SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY TURYSTYKI ( 14 REF. DO 30 R.Ż.) Józefów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY TURYSTYKI ( 14 REF. DO 30 R.Ż.)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Data publikacji: 2017-02-27
Lokalizacja: Józefów (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Józefów, powiat: otwocki, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY TURYSTYKI ( 14 REF. DO 30 R.Ż.)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Józefów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Data zakończenia pracy: 31.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Adres pracodawcy:
Górna 11, 05-400 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: otwocki
Gmina pracodawcy: Otwock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Otwock
Ulica pracodawcy: Górna
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 27.02.2017
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
• współudział w działaniach promocyjnych- bezpośrednie spotkania z potencjalnymi widzami, kolportaż materiałów reklamowych, pozyskiwanie sponsorów, opracowywanie tekstów reklamowych i prasowych, • projekty graficzne plakatów, ulotek, folderów itp. • współpraca z innymi jednostkami kulturalnymi, organizacjami, stowarzyszeniami i in. • okres zatrudnienia: 2 lata z możliwością przedłużenia zatrudnienia
MIEJSKI OŚRODEK KULTURY - 2018-08-31 - Sławków (śląskie)
Analiza dokumentacji projektowej i wymagań techniczno-handlowych przetargów (SIWZ, PFU)Opracowywanie przedmiarów, wycen i kosztorysów.pozyskiwanie i analiza ofert handlowych.Kompletowanie dokumentacji przetargowej.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Jarosław (podkarpackie)
Poszukiwanie potencjalnych dostawców (w kraju i za granicą m.in. kraje Dalekiego Wschodu), prowadzenie negocjacji i korespondencji handlowej w j. angielskim i polskim, tworzenie ofert oraz bazy danych potencjalnych dostawców.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2016-01-21 - Gdynia (pomorskie)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji wniosku o dofinansowanie realizacji projektów. Weryfikacja kwalifikowalności uczestników projektów w ramach realizowanego naboru. Prowadzenie bieżącej dokumentacji projektów oraz dokumentacji działań podejmowanych w projektach w zakresie realizowanych w nim usług i instrumentów rynku pracy. Stosowanie przyjaznego języka podczas realizacji zadań w projektach oraz przestrzeganie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, przestrzeganie właściwych polityk i zasad wspólnotowych, w tym polityki równości szans i koncepcji zrównoważonego rozwoju w ramach projektów.Prowadzenie bieżącego monitoringu realizowanych zadań w projektach oraz stopnia osiągnięcia założonych wskaźników produktu oraz rezultatu projektów. Udział w przygotowywaniu danych do sprawozdań sporządzanych w poszczególnych komórkach organizacyjnych tut. urzędu, niezbędnych do opracowywania sprawozdawczości m.in. w ramach SL 2014. Bieżący monitoring realizowanych projektów oraz odpowiedzialność za ich prawidłową realizację, ze szczególnym uwzględnieniem realizowanych usług i instrumentów rynku pracy. Współpraca z komórkami Urzędu merytoryczne odpowiedzialnymi za realizację zadań w ramach realizowanych projektów. Opracowywanie dodatkowych sprawozdań, materiałów oraz informacji niezbędnych przy realizacji projektów. Promocja realizowanych projektów oraz informowanie otoczenia o źródłach ich finansowania. Przestrzeganie właściwego oznaczania, przechowywania dokumentacji projektów. Sumienne wykonywanie innych poleceń służbowych i zadań przekazywanych przez przełożonych. Doskonalenie wiedzy oraz podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach wykonywanych zadań. Należyte i zgodne z prawem wykonywanie zadań należących do zajmowanego stanowiska. Gruntowna znajomość obowiązujących na stanowisku przepisów. Działanie wnikliwe, szybkie i bezstronne. Przestrzeganie zasad bhp i p.poż.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-04-29 - Płock (mazowieckie)
Praca w charakterze lakiernika samochodowego.
