SPECJALISTA UTRZYMANIA RUCHU DS FORM WTRYSKOWYCH Tarnowskie Góry oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA UTRZYMANIA RUCHU DS FORM WTRYSKOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: utrzymanie ruchu ds form wtryskowych, prowadzenie napraw, nadzór nad dokumentacją, reagowanie na awarię, nadzór nad procesem naprawy
Data publikacji: 2017-03-02
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
utrzymanie ruchu ds form wtryskowych, prowadzenie napraw, nadzór nad dokumentacją, reagowanie na awarię, nadzór nad procesem naprawy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA UTRZYMANIA RUCHU DS FORM WTRYSKOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik utrzymania ruchu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - przeciętny, w piśmie - przeciętny
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: nadzorowanie napraw (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wózki widłowe (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: suwnica (wymagany staż - lata: 2)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Centrum Kariery Radzionków
Adres pracodawcy:
Kużaja 19, 41-922 Radzionków, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Radzionków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radzionków
Ulica pracodawcy: Kużaja
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Centrum Kariery Radzionków
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik utrzymania ruchu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.03.2017
Data dodania oferty pracy: 02.03.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie rejestru dostaw mleka, kontrola gospodarstw, pozyskiwanie nowych dostawców mleka
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MLEKA "MLECZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W WOLSZTYNIE - 2018-07-04 - Wolsztyn (wielkopolskie)
- Rozliczanie finansowo - księgowe z kontrahentami z Rosji, Ukrainy, Słowacji.- Znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego jest wymagana do obsługi systemów finansowych z tych krajów oraz do kontaktu z kontrahentami z tych krajów.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w nienormowanym systemie czasu pracy. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku w ciągu ostatnich dwóch lat. Wymagana biegła znajomość obsługi platformy 1S.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Katowice (śląskie)
Wytwarzanie i wykańczanie rękodzielniczych wyrobów włókienniczych tkanych, haftowanych, dzianych i koronkarskich, z wykorzystaniem narzędzi, maszyn i urządzeń do ręcznego wytwarzania wyrobów włókienniczych o tematyce dziecięcej. Przygotowanie dokumentacji technicznej dot. wyrobów w języku rosyjskim.
Twój StartUp - 2018-03-06 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie faktur związanych z gospodarką magazynową, dekretowanie i księgowanie faktur kosztowych i not oraz innych dokumentów księgowych, rozliczanie produkcji i kosztów Oddziału, rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych, księgowanie wyciągów bankowych, uzgadnianie sald i płatności, weryfikacja zgodności dokumentów księgowych z umowami, zamówieniami, wyjaśnianie niezgodności, analizowanie i rozliczanie kont rozrachunkowych, analizowanie i rozliczanie kont rozliczeń międzyokresowych, archiwizowanie dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów i sprawozdań zgodnych z wymogami wewnętrznymi, ustalanie oraz rozliczanie różnic inwentaryzacyjnych ,wprowadzanie arkuszów spisowych,
"ALCHEMIA" S.A. Oddział Walcownia Rur Batory - 2017-08-17 - Chorzów (śląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
- Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów w tym z zagranicy. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.- Miejsce wykonywania pracy: Terytorium całej Polski w zależności od zlecenia.- Znajomość języków jest wymagana dla kontaktu z klientami z zagranicy.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 09.11.2017 r. do 01.11.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok.
WORK EUROPA UA-MD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-09 - Katowice (śląskie)
zgodny z wykonywanym stanowiskime pracy
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-03-07 - Rogoźno (wielkopolskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami (głównie wietnamskimi);prowadzenie badan i gromadznie informacji sprzedażowych;organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Stefanowo (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
obsługa recepocji w hotelu
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Wisła (śląskie)
mailowa i telefoniczna obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klienta z Allegro, Groupon oraz sklepu internetowego, obsługa zamówień i przygotowanie do realizacji, obsługa wysyłek
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Tarnów (małopolskie)
SPECJALISTA DS.TRANSPORTU I ROZLICZEŃROZLICZANIE CZASU PRACY KIEROWCÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI
JACEK BIESZCZAD FIRMA HANDLOWO USŁUGOWO TRANSPORTOWA BACATRANS - 2017-01-27 - Dębica (podkarpackie)
Przygotowywanie zapytań ofertowych.Tworzenie i realizacja zamówień prototypowych i seryjnych.Kontrola i obsługa dostaw w zakresie ilości, jakości, terminowości.Negocjowanie warunków zakupu z dostawcami. Inicjowanie i prowadzenie działań z zakresu redukcji kosztów. Monitorowanie rynku, zbieranie informacji dotyczących nowych potencjalnych dostawców.Monitoring cen surowców.Pozyskiwanie i wybór nowych dostawców.Wspieranie relacji z wybranymi dostawcami.Wyjaśnianie niezgodności dostaw. Prowadzenie postępowania reklamacyjnego wobec dostawców.Sporządzanie analiz, zestawień i raportów.Nadzorowanie prawidłowości baz danych w systemie ERP.Współpraca z innymi działami w celu realizacji zadań.Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i pracowników w kontaktach zewnętrznych.
