SPECJALISTA DS. MARKETINGU I PR Łódź oferta pracy POJAZDY KOMUNALNE GAMON Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I PR
Wynagrodzenie: od 3 493,2 PLN
Zakres obowiązków: analizowanie i optymalizowanie prowadzonych działańopracowywanie analiz i strategii promocyjnychzatwierdzanie treści informacji i ogłoszeńwspółpraca z mediamiorganizacja targów i imprez branżowychplanowanie budżetu marketingowego i jego realizacja monitorowanie działań konkurencji przygotowanie i prowadzenie akcji promocyjnych współpraca z grafikami, drukarniami i agencjami reklamowymi
Data publikacji: 2017-04-04
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: POJAZDY KOMUNALNE GAMON Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Papiernicza 7, 92-312 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
analizowanie i optymalizowanie prowadzonych działańopracowywanie analiz i strategii promocyjnychzatwierdzanie treści informacji i ogłoszeńwspółpraca z mediamiorganizacja targów i imprez branżowychplanowanie budżetu marketingowego i jego realizacja monitorowanie działań konkurencji przygotowanie i prowadzenie akcji promocyjnych współpraca z grafikami, drukarniami i agencjami reklamowymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 493,2 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I PR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 493,2 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: POJAZDY KOMUNALNE GAMON Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Papiernicza 7, 92-312 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Papiernicza
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 04.04.2017
Oferta pracy ważna do: 01.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wyksz. wyższe bądź w trakcie studiów, nastawienie na długookresowy wynik sprzedaży, umiejętność aktywnej sprzedaży, dyscyplina w planowaniu i wykonywaniu pracy, biegła obsługa komputera i internetu, prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie w branzy telekomunikacyjnej;podpisywanie umów, opieka nad klientem biznesowym, negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2016-07-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała:realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej i wyposażenia wnętrzprzygotowanie ofert oraz umów handlowychkompletowanie dokumentów sprzedażowych pozyskiwanie nowych Klientów oraz współpraca z obecnymi Kontrahentamikoordynacja transportu i wysyłek towarów
A&K TRADERS Sp. z o. o. Sp. k. Wałcz - 2016-02-23 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Praca biurowa w księgowości
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Jasło (podkarpackie)
Obsługa administracyjno-biurowa
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Jasło (podkarpackie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA MIN. ZA:- MONITORING UCZESTNIKÓW I REZULTATÓW PROJEKTU-ROZLICZENIA FINANSOWE
CPB SP. Z O.O. - 2018-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
tłumaczenie dokumentacji i rozmów telefonicznych
German-Made Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Świebodzice (dolnośląskie)
Prace biurowe, zbieranie informacji do projektów, zapoznanie się ze specyfiką wniosków o dofinansowanie. Udział w sporządzaniu wniosków, udział w promocji, pomoc w tworzeniu biznesplanów.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Sadurki (lubelskie)
- Tworzenie szczegółowych planów produkcyjnych w oparciu o zapotrzebowanie klienta krótko i długoterminowych. Kontrola i analiza terminowego przebiegu produkcji i poszczególnych faz projektu. Współpraca z działem zakupów, logistyki, produkcji i sprzedaży. Monitoring i analizy realizacji planów produkcyjnych oraz obciążeń oddziałów produkcyjnych. Tworzenie zleceń produkcyjnych. Opracowywanie dziennych raportów produkcji. Analiza i raportowanie wykonywania planów produkcyjnych. Inicjowanie i wdrażanie projektów wewnętrznych zmierzających do doskonalenia funkcjonujących systemów planowania i analizowania produkcji. Bieżąca aktualizacja danych w systemie planowania. Bieżąca analiza norm produkcyjnych. Współtworzenie procedur i instrukcji w dziale planowania. - Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe w planowaniu w obszarze produkcji. Wymagana znajomość programu ERP (SAP lub innych systemów planowania produkcji). Mile widziana znajomość procesów produkcyjnych oraz zasad Lean Manufacturing. Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu produkcją jednostkową. Mile widziana znajomość języka angielskiego. Kontakt wyłącznie e-mail: praca (at) wiromet.com.pl
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-14 - Mikołów (śląskie)
-planowanie i koordynowanie produkcji w celu zwiększenia wydajności i produktywności-współudział w tworzeniu i realizacja planów produkcyjnych,-wykonywanie powierzonych zadań zgodnie z polityką Firmy Boryszew S.A. Oddział Maflow w Tychach-nadzór nad produkcją wyrobów zgodnie z planami produkcyjnymi-racjonalizacja produkcji pod kątem redukcji kosztów-nadzór oraz czynny udział we wdrażaniu nowych technologii-współpraca z wszystkimi działami zakładu innymi zakładami Boryszew S.A. Oddział Maflow w Tychach-prowadzenie wymaganej dokumentacji-dbałość o bezpieczeństwo danych w systemach Maflow, klienta i poufność uzyskanych informacji oraz aktywny udział w procesie reagowania na incydenty w zakresie bezpieczeństwa informacji-wypełnienie dodatkowych poleceń przełożonegoWysokość wynagrodzenia uzależniona od kwalifikacji kandydata
BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie utrzymania ciągłości ruchu informatycznego pod względem sprzętowym, programowym, dokonywanie aktualizacji i instalacji oprogramowania na serwerach i komputerach, kreowanie zmian programowych optymalizujących pracę we wszystkich komórkach organizacyjnych. Wymagane: wykształcenie wyższe z zakresu IT ewentualnie marketingu i zarządzania o specjalności informatycznej. Mile widziane wykształcenie w zakresie ekonomii oraz doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 505 171 895 / 95 755 32 51 Marcin Tołoczko. Adres e-mail: marcin.toloczko (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2017-02-27 - Sulęcin (lubuskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych w środowisku firm produkcyjmych i logistycznych, , pozyskiwanie kandydatów do pracy z zagranicy, zamieszczanie ogłoszeń o pracę na portalach internetowych i innych mediach, aktywna współpraca z instytucjami rynku pracy, koordynacja pracowników do firm Klientów, tłumaczenia ogłoszeń oraz aplikacji CV, wprowadzanie kreatywnych rozwiązań w zakresie pozyskiwania pracowników tymczasowych, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Kraków (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
Ujmowanie w dokumentacji księgowej dokumentów finansowych, sporządzanie listy płac oraz pozostałych rozliczeń pracowniczych.Wymagane wykształcenie min. średnie, doświadczenie - 2 lata - w : ksiegowość, płace, kadry.
