SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH Dęblin oferta pracy WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 975 PLN
Zakres obowiązków: - sprawdzanie dok. księgowych pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa- prowadzenie rejestru zakupów VAT- rozliczanie zaliczek oraz ich ewidencja w systemie księgowym- księgowanie środków pienięznych oraz wypłacanych delegacji- opracowywanie analiz i zestawień poniesionych kosztów w różnych przekrojach- prowadzenie ewidencji wszelkich rozrachunków tytułów wynagrodzeń i narzutów na wynagrodzenia
Data publikacji: 2018-01-04
Lokalizacja: Dęblin (lubelskie)
Pracodawca: WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:15 Pułku Piechoty " Wilków" 3, 08-530 Dęblin, powiat: rycki, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sprawdzanie dok. księgowych pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa- prowadzenie rejestru zakupów VAT- rozliczanie zaliczek oraz ich ewidencja w systemie księgowym- księgowanie środków pienięznych oraz wypłacanych delegacji- opracowywanie analiz i zestawień poniesionych kosztów w różnych przekrojach- prowadzenie ewidencji wszelkich rozrachunków tytułów wynagrodzeń i narzutów na wynagrodzenia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 975 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dęblin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dęblin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 975 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowana rachunkowość, doświadczenie na takim samym stanowisku lub podobnym, dobra znajomość obsługi komputera, Worda, Exela, programów księgowych
Nazwa pracodawcy: WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rykach
Adres pracodawcy:
15 Pułku Piechoty " Wilków" 3, 08-530 Dęblin, powiat: rycki, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: rycki
Gmina pracodawcy: Dęblin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dęblin
Ulica pracodawcy: 15 Pułku Piechoty " Wilków"
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rykach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.01.2018
Data dodania oferty pracy: 04.01.2018
Oferta pracy ważna do: 02.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
"DREWBET" GRZYB-KOTYNIA-ROGACZEWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-22 - Kłobuck (śląskie)
Telefoniczny kontakt z klientem portalu turystycznego (rezerwacje hoteli, wycieczek, zmiany w rejestracjach itp.)
kontakt przez OHP - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie prac instalacyjnych i pomiarów nowo budowanych systemów teletransmisyjnych oraz systemów antenowych, lokalizowanie uszkodzeń sprzętu telekomunikacyjnego, podjęcie decyzji o wymianie uszkodzonego elementu bądź naprawie, wykonywanie czynności serwisowych systemów telekomunikacyjnych, przygotowanie i/lub udział przy opracowaniu ofert dla klienta od strony technicznej, współpraca przy opracowaniu dokumentacji powykonawczej i pomiarowej nowo budowanych i serwisowanych systemów telekomunikacyjnych.
T P TELTECH sp z o.o. - 2017-03-15 - Warszawa (pomorskie)
prace biurowe, obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Białebłoto-Stara Wieś (mazowieckie)
-Planowanie, organizowanie i monitorowanie sprzedaży,-Ocena szans marketingowych związanych ze sprzedażą,-Opracowywanie analiz i raportów.
kontakt przez OHP - 2016-06-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
współpraca i kontakt z klientami biznesowymi na rynkach zagranicznych, pozyskiwanie nowych klientów i budowanie kanałów sprzedaży, realizacja zamówień, przygotowywanie i przedstawianie ofert, negocjowanie warunków handlowych, przygotowywanie raportów, zestawień
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Poznań (wielkopolskie)
Utrzymanie kontaktów z obecnymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Jasło (podkarpackie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji personalnej oraz dokumentacji umów cywilnoprawnych, rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów i zwolnień lekarskich pracowników, opracowywanie analiz i raportów związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami, sporządzanie dokumentów /deklaracji dla ZUS , US, GUS i PFRON, sporzadzanie list płac, doradztwo w zakresie prawa pracy. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) dctk.wroc.plOferta w sali: E
Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników, współpraca z firmą zewnętrzną zajmującą się obsługą kadrowo-płacową. Prowadzenie kasy gotówkowej-wydawanie i rozliczanie zaliczek (EUR, GBP), księgowanie rozliczeń pracowniczych.
Cargo Expert Group Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-02-09 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
sprawdzenie i kompletacja dokumentacji towarzyszącej dostawom oraz ich archiwizacja; tworzenie i nadzorowanie obiegu dokumentów magazynowych przyjęcia i wydania materiałów i urządzeń,wprowadzanie danych i bieżąca aktualizacja elektronicznej bazy gospodarki magazynowej, przygotowanie - opracowanie; prowadzenie oraz archiwizacja korespondencji listowej i e-mailowej dotyczącej dostaw, działanie zgodnie z procedurami i procesami obowiązującymi na budowie w tym gospodarki magazynowej, opracowywanie raportów stanów magazynowych, opracowywanie protokołów niezgodności w przypadku zaistniałych wad jakościowych czy ilościowych,kompletacja i tworzenie oraz nadzór nad obiegiem dokumentacji reklamacyjnej dotyczącej dostaw.
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-01 - Bogatynia (dolnośląskie)
jw.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2016-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakty z kontrahentami, tłumaczenie tekstów umów z języka mołdawskiego, rosyjskiego. Prowadzenie rozmów bezpośrednich i telefonicznych w tych językachOferta pracy złożona w celu uzyskania informacji starosty o braku możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych w oparciu o lokalny rynek pracyNa spotkanie z pracodawcą należy umówić się telefonicznie
Adam Guzowski - 2016-09-20 - Strzembowo (mazowieckie)
Sprzedaż osłon okiennych, pomiar i montaż osłon okiennych, naprawa i serwis osłon okiennych.
