SPECJALISTA FINANSOWO-KSIĘGOWY - GL&AP BOOKKEEPER ( J. ANG.) K/M - GDAŃSK Gdańsk oferta pracy PRECIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA FINANSOWO-KSIĘGOWY - GL&AP BOOKKEEPER ( J. ANG.) K/M - GDAŃSK
Wynagrodzenie: 4 500 - 6 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-09-07
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: PRECIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prometeusza 3, 80-299 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 500 - 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ premie, szkolenia, benefity ( karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA FINANSOWO-KSIĘGOWY - GL&AP BOOKKEEPER ( J. ANG.) K/M - GDAŃSK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 500 - 6 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse/księgowość
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa finansowo-księgowa
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Oprogramowanie SAP
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe ( w tym licencjat) o kierunkach: finanse, ekonomia, matematyka. Umiejętności: komunikacyjne, interpersonalne, pr. Excel, pr. finansowo- księgowych w tym SAP. Doświadczenie w zawodzie 3 lata. Znajomość języka: angielski poziom znajomości w mowie i piśmie- bardzo dobry.Obowiązki: przygotowywanie rocznego budżetu, dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służące do podejmowania decyzji kierownictwu firmy, analizowanie rentowności firmy według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itp., przygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych dla kierownictwa firmy, okresowe raportowanie do Centrali według określonych standardów rachunkowości.Zgłoszenia CV na adres e-mail: rekrutacja.precia (at) o2.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
PRECIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Prometeusza 3, 80-299 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Prometeusza
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 07.09.2018
Oferta pracy ważna do: 25.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
opracowywanie propozycji i strategii, planów marketingowych, zajmowanie się doskonaleniem procesu sprzedaży, sporządzanie raportów, sprawozdań i statystyk z działalności marketingowej, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi z Europy, koordynowanie zleceń produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Zielona Góra (lubuskie)
nadawanie kodów odpadom, wystawianie kart przekazania odpadów, prowadzenie dokumentacji, segregacja odpadów tworzyw sztucznych, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Starogard Gdański (pomorskie)
POMOC W GROMADZENIU NIEZBĘDNYCH MATERIAŁÓW DO PRODUKCJI WĘDLIN (MIĘSO, PRZYPRAWY, OSŁONKI ITP.), POMOC PRZY SEGREGOWANIUMIĘSA WG. RODZAJÓW, WAŻANIE WYROBÓW, POMOC PRZY MIELENIU, KOSTKOWANIU, POMOC W POSZCZEGÓLNYCH ETAPACH PRODUKCJI, PAKOWANIE, DBANIE O CZYSTOŚĆ I PORZĄDEK W MIEJSCU PRACY, WYPEŁNIANIE REJESTRÓW.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Dąbrowa (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
PRACUJĄC Z NAMI BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ: przygotowywaniem i wdrażaniem strategii marketingowej na rynek lokalny, planowaniem i organizacją kompleksowych akcji marketingowych i sprzedażowych, realizacją planów wsparcia sprzedaży zgodnie z określonymi celami, współpracą przy planowaniu budżetu marketingowego, monitorowaniem i analizą wyników sprzedaży, monitorowaniem skuteczności prowadzonych działań promocyjnych, zarządzaniem i aktualizacją strony internetowej, prowadzeniem prezentacji produktu, monitorowaniem działań konkurencji, koordynowaniem udziału firmy w wydarzeniach branżowych.
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
weryfikacja jakości produktów,wprowadzanie towaru na stan magtazynowy i przygotowanie towaru do wysyłki, przygotowanie raportów w exelu, komunikacja mailowa
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Świebodzin (lubuskie)
Dbanie o ekspozycje towarów. Obsługa klienta. Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami. Dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA SA - 2017-09-19 - Wola Krzysztoporska (łódzkie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie dokumentacji przy zatrudnianiu i zwalnianiu pracowników, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac oraz naliczanie wynagrodzeń, obsługa umów zleceń, obsługa ZUS, GUS, US, rozliczanie refundacji, obsługa PFRON i SOD, kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń BHP, inne związane ze stanowiskiem
"GANDIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
jw.
