SPECJALISTA DS ODSZKODOWAŃ Sosnowiec oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS ODSZKODOWAŃ
Wynagrodzenie: od 300 PLN
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie klientów, zbieranie i prowadzenie dokumentacji, obowiązek szkoleń.
Data publikacji: 2016-07-04
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aktywne pozyskiwanie klientów, zbieranie i prowadzenie dokumentacji, obowiązek szkoleń.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
System wynagradzania prowizyjny: 300,00 zł brutto od podpisanej umowy
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ODSZKODOWAŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca do spraw odszkodowań
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie min rok; znajomość języka polskiego - brak wad wymowy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Punkt Pośrednictwa Pracy Sosnowiec
Adres pracodawcy:
Rzeźnicza 12, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dowód osobisty
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny: Zapraszamy do Punktu Pośrednictwa Pracy OHP w Sosnowcu ul. Rzeźnicza 12, piętro I, pokój 108 od pon. do pt. w godz. 8:00 – 15:00 w celu zarejestrowania się (wypełnienie ankiety poszukującego pracy) i uzyskania szczegółowych informacji dotyczących pracodawcy.
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Sosnowiec
Gmina pracodawcy: Sosnowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sosnowiec
Ulica pracodawcy: Rzeźnicza
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: USŁUGI
Oferta zgłoszona przez: Punkt Pośrednictwa Pracy Sosnowiec
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca do spraw odszkodowań
Data dodania oferty pracy: 04.07.2016
Oferta pracy ważna do: 30.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace pomocnicze przy wypieku ciast i ciasteczek
HMH Hardek Mąka Hardek Spółka Jawna - 2017-11-20 - Klecza Dolna (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
mailowy oraz telefoniczny kontakt z kontrahentami zagranicznymi w zakresie bieżącej produkcji i realizacji zleceń, pełna obsługa zamówień od przypisanych klientów, sporządzanie dokumentacji sprzedażowej oraz wysyłkowej, monitorowanie terminowej realizacji zamówień, aktywna współpraca z innymi działami w ramach organizacji
ALBEA POLAND Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Baniocha (mazowieckie)
pozyskiwanie pracowników z Ukrainy
BUSINESS & WORK CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, naliczanie wynagrodzeń dla pracowników etatowych oraz dla zleceniobiorców, naliczanie składek ZUS od wynagrodzeń i sporządzanie deklaracji rozliczeniowych z ZUS.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Zamość (lubelskie)
•Telefoniczna sprzedaż produktów finansowych•Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon i e-mail•Wsparcie Klientów przy podejmowaniu decyzji pożyczkowych
MAŁA POŻYCZKA SP Z O O - 2016-09-01 - Białystok (podlaskie)
- Praca na kuchni w szpitalu.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na 2 zmiany w godzinach: 6:00-18:00 (praca 8 godzin z możliwością wydłużenia do 12 godzin pracy w systemie równoważnym czasu pracy). Wymagania: wykształcenie zawodowe gastronomiczne lub średnie gastronomiczne. Doświadczenie w zawodzie kucharza. Książeczka sanepidowska, ale może być nieaktualna. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:30-14:00) (32-259-17-24, 32-259-71-23) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Francuska 20-24, 40-027 Katowice).
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH - 2018-01-26 - Katowice (śląskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą chińskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa kasowo-płacowa pracowników tymczasowych. Sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy. Prowadzenie teczek osobowych. Rozliczanie czasu pracy. Dbanie o zamówienia zakupowe. Dyżury u klientów.
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Legnica (dolnośląskie)
Montaż lamp solarnych
OTLKA ANDRZEJ PUSTELNIK - 2016-08-29 - Trzebiatkowa (pomorskie)
wymagania: wykształcenie, doświadczenie bez znaczenia, możliwość przyuczenia do zawoduzakres obowiązków: obsługa kelnerska gości
PAPA-PIZZA Piotr Chromiński - 2018-08-14 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Zapoznanie z instrukcjami BHP i PPOŻ, regulaminem organizacyjnym zakładu, obłsuga komputera, programów komputerowych Word i Excel, drukarni, telefonu, pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert, analiza wyników sprzedaży, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Dąbrówka Wisłocka (podkarpackie)
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kompleksowa obsługa logistyczna Klientów. Ustalanie harmonogramów wysyłek dla Działu Logistyki Transportu. Tworzenie zleceń. Ciągłe doskonalenie procesu planowania. Ścisła współpraca z Działem Handlowym oraz Działem Łańcucha Dostaw. Kontrola nad przepływami towaru pomiędzy składami. Optymalizacja kosztów związanych z logistyką. Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie strategii transportowej Firmy.