ŁÓDZKI DOM KULTURY - 2017-03-22 - Łódź (łódzkie)
kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa pracowników
"SAN-EKO" ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH KRZYSZTOF SKOCZYLAS - 2017-04-12 - Poznań (wielkopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2018-03-29 - Białobrzegi (mazowieckie)
.
QUAD DRIVE SYLWIA STASZEWSKA - 2017-07-14 - Łowicz (łódzkie)
Obsługa kasy zakładowej, przygotowywanie wpłat do banku, prowadzenie rejestru wpłat, wystawianie faktur, wydawanie i rozliczanie biletów pracownikom parkingowym, prowadzenie windykacji wezwań. Praca jednozmianowa w godz. 7.30-15.30 w Bielsku-Białej w ramach umowy o pracę na zastępstwo (ok. 6 miesięcy).
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W BIELSKU-BIAŁEJ - 2016-04-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-Obsługa klienta -Sporządzanie umów sprzedaży-Obsługa platformy sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Tomaszkowice (małopolskie)
Wprowadzanie polis ubezpieczeniowych do systemu,obsługa klienta w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych i innych.
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe "DEALER" Janina Borowicz - 2016-09-13 - Przemyśl (podkarpackie)
Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie kontrahentów na terenie kraju i za granicą. Analizowanie działania konkurencji oraz wdrażanie przyjętej strategii marketingowej. Realizacja planów sprzedażowych. Praca na terenie kraju i za granicą.
DENIS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- nawiązywanie kontaktów- prowadzenie negocjacji na terenie Armenii- współpraca z kontrahentami z Armenii- przygotowywanie ofert handlowych- gotowość do zagranicznych podróży służbowych
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentacji, pozyskiwanie kontrachentów, prowadzenie ewidencji
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Końskowola (lubelskie)
wypełnianie dokumentów Placówki
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż narzędzi ogrodniczych, i materiału ogrodniczego
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Jakubowice Murowane (lubelskie)
Bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającejKoordynację i organizację działań zespołów medycznych działających na terenie całego województwaNawiązywanie kontaktów z pracownikami placówek medycznychWspółpracę z działem marketingowym i współtworzenie strategii marketingowejWspółpracę z firmami i instytucjami partnerskimi Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju firmy
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA, HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2015-11-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzór nad pracami budowlanymi, czytanie dokumentacji, organizacja i pozyskiwanie pracy dla grupy budowlanej. Praca na terenie kraju. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "NAFTA-TRANS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Piła (wielkopolskie)
- Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego; wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów; współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym pacjentów; inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnienie pacjentom dostępu do informacji prawnej; prowadzenie czynności związanych z badaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta; przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw.- Liczba wolnych miejsc pracy: 1 ETAT. Miejsce wykonywania pracy: - W WOJ. LUBELSKIM - RADECZNICA1. Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Radecznicy, ul. Klasztorna 4- Wynagrodzenie: 3100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. System wynagradzania: miesięczny płacony z dołu.- Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi. Wymagana wiedza na temat praw i wolności człowieka, w szczególności osób z zaburzeniami psychicznymi, a także możliwości skutecznej ochrony praw; umiejętność stosowania prawa w praktyce; znajomość Konstytucji RP; znajomość ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta; znajomość ustawy o ochronie zdrowia psychicznego oraz aktów wykonawczych; znajomość ustawy o służbie cywilnej; znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą; znajomość Kodeksu karnego, Kodeksu karnego wykonawczego; Kodeku cywilnego; Kodeksu postępowania cywilnego; Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego; znajomość rozporządzenia w sprawie wykazu zakładów psychiatrycznych i zakładów leczenia odwykowego przeznaczonych do wykonywania środków zabezpieczających oraz składu, trybu powołania i zadań komisji psychiatrycznej do spraw środków zabezpieczających; znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa, w tym przepisów określających kompetencje organów administracji rządowej i samorządowej; bardzo dobra organizacji pracy własnej, terminowość oraz odporność na stres; asertywność i umiejętność przekonywania; nieposzlakowana opinia; posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; korzystanie z pełni praw publicznych; nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oferta pracy jest przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych.
BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA - 2016-06-17 - Radecznica (lubelskie)
Konsulting zrównoważony w zakresie LEED iD+C
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Gliwice (śląskie)