ELECTRONICS POLAND Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Mława (mazowieckie)
Doradztwo techniczno-handlowe klientom firmy, dobór odpowiednich produktów z gamy oferowanej przez przedsiebiorstwo. Prowadzenie ewidencji działu handlowo-technicznego.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Rzetelne prowadzenie dokumentacji kadrowej.(sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie teczek osobowych, archiwizowanie dokumentacji)Prowadzenie ewidencji czasu pracy zgodnie z wymogami kodeksowymi.Znajomość programu Płatnik ( zgłaszanie pracowników do ubezpieczenia, wyrejestrowywanie pracowników)Sporządzanie deklaracji PFRONPrzygotowywanie raportów statystycznych do GUS
Rimaster Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-25 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Praca handlowca, praca z klientem
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
Współpraca z aktualnymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych dostawców surowca , koordynowanie współpracy z usługodawcami w zakresie zbiórki i dostawy surowca , sporządzanie i wprowadzanie do systemu umów dotyczących zakupu surowca, weryfikacja zawartych umów.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2016-08-24 - Leżachów (podkarpackie)
analiza tras kierowcyweryfikacja kilometrówpraca w zespoleorganizacja stanowiska pracy
KOST-BET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-12 - Konopiska (śląskie)
kontakt z klientem, organizowanie transportu
SKŁAD MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH TOMBUD IWONA SZANOWSKA - 2018-08-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja pracowników, wystawianie ogłoszeń na portale,
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa kluczowych klientów spółki z Białorusi, Rosji, Ukrainy, rozszerzanie bazy klientów, doradztwo techniczne klientom, stały kontakt z agencjami celnymi oraz firmami logistycznymi z Polski, Białorusi, Rosji i Ukriany
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Kraków (małopolskie)
Obsługa dotychczasowych partnerów handlowych Przygotowanie wyceny produktówRealizacja celów sprzedażowych DoradztwoWYMAGANIA:wykształcenie średnie lub wyższeŁatwość w nawiązywaniu kontaktów zdolnośći komunikacyjne oraz organizacyjne dobra znajomość pakietu MS Officedoświadczenie minimum 1 rokbardzo dobra znajomość języka angielskiego.KONTAKT Z PRACODAWCĄ (17) 864 0470 wew.6
REH4MAT Sławomir Wroński - 2018-02-22 - Widna Góra (podkarpackie)
WZ
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie zleceń produkcyjnych wysyłkowych do systemu. Nadzrorowanie stanu magazynowego wyrobów gotowych, terminowości dokonywanych płatności przez osbiorców.
WOK sp. z o.o. sp.k. - 2016-08-16 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów dostarczających odpady w zakresie dokumentacji i ewidencji odpadów. Wystawianie dokumentów ważenia odpadów, ewidencjonowanie odpadów. Wystawianie kart przekazania odpadów. Sprawozdawczość z zakresu gospodarowania odpadami.
PORT SERVICE Sp. z o. o. - 2018-06-13 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż turnusów sanatoryjnych i rehabilitacyjnych, pobytów komercyjnych, obsługa kontraktów z NFZ. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
Ośrodek Sanatoryjno-Wypoczynkowy "POSEJDON" Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny jest za:
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-08 - Gdańsk (pomorskie)
czynności związane z eksportem do Pakistanu
Eurokey Recycling Limited Spółka z o.o. Oddział w Polsce - 2016-05-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)