SPECJALISTA DO SPRAW KADR Czaplinek oferta pracy Rimaster Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Rzetelne prowadzenie dokumentacji kadrowej.(sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie teczek osobowych, archiwizowanie dokumentacji)Prowadzenie ewidencji czasu pracy zgodnie z wymogami kodeksowymi.Znajomość programu Płatnik ( zgłaszanie pracowników do ubezpieczenia, wyrejestrowywanie pracowników)Sporządzanie deklaracji PFRONPrzygotowywanie raportów statystycznych do GUS
Data publikacji: 2017-05-25
Lokalizacja: Czaplinek (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Rimaster Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 4, 78-550 Czaplinek, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rzetelne prowadzenie dokumentacji kadrowej.(sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie teczek osobowych, archiwizowanie dokumentacji)Prowadzenie ewidencji czasu pracy zgodnie z wymogami kodeksowymi.Znajomość programu Płatnik ( zgłaszanie pracowników do ubezpieczenia, wyrejestrowywanie pracowników)Sporządzanie deklaracji PFRONPrzygotowywanie raportów statystycznych do GUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Czaplinek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: drawski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czaplinek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programu PŁATNIK
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętności: wiedza z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, dobra znajomość przepisów podatkowych.Doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata na podobnym stanowisku.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Rimaster Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Adres pracodawcy:
Kolejowa 4, 78-550 Czaplinek, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: drawski
Gmina pracodawcy: Czaplinek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Czaplinek
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.05.2017
Data dodania oferty pracy: 25.05.2017
Oferta pracy ważna do: 24.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
koordynacja współpracy pomiędzy Jednostką Biznesową a Działem Zaopatrzenia w zakresie wymiany i analizy informacji dotyczącej zapasów, zaopatrywanie produkcji w materiały BOM'owe, reprezentowanie Działu Zaopatrzenia w kontaktach z klientem i dostawcami, przygotowywanie raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kwidzyn (pomorskie)
obsługa klienta, pozyskiwanie nowych klientów, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- planownie tras,- rozliczanie dokumentów,- kontakt z kierowcami, - nadzorowwanie procesu.
Spedimex Sp z o.o - 2017-10-20 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
obsługa klientów i projektów
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Gdynia (pomorskie)
1. Prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym;2. Prowadzenie kont ksiąg pomocnicznych m.in. dla: rozrachunków z kontrahentami, opracji zakupu i sprzedaży, opracji gotówkowych - rozliczenie kasy;3. Przekazywanie w terminie do budżetu w naleznej wysokości pobranych dochodów należnych jednostce samorządu terytorialnego;4. Prowadzenie ewidencji ksiągowej za pomocą programu finansowo - księgowego firmy Vulcan Sp. z o.o. - wykorzystanego przez Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi;5. Kompletowanie, dekretacja i księgowanie dowodów księgowych dochodów i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych zgodnie z obowiązującymi zasadami (polityką) rachunkowości;6. Przestrzeganie zgodności sporządzania i obiegu dokumentów z obowiązująca Instrukcją kontroli i obiegu dokumentów finansowo-księgowych;7. Sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania;8. Bieżące i prawidłowe wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, mających wpływ na rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych;9. Analiza i uzgadnianie wydatków z kosztami;10. Analizowanie kont rozrachunkowych tj. należności i zobowiązań, zgodności naliczeń i innych obciążeń z wpłatami na poszczególne konta bankowe;11. Uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i systetycznych;12. Uzgadnianie obrotów i sald z pomocnicznymi księgami;13. Pomoc dyrektorom jednostek obsługiwanych przy sporządzaniu planów dochodów i wydatków oraz kontrola ich realizacji;14. Współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków;15. Informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego;16. Przygotowanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami;17. Sporządzanie w sposób terminowy przelewów bankowych i dokonywanie przesyłu środków finansowych za pomocą systemu bankowości elektronicznej, w tym m.in. regulowanie w terminie zobowiązań jednostek obługiwanych, z tytułu dostaw i usług;18. Sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości;19. Wystawienie faktur wewnętrznych i not księgowych;20. Prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT-7C jednostek obsługiwanych;21. Rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonych w jednostkach obsługiwanych inwentaryzacji;22. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej;23. Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności;24. Przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce;25. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych;26. Wspomaganie Głównego księgowego centrum w czynnościach i zadaniach realizowanych przez Dział księgowości 27. Informowanie Głównego księgowego Centrum usług Wspólnych Oświat w łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwwanych;28. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami ustalonymi przez jednostkę.29. Przygotowywanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-10-05 - Łódź (łódzkie)
Poszukiwanie i rekrutacja pracowników w języku ukraińskim; tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych; planowanie strategii rekrutacyjnej danej firmy
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-27 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Praktyczna nauka zawodu w charakterze kelnera- obsługa gości w restauracji, nakrywanie stołów.
Waldhotel Alte Hölle Grazyna Schmitz-Bienek - 2016-10-10 - Niemcy (Niemcy)
Prowadzenie biura, obsługa kadr i płac, obsługa komputera oraz kontakt z biurem księgowo-prawnym
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Łódź (łódzkie)
Obsługa wózka widłowego.
