SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W SIECI DEALERSKIEJ Warszawa oferta pracy PayTel SA o/Nowy Sącz
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W SIECI DEALERSKIEJ
Wynagrodzenie: od 2 080 PLN
Zakres obowiązków: • Nawiązywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi partnerami handlowymi.• Prowadzenie naboru nowych partnerów, organizowanie szkoleń dla partnerów. • Aktywizacja istniejących Partnerów handlowych. Nadzorowanie działań partnerów handlowych. • Przygotowywanie analiz i raportów, rozliczanie pracy partnerów handlowych.• Przygotowanie oferty dla klientów końcowych.
Data publikacji: 2016-05-23
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: PayTel SA o/Nowy Sącz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Nawiązywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi partnerami handlowymi.• Prowadzenie naboru nowych partnerów, organizowanie szkoleń dla partnerów. • Aktywizacja istniejących Partnerów handlowych. Nadzorowanie działań partnerów handlowych. • Przygotowywanie analiz i raportów, rozliczanie pracy partnerów handlowych.• Przygotowanie oferty dla klientów końcowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 080 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W SIECI DEALERSKIEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 080 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs prawa jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: edytor tekstu MS Word w pracy biurowej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kurs - arkusz kalkulacyjny Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Doświadczenie (minimum rok) w sprzedaży produktów lub/i usług z udokumentowanymi sukcesami sprzedażowymi.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: PayTel SA o/Nowy Sącz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Nawojowska
Numer budynku pracodawcy: 118
Profil działalności pracodawcy:
PayTel jest spółką teleinformatyczną powstałą w 2003 roku świadczącą specjalistyczne usługi elektroniczne i finansowe. Zajmuje wysoką pozycję na rynku płatności elektronicznych: obsługi płatności masowych oraz sprzedaży produktów i usług elektronicznych, w tym usług przedpłacanych telefonii GSM i VoIP, pobierania opłat za rachunki i przetwarzania elektronicznych transakcji płatniczych.
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 23.05.2016
Oferta pracy ważna do: 23.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
koordynowanie prac związanych z funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w jednostce wojskowej, zgodnie z obowiązującymi przepisamipełnienie funkcji administratora danych osobowych
kontakt przez PUP - 2017-12-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Szkolenie w zakresie BHP
MARKET SERVICE TERESA PANKIEWICZ - 2017-08-29 - Łódź (łódzkie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż, ergonomii oraz ochrony środowiska, prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych oraz zmianami w warunkach pracy i płacy, prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich, tworzenie regulaminów organizacyjnych, prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych, planowanie rozwoju zawodowego kadry podmiotu gospodarczego.
CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Kłodzko (dolnośląskie)
zawieranie umów z klientami, przygotowywanie grafiku zajęć, segregowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Izabelin (mazowieckie)
prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek firmy, analiza i kontrola zadłużenia klientów, współpraca z innymi działami firmy, obsługa zapytań klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Puławy (lubelskie)
Administrowanie, zarządzanie nieruchomościami i lokalami , obsługa klientów.Przygotowanie i nadzór nad remontami.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Otwocku - 2017-03-14 - Otwock (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola jakości towaru, przyjmowanie i wydawanie towaru zgodnie z zamówieniem. Przepraowadzanie szkoleń pracowników w zakresie jakości towaru.
VEGGIEFRESH SP. Z O.O. - 2017-03-17 - Sucha Wola (podkarpackie)
kontakty z klientami, inwestorami, organizacja spraw technicznych na budowie- praca na terenie kraju i UE
EUROSTONE Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-11-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Analiza jakości świadczonych usług przez wyznaczone zespoły. Weryfikowanie zgłoszeń klienta pod względem responsywności pracowników IBM. Przygotowywanie cyklicznych raportów, proponowanie rozwiązań ulepszających pracę zespołów dla klienta. Funkcja audytowa i weryfikacyjna dla danych zespołów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego.Cu, Sala H
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Promowanie działalności pracodawcy, prowadzenie komunikacji z otoczeniem.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
nadawanie kodów odpadom, wystawianie kart przekazania odpadów, prowadzenie dokumentacji, segregacja odpadów tworzyw sztucznych, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Starogard Gdański (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
W ZAWODZIE
DOLNOŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY WE WROCŁAWIU - 2018-04-25 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Obsługa telefoniczna klientów dzwoniących.
kontakt przez OHP - 2016-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola jakości dostaw, procesu produkcji oraz wyrobu gotowego w odniesieniudo zasad systemu HACCP oraz IFS, przy użyciu podstawowych narzędzi kontroli; samodzielne prowadzenie potrzebnej dokumentacji;
TEE NORD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Myszków (śląskie)
Analiza przychodów, kosztów i marż, forecastowanie, budżetowanie, przygotowywanie planów przepływów pieniężnych, sporządzanie i interpretacja raportów, współpraca ze wszystkimi działami firmy.
Job Impulse Polska Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Opalenica (wielkopolskie)
kontrola przepływów finansowych, koordynacja księgowości między oddziałami, wsparcie projektu
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2016-06-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-05-19 - Piekary Śląskie (śląskie)
2 godz tygodniowo
ZESPÓŁ SZKÓŁ W WÓLCE PODLEŚNEJ - 2016-09-20 - Wólka Podleśna (podkarpackie)
Negocjacje z klientami. Nawiązywanie kontaktu z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
organizacja pracy, nadzór nad profesjonalną obsługą klientów, zarządzanie pracownikami, kompleksowa administracja dokumentacji biurowej, szkoleniowej i firmowej, tworzenie zestawień, raportów oraz prezentacji
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Piaseczno (mazowieckie)
oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Józefów (mazowieckie)
prace porządkowe, drobne prace remontowe
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Gromadka (dolnośląskie)
Rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych potencjalnych beneficjentów i lokalnego rynku pracy, tworzenie ofert szkoleniowych,prowadzenie szkoleńw ramach posiadanych uprawnień, nadzorowanie procesu przygotowania i realizacji szkoleń ,organizacja, przebieg, rozlicznie , rekrutacja uczestników szkoleń, współpraca z pośrednikami pracy i doradcami zwodowymi, sporządzanie sprawozdań i dokumentacji
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, Olsztyn - 2016-01-11 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Nawiązywanie i zarządzanie relacjami z partnerami i członkami stowarzyszenia, w tym sprzedaż usług w zakresie obsługiwanych partnerów kluczowych,wdrażanie i doskonalenie procesów zarządzania relacjami z obsługiwanymi Partneramirealizacja strategii handlowej organizacji w tym sprzedaż powierzchni reklamowej portalu,pozyskiwanie informacji o potrzebach klientów kluczowych w zakresie usług i produktów oferowanych przez Gdańską Organizację Turystyczną,samodzielna realizacja postawionych celów, wsparta pomocą i aktywnością zespołu.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Gdańsk (pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac dla pracowników, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, dokonywanie rozliczeń z ZUS, US, GUS, PFRON, dekretacja list płac.
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2017-09-12 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Kontakt z klientem za pośrednictwem wszelkich możliwych środków komunikacji elektronicznej.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Płock (mazowieckie)
aktywne telefoniczne pozyskiwanie klientów, rozmowy handlowe, kontakty telefoniczne z klientmi firmy, przygotowywanie i wysyłanie ofert, podstawowe prace porządkowe, praca przy komputerze, podstawowe prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Sosnowiec (śląskie)