SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Bełchatów oferta pracy Biuro Rachunkowe - KWAPISZ s.c.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentów związanych z przyjęciem pracownika oraz zmiany w trakcie zatrudnienia, a także dokumentów związanych z rozwiązaniem, wygaśnięciem lub ustaniem stosunku pracy ewidencja czasu pracy i absencji pracowniczych rozliczanie wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w ramach umowy o pracę i umów cywilno prawnych rozliczanie delegacji służbowych sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS naliczanie zaliczek oraz sporządzanie deklaracji rocznych z zakresu PDOF sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS, rozliczanie czasu pracy kierowców oraz sporządzanie deklaracji PFRON.
Data publikacji: 2016-10-03
Lokalizacja: Bełchatów (łódzkie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe - KWAPISZ s.c.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mazowiecka 33, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie dokumentów związanych z przyjęciem pracownika oraz zmiany w trakcie zatrudnienia, a także dokumentów związanych z rozwiązaniem, wygaśnięciem lub ustaniem stosunku pracy ewidencja czasu pracy i absencji pracowniczych rozliczanie wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w ramach umowy o pracę i umów cywilno prawnych rozliczanie delegacji służbowych sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS naliczanie zaliczek oraz sporządzanie deklaracji rocznych z zakresu PDOF sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS, rozliczanie czasu pracy kierowców oraz sporządzanie deklaracji PFRON.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 8-16 lub 9-17
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bełchatów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bełchatowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bełchatów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomia/finanse
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE (wymagany staż - lata: 3)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min.3-letnie doświadczenie w dziale kadr i płac praktyka w prowadzeniu dokumentacji kadrowo - płacowej; praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz regulacji podatkowych; umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych, programu Płatnik oraz pakietu MS Office; samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie, dobra organizacja pracy, sporządzanie dokumentów związanych z przyjęciem pracownika oraz zmiany w trakcie zatrudnienia, a także dokumentów związanych z rozwiązaniem, wygaśnięciem lub ustaniem stosunku pracy ewidencja czasu pracy i absencji pracowniczych rozliczanie wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w ramach umowy o pracę i umów cywilno-prawnych rozliczanie delegacji służbowych sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS naliczanie zaliczek oraz sporządzanie deklaracji rocznych z zakresu PDOF sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS umiejętność rozliczania czasu pracy kierowców oraz sporządzania deklaracji PFRON będzie dodatkowym atutem.
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe - KWAPISZ s.c.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 33, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: bełchatowski
Gmina pracodawcy: Bełchatów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bełchatów
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 33
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo - księgowa.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.10.2016
Data dodania oferty pracy: 03.10.2016
Oferta pracy ważna do: 02.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Fotografowanie towaru, magazynowanie i wystawianie na aukcjach internetowych
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Dzikowice (lubuskie)
- profesjonalne i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów bankowych i pozabankowych przy jednoczesnej obsłudze operacyjnej klientów,- dopasowywanie oferty produktowej do potrzeb klienta,- pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami,- realizowanie zadań sprzedażowych,zapewnienie klientom profesjonalnej i najwyższej jakości obsługi,- dbałość o standardy obsługi klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,- obsługa punktu kasowego
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
P.H.U. "Sekwim Bis" Waldemar Sekuła - 2017-11-08 - Kościan (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa pracowników
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
współpraca z zagranicznymi dostawcami; negocjacje; kontrola terminowości dostaw; sporządzanie zamówień; 5 razy do roku wyjazdy do Chin; znajomośc mody i najnowszych trędów obuwniczych
WM GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-12 - Kraków (małopolskie)
Kancelaria Notarialna we Wrocławiu poszukuje osobę do współpracy w zakresie czynności administracyjnych w Kancelarii.• prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,• pisanie pism do Sądów oraz Urzędów,• obsługa klientów kancelarii,• pomoc w bieżącej pracy notariusza.Oferujemy:• pracę w pełnym wymiarze po okresie próbnym.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem - uwzględniającym wymagania wskazane w tym konkretnym ogłoszeniu.Proszę również wpisać swoje oczekiwania finansowe.Kontakt z pracodawcą e-mail: sekretariat (at) kancelarianotarialna-wroclaw.pl.Oferta dostępna w sali E.