GAWEŁ ZAKŁAD PRODUKCJI ŚRUB SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-30 - Palikówka (podkarpackie)
Wspomaganie zarządzania projektami w zakresie merytorycznym, formalno-prawnym i administracyjnym, zapewnienie właściwego obiegu dokumentacji, przygotowywanie korespondencji w zakresie finansowo-czasowym, rekomendowanie do realizacji płatności związanych z projektami, weryfikacja opisów i kwalifikowalności ponoszonych wydatków zgodnie z wytycznymi zewnętrznymi oraz wewnętrznymi regulacjami firmy, realizowanie działań formalno-organizacyjnych prowadzących do zakończonego sukcesem zrealizowania projektu, zgodnego z przyjętą polityką/strategią firmy, prowadzenie terminarza/grafika projektu, monitorowanie spraw wymagających terminowego działania, obsługa spotkań/zebrań dot. realizacji projektu w zakresie spraw organizacyjnych, przygotowywanie prezentacji, materiałów i zestawień m. in. Na spotkania wewnętrzne-podsumowujące oraz zewnętrzne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie danych dla kierujących projektem w podejmowanych czynnościach i obowiązkach, gromadzenie i informowanie przełożonych o zmianach w zakresie realizacji projektów i współpracy z jednostkami b + r, śledzenie na bieżąco zmian w regulacjach i ważnych informacjach dot. współpracy b + r, zwłaszcza projektów, monitorowanie wszelkich regulacji formalno-prawnych dotyczących projektów i funduszy UE i proponowanie stosownych dla firmy rozwiązań, zgodnych z obowiązującymi przepisami
LFC Spółka z o.o. - 2017-07-07 - Czerwieńsk (lubuskie)
- Prowadzenie księgowości analitycznej kont 014, 013, 011, 016. Naliczanie amortyzacji liniowej środków trwałych. Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej magazynu (konto 310) i miesięczne uzgadnianie z ewidencją ilościową. Sporządzanie sprawozdań dot. środków trwałych. Bieżące obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich. Prowadzenie kart zasiłkowych. Prowadzenie komputerowo kart podatkowych oraz kart wynagrodzeń pracowników. Prowadzenie kartoteki odzieży roboczej i ochronnej. Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych. Pomoc przy opracowywaniu planów i sprawozdań. Sporządzanie informacji do ZUS o dochodach osiąganych przez emerytów, rencistów zatrudnionych w Muzeum (umowy o pracę oraz umowy zlecenia). Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej wydawnictw zgodnie z miejscem ich przechowywania. Sporządzanie informacji PIT 11 o dochodach osiągniętych przez pracowników oraz z tyt. umów-zlecenia i umów o dzieło. Prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Praca: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Dział Księgowości.- Wynagrodzenie: 2400-2800 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godzin). Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK. Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2017-02-09 - Bytom (śląskie)
Obsługa komputera i kasy fiskalnej, wystawianie faktur i dokumentów bankowych, obsługa klienta, zarządzanie zespołem. Równoważny system czasu pracy.
PHU MONA Wiesław Kusiak - 2017-01-18 - Kraków (małopolskie)
Obowiązki:Planowanie tras Francja lub WłochyKomunikacja z klientami Przygotowywanie, kompletacja dokumentów transportowych.Oczekiwania:Dobra znajomość pakietu MS Office.Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale transportu.Bardzo dobra znajomość języka francuskiego lub włoskiego.Dobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie.Umiejętność pracy w zespole.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie.Pracę w zespole profesjonalistów.Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego.Karta multisport, prywatna opieka medyczna.
