SPECJALISTA DS PROMOCJI IORGANIZACJI IMPREZ Sławków oferta pracy MIEJSKI OŚRODEK KULTURY
Stanowisko: SPECJALISTA DS PROMOCJI IORGANIZACJI IMPREZ
Wynagrodzenie: od 2 230 PLN
Zakres obowiązków: • współudział w działaniach promocyjnych- bezpośrednie spotkania z potencjalnymi widzami, kolportaż materiałów reklamowych, pozyskiwanie sponsorów, opracowywanie tekstów reklamowych i prasowych, • projekty graficzne plakatów, ulotek, folderów itp. • współpraca z innymi jednostkami kulturalnymi, organizacjami, stowarzyszeniami i in. • okres zatrudnienia: 2 lata z możliwością przedłużenia zatrudnienia
Data publikacji: 2018-08-31
Lokalizacja: Sławków (śląskie)
Pracodawca: MIEJSKI OŚRODEK KULTURY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młyńska 14, 41-260 Sławków, powiat: będziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• współudział w działaniach promocyjnych- bezpośrednie spotkania z potencjalnymi widzami, kolportaż materiałów reklamowych, pozyskiwanie sponsorów, opracowywanie tekstów reklamowych i prasowych, • projekty graficzne plakatów, ulotek, folderów itp. • współpraca z innymi jednostkami kulturalnymi, organizacjami, stowarzyszeniami i in. • okres zatrudnienia: 2 lata z możliwością przedłużenia zatrudnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 7
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 230 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS PROMOCJI IORGANIZACJI IMPREZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sławków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sławków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali organizatorzy konferencji i imprez
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 230 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : OBSŁUGA PROGRAMÓW GRAFICZNYCH COREL DRAW, INKSCAPE• wiedza na temat kompleksowej strategii działań promocyjnych i marketingowych w bieżącej działalności instytucji kultury • praktyczna znajomość obsługi obsługa programów graficznych: Corel Draw, Inkscap• dyspozycyjność i gotowość do pracy w niestandardowym czasie (np.weekendy i inne terminy realizacji imprez) • biegła obsługa pakietów biurowych MS Office, Libre Office
Nazwa pracodawcy: MIEJSKI OŚRODEK KULTURY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Adres pracodawcy:
Młyńska 14, 41-260 Sławków, powiat: będziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Dokumenty należy składać osobiście,w zaklejonej kopercie z napisem
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: będziński
Gmina pracodawcy: Sławków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sławków
Ulica pracodawcy: Młyńska
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy: Działalność obiektów kulturalnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali organizatorzy konferencji i imprez
Data dodania oferty pracy: 31.08.2018
Oferta pracy ważna do: 10.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 31.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 31.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Reklamowanie firmy w prasie, na tablicach informacyjnych, promowanie usług proponowanych przez firmę, zawieranie umów sprzedaży
FIRMA "PASCAL" SŁAWOMIRA KŁOS - 2017-11-24 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta w zakresie sprzedaży.