PZU CENTRUM OPERACJI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
Dwa lata stażu w Agencji zatrudnienia, znajomość obsługi komputera umiejętność pracy w zespole. Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pozyskiwanie osób zainteresowanych pracą w charakterze opiekuna/ opiekunki, publikacja ofert o pracę, budowanie profili osobowościowych.Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. kontakt e-mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-28 - Rybnik (śląskie)
nadzór nad wewnętrzną dokumentacją jakościową, opracowywanie i wprowadzanie danych jakościowych, tłumaczenia dokumentacji wydziałowej, archiwizacja dokumentów jakościowych
"A.BERGER POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Znajomość sprzętu IT, Znajomość języka angielskiego w stopniu conajmniej średnim, Wykształcenie średnie lub wyższe (kierunkiinformatyczne), Doświadczenie na podobnym stanowisku, Prawojazdy kat. B, Chęć nauki i zdobywania nowych umiejętności,Samodzielność na powierzonym stanowisku, Chęć podejmowanianowych wyzwań zawodowych, Otwartość na wiedzę i noweumiejętności, Dyspozycyjność oraz umiejętność efektywnej pracy w zespole
System Data Spółka z o.o. - 2016-12-29 - Mielec (podkarpackie)
utrzymanie ruchu ds form wtryskowych, prowadzenie napraw, nadzór nad dokumentacją, reagowanie na awarię, nadzór nad procesem naprawy
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)
prowadzenie spraw księgowych i płacowych
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad utrzymaniem ruchu urządzeń elektrycznych w zakładzie produkcyjnym.
Zakład Energoelektryczny "ENERGO-STIL" Sp. z o.o. - 2018-06-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. administracyjnych i obsługi Szczegóły oferty: http://pomorskawkohp.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/specjalista-ds-administracyjnych-i-obslugi.htmlTermin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja2.pwk (at) ohp.pl do 30.11.2017r. lub w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy Al. Grunwaldzka 56 80-241 Gdańsk w godzinach 7:45 -15:45 . Prosimy o dopisek specjalista ds. administracyjnych i obsługi. Istnieje możliwość składania ofert elektronicznie na adres: rekrutacja2.pwk (at) ohp.pl
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
PRACA W SYSTEMIE KADROWO PŁACOWYM, FINANSOWO KSIĘGOWYM, PROWADZENIE I KSIĘGOWANIE RAPORTÓW KASOWYCH, WYCIĄGÓW BANKOWYCH I POZOSTAŁYCH DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI ROZLICZENIOWEJ Z ZUS I US, ANALIZA KONT ANALITYCZNYCH Z GŁÓWNĄ KSIĘGOWĄ, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ (MIESIĘCZNYCH, KWARTALNYCH, ROCZNYCH), SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW PISM WYCHODZĄCYCH NA ZEWNĄTRZ (W RAMACH ZAKRESU CZYNNOŚCI), PROWADZENIE KASY W ODDZIALE ZGODNIE Z OBOWIĄZUJACYMI ZASADAMI PROWADZENIA KASY;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (RACHUNKOWOŚĆ, FINANSE), OBSŁUGA KOMPTERA (PAKIET BIUROWY), UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZDOLNOŚĆ PODEJMOWANIA DECYZJI, UMIEJĘTNOŚĆ SPORZĄDZANIA DOKUMENTÓW I WYCIĄGANIA WNIOSKÓW, ZNAJOMOŚC ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU USTAWY O REHABILITACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ ORAZ ZATRUDNIANIU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH, USTAWY O RACHUNKOWOŚCI, ORDYNACJI PODATKOWEJ, USTAWY O ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA NARUSZENIE DYSCYPLINY FINANSÓW PUBLICZNYCH, USTAWY O PODATKU DOCHODOWYM OD OSÓB FIZYCZNYCH, USTAWY O PODATKU DOCHODOWYM OD OSÓB PRAWNYCH, USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH I INNYCH PRZEPISÓW REGULUJĄCYCH WYPŁATĘ ŚWIADCZEŃ Z UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO, USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, STAŻ PRACY 2 LATA , 1 ROK W SEKTORZE FINANSÓW PUBLICZNYCH;WYMAGANE DOKUMENTY: C.V, LIST MOTYWACYJNY, DOKUMNETY POTWIERDZAJĄCE POZIOM I KIERUNEK WYKSZTAŁCENIA, STAŻ PRACY, DOŚWIADCZENIE WYMAGANE NA DANYM STANOWISKU PRACY, INNE DOKUMNETY, KTÓRE KANDYDAT UZNA ZA ISTOTNE NALEŻY ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE, PRZESŁAĆ NA ADRES MAIL szczecin (at) pfron.org.pl LUB POCZTĄ TRADYCYJNĄ NA ADRES ODDZIAŁU
PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - 2016-07-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:organizacja dostaw materiałów do produkcjicodzienne monitorowanie i modyfikowanie dostaw w zależności od bieżących potrzeb produkcji;utrzymywanie założonego poziomu zapasów magazynowych;organizacja transportówrealizacja zamówień zleconych przez Liderówwyszukiwanie kontrahentów, tworzenie baz kontrahentów, negocjacja cen, sposobów dostawy,dbanie o terminowość i kompletność dostaw
kontakt przez OHP - 2016-09-01 - Wałcz (zachodniopomorskie)
nadzór nad sklepem stacjonarnym oraz internetowym, zamawianie towaru
Firma Ankara Sp. Jawna Zofia Lenart, Wioleta Stainska - 2017-03-10 - Bytom (śląskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Opis stanowiska: Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych. Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi. Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP. Prowadzi rejestr kontroli zewnętrznych oraz archiwizację protokołów i zaleceń pokontrolnych. Sporządza sprawozdania dotyczące działalności kontrolnej. Prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz sporządza roczne sprawozdanie w tym zakresie. Dba o kształtowanie właściwych relacji i zasad współpracy z jednostkami organizacyjnymi PWK OHP. Realizuje inne zadania i polecenia przełożonego wynikające z programu działalności OHP Opracowuje wyniki z przeprowadzonych audytów, identyfikacji ryzyka oraz samooceny, sporządza raporty oraz wskazuje obszary, które wymagają wdrożenia odpowiednich mechanizmów w celu zrealizowania zadań i celów jednostki. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy (mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku); bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać do 15.05.2017r. w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku, ul. Uphagena 27 w godzinach 7:45 - 15:45 lub przesłać na adres rekrutacja2.pwk (at) ohp.plZłożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia Prosimy o dopisanie lub zaznaczenie w aplikacji on-line następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych Dz. Ust. z 2014 poz. 1182 z późn.zm wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarzadzania ryzykiem przez Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Gdańsku Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem.Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż towaru, utrzymywanie kontaktu z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Wąwolnica (lubelskie)
rozliczanie zleceń produkcyjnych w systemie ERP,pomoc w realizacji zamówień,prowadzenie dokumentacji, współpraca z innymi działami
KH-kipper Sp. z o.o. - 2018-08-23 - Kajetanów (świętokrzyskie)
współpraca w kontrahentami z Pakistanu oferującymi produkty żywnościowe, sporządzanie ofert handlowych, realizacja zakupów importowych, utrzymywanie stałych relacji z kontrahentami i pozyskiwanie nowych kontrahentów, wyjazdy zagraniczne (oddelegowanie)praca na umowę zlecenie 160 godzin w miesiąci, dyspozycyjność w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Dostaraczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania w j. portugalskim i angielskim, przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów, aktualizowanie i wprowadzania danych do systemu, wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych, zapewnienie poufności informacji, do których ma się dostęp ze względu na stanowisko, tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Zabierzów (małopolskie)
Wsparcie działu w działaniach:-obsługa klienta-doradztwo w doborze towaru-przygotowanie dokumentów-odpowiedzi na zapytania klientów-obsługi reklamacji
kontakt przez OHP - 2018-01-30 - Tarnów (małopolskie)
prowadzenie zajęć indywidualnych oraz grupowych, praca nad wieloma obszarami aktywności życiowej Uczestników Projektu, motywowanie, analizowanie i wspieranie działań Uczestników Projektu podejmowanych w ramach IPD, po znaleziemiu pracy dla Uczestników Projektu wprowadzenie go do zakładu pracy poprzez zapoznawanie z procedurami i warunkami zatrudnienia oraz zadaniami na określonym stanowisku
Spółdzielnia Socjalna "OPOKA" - 2018-07-27 - Chechło (małopolskie)
przygotowywanie i wydawanie posiłków (CV na adres e-mail:recepcja (at) paszkowka.pl)
Pałac w Paszkówce Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Paszkówka (małopolskie)