EKO-OKNA S.A. - 2016-09-16 - Kornice (śląskie)
Bezpośrednia obsługa klientów w zakresie sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie stałych relacji z klientami i przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo, budowanie pozytywnego wizerunku Firmy na rynku
LIVIA CORSETTI FASHION sp. j. W.L.Żentała - 2017-01-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Specjalista ochrony środowiska, -obsługa samorządów i przedsiębiorców w zakresie ohrony środowiska,- opracowywanie dokumentów oraz analiz i ekspertyz z zakresu ochrony środowiskapraca w godz. 8-16
GREENLYNX Paweł Ryś - 2017-12-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
zatrudnianie i zwalnianie pracowników (w tym tworzenie umów o pracę, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz list obecności, prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, wystawianie świadectw pracy, tworzenie zakresów czynności dla pracowników),sporzadzanie list płac,wyliczanie wynagrodzenia i zasiłku chorobowego, odpraw emerytalno-rentowych, premii pracowniczych,obsługiwanie programu Płatnik (w tym między innymi:sporządzanie raportów rozliczeniowych DRA,RCA,RSA,RZA,IWA,ZCNA,ZWUA,korekty),sprawozdania GUS,wystawianie deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych,korespondencja z Urzędami, Komornikami,Sądami,ZUS oraz PIP
REMSOD SP Z O O - 2018-04-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac związanych z obiegiem dokumentów, ich przechowywaniem i reponatą, zakładanie akt płatników składek, wysyłani9e dowodów wpłaty na opłacanie składek ubezpieczeniowych, redagowanie pism wychodzących z Placówki, podział i rejestracja poczty wpływającej, wpisywanie poczty do kontrolek
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Bochnia (małopolskie)
Sprzedaż towarow handlowych kontrahentom zagranicznym, wystawianie faktur, korespondencja handlowa.
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie z obiegiem dokumentacji, zaopatrzenie materiałowe przdsiębiorstwa ciepłowniczego, dokonywanie zamówień i zakupów, zlecanie analizy wegla, pomiarów geodezyjnych zapasu magazynowego wegla, zapoznanie sie z kdokumentami magazynowymi, odbiór dostaw opału
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Ustka (pomorskie)
Rozliczanie kosztów pośrednich i bezpośrednich działalności na poszczególne komórki organizacyjne oraz sporządzanie wewnętrznej sprawozdawczości kosztowej, bieżące analizowanie kont kosztów w układzie rodzajowym oraz rodzajów działalności i opracowywanie zasad ewidencji i ich rozliczania, sporządzanie informacji ekonomicznych niezbędnych do bieżącego zarządzania spółką oraz wdrażanie nowych rozwiązań analitycznych mających na celu usprawnienie procesu decyzyjnego,przygotowywanie analiz i raportów na wewnętrze potrzeby spółki (Zarządu, Rady Nadzorczej), sporządzanie kalkulacji kosztów planowanych i wykonanych wybranych zadań oraz obliczanie kosztów jednostkowych stosowanych procedur medycznych (wycena), uczestniczenie w przygotowywaniu rocznych planów finansowych; itp.
Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. zo.o. - 2017-06-02 - Łódź (łódzkie)
• Nawiązywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi partnerami handlowymi.• Prowadzenie naboru nowych partnerów, organizowanie szkoleń dla partnerów. • Aktywizacja istniejących Partnerów handlowych. Nadzorowanie działań partnerów handlowych. • Przygotowywanie analiz i raportów, rozliczanie pracy partnerów handlowych.• Przygotowanie oferty dla klientów końcowych.
PayTel SA o/Nowy Sącz - 2016-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT 11, PIT 4, pomoc głównemu księgowemu
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Jasło (podkarpackie)
Pozyskiwanie kandydatów do pracy w charakterze opiekuna osób starszych, prowadzenie procesu rekrutacji, tworzenie profilu kandydata, redagowanie ogłoszeń o pracę, udział w targach i giełdach pracy.
PFLEGE MIT HERZEN 24 BYDGOSZCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości,walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja i proponowanie dalszych usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Trzcianka (wielkopolskie)
obsługa ubezpieczeniowa klienta, praca w biurze
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Czeladź (śląskie)