KANCELARIA NOTARIALNA NOTARIUSZ ZUZANNA NIEDŹWIEDŹ - 2016-07-13 - Wrocław (dolnośląskie)
-obsługa bazy danych klientów-rozliczanie przedstawicieli-przygotowywanie dokumentacji i jej archiwizacja zgodnie z procedurami-kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Sopot (pomorskie)
•realizacja prac biurowo-administracyjnych•wsparcie realizacji zadań Zespołu w zakresie zabezpieczenia eksploatacji maszyn i urządzeń;•prowadzenie dokumentacji technicznej maszyn i budowli
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Prochowice (dolnośląskie)
OBSŁUGA KLIENTA
APH I U KWAŚNIAK - 2017-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
- Przygotowywanie dokumentów związanych z rekrutacją;- Przygotowanie i przeprowadzenie spotkań informacyjnych na temat projektu;- Przygotowanie planu rozmowy rekrutacyjnej oraz przeprowadzenie rozmów;- Weryfikowanie kryteriów rekrutacyjnych (zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie) osób zgłaszających akces do projektu;- kwalifikowanie osób zgłaszających akces do projektu, sporządzanie listy podstawowej i rezerwowej uczestników/ uczestniczek;
BUSINESS SCHOOL H.Polak, M. Polak Sp. J - 2018-04-09 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów polskich i zagranicznych oraz dostarczanie klientom oraz oferowanymi produktami, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Staż z PO WER na 3 miesiące dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: UL. GOLENIOWSKA 57GODZ.PR.: 6-14WYMAGANIA ORGANIZATORA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WYMAGANA KSIĄŻECZKA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
specjalista do spraw marketingu i handlustaż w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta min. 1 rok, dobra znajomość obsługi komputera, wykształcenie wyższe lub średnie, uprawnienia do sprzedaży ubezpieczeń znajomość języka angielskiego, umowa zlecenie, wynagrodzenie: 1850 zł + prowizja,
Agencja Ubezpieczeniowa Daniel Urban - 2016-06-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności), opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosowanych rozwiązań w tym celu, rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości. - Wynagrodzenie: 4000 do 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2). Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 665-310-176) lub e-mail: joanna.gorka (at) arvato.pl
ARVATO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ "BPO FINANCE&ACCOUNTING" W KATOWICACH - 2018-03-20 - Katowice (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów w języku wietnamskim, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Jabłonowo (mazowieckie)
Opiniowanie psychologiczne
SĄD OKRĘGOWY W SZCZECINIE - 2017-10-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Specjalista
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Śrem (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, doświadczenie min. 1.5 roku na w/w stanowisku ( masaże i zabiegi orientalne), certyfikaty potwierdzające w/w kwalifikacje, znajomość j. angielskiego w stopniu podstawowym, umiejętność- wykonywanie masaży : tajski, olejkami, stóp, wykonywanie zróżnicowanych masaży opartych na tradycji krajów azjatyckich. Ogólny zakres obowiązków: wykonywanie masaży opartych na tradycji krajów azjatyckich w tym masaż tajski, całego ciała, olejowy, refleksologia stóp.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Lublin (lubelskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Międzyrzecz (lubuskie)
jw.
Inspektorat Systemów Informacyjnych - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Praca jako stolarz.Wymagania: wykształcenie zawodowe, mile widziane doświadczenie zawodowe, chęć do pracy
POLDREW Sp. z o. o. - 2016-01-05 - Siedliska (śląskie)
wystawianie dokumentów sprzedaży i zakupu, kontakt z klientem
"AGROCHEM PUŁAWY" SP. Z O.O. O/CZŁUCHÓW - 2017-09-22 - Człuchów (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
kontakty handlowe z aptekami
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2017-10-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa programu rozliczającego klientów firmy Kredyty Eksperss
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Legnica (dolnośląskie)
telefoniczna obsługa klientów firmy, przyjmowanie, rejestracja i realizacja zamówień, nadzór nad procesem realizacji zamówień klientów
" MEDIVET "S.A. - 2017-11-24 - Ostrołęka (mazowieckie)
do uzgodnienia
F.H.P. 'ROBMAR' ROBERT BIENIASZ, MARIUSZ DAŃKO SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-10 - Boguchwała (podkarpackie)
SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESU REKRUTACJI I SELEKCJI PRACOWNIKÓW NA RÓŻNE STANOWISKA , ZAWIESZENIE OGŁOSZEŃ W INTERNECIE, REPREZENTACJA FIRMY NA TARGACH PRACY, PROWADZENIE BAZY DANYCH KANDYDATÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJETNOŚCI W ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI REKRUTACYJNYMI, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA W BRANŻY, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J. ROSYJSKIEGO I UKRAIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE- WYMAGANE DO REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Z UKRAINY
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2018-02-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)