SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Łódź oferta pracy Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym;2. Prowadzenie kont ksiąg pomocnicznych m.in. dla: rozrachunków z kontrahentami, opracji zakupu i sprzedaży, opracji gotówkowych - rozliczenie kasy;3. Przekazywanie w terminie do budżetu w naleznej wysokości pobranych dochodów należnych jednostce samorządu terytorialnego;4. Prowadzenie ewidencji ksiągowej za pomocą programu finansowo - księgowego firmy Vulcan Sp. z o.o. - wykorzystanego przez Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi;5. Kompletowanie, dekretacja i księgowanie dowodów księgowych dochodów i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych zgodnie z obowiązującymi zasadami (polityką) rachunkowości;6. Przestrzeganie zgodności sporządzania i obiegu dokumentów z obowiązująca Instrukcją kontroli i obiegu dokumentów finansowo-księgowych;7. Sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania;8. Bieżące i prawidłowe wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, mających wpływ na rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych;9. Analiza i uzgadnianie wydatków z kosztami;10. Analizowanie kont rozrachunkowych tj. należności i zobowiązań, zgodności naliczeń i innych obciążeń z wpłatami na poszczególne konta bankowe;11. Uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i systetycznych;12. Uzgadnianie obrotów i sald z pomocnicznymi księgami;13. Pomoc dyrektorom jednostek obsługiwanych przy sporządzaniu planów dochodów i wydatków oraz kontrola ich realizacji;14. Współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków;15. Informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego;16. Przygotowanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami;17. Sporządzanie w sposób terminowy przelewów bankowych i dokonywanie przesyłu środków finansowych za pomocą systemu bankowości elektronicznej, w tym m.in. regulowanie w terminie zobowiązań jednostek obługiwanych, z tytułu dostaw i usług;18. Sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości;19. Wystawienie faktur wewnętrznych i not księgowych;20. Prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT-7C jednostek obsługiwanych;21. Rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonych w jednostkach obsługiwanych inwentaryzacji;22. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej;23. Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności;24. Przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce;25. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych;26. Wspomaganie Głównego księgowego centrum w czynnościach i zadaniach realizowanych przez Dział księgowości 27. Informowanie Głównego księgowego Centrum usług Wspólnych Oświat w łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwwanych;28. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami ustalonymi przez jednostkę.29. Przygotowywanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości.
Data publikacji: 2018-10-05
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kaliska 25/27, 93-130 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym;2. Prowadzenie kont ksiąg pomocnicznych m.in. dla: rozrachunków z kontrahentami, opracji zakupu i sprzedaży, opracji gotówkowych - rozliczenie kasy;3. Przekazywanie w terminie do budżetu w naleznej wysokości pobranych dochodów należnych jednostce samorządu terytorialnego;4. Prowadzenie ewidencji ksiągowej za pomocą programu finansowo - księgowego firmy Vulcan Sp. z o.o. - wykorzystanego przez Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi;5. Kompletowanie, dekretacja i księgowanie dowodów księgowych dochodów i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych zgodnie z obowiązującymi zasadami (polityką) rachunkowości;6. Przestrzeganie zgodności sporządzania i obiegu dokumentów z obowiązująca Instrukcją kontroli i obiegu dokumentów finansowo-księgowych;7. Sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania;8. Bieżące i prawidłowe wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, mających wpływ na rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych;9. Analiza i uzgadnianie wydatków z kosztami;10. Analizowanie kont rozrachunkowych tj. należności i zobowiązań, zgodności naliczeń i innych obciążeń z wpłatami na poszczególne konta bankowe;11. Uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i systetycznych;12. Uzgadnianie obrotów i sald z pomocnicznymi księgami;13. Pomoc dyrektorom jednostek obsługiwanych przy sporządzaniu planów dochodów i wydatków oraz kontrola ich realizacji;14. Współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków;15. Informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego;16. Przygotowanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami;17. Sporządzanie w sposób terminowy przelewów bankowych i dokonywanie przesyłu środków finansowych za pomocą systemu bankowości elektronicznej, w tym m.in. regulowanie w terminie zobowiązań jednostek obługiwanych, z tytułu dostaw i usług;18. Sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości;19. Wystawienie faktur wewnętrznych i not księgowych;20. Prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT-7C jednostek obsługiwanych;21. Rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonych w jednostkach obsługiwanych inwentaryzacji;22. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej;23. Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności;24. Przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce;25. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych;26. Wspomaganie Głównego księgowego centrum w czynnościach i zadaniach realizowanych przez Dział księgowości 27. Informowanie Głównego księgowego Centrum usług Wspólnych Oświat w łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwwanych;28. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami ustalonymi przez jednostkę.29. Przygotowywanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
