SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA ROSYJSKOJĘZYCZNEGO Rzeszów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA ROSYJSKOJĘZYCZNEGO
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: dbanie o dobry wizerunek wśród klientów polskich i zagranicznych oraz dostarczanie klientom oraz oferowanymi produktami, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
Data publikacji: 2016-07-29
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów polskich i zagranicznych oraz dostarczanie klientom oraz oferowanymi produktami, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA ROSYJSKOJĘZYCZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, doświadczenie min. 1 rok w branży e-commerce
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Partyzantów 1A, 35-242 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Data dodania oferty pracy: 01.08.2016
Oferta pracy ważna do: 12.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wyszukiwanie informacji o konkursach w ramach funduszy europejskich, pomoc w sporządzaniu wniosków, biznesplanów, załączników do dokumentacji aplikacyjnej, rozmowa z klientem, pomoc przy realizacji projektów, sporządzanie pism urzędowych, współpraca z urzędami, analiza przepisów prawa i dostosowanie do nich zapisów zawartych w dokumentacji konkursowej
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Stary Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Organizowanie sprawnej pracy biura. Nadzór i organizacja pracy podległego personelu. Nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura. Nadzór nad sprawami gospodarczymi, inwestycyjnymi, transportem. Organizowanie pracy firm współpracujących (np. firm remontowo-budowlanych, serwisowych itp.). Składanie ofert na prace budowlane na terenie Polski oraz Rosji, Ukrainy i krajów UE.- Znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego oraz angielskiego jest wymagana do prowadzenie korespondencji z kontrahentami z Rosji, Ukrainy oraz krajów UE.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy (Katowice) + delegacje na terenie Polski i Europy.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 lata. Zlecenie wykonywane nie mniej niż 80 godzin miesięcznie.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat w zawodzie (udokumentowane). Wymagane prawo jazdy kat. B (doświadczenie w prowadzeniu samochodu min. 3 lata). Wymagane umiejętności: szybkie drukowanie, a także dobra obsługa komputera: bardzo dobra znajomość aplikacji Microsoft Office, w szczególności Excel, umiejętność kierowania kapitałem ludzkim, umiejętność planowania i organizacji oraz doświadczenie w dziale administracji. Wymagana bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego oraz angielskiego w mowie i piśmie. Wymagany nie więcej niż 1 rok przerwy od ostatniego zatrudnienia.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Katowice (śląskie)
Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Wymagane wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne (budowa maszyn, materiałoznawstwo), min. 2 lata doświadczenia, znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację. Mile widziana znajomość j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Charakterystyka pracy: zamówienie materiałów, wyszukiwanie nowych źródeł dostaw/produktów na rynku europejskim, składanie zamówień, koordynacja procesu dostaw, stały kontakt z dostawcami, optymalizacja zapasów, przygotowywanie miesięcznych prognoz i raportów, organizowanie oraz dbanie o jakość dostaw, monitorowanie i analizowanie rynku, działań konkurencji oraz dbanie o bieżącą ofertę, koordynacja zadań zleconych przez dyrektora zakładu, praca na samodzielnym stanowisku. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy sekretariat (at) filtromex.pl.
FILTROMEX SP. Z O.O. - 2016-05-17 - Czernica (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Jabłonowo (mazowieckie)
Odsłuchiwanie niemieckojęzycznych nagrań oraz zapisywanie ich w przeznaczonym do tego programie. Współpraca z innymi działami.
MANPOWER GROUP SP. Z O.O. - 2016-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
Tworzenie strategii marketingowych
KC CONSULTING Sp. z o.o. - 2018-09-21 - Gostyń (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych - stolarka otworowa z aluminium
STOLBUD Pszczyna S.A. - 2015-12-02 - Pszczyna (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie zamówień, ofertowanie, fakturowanie, obsługa klienta detalicznego i hurtowego, obsługa kasy fiskalnej, prowadzenie dokumentacji biurowej.Wykształcenie:wyższe lubśrednie, prawo jazdy kat.B, znajomość języków obcych mile widziana, dyspozycyjność.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2017-01-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klentów, obsługa istniejących klentów, aktywna sprzedaż produktów, budowanie międzynarodowej strategii marketingowejkontakt: Waldemar Wata 605 432 297
Z.P.H.U. WA - BIS Waldemar Wata - 2015-12-01 - Tarnawa (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
wg. umowy
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Radomsko (łódzkie)
procesowanie i nadzór nad realizacją zamówień klientów, bezpośrednie kontakty z klientami oraz podwykonawcami z rynków rosyjskich, ukraińskich i innych krajów dawnego związku radzieckiego, obsługa sprzedażowa i posprzedażowa; pełny etat; jedna zmiana w godzinach: 8.00- 16.00
CURVER POLAND SP. Z O.O. - 2018-01-31 - Słupsk (pomorskie)
Monitorowanie poprawności działania aplikacji biznesowych, obsługa zgłoszeń problemów oraz zleceń serwisowych, diagnozowanie zgłaszanych problemów, naprawa podłączenia do baz danych, prowadzenie komunikacji z klientem w języku rosyjskim oraz angielskim, podróże słuzbowe do klientów w Rosji, Turcji, Niemiec, Rumunii, mozliwośc wyrobienia wizy umozliwiającej podróz do Rosji