FART Paweł Gębka - 2016-03-01 - Siedlce (mazowieckie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, przygotowanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie rejestracjii zakupionych towarów
NEMO REGERE Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Sosnowiec (śląskie)
Znajomość ofert wiodących organizatorów, znajomość systemów rezerwacyjnych (turystyka, bilety lotnicze, ubezpieczenie), znajomość pakietu Office, komunikatywność, samodzielność oraz odpowiedzialność, doświadczenie w pracy w biurze podróży, nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista, dobre umiejętności komunikacyjne, znajomość geografii Europy i Świata, język angielski-komunikatywny, umiejętność pracy w zespole, solidność i zaangażowanie, dobry kontakt z klientami, cierpliwość i wytrwałość w dążeniu do celu, zaangażowanie, pozytywne nastawienie i chęć rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach, kursach branżowych i wyjazdach studyjnych, dyspozycyjność i samodzielność w działaniu, umiejętność radzenia sobie ze stresem, komunikatywność i umiejętnośc pracy w zespole
KONSORCJUM POLSKICH BIUR PODRÓŻY SP. Z O.O. - 2018-01-23 - Łódź (łódzkie)
ZAKRES WYKONYWANYCH PODSTAWOWYCH ZADAŃ :1. Przygotowanie, organizacja, koordynacja i obsługa imprez.2. Planowanie i opracowanie rocznego kalendarza imprez.3. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem imprez obsługiwanych i organizowanych przez OSiR.4. Współpraca z organizacjami, instytucjami i stowarzyszeniami działającymi na terenie miasta Ustka.5. Prowadzenie strony internetowej OSiR www.osir.ustka.pl, bieżące przekazywanie materiałów informacyjnych z działalności OSiR dla operatora sieci internetowej przy UM Ustka.6. Przygotowywanie kalkulacji organizowanych imprez.7. Pozyskiwanie sponsorów na imprezy sportowo-rekreacyjne.8. Organizacja imprez masowych.INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU :Praca w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji na II piętrze. Budynek biurowy bez windy Zatrudnienie na czas określony od stycznia 2018 roku z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Dziale Organizacji Imprez. Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie 2400 zł brutto + 20% premii + wysługa lat.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2017-09-29 - Ustka (pomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS i PFRON, sporządzanie sprawozdań do GUS.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Szczawnica (małopolskie)
Wykonywanie bieżących prac eksploatacyjnych, konserwacyjnych, remontowych, montażowych i modernizacyjnych, pomiarów odbiorczych i eksploatacyjnych urządzeń instalacji elektroenergetycznych.
Firma Inżynierska EnCo Spółka Jawna K. Kufel, J. Synowiec - 2016-01-14 - Żywiec (śląskie)
Planowanie, organizowanie i realizacja procesów zakupowych;Utrzymywanie optymalnego stanu magazynu;Rozwiązywanie zgłaszanych problemów związanych z zamówieniami, dostawami;Ścisła współpraca z innymi działami w firmie w celu prawidłowej realizacji dostaw;Poszukiwanie nowych dostawców;Utrzymanie bazy danych o dostawcach;Budowanie relacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych z producentami oraz dostawcami;Zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasu części/surowców;Współpraca z kierownikami wydziałów w realizacji zadań produkcyjnych;Kontakt z dostawcami zewnętrznymi;Nadzór nad pracą magazynu;Planowanie i organizowanie serwisów i przeglądów maszyn;Zarządzanie flotą samochodów;
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2016-07-20 - Lubin (dolnośląskie)
ochrona placu budowy
Firma Arma Sp. z o.o. - 2018-08-27 - Zalas (małopolskie)
praca w dziele sprzedaży, wystawianie faktur
Zakład Mięsny "WIERZEJKI" J.M. Zdanowscy Spółka Jawna - 2017-03-10 - Płudy (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
"MEGIW" Sp. z o.o. - 2016-04-14 - Borzechowo (pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA, SPRZEDAŻ PRODUKTÓW FINANSOWYCH, PRACODAWCA PROSI O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL: u.bies (at) kredyty-chwilowki.pl
POŚREDNICTWO FINANSOWE KREDYTY CHWILÓWKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wrocław (dolnośląskie)
efektywna sprzedaż do powierzonej grupy klientów, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, doskonała znajomość asortymentu, znajomość branży, praca w godz. 8-16 od PN-PT.
Henryka Romualda Węgrzynowska Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "ADA" - 2018-03-24 - Opole (opolskie)
Przygotowanie polityki sprzedażowej firmy na rynku ukr, przygotowanie ofert sprzedażowych w jęz ukr, przygotowanie dziennych i miesięcznych raportów ze sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Pełnienie obowiązków pełnomocnika ds. ISO. Przeprowadzanie auditów systemu, procesu. Nadzór nad dokumentacją systemową. Nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym. Nadzór nad wyrobem niezgodnym, prowadzenie reklamacji. Przygotowanie dokumentacji do wymagań klienta i ISO TS. Nadzór nad projektem wdrożenia ISO TS w zakładzie. Sporządzanie i analizowanie dokumentacji jakościowej control plan, raporty scrapowe, raporty 8D, narzędzia jaościowe 5 Why, Flow hard.
HT Skit Poland Sp. z o.o. S.K. - 2017-12-04 - Bieruń (śląskie)
pracownik odpowiedzialny za kontrolę procesu produkcyjnego, kontrolę jakości wyrobów, zarzadzanie jakością ISO, prowadzenie dokumentacji zwiazanej z ochroną środowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kutno (łódzkie)
aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientami i dbanie o jakość obsługi, uczestniczenie w spotkaniach handlowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez wysoką jakość obsługi
"JUST" HALINA JUST - 2017-05-18 - Katowice (śląskie)