Franz Kaminski Waggonbau Polska sp. z o.o. - 2018-01-31 - Nysa (opolskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Jabłonowo (mazowieckie)
bieżąca obsługa stałych klientów zagranicznych poprzez kontakty telefoniczne, pocztę elektroniczną oraz czat, realizacja zamówień od stałych klientów, , sporządzanie dokumentów sprzedaży oraz innych dokumentów handlowych dla stałych klientów, monitorowanie płatności i obsługiwanych klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów i monitorowanie ich załatwienia, raportowanie aktywności sprzedaży oraz o potrzebach klientów, budowanie i utrzymanie długotrwałych kontaktów i relacji handlowych z obecnymi klientami zagranicznymi, realizacja wyznaczonych celów i planów sprzedażowych
ODLEWNIA ŻELIWA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-25 - Zawiercie (śląskie)
szkolenia uczniów i pracowników w zakresie BHP, kierowanie na badania lekarskie (wstępne,okresowe,profilaktyczne), prowadzenie dokumentacji dotyczącej w/w czynności, współpraca z pielęgniarką szkolną i nauczycielami, zaopatrywanie w odzież i obuwie robocze uczniów i nauczycieli, prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami uczniów i nauczycieli, bieżące monitorowanie stanu bezpieczeństwa podczas zajęć warsztatowych i lekcyjnych, bieżące przeglądy bhp, współpraca ze Strażą Pożarną i Sanepidem, inne sprawy wyżej nie wymienione, a wynikające ze stosowania Ustawy o BHP
Zespół Szkół Zawodowych Towarzystwa Salezjańskiego - 2018-01-09 - Oświęcim (małopolskie)
prowadzenie szkoleńdla firm z zakresu eksportu polskich towarów do krajów byłego WNP, praca w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Pruszków (mazowieckie)
wyksz. min. średnie, doświadczenie w zawodzie, znajomość rynku transportu krajowego, umiejętności negocjacyjne, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy
PHU VENDEMOO Paweł Szczepaniak - 2016-05-11 - Przygodzice (wielkopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Gdynia (pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
uruchamianie i serwisowanie maszyn, prace elektromechaniczne
REGIS sp. z o.o-Kraków - 2017-06-13 - Bochnia (małopolskie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klinetów, nadzorowanie spłat zobowiązań. Konatakt z klientem zagranicznym (hiszpańsko i portugalskojęzycznym).
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Łódź (łódzkie)
Cięcie, gięcie, szlifowanie stali nierdzewnej
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY "NIERTECH" - 2018-01-25 - Sucumin (pomorskie)
- Wdrażanie oprogramowania SAP GRC - Dostarczanie codziennego wsparcia technicznego dla pracowników firmy w krajach anglojęzycznych, ukraińskojęzycznych oraz rosyjskojęzycznych- Analiza wymagań biznesowych oraz identyfikacja możliwości doskonalenia procesów - Ścisła współpraca z zagranicznymi zespołami technicznymi.- Monitorowanie i utrzymywanie polityki bezpieczeństwa aplikacji SAP - Codzienny kontakt z klientami oraz pozostałymi oddziałamy EY w języku angielskim oraz ukraińskim.Jedna zmiana 8:30-17:30, umowa na czas nieokreślony
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Praca biurowa, obsługa klienta, zarządzanie flotą samochodową, marketing i logistyka.
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Koordynowanie współpracy z biurem rachunkowym, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kontakty z współpracującymi firmami (m.in. rozliczanie umów, weryfikacja danych zawartych w umowach i dokumentacji związanej z umowami), organizacja podróży służbowych i przygotowywanie raportów wydatków służbowych (kosztów podróży i innych zestawień), wsparcie administracyjne zespołu w codziennej pracy, wystawianie i ewidencja faktur sprzedażowych oraz windykacja pzreterminowanych należnosći, monitorowanie i ewidencja faktur kosztowych oraz ich opisywanie, zapewnienie zaopatrzenia biura w materiały biurowe, eksploatacyjne, spożywcze. Praca na pełen lub pół etatu. Mile widziane również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Admotion Sp. z o. o. - 2017-09-14 - Wejherowo (pomorskie)
SPRZEDAŻ MASZYN ROLNICZYCH NA RYNKI ZAGRANICZNE I POZYSKANIE KLIENTÓW
Pracowniczy Ośrodek Maszynowy Sp. z o.o. w Augustowie - 2017-12-18 - Augustów (podlaskie)
oragnizowanie stanowiska pracy; opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych; prowadzenie akt osobowych; przygotowanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Mława (mazowieckie)
Obsługa działu kadr i płac w oparciu o prgramy komputerowe. Prowadzenie dokumentacji osobowej. Sporządzanie umów.
Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie - 2018-09-19 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Organizacja pracy biurowej, organizacja wycieczek na terenie Polski i Unii Eurpejskiej.
P.P.H.U. "MARK-TRAWEL" Marek Wielgus - 2017-07-07 - Bochnia (małopolskie)
Nadzorowaniem procesu zmiany i wdrożenia nowego produktu dla Klienta,Nadzorowaniem wszystkich aspektów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej z Klientami,Nawiązywaniem oraz rozwijaniem relacji z Klientami,Obsługą stałych i ewentualnie pozyskiwaniem nowych Klientów,Reprezentowaniem firmy podczas wewnętrznych i zewnętrznych spotkań/audytów,Stałą współpracą z Kierownikiem Sprzedaży.
kontakt przez OHP - 2018-08-22 - Lublin (lubelskie)
1. Zapoznanaie się z organizacją MSWiA, zakresem działania DPP oraz przepisami prawnymi w zakresie funkcjonowania, organizacji, zadań i uprawnień Policji. 2. Zapoznanie się z instrukcją kancelaryjną MSWiA. 3. Wspieranie pracowników merytorycznych w realizowaniu spraw poprzez przygotwywanie projektów pism, notatek służbowych. 4. Wspieranie, w razie potrzeby, pracowików DPP w organizacji konferencji i spotkań. 5. Przygotowywanie materiałów do archiwizacji.
MINISTERSTWO SPRAW WEWNĘTRZNYCH - 2016-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie pracowników z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Łódź (łódzkie)