od 2 600 zł + 20% premia regularna + dodatek stażowy + dodatek funkcyjny
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: pomaturalne/policealne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS Ofice
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Obligatoryjne uprawnienia:- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;- Nieoiszlakowana opinia;- Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- Ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterkich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełnienie ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej trzyletniej praktyki w księgowości lub ukończenie średniej policealnej albo pomaturalnej szkoły zawodowej o kierunku rachunkowość i posiadane co najmniej sześcioletniej praktyki w księgowości- Biegła umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office, programy pocztowe)- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;- Umiejętność prowadzenia dokumentacji księgowej;- Znajomość przepisów doty. rachunkowości budżetowej, sprawozdawczości budżetowej, podatku VAT;- Bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów: Ustawy o rachunkowości, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o podatku VAT- Preferowana znajomość aplikacji Finanse firmy Vulcan Sp. z o.o.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Kopernika 36, 90-552 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Kopernika
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 05.10.2018
Oferta pracy ważna do: 04.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż płytek, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i programu subiekt
INTEGRO DACH SYSTEM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka komandytowa - 2017-02-14 - Lębork (pomorskie)
1. praca biurowa/stacjonarna2. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy3. stacjonarna sprzedaż produktów połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz przygotowanie indywidualnych ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań11. budowanie pozytywnego wizerunku firmy
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2016-04-22 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Dobrzyca (wielkopolskie)
negocjacje handlowe,współpraca z dostawcami, pozyskiwanie nowych dostawców, analiza rynku
EFEKT Professional Fasteners Manufacturing Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Lębork (pomorskie)
obsługa klienta w zakresie usług paczkowych i finansowych. Sprzedaż usług, towarówhandlowych
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Błonie (mazowieckie)
-nadzór, konserwacja systemów zabezpieczeń-wykonywanie kosztorysówPraca od poniedziałku do piątku 07:00-15:00, umowa na okres próbny na 3 m-ce. Miejsce wykonywania pracy: Mikołów+woj. śląskie
PPHU AVIKON ADAM WOŹNICA - 2017-04-13 - Mikołów (śląskie)
DORADZTWO W ZAKRESIE OFEROWANYCH PRODUKTÓW, UTRZYMANIE STANDARDÓW HANDLOWYCH, PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W SALONIE SPRZEDAŻY; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-mail alina.dewerenda (at) liberty.eu
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
KDG Krystian Dziecielski - 2018-04-04 - Gdynia (pomorskie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej, wprowadzanie danych do systemu, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, rozliczanie delegacji, sporządzanie raportów i zanaliz kadrowych, pracodawca wymaga nim. roku doświadczenia w zawodzie, wynagrodzenie do negocjacji
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMJADI INTERNATIONAL - POL Sp. z o.o. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA KASZCZOR - 2018-08-01 - Kaszczor (wielkopolskie)
Obsługa klientów firmy w zakresie zakupów towarów i sprzedaży. Wynagrodzenie 2500 zł Netto.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Plastpom - 2018-07-04 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Sporządzanie dokumentów związanych z przyjęciem pracownika oraz zmiany w trakcie zatrudnienia, a także dokumentów związanych z rozwiązaniem, wygaśnięciem lub ustaniem stosunku pracy ewidencja czasu pracy i absencji pracowniczych rozliczanie wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w ramach umowy o pracę i umów cywilno prawnych rozliczanie delegacji służbowych sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS naliczanie zaliczek oraz sporządzanie deklaracji rocznych z zakresu PDOF sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS, rozliczanie czasu pracy kierowców oraz sporządzanie deklaracji PFRON.
Biuro Rachunkowe - KWAPISZ s.c. - 2016-10-03 - Bełchatów (łódzkie)
promocja polskiego rynku wśród małych i średnich firm w Indii
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Piaseczno (mazowieckie)
OPIEKA NAD ZAGRANICZNYMI KLIENTAMI FIRMY.
BLUXCOSMETICS SP. ZO.O. - 2017-01-13 - Trzciana (podkarpackie)
Zgłaszanie - rozliczanie napraw gwarancyjnych, wykonywanie - prowadzenie dokumentacji zdjęciowej, dokumentowanie oraz raportowanie wykonanych usług na warsztacie (nadzór nad przebiegiem zleceń - usług serwisowych), weryfikacja/klasyfikacja szkód, - archiwizacja dokumentów.Pracodawca oferuje: Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w firmie o zasięgu międzynarodowym, szkolenia, atrakcyjne wynagrodzenie.