Kleszczyński Albin Kleszczyński - 2017-01-30 - Kornowac (śląskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)
praca opiekuńczo-dydaktyczno-wychowawcza
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE "POD DĘBUSIEM" - 2017-08-28 - Ryjewo (pomorskie)
Maksymalizacja liczby transakcji krótko i długoterminowych z przypisanymi klientami; zwiększanie popularności architektur Intel wsród przypisanych klientów jako pierwszego wyboru; obowiązek spełnienia lub przekroczenia przydzielonych celów w zakresie rozliczeń kwartalnych i rocznych oraz udziału rozwiązań projektowych ostatecznie wybranych do realizacji wspólnie z Inżynierem ds. zastosowań u klienta; informowanie klientów oraz odpowiedniego personelu Intel o strategii w celu uzyskania koniecznego wsparcia i zapewnienia koordynacji; pełne zrozumienie harmonogramów, celów, strategii i praktyk biznesowych, w tym zakresie wycen, prognozowania, zasad i warunków, dystrybucji oraz kodeksu etyki.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2016-10-25 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie dokumentów handlowych. Realizowanie planów sprzedaży.
"Parkur" sp. z o.o. - 2017-07-17 - Mochnaczka Wyżna (małopolskie)
Konserwacja, naprawa, montaż urządzeń instalacji elektroenergetycznych;Usuwanie awarii elektroenergetycznych
"Uzdrowisko Lądek_Długopole" S.A - 2018-09-05 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Rozliczanie transakcji z bankami , dostawcami i odbiorcami,weryfikacja przepływu gotówki, monitorowanie stanu rozliczeń, przygotowanie tygodniowych i miesięcznych raportów
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Grójec (mazowieckie)
prowadzenie rachunkowości jednostki,dokonywanie kontroli dokumentów zgodnie z instrukcją obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych,dekretowanie dowodów księgowych,bieżące uzgadnianie i analizowanie kont analitycznych i syntetycznych,wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,przygotowywanie przelewów,rozliczanie podatku dochodowego,kontrola poprawności sporządzanie sprawozdań i informacji z zachowaniem terminów,współuczestniczenie przy opracowywaniu planów finansowych,sporządzanie na koniec każdego miesiąca zestawienia obrotów i sald,Umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.25 - 15.00. Kontakt osobisty: Szpital, budynek administracji pok. 33
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Słupsk (pomorskie)
pomiar i monitorowanie ryzyka finansowegodokonywanie analiz ryzyka finansowegowykonywanie sprawozdańweryfikacja procedurpromowanie i reprezentowanie banku
Bank Spółdzielczy w Ustroniu - 2017-01-17 - Ustroń (śląskie)
Przyjmowanie klientów - obróbka skrawaniem, usługi tokarskie (przyjmowanie zleceń, obsługa klienta). Praca przez 8 godzin dziennie w godz.: 7-16. Oferta dostępna w sali G, F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 512 225 393, e-mail: zmm (at) srednicki.pl
Krzysztof Średnicki Zakład Mechaniki Maszyn - 2016-04-29 - Wrocław (dolnośląskie)
-kompleksowa obsługa klientów w zakresie transakcji kupna/ sprzedaży /najmu i wynajmu nieruchomości-pozyskiwanie ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości-prezentacja nieruchomości-koordynowanie aspektów formalno-prawnych zawieranych transakcji,-praca w biurze i prezentowanie ofert w terenie-kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz relacji z klientami- Tworzenie ofert marketingowych
JP Nieruchomości JUSTYNA PELC - 2017-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie programów i projektów w celu pozyskania dodatkowych środków na aktywizację zawodową osób bezrobotnych i poszukujących pracy,realizacja programów z rezerwy Funduszu Pracy, realizacja programów specjalnych, Programu Aktywizacja i Integracja oraz Programów Regionalnych Województwa Lubelskiego, koordynacja w zakresie prawidłowego przebiegu i realizacji programów,prowadzenie rozliczeń opracowanych programów i projektów, prowadzenie analiz okresowych skuteczności programów i projektów, monitoring programów i projektów oraz ocena ich efektywności,koordynacja działań aktywizacyjnych w powiecie opolskim w oparciu o umowę o świadczenie działań aktywizacyjnych,przygotowywanie wniosków o dofinansowanie, wniosków płatniczych, zmian do wniosków aplikacyjnych,sporządzanie sprawozdawczości z realizacji programów i projektów,promocja programów i projektów,opracowywanie analiz statystycznych w zakresie bezrobocia i charakterystyki lokalnego rynku pracy na potrzeby realizowanych programów i projektów,Współpraca w zakresie realizowanych programów i projektów z: - pozostałymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, - Instytucją Pośredniczącą, Wojewódzkim Urzędem Pracy, - partnerami lokalnego rynku pracy.
