SPECJALISTA DS. ZABEZPIECZEŃ ELEKTRONICZNYCH OBIEKTÓW / PROJEKTANT Mikołów oferta pracy PPHU AVIKON ADAM WOŹNICA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZABEZPIECZEŃ ELEKTRONICZNYCH OBIEKTÓW / PROJEKTANT
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: -nadzór, konserwacja systemów zabezpieczeń-wykonywanie kosztorysówPraca od poniedziałku do piątku 07:00-15:00, umowa na okres próbny na 3 m-ce. Miejsce wykonywania pracy: Mikołów+woj. śląskie
Data publikacji: 2017-04-13
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: PPHU AVIKON ADAM WOŹNICA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-nadzór, konserwacja systemów zabezpieczeń-wykonywanie kosztorysówPraca od poniedziałku do piątku 07:00-15:00, umowa na okres próbny na 3 m-ce. Miejsce wykonywania pracy: Mikołów+woj. śląskie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł. brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZABEZPIECZEŃ ELEKTRONICZNYCH OBIEKTÓW / PROJEKTANT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: elektroenergetyk pomiarów i zabezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, elektryczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE ZAWODOWE - KIERUNKI ELEKTRYKA, ELEKTRONIKA, ZNAJOMOŚĆ SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ NISKOPRĄDOWYCH, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW CAD, PRAWO JAZDY KAT. B, ZNAJOMOŚĆ BRANŻY ORAZ SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ NISKOPRĄDOWYCH.Oferujemy: umowę o pracę, możliwość uczestnictwa w kursach i szkoleniach zawodowych, pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
Nazwa pracodawcy: PPHU AVIKON ADAM WOŹNICA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
Profil działalności pracodawcy: Wykonywanie instalacji elektrycznych
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: elektroenergetyk pomiarów i zabezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 13.04.2017
Oferta pracy ważna do: 13.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie dokumentacji transportowej i magazynowej oraz nadzór nad jej prawidłowym obiegiem, wystawianie faktur, wypełnianie dokumentów magazynowych ( WZ,RW, MM ) nadzór nad pracą magazynu podkątem adminitracyjnym.
MARDOM PRO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-07-26 - Lipniki Stare (mazowieckie)
pierwsza linia wsparcia przy zamówieniach , kontakt mailowy i telefoniczny z klientami ukraińskojezycznymi i angielskojęzycznymi. Przedstawienie produktów klientowi niemieckojęzycznemu
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Zaczernie (podkarpackie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Końskowola (lubelskie)
kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych oraz pozyskiwanie od upoważnionych pracowników podpisów, pieczątek, wyjaśnień w zakresie kontroli merytorycznej oraz zamówien publicznych; nadzór nad obiegiem dokumentów finansowo-księgowych pomiędzy komórkami i pracownikami; prawidłowe rozliczanie delegacji służbowych oraz zwrotów kosztów użytkowania samochodów pracownikom, prowadzenie umów i rozliczeń w tym zakresie; nadzór nad ewidencjami przebiegów pojazdów; prowadzenie pozabilansowej ewidencji zaangażowania środków; wystawianie not korygującychGodziny pracy: 7.30-15.05
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-09-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta przy sprzedaży mebli
Fabryka Mebli BODZIO - 2015-12-15 - Staszów (świętokrzyskie)
obsługa szeroko pojętej reklamy i marketingu
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
organizacja, planowanie i nadzór nad przebiegiem procesu transportowego pracowników oraz kwaterowanie pracowników, zarządzanie flotą pojazdów i obsługa GPS menager, zarządzanie narzędziami, wyposażeniem i materiałami, realizacja innych zadań zleconych przez koordynatora, bieżące kontakty z pracownikami
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "IZOBUD-REM" Jan Horoszkiewicz - 2018-03-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa klienta, doradztwo w zakupach, obsługa kasy fiskalnej i tarminalu, przyjmowanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Bieżąca obsługa zamówień klientów
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY ELEKTRO-PLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-24 - Niedźwiady (wielkopolskie)
Obsługa klienta, wystawianie dokumentów sprzedaży, ewidencjonowanie
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Sieradz (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Obsługa kadrowa szkoły.2. Bieżąca znajomość wszystkich przepisów, instrukcji, zarządzeń dotyczących prowadzonego odcinka.3. Przekazywanie do ZUS zgłoszenia płatnika oraz składek ubezpieczonych Pracowników:- Kompletowanie i przekazywanie do ZUS innych dokumentów niezbędnych do realizacji świadczeń.4. Prowadzenie akt personalnych pracowników szkoły.5. Ustalanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami.6. Przygotowywanie umów dla nauczycieli i pracowników szkoły zatrudnionych w pełnym i niepełnym wymiarze godzin, świadectw pracy, dokumentacji związane z rozwiązaniem stosunku pracy.7. Przygotowywanie wniosków o nagrody i odznaczenia dla nauczycieli i pracowników szkoły.8. Przygotowywanie umów zleceń.9. Wypisywanie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia.10. Prowadzenie i ustalanie urlopów pracowników administracji i obsługi.11. Prowadzenie ewidencji legitymacji nauczycielskich.12. Sporządzanie listy obecności pracowników na każdy miesiąc, dopilnowanie wpisywania się pracowników w każdym dniu dbanie o dyscyplinę i punktualność przychodzenia i wychodzenia z pracy.13. Sporządzanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników szkoły na renty i emerytury.14. Prowadzenie na bieżąco rejestru absencji chorobowej i urlopów.15. Sporządzanie sprawozdań o zatrudnieniu i wynagradzaniu do GUS, SIO.16. Współpraca przy opracowaniu preliminarza budżetowego szkoły / odprawy, jubileuszy, dodatki na zagospodarowanie, badania lekarskie itd.17. Sprawdzanie i podpisywanie dokumentów pod względem merytorycznym.18. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej na zlecenie Dyrektora Zespołu i inne prace zlecone przez bezpośredniego zwierzchnika i główną księgową.
