SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CZESKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CZESKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ)
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-09-06
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie 2000-3000 zł netto+ benefity
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CZESKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.09.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
czeski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość języka czeskiego na poziomie C1-warunek konieczny w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego , promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy , pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/CZ/2018 (istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe).
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 07.09.2018
Oferta pracy ważna do: 27.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa telefoniczna klientów dzwoniących.
kontakt przez OHP - 2016-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Wałcz (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Magnes Media Sp. z o.o. Wydawnictwo Magnes Media działa na rynku wydawniczym od 2009 roku, aktualnie wydajemy nasze gazety w pięciu największych miastach Polski Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Trójmieście, Katowicach i Łodzi. Praca polega na stacjonarnej sprzedaży powierzchni reklamowej w w/w gazetach.
Magnes Media Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Leszno (wielkopolskie)
Zawieranie umów, sporządzanie reklamacji, sprawozdań, raportów, organizowanie zaopatrzenia, nagocjacje z klientem
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem pracowników i wypłatą wynagrodzeń.
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Jolanta Janowska - 2016-03-03 - Częstochowa (śląskie)
bezpośrednia obsługa interesantów, pozyskiwanie pracowników i pracodawców, podpisywanie umów
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie klientów, w tym głównie rosyjskojęzycznych, przygotowywanie i podpisywanie umów z klientami, kontakt z klientem w języku angielskim oraz rosyjskim, wystawianie faktur VAT, kontrolowanie płatności, reprezentowanie biura oraz klientów przed urzędami. Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w Zespole Szkół Technicznych.
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH IM. GEN. WŁADYSŁAWA ANDERSA W BIAŁYMSTOKU - 2018-04-06 - Białystok (podlaskie)
aktywne pozyskiwanie klientów poprzez aktywne i skuteczne oferowanie produktów firmy, negocjowanie warunków umów, utrzymywanie dotychczasowych relacji handlowych, budowanie i rozwijanie pozytywnych relacji nowopozyskanych klientów
J. Chodacki, A. Misztal Medica Spółka Jawna - 2017-02-21 - Lubin (dolnośląskie)
telefoniczna sprzedaż turystycznych usług firmy
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Poznań (wielkopolskie)
bieżąca obsługa operacyjna klienta w placówce stacjonarnej, sprzedaż produktów bankowych(kredyty, karty kredytowe, debety, limity, lokaty, konta), aktywny udział w funkcjonowaniu placówki, kompletowanie dokumentacji klientów. Wymagania: biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office, minimum 6 miesięcy doświadczenia w sprzedaży, obsłudze klienta lub finansach. Jako dodatkowy elwment wynagrodzenia przewidziana jest prowizja od zrealizowanej sprzedaży produktów bankowych.
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2015-11-19 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Szlifowanie detali metalowych. Kontakt tel. 41 373 82 03
P.P.H.P. MET-STAL S.C.Podchyby 32, 26-080 Mniów - 2017-04-12 - Podchyby (świętokrzyskie)
zapoznanie się z programem komputerowym subjekt, wycena towaru, sporządzanie zamówień, kontakt z oferentami
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Mława (mazowieckie)
Specjalista ds zakupów
"FABIOS" FABRYKA OSŁONEK BIAŁKOWYCH - 2016-02-19 - Białka (małopolskie)
Prowadzenie procesu sprzedaży, w tym przygotowanie ofert handlowych oraz kalkulacji produktów. Bieżąca obsługa klientów, realizacja planu sprzedaży w ramach ustalonego budżetu, negocjacje handlowe, rozwój sprzedaży na nowe rynki. Rozwój systemów informatycznych w obszarze sprzedaży, współpraca z pozostałymi działami w firmie. Pierwsza umowa na okres próbny
UNIMOULD SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-03 - Pieńsk (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-04-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa komputera, kontakt z klientem, tworzenie promocji
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Żywiec (śląskie)
Nauka wystawiania dokumentów sprzedaży i inne
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów na kursy i szkolenia na terenie całego województwa. Współpraca z instytucjami w ramach realizacji przetargów. Monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji. Bieżące monitorowanie regionalnych programów operacyjnych w ramach funduszy UE. Kompleksowa organizacja kursów i szkoleń. Czynny udział w rozwoju działalności szkoleniowej firmy. Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta. Realizowanie planów sprzedażowych. Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Kształtowanie profesjonalnego wizerunku Firmy.