Grupa Progres - 2016-02-03 - Łódź (łódzkie)
Doradztwo w zakresie sprzedaży oferowanych towarów, przygotowanie, załadunek, nadzór nad wysyłką towarów
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Stary Sącz (małopolskie)
- rozwijanie sprzedaży w oparciu o wyznaczone cele (obsługa dotychczasowych klientów oraz pozyskiwanie nowych)- monitorowanie rynku- promowanie marki firmyPracodawca oferuje:- umowę o pracę- ciekawą i odpowiedzialną pracę- niezbędne narzędzia pracy- możliwość rozwoju zawodowego- naukę języka angielskiego- prywatną opiekę medyczną
KOLEJOWE ZAKŁADY ŁĄCZNOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Zawisty Nadbużne (mazowieckie)
Informowanie o ofertach firmy
FITNESS CLUB ERNESTO Ernest Więch - 2016-07-05 - Grajewo (podlaskie)
staz
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Długołęka (dolnośląskie)
obsługa klienta, prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Tychy (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
Awans Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa serwisowa klientów firmy. Wynagrodzenie: 2800 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (9 miesiecy). Praca na pełny etat.Praca; 8:00-16:00. Wymagania: Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży IT, Mile widziane certyfikaty inżynierskie producentów lub inne dyplomy potwerdzające ukończenie kursów specjalistycznych. Wymagania: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. - CV- Kontakt osobisty z Pośrednikiem Pracy w PUP Katowice w celu odebrania skierowania na spotkanie z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Katowice (śląskie)
1. Uczestnictwo w opracowywaniu projektów planów, wytycznych i instrukcji normujących obszar bezpieczeństwa środków bojowych.2. Współpraca ze strukturami NATO w zakresie bieżącego monitorowania prawa, procedur i regulacji dot. bezpieczeństwa środków bojowych.3. Udział w nadzorze organizacji systemu bezpieczeństwa przechowywania środków bojowych w Siłach Zbrojnych oraz w organizowaniu przedsięwzięć profilaktycznych w tym zakresie.4. Nadzorowanie oraz współudział w tworzeniu modułu bezpieczeństwa środków bojowych w ramach ZWSI RON.5. Współpraca z Jednostkami Badawczo-Rozwojowymi w zakresie procedur i metod badawczych srodków bojowych.6. Udział w planowaniu, realizowaniu i raportowaniu planów badań środków bojowych wraz z udzielaniem rekomendacji do ich zużycia lub wycofania.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2016-02-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Radom (mazowieckie)
- sprzedaż produktów bankowych- realizacja określonych planów sprzed.- aktywne pozyskiwanie klientów-doradztwo w zakresie produktów bankowych- bieżąca obsługa
ADAMCZUK - SERWIS FINANSOWY GRZEGORZ ADAMCZUK - 2016-12-01 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
SPECJALISTA DS. MARKETINGU TO OSOBA, KTÓRA PLANUJE, KOORDYNUJE I KONTROLUJE WSZYSTKIE DZIAŁANIA MARKETINGOWE PRZEDSIĘBIORSTWA. DO GŁÓWNYCH ZADAŃ PRACOWNIKA TEGO NALEŻY, M.IN.: ANALIZOWANIE EFEKTYWNOŚCI TRADE MARKETINGOWEJ I WYNIKÓW SPRZEDAŻY W FIRMIE, PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII PR DLA GŁÓWNYCH MAREK FIRMY, PLANOWANIE I REALIZACJA ZAŁOŻENIA KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI (W TYM AKTUALIZACJA STRON INTERNETOWYCH) ORAZ KAMPANII W MEDIACH, A TAKŻE PRZYGOTOWUJE MATERIAŁY PROMOCYJNE I WSPARCIA SPRZEDAŻY (WSPÓŁPRACA Z GRAFIKIEM, AGENCJĄ ZEWNĘTRZNĄ), MONITORUJE I ANALIZUJE RYNEK, ROZLICZA BUDŻET TRADE MARKETINGOWY.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Rzeszów (podkarpackie)
- udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych, analiza rynku i konkurencji, projektowanie i aktualizowanie materialów marketingowych , opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych
"IN-PROGRES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Siemiatycze (podlaskie)
praca stacjonarna w biurze, ciagły kontakt z dostawcami i odbiorcami, wycena stolarki otworowej z programu oraz praca na systemie zarzadzajacym firmą
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)