SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH Bielsko-Biała oferta pracy MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W BIELSKU-BIAŁEJ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa kasy zakładowej, przygotowywanie wpłat do banku, prowadzenie rejestru wpłat, wystawianie faktur, wydawanie i rozliczanie biletów pracownikom parkingowym, prowadzenie windykacji wezwań. Praca jednozmianowa w godz. 7.30-15.30 w Bielsku-Białej w ramach umowy o pracę na zastępstwo (ok. 6 miesięcy).
Data publikacji: 2016-04-13
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W BIELSKU-BIAŁEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mostowa 1, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa kasy zakładowej, przygotowywanie wpłat do banku, prowadzenie rejestru wpłat, wystawianie faktur, wydawanie i rozliczanie biletów pracownikom parkingowym, prowadzenie windykacji wezwań. Praca jednozmianowa w godz. 7.30-15.30 w Bielsku-Białej w ramach umowy o pracę na zastępstwo (ok. 6 miesięcy).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.04.2016
Data zakończenia pracy: 24.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe o kierunkach finanse, rachunkowość, ekonomia, wymagane doświadczenie w działach finansowo-księgowych, windykacji, w obsłudze kasy. Konieczna dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office - zwłaszcza Excel).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W BIELSKU-BIAŁEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wskazany kontakt osobisty z CV w godz. 7.30-15.30 lub CV przesłać na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Ulica pracodawcy: Grażyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: administracja
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 13.04.2016
Oferta pracy ważna do: 22.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
opracowanie materiałów/dokumentacji szkoleniowej,pomoc w prowadzeniu szkoleń, pomoc w organizowaniu szkoleń, pomoc w przygotowaniu ma\teriałow reklamowych, pomoc w aktualizacji strony internetowej, prowadzenie rejestrów, pomoc w obsłudze klientów, dbanie o ład i porządek w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż usług lub rozwiązań inżynierskich (wymagana praktyka); umiejętność prowadzenia prezentacji rozmów handlowych;
"DES ART" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-28 - Sanok (podkarpackie)
- zapewnienie ciągłości dostaw materiałów, komponentów i surowców zgodnie z planem produkcji oraz w ramach określonego budżetu, - minimalizowanie ryzyka wynikającego z problemów jakościowych i zagrożonych terminów dostaw, - negocjowanie umów, kontrola ich realizacji oraz rozwiązywanie bieżących problemów, - wdrażanie rozwiązań optymalizujących koszty zakupowe, - monitorowanie bieżących stanów magazynowych i optymalizacja zapasów, - budowanie relacji z nowymi oraz dotychczasowymi dostawcami (zagranicznymi i polskimi), - prowadzenie dokumentacji zakupowej zgodnie ze standardami firmy, - przygotowywyanie raportów i analiz, - udział w planowaniu zakupów, współpracując z innymi działami w firmie. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą: Stanisław Pankała, tel.: 71 78 27 100 wew. 102.
Archimedes S.A. - 2016-06-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Gdynia (pomorskie)
realizacja celów sprzedazowych
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdan finansowych, przygotowywanie analiz biznesowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych. Po okreśnie próbnym umowa na czas określony
Pricewater houseCoopers Service Delivery Center Poland Sp. z o.o - 2017-11-23 - Katowice (śląskie)
Kontakt z klientami, pozyskiwanie klientów, wystawianie dokumentów handlowych,
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
prowadzenie sekretariatu, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Głogów (dolnośląskie)
sporządzanie list płac, deklaracji do ZUS, sprawozdania do GUSprtaca w godz. 8-16
WYTWÓRNIA HYDRAULIKI OKRĘTOWEJ Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
obsługa maszyn cnc (tokarki), kontrola jakości detali
MANULI HYSRAULICS POLSKA S.A. - 2016-04-26 - Mysłowice (śląskie)
Technik elektroniknaprawy sprzetu RTV oraz drobnego AGD
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Leszno (wielkopolskie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-11-10 - Lubin (dolnośląskie)
- naprawy mechaniczne
,, ANDRZEJ SERWIS" FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA, Krzywicki Andrzej - 2017-12-12 - Siemiatycze (podlaskie)
Obsługa klientów motoryzacyjnych
EUROFOAM Polska Sp. z o.o. - 2017-07-12 - Zgierz (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwnie klientów biznesowych i profesjonalna obsługa stałych i nowych klientów, sprzedaż materiałów eksploatacyjnych - etykiet i taśm termotransferowych oraz realizowanie planów sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientem i dostawcami, aktualizowanie informacji w systemie CRM i magazynowym, reportowanie wyników. Wymagane wykształcenie min.średnie, doświadczenie 2 lata, prawo jazdy kat. B., dobra znajomość obsługi komputera, komunikatywność, doświadczenie w sprzedaży B2B, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, wysoka kultura osobista, zaangażowanie.