Zespół Edukacyjny Nr 9 - 2018-05-09 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa administracyjna dokumentów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, przedstawianie ofert handlowych telefonicznie i reprezentowanie Firmy, doradztwo handlowo-techniczne i sporządzanie ofert, realizowanie założonych planów i polityki sprzedaży, praca w zespole handlowym regionu sprzedaży, udział w targach. Wymagania: wykształcenie min. średnie lub wyższe ekonomiczne/techniczne, znajomość języka angielskiego lub niemieckiego ( komunikatywnie ) - mile widziana, zdolności do samodzielnej pracy w biurze / mobilnośc, automotywacji, dobrej organizacji, planowania pracy i wyznaczania priorytetów, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, otwartość w nawiązywaniu kontaktów i kultury osobistej, orientacja na rezultat i wysokiej jakości wykonywanych zadań, odporność na stres, konsekwencja i skuteczność w osiąganiu założonych celów, umiejetnośc komunikacji elektronicznej i znajomośc pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty ds. handlowych B2B. Praca na 1 zmiane w godz: 8-16
Geldbach Polska Sp. z o.o. - 2016-07-28 - Mysłowice (śląskie)
wyksz. min. średnie, doświadczenie na ww stanowisku, prawo jazdy kat. B
P.P.H.U. MEBLE Woźniak Plus - 2015-11-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
GTB Celina Górska - 2016-01-27 - Skarszewy (pomorskie)
Sterowanie i koordynacja przebiegu wdrażania nowych produktów oraz zmian technicznych Terminowa realizacja zamówień klienta w fazie przedseryjnej Nadzór nad przepływem materiałów fazy przedseryjnej Nadzór nad terminowym wdrażaniem zmian technicznych Techniczne ustalenia z dostawcami i klientami Optymalizacja obowiązujących procesów Przekazywanie wiedzy fachowej innym pracownikom
SITECH Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Chocicza Mała (wielkopolskie)
przygotowywanie na bieżąco dokumentów księgowych ( Pro- forma, Faktura VAT, Faktura korygująca, KP, KW, PZ, WZ ), nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, przygotowywanie sprawozdań, twożenie budżetu Spółki, organizacja podróży służbowych
AGROYOUMIS SP.Z O.O. - 2017-01-10 - Poznań (wielkopolskie)
Rozwój sprzedaży oraz realizacja celów sprzedażowych- Prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych- Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów- Reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z aktualnymi klientami- Promowanie wizerunku firmy oraz oferowanych produktów zgodnie z przyjętą strategią i politykąhandlową- Realizacja krótko i długoterminowych celów sprzedażowych- Analiza rynku oraz aktywności konkurencjiMiejsce pracy : Rzeszów i okolice
Marcin Mroczko PLUS PROJEKT - 2016-05-19 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta, udzielanie informacji z zakresu SF, dbanie o czystość i wizerunek studia, obsługa urządzeń stacji treningowych
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Jaworzno (śląskie)
spawanie mig mag argon na wysokości ( praca na terenie Krakowa i całego kraju )
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kraków (małopolskie)
Obsługa handlowo-marketingowa klientów. Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa biura, sprzedaż szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Mysłowice (śląskie)
Specjalista ochrony środowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Nawiązywanie kontaktów handlowych z kontrahentami z Rwandy, kojarzenie transakcji handlowych, obsługa transakcji handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Sopot (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Jagodnik (dolnośląskie)
Nauczanie języka angielskiego, dokonywanie korekt tekstów anglojęzycznych, przygotowywanie materiałów szkoleniowych.
Language Extreme Marta Aleksandrowicz-Wojtyna - 2018-04-21 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa zamówień od momentu wpłynięcia zamówienia do wysyłki; koordynowanie pracy magazynu; ścisła współpraca z magazynem; terminowe kompletowanie i przekazywanie dokumentów sprzedaży; współpraca z firmami spedycyjnymi
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie poszukiwania dostawców części z Chin.Negocjowanie warunków umów z dostawcami Chińskimi.Utrzymywanie relacji z dostawcami z Chin w języku chińskim.
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Kraków (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Wydminy (warmińsko-mazurskie)