POWIATOWY URZĄD PRACY w Opolu Lubelskim - 2016-12-06 - Poniatowa (lubelskie)
Pozyskiwanie klientów do branż ślusarkich, branży technicznej, mechanicznej, obróbki skrawaniem, hydrauliki siłowej, konstrukcji stalowych
ZS MARINE SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
szlifowanie, szlifowanie i polerowanie odlewów ze stopów aluminium, wiercenie - gwintowanie, gratowanie ww.odlewów
NYSTROMS POLSKA Sp. z o.o. - 2018-03-13 - Uścikowo (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
budowanie relacji ze stałymi klientami, poszukiwanie nowych rynków zbytu, obsługa klienta, sporządzanie ofert, przeprowadzanie rozmów handlowych z klientem zagranicznym, negocjowanie warunków umów, gotowość do delegacji zagranicznych
FABRYKA TAŚM TRANSPORTEROWYCH WOLBROM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-03 - Wolbrom (małopolskie)
Szukamy specjalisty ds. zakupów - umowa na okres próbny, docelowo na stałe- czas pracy 8h, w godz. 8-16- wynagrodzenie do ustalenia,Zakres obowiązków:- współpraca z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi- monitorowanie stanu zapasów magazynowych- zapewnienie dostępności materiałów- planowanie i składanie zamówień i ich koordynacja- monitorowanie przebiegu współpracy z dostawcami (aktualny cennik, rabaty, terminowość dostaw)- współpraca z innymi działami - sporządzanie analiz i dokumentacji- dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi przepisami prawnymi- organizowanie transportu i ustalanie terminów dostaw z magazynemWymagania- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie- wykształcenie minimum średnie (preferowane wykształcenie wyższe)- znajomości środowiska Windows, MS Office- zaangażowanie w wykonywane obowiązki- zdolności analitycznego myślenia, pomysłowości i kreatywności- samodzielność oraz doskonała organizacja czasu pracy- odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole- łatwości nawiązywania kontaktów- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Kandydatów spełniających nasze oczekiwania prosimy o przesłanie aplikacji oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres e-mail: kadry (at) aku.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)."
AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW - 2018-01-12 - Tczew (pomorskie)
Usuwanie awarii, rozwiązywanie problemów, współpraca z programistami, wdrażanie metody DevOps
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kraków (małopolskie)
Dbanie o porawność danych Klientów w systemach wewnętrznych. Dbanie o poprawną dokumentację dla Klientów. Procesowanie wniosków kredytowych. Weryfikowanie zgodności dokumentów z obowiązującym prawem oraz wewnętrznymi regulacjami. Tworzenie raportów.
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Wrocław (dolnośląskie)
prace administracyjno- biurowe
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Malbork (pomorskie)
Specjalista ds. eksportu Obowiązki:- utrzymanie współpracy z aktualnymi klientami oraz aktywne poszukiwanie nowych klientów eksportowych- uczestnictwo w targach i wyjazdach zagranicznych- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientamiWymaania:- doświadczenie w pracy w Dziale Sprzedaży- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość języka niemieckiego i/lub rosyjskiego- łatwość nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z klientami- dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywanie pracy- gotowośc do wyjazdów za granicęOferujemy:- pełną wyzwań pracę w ambitnych zespolem- dużą samodzielność działania- możliwość dalszego rozwoju zawodowego
"PROSPONA" Spółka z o.o. - 2018-04-11 - Nowy Sącz (małopolskie)
Współpraca i kontakt z obecnymi klientami biznesowymi na rynkach zagranicznych, sprzedaż produktów, aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Mańkowo (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem pracownika oraz w trakcie jego zatrudnieniaEwidencjonowanie, kontrola i rozliczanie czasu pracyEwidencjonowanie i rozliczanie absencji chorobowych, urlopowych i związanych z rodzicielstwemSporządzanie list płacWystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach (w tym ZUS Rp-7)Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnychSporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej z ZUSSporządzanie deklaracji dot. PIT
ORGANIC Sp. z o.o. - 2017-12-20 - Sieniawa (podkarpackie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-07-12 - Łódź (łódzkie)