HYPROTECH POLSKA - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków; wykształcenie wyższe, umiejętność pracy w zespole, zarządzanie projektami w ramach funduszy unijnych, pisanie projektów unijnych, samodzielność, kreatywność w wysokim stopniu, umiejętność pracy pod presją; biegła znajomość j. angielskiego; minimum roczne doświadczenie w zakresie pisania projektów unijnych w teorii i praktyce, ukończone kursy i szkolenia z zakresu projektów unijnych; Wykształcenie wyższe; minimum roczne doświadczenie w zakresie pisania projektów unijnych w teorii i praktyce, ukończone kursy i szkolenia z zakresu projektów unijnych; Język angielski w stopniu biegłym; Samodzielność,, kreatywność w wysokim stopniu, umiejętność pracy pod presją czasu.
SMB Consulting Bochyński Sebastian - 2015-12-08 - Lublin (lubelskie)
-Prawidłowa obsługa pod kątem kredytów hipotecznych-obsługa aplikacji wykorzystywanych w procesie zawierania umów-kontakt z klientami-ocena dokumentów związanych z udzielaniem kredytów korporacyjnych.Praca od poniedziałki do piątku 8:00-16:00. Umowa o pracę na okres próbny 1m-c lub umowa na czas określony 1m-c do uzgodnienia.
FIRMA HANDLOWA RAJMUND MÜLLER - 2017-05-09 - Mikołów (śląskie)
jw.
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - 2017-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
- Dbanie o najwyższą jakość i świeżość towarów,- Kreowanie i wsparcie postawy proklienckiej,- Dbanie o ekspozycję na dziale.Praca w godzinach od 5:00 do 21:00, zgodnie z grafikiem (2 zmiany)
Jastrzębiedis Sp. z o.o. - 2018-08-03 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
Praca biurowa: Ochrona informacji prawnie chronionych; obowiązki inspektora ochrony danych osobowych; ochrona mienia; zarządzanie kryzysowe
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Zgierz - 2018-08-27 - Zgierz (łódzkie)
Koordynowanie pracami organizacyjnymi i nadzór nad realizacją umów o dofinansowanie:- przygotowywanie wniosków o płatność, dokumentacji i postępowań przetargowych- pisanie wniosków o dofinansowanie inwestycji,- kontakt z Instytucją Finansującą oraz udział w kontrolach- kontrolę wydatków, weryfikację wytycznych Instytucji Finansującej, prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji- archiwizację dokumentacji- analizę oraz opracowywanie raportów/sprawozdań
kontakt przez OHP - 2017-07-03 - Cieszyn (śląskie)
Brak danych
Inwap sp. z o.o. - 2017-08-21 - Brzeg (opolskie)
Koordynowanie działań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z zewnętrznych źródeł, współpraca przy sporządzaniu wniosków o dofinansowanie. Współpraca z firmą rozliczającą koszty c.o., prowadzenie spraw dot. reklamacji odczytów i rozliczeń kosztów ogrzewania, sporządzanie analizy kosztów c.o., weryfikacja mocy zamówionej dla potrzeb c.o. i c.w.u. Wprowadzanie danych w zakresie odczytu liczników (woda, prąd, gaz) oraz sporządzanie analiz w tym zakresie, przygotowywanie projektów umów dotyczących dzierżawy i najmu. Aktualizacja map sytuacyjnych nieruchomości gruntowych, prowadzenie spraw dotyczących świadectw efektywności energetycznej, prowadzenie rejestru szkód zgłaszanych do ubezpieczyciela. Praca jednozmianowa w poniedziałek w godz. 7.00-17.00, od wtorku do czwartku w godz. 7.00-15.00, w piątek w godz. 7.00-13.00 w Bielsku-Białej.
KARPACKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-01-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zapewnienie utrzymania ciągłości ruchu informatycznego pod wzg. sprzętowym, programowym, dokonywanie aktualizacji i instalacji oprogramowania na serwerach i komputerach, kreowanie zmian programowych optymalizujących pracę we wszystkich komórkach organizacyjnych. Wymagane wykształcenie wyższe z zakresu IT ewentualnie marketingu i zarządzania o specjalności informatycznej. Mile widziane wykształcenie w zakresie ekonomii oraz doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel. 505 171 895 Krzysztof Kononowicz
LEKS SP. Z O.O. - 2016-11-10 - Sulęcin (lubuskie)
Kontakt z kierowcami, rozliczenie kierowców z delegacji, rozliczanie kierowców z podróży służbowych, nadzór i prowadzenie dokumentacji operacyjnej, analiza oraz raportowanie powierzonych zadań, kontakt z przewoźnikami i kierowcami w celu zapewnienia właściwej koordynacji dostaw, zarządzanie wszelkimi odstępstwami od przyjętego planu dostaw
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN sp. z o.o. - 2016-09-06 - Zambrów (podlaskie)
jw.
PRECIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-07 - Gdańsk (pomorskie)
-
Szkółka Drzew i Krzewów Owocowych i Ozdobnych Konieczko Piotr - 2017-09-25 - Gogolin (opolskie)
Obsługa bezpośrednia klienta w salonie wystawowym schodów i balustrad firmy Rinox znajdującym się w Galerii Galena w Jaworznie
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Jaworzno (śląskie)