MiHas Michał Hamułka Jawornik - 2016-08-24 - Jawornik (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Mościska (mazowieckie)
Obsługa sklepu internetowego (wymagana biegła obsługa komputera, w szczególności dot. obsługi sklepu internetowego)
"MAX" Spółka Jawna B.M. Kowalewscy i A. Omilian - 2017-08-04 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Czerwonak (wielkopolskie)
wymagane jest doświadczenie w pracy na ww stanowiskuwykonywanie posadzek przemysłowych myjni bezdotykowych1 zmianawynagrodzenie: 3000 zł bruttopraca w delegacji
EKOSERW S.J. - 2017-06-30 - Rososzyca (wielkopolskie)
Rozmowy z klientami,wizytacje zakładów,zdobywanie nowych rynków i kontrahentów,wyjazdy zagraniczne,prezentacja towaru,uczestniczenie w targach zagranicznych,sporzadzanie sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Chełm (lubelskie)
Prowadzenie biura, obsługa kadr i płac, obsługa komputera oraz kontakt z biurem księgowo-prawnym
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Łódź (łódzkie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem indyjskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami indyjskimi, obsługa mailingu z klientami z Indii, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Odpowiedzialność za zaopatrzenie firmy w media (woda, gaz, energia elektryczna, kanalizacja, woda ciepła, paliwa i inne);współpraca oraz negocjowanie z dostawcami cen usług i towarów;realizowanie obowiązków firmy w zakresie ochrony środowiska; prowadzenie wynajmu pomieszczeń; prowadzenie rejestrów aut firmowych, analiza spalania i przebiegów, przeglądy, badania; aktualizowanie przeglądów wymaganych dla obiektów budowlanych; prowadzenie dokumentacji związanej z instalacjami oraz konserwacjami systemów alarmowych; wsparcie podczas otwierania nowych oddziałów firmy.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Siedlce (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie, 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w firmie produkcyjnej), komunikatywna znajomość języka angielskiego, bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność, asertywność i komunikatywność. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za zaopatrywanie firmy produkcyjnej w materiały niezbędne do funkcjonowania, terminowa realizacja zakupów materiałowych (produkcyjnych i nieprodukcyjnych) na podstawie zleceń poszczególnych komórek, badanie rynku pod kątem potrzeb organizacyjnych i wyszukiwanie potencjalnych dostawców oraz wykonawców, kontakty i relacje z dostawcami, stała poprawa warunków współpracy, zapytanie handlowe, negocjowanie cen i warunków zamówienia, składanie zamówień przygotowywanie umów, wybór najkorzystniejszych ofert, kontrola cen zamawianych towarów i usług, prowadzenie działań mających na celu zagospodarowanie materiałów zbędnych i nadmiernych, przeprowadzanie inwentaryzacji, obsługa floty samochodowej przedstawicieli handlowych ( ubezpieczenia, przeglądy itp.). Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny bądź e-mailowy: monika.huk (at) adanex.pl.
ADANEX SP. Z O.O. - 2017-01-18 - Radlin (śląskie)
bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym,przygotowywanie raportów i analiz dla zarządu, ocena ryzyka handlowego
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Łódź (łódzkie)
Współdziałanie z organizacjami rządowymi oraz pozarządowymi w zakresie ochrony środowiska. Sporządzanie analiz i sprawozdań w zakresie spełnienia wymogów ochrony środowiska w obiektach wojskowych. Uzyskiwanie decyzji związanych z wycinaniem drzew i krzewów.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2018-03-07 - Lublin (lubelskie)
Obsługa operacji finansowych, prowadzenie dokumentacji, obsługa korespondencji, dostarczanie dokumentów we właściwe miejsca, obsługa komputera, wykonywanie poleceń przełożonego.
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
koordynowanie zatrudniania pracowników tymczasowych, pomoc w ich zakwaterowaniu, kontakt pomiędzy pracownikami tymczasowymi a biurem
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Sady (wielkopolskie)
Obsługa kadrowo-płacowa (kompleksowa), sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON. Zatrudnianie obcokrajowców, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczanie umów o pracę oraz cywilnoprawnych, kontrola badań lekarskich i szkoleń BHP, obsługa zajęć komornicznych, rozliczanie czasu pracy.
DIGGER Izabela Grębowiec - 2017-10-30 - Żary (lubuskie)
planowanie i org. działań w projekcie z uwzgl. zasad i przepisów BHP, OCHR.PPOŻ.,ZASAD ERGONOMII I OCHRONY ŚRODOWISKA, analizowanie i stosowanie przepisów prawa i zasad realizacji projektu, tworzenie stand. procedur i wzorów dok. projektowej, analiz. ryzyka i definiowanie działań naprawczych w procesie realizacji proj. unijnych, realiz. projektu unijnego we współp. z inter. zewn. i wewn., monitorowanie i koordynowanie realizacji zadań projektowych, ocenianie stopnia osiągnięcia rezultatów i celów projektu, ocenianie kwalif. i zatwierdzanie wydatków w projekcie, dobieranie i kontraktowanie zewn. wykonawców i dostawców w projekcie
ReComp Bujakowski, Majewski s.c. - 2018-06-29 - Rychwał (wielkopolskie)
Do zadań osoby zatrudnionej będzie należało pozyskiwanie nowych klientów oferowanych usług. Praca samodzielna, wymaga zaangażowania. Miejscem pracy będzie biuro oraz praca w terenie - spotkania z kontrahentami (woj. dolnośląskie, opolskie, wielkopolskie). Firma oferuje zatrudnienie na umowę o pracę, służbowy samochód i telefon. Wynagrodzenie: od 1850 zł - w okresie próbnym, później podstawa + premia od pozyskanych obiektów. Praca skierowana wyłącznie dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Oferta dostępna w sali A. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 352 78 13.