CFT POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Białystok (podlaskie)
Zakres zadań:•budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami •doradztwo produktowe•przygotowywanie ofert handlowych•realizacja założonych planów sprzedaży•współpraca z działem produkcji•przygotowanie raportów i sprawozdań realizacji sprzedażyPraca w godz. 10-18Oferujemy:•interesującą, pełną wyzwań pracę dającą możliwość sprawdzenia swoich umiejętności,•możliwość poszerzania kompetencji •stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęKontakt z pracodawcą: biuro (at) lustrex.pl lub 739-022-455
LUSTREX Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
udrażnianie i konserwacja kanalizacji ściekowej, deszczowej i drenażowej
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Chocznia (małopolskie)
wg. stanowiska
BAR KĄSEK ELŻBIETA KOTOWSKA - 2018-03-14 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Kompletowanie zamówień, obsługa skanera i wózka elektrycznego, sprzątanie opakowań kartonowych, pakowanie produktów, bardzo ciężka praca fizyczna
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Brwinów (mazowieckie)
-projektowanie i wdrażanie biznesowych rozwiązań informatycznych przy pomocy technologii Microsoft i Java- udoskonalanie, wspieranie i zachowanie istniejących juz aplikacji EASY DMS i DMP w oporaciu o Microsoft Dynamics CRM oraz Intranet w oparciu o aplikację SharePoint- uczestniczenie w projektach jako speclaista w obszarze technicznym- przeprowadzanie różnych zadań w celu wsparcia rozpoczętych procesów pełnienie roli drugiej linii wsparcia- wykonywanie różnego rodzaju zadań związanych z administrowaniem bazy danych- zapewnienie cyklicznych oraz ad hoc raporty do menadżera- wspieranie biznesu poprzez wprowadzanie operacyjnych oraz ad hoc zmian- upewnianie się, że wswzytskie usługi, cele i zamierzenia są osiągnięte
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Zabierzów (małopolskie)
-Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP w spółce-Wdrażanie procedur wewnętrznych i korporacyjnych z zakresu BHP-Prowadzenie i raportowanie audytów wewnętrznych-Opracowanie instrukcji procedur BHP-Prowadzenie postępowań powypadkowych
CELSA Huta Ostrowiec Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
hurtownie/ rozwój eksportu na rynki wschodnie
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Aleksandria (łódzkie)
wymagania: wykształcenie wyższe (kierunek bez znaczenia), dobra znajomość zagadnień zarządzania jakością w zakładzie opieki zdrowotnej, wymagań normy ISO 9001:2015 oraz narzędzi zapewnienia jakości, doświadczenie w obszarze koordynacji, funkcjonowania oraz doskonalenia systemu zarządzania jakością w organizacjizakres obowiązków: nadzór i koordynacja działania systemu zarządzania, udział w działaniach służących rozwijowi i doskonaleniu wdrożonego systemu
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2018-11-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Sprawdzanie i księgowanie faktur. Księgowanie wyciągów bankowych. Księgowanie wpłat i wypłat z kasy. Rozliczanie i księgowanie delegacji.
Hengst Poland Sp. z o.o. - 2017-07-20 - Czachorowo (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, zbieranie i prowadzenie dokumentacji, obowiązek szkoleń.
kontakt przez OHP - 2016-07-04 - Sosnowiec (śląskie)
j.w.
BETACOM S.A. - 2016-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
- Zakres obowiązków: 1. Odpowiadanie na zapytania Klientów indywidualnych w języku włoskim w obsługiwanych kanałach, w sposób sprawny, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wedle wyznaczonych norm,2. Przygotowywanie odpowiedzi/rozwiązywanie problemów Klientów na podstawie prezentowanych rozwiązań w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunków sprzedaży/korzystania,3. Zgłaszanie problemów do zespołu jakości/trenera lub koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwiązania bądź procedury na rozwiązanie problemu,4. Uczestniczenie we wszystkich szkoleniach, doszkoleniach, i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewnętrznego, przełożonego oraz managera działu.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (01.07.2018 - 30.06.2021). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: umiejętność obsługi klienta. Wymagane minimum 3 miesięczne doświadczenie pracy w obszarze obsługi klienta, ukończony kurs z zakresu obsługi klienta w języku włoskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
- Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawce w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klientów;- Nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność;- Wykonywanie zadań mających na celu organizacje spotkań z klientami zagranicznymi.
Agencja OSKAR - 2016-11-23 - Józefów (mazowieckie)
Efektywne wykonywanie procesu księgowego dla danego kraju Wykonywanie bieżących operacji księgowo-finansowych zgodnie z celami firmy Działanie jako specjalista i osoba kontaktowa dla procesu księgowości i systemu komputerowego, który go wspieraAktywne dzielenie się wiedzą i informacjami z innymi członkami zespołuWspieranie i coaching kolegów w realizacji celów strategicznych z jednoczesnym zapewnieniem najwyższej obsługi klientaProaktywność w realizacji oczekiwań klientówZapewnienie, że wykonywana praca jest zgodna z procedurami Electrolux Pomoc w rozwiązywaniu problemów i inicjowanie usprawnień Uczestnictwo w cyklicznych spotkaniach działowych i ogólno-firmowych Bycie przykładem dla pracowników, kształtowanie odpowiedniej kultury pracy Rozwój własnych kompetencji zawodowych, aby zapewnić najwyższą jakość pracy w Centrum Wykonywanie innych zadań związanych z pracą, zlecanych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Kraków (małopolskie)