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚC - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)
DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ
TESTIN KRZYSZTOF SAMBORSKI - 2017-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
- Zakres obowiązków: 1. Odpowiadanie na zapytania Klientów indywidualnych w języku włoskim w obsługiwanych kanałach, w sposób sprawny, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wedle wyznaczonych norm,2. Przygotowywanie odpowiedzi/rozwiązywanie problemów Klientów na podstawie prezentowanych rozwiązań w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunków sprzedaży/korzystania,3. Zgłaszanie problemów do zespołu jakości/trenera lub koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwiązania bądź procedury na rozwiązanie problemu,4. Uczestniczenie we wszystkich szkoleniach, doszkoleniach, i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewnętrznego, przełożonego oraz managera działu.- Wynagrodzenie: 4400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (01.07.2018 - 30.06.2021). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wyształcenie średnie ogólnokształcące. Na oferowanym stanowisku wymagane jest minimum 3 miesięczne doświadczenie pracy w obszarze obsługi klienta. Umiejętność obsługi klienta. Mile widziana znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej podstawowym.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Katowice (śląskie)
wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,mile widziane doświadczenie w branży,znajomość środowiska internetu,znajomość narzędzi Adwords, Google Analitics,znajomość zasad reklamy internetowej,budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez inicjowanie działań marketingowych oraz współpracę z partnerami firmy,praca w dynamicznie rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju zawodowego, doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Moderator Konrad Piechota - 2016-01-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
organizacja procesów logistycznych w zakresie dostaw oraz wewnętrznej dystrybucji towarów dla potrzeb sprzedaży hurtowej, produkcji wyrobów oraz dla potrzeb serwisowych, tworzenie dokumentów w systemie informatycznym firmy, bieżąca kontrola prowadzonych procesów logistycznych
STERNET Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Tarnów (małopolskie)
kontakt z klientami, sporządzanie dokumentów sprzedaży, wydawanie pieczywa
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Sztum (pomorskie)
Prowadzeie całokształtu spraw związanych z rekrutacją, selekcją i zatrudnianiem pracowników oraz ich rozwojem zawodowym, prowadzenie dla każdego pracownika teczki akt osobowych oraz ich bieżące aktualizowanie, załatwieanie wszelkich spraw związanych ze zwalnianiem pracowników, zgodnie z obowiązaującymi przepisami prawa pracy, sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych zwiazanych z zatrudnieniem do GUS.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-11-24 - Gdańsk (pomorskie)
•wsparcie w realizacji zadań dot. zamówień publicznych•pozyskiwanie ofert cenowych i pomoc w ich realizacji•kompletowanie i redagowanie dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi•przygotowywanie projektów umów
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Nowa Wieś Ełcka (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie bazy danych klientów, obsługa klienta sprzedaż reklam dźwiękowych, obsługa programu komputerowego
"CENTRALNA AGENCJA REKLAMOWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-11 - Wołomin (mazowieckie)
- sprawdzanie dok. księgowych pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa- prowadzenie rejestru zakupów VAT- rozliczanie zaliczek oraz ich ewidencja w systemie księgowym- księgowanie środków pienięznych oraz wypłacanych delegacji- opracowywanie analiz i zestawień poniesionych kosztów w różnych przekrojach- prowadzenie ewidencji wszelkich rozrachunków tytułów wynagrodzeń i narzutów na wynagrodzenia
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2018-01-04 - Dęblin (lubelskie)
obsługa recepcji, obsługa spotkan, wprowadzanie dznych do komputera
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)