Cat Polska Sp. z o.o. - 2018-01-08 - Krzywa (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
- nawiązywanie kontaktów handlowych na rynku wschodnim, obsługa klientów i biura
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ART-CHEM Bogdan Widacki, Wojciech Zalewski Spółka Jawna - 2018-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie kampaniami reklamowymi, zarządzanie kampaniami e-mailingowymi, analiza ruchu na stronie www.
Pośrednictwo Finansowe Kredyty-Chwilówki - 2016-12-30 - Tychy (śląskie)
Tworzenie zaawansowanych raportów z wykorzystaniem MS Excel Odpowiedzialność za przygotowanie, aktualizowanie i zarządzanie planami projektu, a także kontrola jakości i ryzyka zgodnie z wymaganiami Managera Projektu. Aktywne monitorowanie postępu prac projektowych zgodnie z najlepszymi praktykami metodyk zarządzania projektami. Wsparcie zarządzania - planowanie, koordynacja, sporządzanie protokołów z posiedzeń i raportowanie dalszych działań. Odpowiedzialność za modelowanie procesów biznesowych, standaryzację i optymalizację
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-11 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zamówień (obróbka komputerowa), kontakt telefoniczny z klientem
Ceramika KOŃSKIE Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Końskie (świętokrzyskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy.
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-13 - Kolno (podlaskie)
Planowanie i koordynowanie akcji promocyjnych.
EMOTIVO Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Puławy (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie wyższe z zakresu: psychologii, pedagogiki, resocjalizacji oraz ukończone szkolenie w zakresie specjalisty terapii uzależnień, znajomość technik terapeutycznych, umiejętność pracy w zespole, doskonała organizacja pracy, odpowiedzialność, rzetelność i samodzielność. Opis stanowiska: planowanie startegii terapeutycznej, uczestniczenie w zebraniach społeczności terapeutycznej, prowadzenie konsultacji z rodzinami, uczestniczenie w zebraniach klinicznych zespołu terapeutycznego, współpraca z kuratorami, pedagogami, pracownikami socjalnymi w celu efektywnej pomocy pacjentom. Aplikacje zawierające CV, list motywacyjny, dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji można kierować pocztą elektroniczną na adres: praca (at) psychiatria.com. Prosimy o zawarcie w aplikacji poniższej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych aplikacyjnych przez SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku z siedzibą w Rybniku przy ulicy Gliwickiej 33 dla potrzeb niezbędnych do procesu obecnej i przyszłych rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochroie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014r poz. 1182, 1662 ze zm.)". Firma skontaktuje się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PAŃSTWOWY SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHCZNIE CHORYCH W RYBNIKU - 2017-05-09 - Rybnik (śląskie)
Realizacja planów sprzedażowych poszukiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa handlowa, prezentacja oferty sprzedażowej, znajomość branży samochodowej, obsługa handlowa, obsługa klientów zagranicznych w języku azerbejdżańskim telefoniczne umawianie spotkań z potencjalnymi klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Grójec (mazowieckie)
analiza dokumentacji i wymagań technuicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, przygotowanie wycen wg standardów wewnątrz zakładowych, wysyłanie zapytań ofertowych do dostawcówbranzowych analiza ofert dostawców i komunikacja z dostawcami w zakresie ustaleń ofertowych
Smulders Polska Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Zielona Góra (lubuskie)
- realizacja prac związanych z gospodarką magazynową Spółki zapewniająca sprawne funkcjonowanie magazynu- prawidłowe prowadzenie dokumentacji obrotu magazynowego- przygotowywanie dokumentacji transportowej i nadzór nad jej prawidłowym obiegiem - współpraca z kurierami- rozliczanie dostaw oraz ich kontrola- rejestracja i dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji wpływającej do firmy, wsparcie organizacyjne i administracyjne biuraOferujemy:- zatrudnienie na umowę o pracę- profesjonalne szkolenia- niezbędne narzędzia do pracy
"SPRINT" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
operator koparko ładowarki
PERFECT SERVICE S.C. PW UNIVERS Sp. z o.o. MAR Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Cieszyn (śląskie)
przyjmowanie towaru, rozliczanie wysyłek towaru oraz przyjęć, wprowadzanie danych do systemu, wystawianie dokumentów magazynowych, współpraca z innymi działami, prowadzenie inwentaryzacji, fakturowanie dokumentów
Grajewscy Sp. Jawna - 2016-06-15 - Świebodzice (dolnośląskie)
- Prace ślusarskie oraz spawalnicze MIG-iem elementów metalowych. - Wynagrodzenie: od 4 do 10 zł/brutto/jeden element. Praca na umowę o dzieło na 6 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności ślusarskie i spawalnicze. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-231-001) lub e-mail: studio (at) metaldomus.pl
METALDOMUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-19 - Katowice (śląskie)
organizowanie transportu drogowego,pozyskiwanie przewoźników
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Warszawa (mazowieckie)