SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Słupsk oferta pracy Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie rachunkowości jednostki,dokonywanie kontroli dokumentów zgodnie z instrukcją obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych,dekretowanie dowodów księgowych,bieżące uzgadnianie i analizowanie kont analitycznych i syntetycznych,wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,przygotowywanie przelewów,rozliczanie podatku dochodowego,kontrola poprawności sporządzanie sprawozdań i informacji z zachowaniem terminów,współuczestniczenie przy opracowywaniu planów finansowych,sporządzanie na koniec każdego miesiąca zestawienia obrotów i sald,Umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.25 - 15.00. Kontakt osobisty: Szpital, budynek administracji pok. 33
Data publikacji: 2018-03-12
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hubalczyków 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie rachunkowości jednostki,dokonywanie kontroli dokumentów zgodnie z instrukcją obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych,dekretowanie dowodów księgowych,bieżące uzgadnianie i analizowanie kont analitycznych i syntetycznych,wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,przygotowywanie przelewów,rozliczanie podatku dochodowego,kontrola poprawności sporządzanie sprawozdań i informacji z zachowaniem terminów,współuczestniczenie przy opracowywaniu planów finansowych,sporządzanie na koniec każdego miesiąca zestawienia obrotów i sald,Umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.25 - 15.00. Kontakt osobisty: Szpital, budynek administracji pok. 33
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w księgowości w spółce; Znajomość przepisów prawa w zakresie: finansów publicznych, rachunkowości, o podatku dochodowym od osób prawnych i osób fizycznych, sprawozdawczości i umiejętność ich właściwego stosowania; Kursy specjalistyczne w dziedzinie rachunkowości; Znajomość podstaw rozliczania projektów unijnych; Umiejętność obsługi bankowości elektronicznej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Hubalczyków 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : budynek administracji pok. 33
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Hubalczyków
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 12.03.2018
Oferta pracy ważna do: 25.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie klientów do branż ślusarkich, branży technicznej, mechanicznej, obróbki skrawaniem, hydrauliki siłowej, konstrukcji stalowych
ZS MARINE SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-19 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta, rozliczenia
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Żory (śląskie)
praca w dziale marketingu, drukowanie i skład instrukcji, folderów, ulotek, wizytówek itp., pomoc w organizacji imprez i akcji promocyjnych
Pracowniczy Ośrodek Maszynowy Sp. z o.o. w Augustowie - 2017-04-26 - Augustów (podlaskie)
handlowiec w dziale marketingu
Zakład Odzieżowy "MODAR" Sp. z o.o. Staszów - 2015-12-21 - Staszów (świętokrzyskie)
sprzedaż produktów bankowych, obsługa kasowa, obsługa klientów banku
MALCZUK SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
zakup oraz ewidencja narzędzi i materiałów eksploatacyjnych (branża elektryczna i budowlana), zbieranie zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne, organizowanie przetargów, wyszukiwanie najlepszych ofert, sprawne przeprowadzanie procedury zakupu, prowadzenie magazynu i ewidencji wszystkich narzędzie trwałych oraz związanej z tym dokumentacji, proces utylizacji, odpowiedzialność za efektywność kosztową zakupów w firmie
EURO-INWEST PROJEKT GRZEGORZ ENGLER, TOMASZ LACH SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-15 - Ruda Śląska (śląskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami portugalskojęzycznymi oraz budowanie relacji pozwalajacych na dłuższą współpracę , udzielanie klientom informacji o usługach, produktach firmy, dbałość o właściwy przepływ informacji , przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i raportów
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Rzeszów (podkarpackie)
PRACE BIUROWE I OFERTOWANIE
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Jakubowo Lubińskie (dolnośląskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Poznań (wielkopolskie)
Działanie jako ekspert rynku i punkt odniesienia dla lokalnychusług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych zapytań i uczestnictwo/prowadzenie wspólnych inicjatyw. Zapewnienie klientom kompletnych, dokładnych i terminowych odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach projektu KPI HR i przez efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR. Odpowiedzialność za wszystkie przych. zapytania oraz współpr. z różnymi zespołami, regularne śledzenie i informowanie klientów o statusie. Zarządz. danymi oraz wykonywanie działań w celu zapewnienia dokładnego i terminowego wynagradzania pracownika za pośr. listy płac. Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzanie kontroli zgodnie z wymaganiami Kontroli Wewn., Procedurą Audytu, OPMs i HR KPI. Uruchomienie analizywykrycia przyczyny wszystkich błędów i wdrożenie działań zapobiegawczych. Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i niespójności procesowych do zesp. odszkodowania SSC i / lub zesp. centralnych. Wsparcie zespołu kompensacji SSC podczas wykonywania cykli globalnych (IC, Merit, Przeglądów płacowych) oraz konkretnych projektów na rynku. Przygotowanie wysokich standardów jakości i złożonych raportów, w tym obliczeń (czyli wzrostu wytycznych płac) i symulacji. Generowanie raportów i kontroli kwalifikacyjnych w celu wspierania lokalnych cykli C & B (nagrody, wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń). Koordynacja i wykonywaniekompleksowych zmian masowych analizując strukturę, przygotowanie plików, śledzenie z zaangażowanych stron i dokładne zarządzanie danymi oraz przygotowaniem dokumentów Aktywne identyfikowanie obszarów i sposobów poprawy zasięgu usług świadczonych przez HR SSC. Inicjowanie i prowadzenie projektów CI w celu poprawy efektywności usług. Budowanie efektywnej współpracy pomiędzy zespołami SSC i rynkiem HR w celu realizacji proponowanych ulepszeń.Wymiana najlepszych praktyk w celu dalszego zwiększenia jakości świadczonych usług. Aktywne monitorowanie KPI zespołu w celu określ. przyczyny opóźnienia i/lub błędów oraz proponowaniaulepszeń. Odgrywanie kluczowej roli w retencji wiedzy w zespole-szkolenia Generalistów HR. Tworzenie i aktualizacja instrukcji pracy na bieżąco i w wys. jakości w porozumieniu z różnymi stronami związanymi z HR. Wspieranie Lidera Zespołu przez koordynację wspólnych inicjatyw z zespołami SSC i zespołów HR na rynku. Zastępowanie Lidera Zespołu podczas jego nieobecności.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce, udział w zarządzaniu ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych w jednostce, udział w kontrolach bieżących i szkoleniach, kierowanie pracami zwiazanymi z opracowywaniem projektów dokumentów decyzyjnych regulujących problematykę ochrony informacji niejawnych.