STEN Stanisław Jaroszuk - 2016-02-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Współpraca z dostawcami, zamawianie materiałów produkcyjnych i pomocnicznych, nadzorowanie oraz bieżąca kontrola dostaw, prognozowanie, tworzenie harmonogramów dostaw, wdrożenie systemów oraz standaryzowani4e procesów zakupowych, nadzorowanie i raportowanie wskaźników jakościowych, współpraca z projektantem. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00, w Bielsku-Białej. Oferta skierowana do osób zarejestrowanych w PUP z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
Przygotowywanie ofert i dokumentów związanych z procesem ofertowym dla klientów, działu usług dla przemysłu. Kontrola formalna dokumentacji. Archiwizacja dokumentacji, aktualizacja baz danych, wystawianie, wysyłanie dokumentów certyfikacyjnych. Tłumaczenia pisemne i ustne z języka angielskiego na polski i odwrotnie. Rozliczanie finansowe usług. Sporządzanie dokumentacji, analiz i zestawień na potrzeby sekcji. Prowadzenie korespondencji.
TUV Rheinland Polska Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Zabrze (śląskie)
sprzedaż produktów firmy na wyznaczonym obszarze, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami, rozwój współpracy z obecnymi klientami i zozyskiwanie nowych .Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie szczegółowego CV na e-mail : s.popek (at) ehoryzont.com w tytule proszę wpisać PRACA, proszę również o załączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami
HORYZONT AGENCJA REKLAMOWA POPEK SŁAWOMIR - 2016-02-17 - Rzeszów (podkarpackie)
organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska; analizowanie rynku i ofert konkurencji; pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi; analizowanie wyników sprzedaży; tworzenie ofert handlowych; negocjowanie umów i warunków handlowych; realizowanie planów sprzedażowych; reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; proponowanie działań usprawniających sprzedaż; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Milówka (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa dotychczasowych klientów, sprzedaż produktów i usług, obsługa urządzeń
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Chorzów (śląskie)
obsługa klientów, wypisywanie faktur
Centrala Materiałów Budowlanych Spółka z o.o. - 2017-08-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Negocjacje z klientami. Nawiązywanie kontaktu z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Prowadzenie spraw płacowych
Szkoła muzyczna - 2016-02-03 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa obecnych klientów, tworzenie i negocjacja ofert handlowych,realizacja zadań sprzedażowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Współpraca z obecnymi klientami.Poszukiwanie i współpraca z nowymi klientami.Poszukiwanie nowych zleceń na rynku usług.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Wola Ociecka (podkarpackie)
Aktywne pozyskiwanie klientów dla kancelarii, kompletowanie dokumentów niezbędnych do zgłoszenia szkody, obsługa klientów. Umowa zlecenie, praca jednozmianowa, wynagrodzenie wyłącznie prowizyjne. Oferta dostępna w sali G, A. Oferta przeznaczona także dla osób niepełnosprawnych. Kontakt z pracodawcą: tel.: 733 333 273, e-mail: rekrutacja (at) kancelarialegatis.pl
Kancelaria Prawna Legatis Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Wrocław (dolnośląskie)
telefoniczna i mailowa obsługa klienta w j. francuskim
BUMERA SP.Z O.O. - 2018-07-27 - Tyczyn (podkarpackie)