SPECJALISTA DS E-COMMERCE Białebłoto-Stara Wieś oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS E-COMMERCE
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prace biurowe, obsługa sklepu internetowego
Data publikacji: 2017-05-19
Lokalizacja: Białebłoto-Stara Wieś (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Białebłoto-Stara Wieś, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prace biurowe, obsługa sklepu internetowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS E-COMMERCE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białebłoto-Stara Wieś
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wyszkowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Data zakończenia pracy: 31.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programów graficznych
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 15, 07-200 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: wyszkowski
Gmina pracodawcy: Wyszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wyszków
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 19.05.2017
Oferta pracy ważna do: 17.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kompleksowa obsługa administracyjna biura, przygotowywanie dokumentów kadrowo-płacowych, zestawień i raportów, prowadzenie i koordynowanie spraw administracyjno-gospodarczych firmy
Eco- Man Surowce Wtórne Roman Nicpoń - 2016-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
Współpraca i obsługa klientów firmy w kraju i UE. Poszukiwanie nowych klientów. Realizacja określonych planów sprzedażowych. Asystowanie w negocjowaniuporozumień handlowych. Przygotowywanie ofertsprzedażowych sprzedażowych
DEGA Spółka Akcyjna - 2017-04-18 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 1850 zł brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-07 - Katowice (śląskie)
zaopatrzenie hurtowni
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
jw.
ARCHIVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy doświadczeniach zbożowych, uproszczone czynności z księgowości, magazynowanie, praca fizyczna dodatkowe informacje:okres zatrudnienia: 2 latapraca w godzinach: 8.00 - 15.00
COBORU stacja doświadczalna oceny odmian w Szczecinie Dąbiu Zakład doświadczalny oceny odmian w Rarwinie - 2017-01-09 - Rarwino (zachodniopomorskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie faktur, sprawdzanie ich z dowodami dostawy, generowanie zamowień. Praca w godz.: 7:30-15:30. Oferta dostępna w sali D, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 530 468 274.
PRO-TRA BUILDING Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
analizowanie i optymalizowanie prowadzonych działańopracowywanie analiz i strategii promocyjnychzatwierdzanie treści informacji i ogłoszeńwspółpraca z mediamiorganizacja targów i imprez branżowychplanowanie budżetu marketingowego i jego realizacja monitorowanie działań konkurencji przygotowanie i prowadzenie akcji promocyjnych współpraca z grafikami, drukarniami i agencjami reklamowymi
POJAZDY KOMUNALNE GAMON Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Łódź (łódzkie)
Obsługa systemów CRM, raportowanie wyników, zawieranie umów, tworzenie ofert i polis.
kontakt przez OHP - 2016-11-21 - Gliwice (śląskie)
Organizacja szkoleń zaleconych przez pracodawcę, szkolenie zespołu anglojęzycznego, bezpośrednik kontakt z uczestnikami szkolenia.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Łódź (łódzkie)
przyjmowanie i realizacja zamówień, nadzór nad jakościa i ceną
UZDROWISKO WIENIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-04 - Wieniec-Zdrój (kujawsko-pomorskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klientów konsultacja i dokonywanie transakcji. Konatkt z klientem w jezyku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Łódź (łódzkie)
Praca na telefon,kontakt z klientem,sprzedaż powierzchni reklamowej należących do Magnes Media
Magnes Media Sp. z o.o. - 2016-01-05 - Trzebnica (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, umiejętność pracy pod presją czasu, uprawnienia: książeczka sanitarno- epidemiologiczna, doświadczenie zawodowe: 5 lat w zarządzniu w gastronomii. Ogólny zakres obowiązków: przygotowywanie zamówień, doskonała znajomość aktualnego menu, informowanie zaopatrzeniowca o brakach. Miejsce wykonywania pracy: Lublin
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2016-10-25 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Przasnysz (mazowieckie)
SPRZEDAŻ INWESTYCJI DEWELOPERSKICH
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2018-08-23 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
PROWADZENIE GRUPY PRZEDSZKOLNEJ W WIEKU 3 LAT.
PRZEDSZKOLE BAJKOWA PRZYGODA - 2017-08-02 - Rzeszów (podkarpackie)
prace biurowe, rozliczeniai. Wykształcenie min.średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe, prawo jazdy kat. ,,B", własny samochód, dyspozycyjność. Znajomość języka angielskiego, j. niemieckiego lub j. rosyjskiego mile widziana. Praca w godz. 8.30 - 16.30. Miejsce pracy - okolice Mysłowic.
WARCHOŁ JERZY - 2016-03-10 - Mysłowice (śląskie)
- prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z harmonogramem- ewidencjonowanie zamówień publicznych - sporządzanie pism i dokumentów przetargowych i przekładanie ich do akceptacji kierownikowi- udział w pracach komisji przetargowych
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU - 2017-03-03 - Oświęcim (małopolskie)
wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia
BLENDING SPÓŁKA Z O.O. - 2017-07-17 - Zduny (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, skargi klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
jw
Zakład Emerytalno-Rentowy MSW - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie infrastrukturą informatyczną w spółce,Archiwizacja i zabezpieczenie danych, działania związane z ochroną antywirusową,Instalowanie, konfigurowanie oraz aktualizacja oprogramowania na komputerach w spółce,Likwidacja awarii sprzętu komputerowego, serwisowanie,Sporządzanie rocznego planu działań informatycznych obejmującego: zakupy sprzętu i oprogramowania, modernizację lub aktualizację posiadanego oprogramowania, szkolenia pracowników Wspieranie innych komórek organizacyjnych w poszerzaniu stopnia wykorzystania technik informatycznych,Przechowywanie umów licencyjnych zakupionych przez spółkę programów,Administrowanie firmową domeną Windows, systemem poczty elektronicznej (Exchange),Wykonywanie kopii bezpieczeństwa danych i zabezpieczenia nośników
"MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Kontakty z kluczowymi klientami z terenu Pakistanu. Negocjowanie umów i kontraktów. Język URDU wymagany ze względu na szerokie kontakty z klientem zagranicznym. - Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy oraz delegacje na teren Pakistanu.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 5:00-9:00, 9:00-13:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe zarządzanie zasobami ludzkimi. Min. 2,5 roku doświadczenia zawodowego na w.w. stanowisku. Wymagane umiejętności: znajomość kultury Pakistanu, doświadczenie w zakresie kontaktu z klientem zagranicznym. Wymagana znajomość języka URDU w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych i doradztwo techniczne, opracowywanie zamówień, kontakt z klientem
KNS Śląska Fabryka Okien s.c. - 2016-04-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)