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2017-12-29 - Białystok (podlaskie)
przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, księgowej i urlopowej, prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, sporządzanie listy płac i dokumentów rozliczeniowych ZUS, zarządzanie zasobami rzeczowymi, prowadzenie dokumentacji administracyjno- biurowej
Centrum Integracji Społecznej Krajowe Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe - 2018-08-03 - Mielno (zachodniopomorskie)
PROJEKTOWANIE I TWORZENIE ZŁOŻONEGO OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY BIZNESU (SCADA/DMS/EMS), STOSOWANIE NAJLEPSZYCH MEDOT ROZOWJU OPROGRAMOWANIA W CELU ZAPEWNIENIA NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI PRODUKTU.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Zabierzów (małopolskie)
Obsługa obecnych klientów, tworzenie i negocjacja ofert handlowych,realizacja zadań sprzedażowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Sprawdzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, współpraca z klientami rosyjsko języcznymi
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Łódź (łódzkie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe; doświadczenie na stan. produkcyjnym, znajomość podstawowych narzędzi pomiarowych, zdolności manualne, zmysł techniczny; prawo jazdy kat.B; Zakres obowiązków:obsługa maszyn rotacyjnych, rozliczanie surowca, wyrobu gotowego oraz komponentów użytych podczas realizacji procesu, kontrola jakości zgodnie z obowiązującymi procedurami; itp.; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Gliwice (śląskie)
Prace porzdkowe na terenie gminy Kalisz Pomorski oraz inne czynności zlecone przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Tczew (pomorskie)
obsługa klienta, sprzedaz artykułów budowlano-remontowych
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
załadunek i rozładunek towarów
JOAN ELEKTRONIC Sp.zo.o. - 2015-12-03 - Miedary (śląskie)
tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA - 2018-03-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- wykonuje czynności (przeglądy, konserwacje, naprawy) niezbędne dla zapewnienia funkcjonowania maszyn i urządzeń zgodnie z harmonogramem- odpowiada za regulację nastaw automatyki maszyn i urządzeń za pomocą specjalistycznych programów komputerowych
HTL - Strefa S.A. - 2017-03-02 - Ozorków (łódzkie)
analiza danych dotyczących działalności spółki, przygotowywanie raportów, kontakt z zagranicznymi klientami, zarządzanie wewnętrznymi bazami danych
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)
dodawanie i opisywanie produktów, aktualizacja strony internetowej, bieżąca telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, budowanie relacji z klientami
Brand Sp. z o.o. - 2016-11-10 - Tarnów (małopolskie)
WYKONYWANIE KONTROLI I BADAŃ ZGODNIE Z FUNKCJONUJĄCYMI PROCEDURAMI I INSTRUKCJAMI WDROŻONEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ; PROWADZENIE ZAPISÓW Z BADAŃ I KONTROLI ORAZ ARCHIWIZACJA ICH; NADAWANIE WŁAŚCIWYCH STATUSÓW KONTROLI I BADAŃ DLA SUROWCÓW
HTL-STREFA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-13 - Ozorków (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Białobrzegi (mazowieckie)
wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat B, biegła znajomość języka niemieckiego, komunikatywność, zarządzanie czasem pracy, umiejętności negocjacyjne.Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów na produkty firmy, obsługa klientów pod kątem sprzedaży
LEGE OPAKOWANIA Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
przygotowanie faktur i wprowadzanie danych w programie CDN Optima, przygotowanie dokumentów księgowych w ramach wsparcia głównej księgowej, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; rozliczanie zaliczek służbowych ; prowadzenie kadr w wyznaczonych obszarach: ewidencja badań lekarskich; szkoleń bhp; ewidencja urlopów, przygotowywanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych; monitoring należności i zobowiązań, w tym windykacja; wsparcie księgowego w bieżącej działalności operacyjnej; całościowe prowadzenie biura (maile, telefony, poczta przychodząca; wychodząca; obsługa ubezpieczeń komunikacyjnych
BRANDGOOD MACIEJ GOLONKA - 2015-11-24 - Świątniki Górne (małopolskie)
wykonywanie zadań kadrowych, naliczanie płac, pomoc w wprowadzaniu faktur do systemu
Elgat sp. z o.o. - 2017-12-21 - Tanowo (zachodniopomorskie)
obsługa infolinii - bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny kontakt zklientem, praca od godz.8-16
TIMETAX sp. z o.o. - 2016-02-01 - Opole (opolskie)