SPECJALISTA DS. MARKETINGU R10/0859-250/18 Włocławek oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU R10/0859-250/18
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
Data publikacji: 2018-03-02
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Witosa 4, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU R10/0859-250/18
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, znajomość pakietu MS Office
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z nazwą stanowiska prosimy przesłać na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 02.03.2018
Oferta pracy ważna do: 01.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca wymaga okresowych zjazdów pod ziemię, projektowanie i uruchamianie układów elektroniki, wykonywanie i analizowanie dokumentacji projektowej
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2016-03-14 - Lubin (dolnośląskie)
Brak danych
GLOBSPED SP.Z O.O - 2018-02-15 - Skierniewice (łódzkie)
realizacja zadań związanych z procesem, kształtowania i wykonywania polityki zagospodarowania wojskowych kompleksów zamkniętych, dokonywanie przeglądów wojskowych kompleksów zamknietych pod względem zagospodarowania przestrzennego, ocena zgodności wykorzystania terenu z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i ustaleniamiresortowymi
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-10-20 - Zielona Góra (lubuskie)
brukarz
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Jerzmanowa (dolnośląskie)
Praca w charakterze sprzedawcy
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa ,,PAMA" - 2018-05-07 - Strzyżów (podkarpackie)
Naliczanie płac. Rozliczanie składek ZUS. Pisanie umów o pracę i cywilnoprawnych. Obsługa kadrowa pracowników.
Agencja Rozwoju i Promocji ZAMEK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-16 - Gostynin (mazowieckie)
Wprowadzanie rezerwacji do systemu, sprzedaz ofert. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16, 10-18, 14-22 w Hotelu Marine w Kołobrzegu.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pomoc przy wyrobie i wypieku pieczywa, obsługa maszyn piekarniczych, utrzymanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Jabłonka (małopolskie)
PRACA Z DZIEĆMI
"TĘCZOWA KRAINA" NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE - 2018-08-01 - Pustynia (podkarpackie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami niemieckojęzycznymi, pozyskiwanie klientów, udzielanie informacji o usługach świadczonych przez firmę, przyjmowanie zamówień, sporządzanie ofert handlowych, udział w wyjazdach, targach oraz szkoleniach na terenie Polski, Niemiec
Antidotum Ireneusz Marzoch - 2016-02-12 - Poznań (wielkopolskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-02-17 - Katowice (śląskie)
jw.
BOGUC CONSTRUCTION SP. Z O.O. - 2016-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie prac administracyjnych (współpraca z księgowością/kadrami), rozliczenia finansowe, negocjacje, zamówienia, obsługa kontrahentów (fakturowanie, przelewy, obsługa kont firmowych), zarządzanie korespondencją i dokumentacją firmy
Uniwersytecka Szkoła Kształcenia Indywidualnego Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Kozy (śląskie)
obsługa sekretariatu, - obsługa korespondencji, rozmów telefonicznych,poczty przychodzącej i wychodzącej, - organizacja spotkań, konferencji ipodróży służbowych - kompleksowa organizacja wizyt gości redagowanie pism,zestawień, prezentacji - przyjmowanie zamówień, zapytań od Klientów -przygotowywanie materiałów reklamowych, promocyjnych, targów ścisławspółpraca z wszystkimi działami firmy - zaopatrywanie biura w niezbędne dopracy artykuły - kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
SILSPEK RUBBER Sp. z o.o Spółka Komandytowa - 2016-11-07 - Dobrzeń Wielki (opolskie)
wykształcenie średnie technicznewiedza z zakresu części zamiennychumiejętność czytania dokumentacji technicznejpodstawowa znajomość j. angielskiego
SKLEJKA-EKO Spółka Akcyjna - 2017-01-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Zgodnie z oczekiwaniami pracodawcy, zarządzanie infrastrukturą informatyczną.
SPZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 4 - 2016-09-29 - Bytom (śląskie)
wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców zdefiniowanych w bazie dostawców pracodawcy, zbieranie i analiza zapytańofertowych, negocjacje z dostawcami, administracja systemem zakupowym, raportowanie wskaźników projektowych,reprezentowanie pracodawcy w kontaktach z dostawcami
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Skawina (małopolskie)
Realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem Opracowywanie dokumentacji zakupowej (zapytania ofertowe, zamówienia)Prowadzenie negocjacji handlowychWspółpraca z innymi działami, w zakresie realizacji procesów zakupowychZarządzanie portfelem dostawców (kontrola jakościowo-ilościowa, terminowość dostaw, obsługa reklamacji)Praca na okres próbny: 3 miesiczny okres próbny, czas określonyGodzina zakończenia pracy: 16:00Mijesce pracy: Bielany Wrocławskie, ul. Klecińskasala G
Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O. - 2017-12-14 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Sprzątanie serwisu, biura, pomieszczenia socjalnego, łazienki.
STUDNIEWSKI PHU - 2015-11-19 - Kalisz (wielkopolskie)
prowadzenie działu archeologicznego
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu - 2016-11-21 - Sandomierz (świętokrzyskie)
1.Ewidencja w systemie FK dokumentów kosztowych złotówkowych i walutowych. 2. Uzgadnianie rejestrów VAT z kontami księgi głównej, sprawdzanie zgodności rejestrów VAT pod względem obowiązujących przepisów podatkowych, 3. Księgowanie i rozliczanie leasingów. 4. Sporządzanie i wysyłanie do Urzędu Statystycznego sprawozdań miesięcznych (m.in. DG-1, C-05, P-02, AK-P), sprawozdań kwartalnych (m.in. RF-01, G-02a, DNUK), sprawozdań rocznych (m.in. P-01, G-01, G-02,G-06), 5. Raportowanie sprawozdań kwartalnych do NBP
POLPLAST POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-29 - Myślenice (małopolskie)
1.Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności oraz kompletności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.2.Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami i prowadzenie pełnej dokumentacji wynagrodzeń osobowych przy pomocy programu finansowo-księgowego.3.Sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami ZUS, PDOF, GUS oraz sprawozdań z wynagrodzeń oraz naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz należnych składek przy pomocy programu PŁATNIK.4.Pomoc w opracowywaniu projektu budżetu w zakresie dot. zatrudnienia i wynagrodzenia w jednostce oraz sporządzanie raportów, analiz i symulacji kadrowo-płacowych.5.Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi.6.Wykonywanie niezbędnych czynności związanych z realizacją zadań Oddziału
Państwowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-07-19 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O.O. - 2016-08-16 - Warszawa (mazowieckie)
- organizacja, kontrola działalności w zakresie ochrony środowiska- sporzadzanie dokumentacji- sporzadzanie sprawozdań, raportów
EKO 24 Barbara Plewko - 2018-01-23 - Dębno (zachodniopomorskie)
Obsługa rozliczeń wspólnoty mieszkaniowej
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Żagań (lubuskie)
jw.
Dom Pomocy Społecznej im. "Matysiaków" - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień.Przygotowanie ofert i wyceny towarów.Tworzenie ofert handlowych.
FIRMA HANDLOWA KINGMAN Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Klęczany (podkarpackie)