SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Mochnaczka Wyżna oferta pracy "Parkur" sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert handlowych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie dokumentów handlowych. Realizowanie planów sprzedaży.
Data publikacji: 2017-07-17
Lokalizacja: Mochnaczka Wyżna (małopolskie)
Pracodawca: "Parkur" sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:33-383 Mochnaczka Wyżna 47, powiat: nowosądecki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie ofert handlowych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie dokumentów handlowych. Realizowanie planów sprzedaży.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mochnaczka Wyżna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowosądecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krynica-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.07.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw marketingu i handlu (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: włoski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: minimum sanitarne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: "Parkur" sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Adres pracodawcy:
33-383 Mochnaczka Wyżna 47, powiat: nowosądecki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV proszę przesłać na e-maila:elzbieta.para (at) parkur.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: nowosądecki
Gmina pracodawcy: Krynica-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mochnaczka Wyżna
Numer budynku pracodawcy: 47
Profil działalności pracodawcy: ubój, rozbiór i sprzedaż mięsa
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 17.07.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż i dostarczanie owoców i warzyw do sklepów
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Płużnica (kujawsko-pomorskie)
• koordynacja i sprawowanie nadzoru nad realizacją umów na wykonanie budowy sieci kanalizacji sanitarnej• realizacja umowy o dofinansowanie (wnioski o płatność, harmonogramy, raporty okresowe, kwalifikowalność kosztów, działania informacyjno-promujące)• współpraca ze stronami procesu inwestycyjnego• pozyskiwanie opinii, uzgodnień, aktów administracyjnych niezbędnych w toku realizacji projektu• udział w spotkaniach roboczych oraz naradach na budowie związanych z realizacją kontraktów na roboty• udział w postępowaniach przetargowych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-08-22 - Strzeszów (dolnośląskie)
pełna obsługa sekretariatu kancelarii
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej firmy; samodzielne naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie listy płac;prowadzenie teczek osobowych pracowników; rozliczanie czasu pracy; zwolnień lekarskich; zasiłków; urlopów; godzin nadliczbowych i innych składowych wynagrodzeń; tworzenie sprawozdań i deklaracji do ZUS, US, GUS oraz innych instytucji zewnętrznych; obsługa sekretariatu; sporządzanie pism, prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami; przygotowywanie projektów umów.Godziny pracy: od 7.00 do 15.00
Zakład Produkcyjny "Dorex" Izydor Zapadka - 2018-05-15 - Dorotowo (warmińsko-mazurskie)
- obsługa szkoleń i przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej, w tym prowadzenie rekrutacji uczestników itp.- przygotowywanie sal wykładowych do zajęć- współpraca z jednostkami KAS - obsługa sieci LAN i oprogramowania - sprawowanie nadzoru nad sprzętem komputerowym- współpraca z informatykiem Krajowej Szkoły Skarbowości
Krajowa Szkoła Skarbowości - 2018-06-08 - Białobrzegi (mazowieckie)
PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW KADROWYCH KOMPLEKSOWE PROWADZENIE SPRAW PRACOWNICZYCH W ZAKRESIE ADMINISTRACJI PERSONALNEJ, ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA I ZASADAMI OBOWIĄZUJĄCYMI W FIRMIEPROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY DBAŁOŚĆ O PRAWIDŁOWY OBIEG DOKUMENTACJIOBSŁUGA I ARCHIWIZACJA UMÓW CYWILNO-PRAWNYCHOBSŁUGA SYSTEMU KADROWEGO TETAPRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW, ZESTAWIEŃ DOTYCZĄCYCH PRACOWNIKÓW NA POTRZEBY WEWNĘTRZNE ORAZ INSTYTUCJI ZEWNĘTRZNYCHUDZIELANIE INFORMACJI PRACOWNIKOM FIRMYUCZESTNICTWO W OPRACOWYWANIU PROCEDUR ORAZ REGULAMINÓW
COBERON SP. Z O.O. - 2018-03-26 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
pozyskiwanie klientów, podpisywanie umów, marketing sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
Weryfikacja dokumentacji projektowej oraz sporządzanie i sprawdzanie kosztorysów inwestorskich,Sporządzanie obowiązujących sprawozdań, projektów, planów, meldunków, analiz oraz pism wynikających z zakresu zadań Działu,Współpraca z nadzorem budowy w trakcie realizacji inwestycji, Opracowywanie kosztorysów i ofert budowlanych,Umiejętność redagowania korespondencji urzędowej,Czytanie projektów budowlanych,Uczestniczenie w uzyskiwaniu niezbędnych decyzji formalno-prawnych wynikających z prawa budowlanego oraz innych ustaw;Współpraca w przygotowaniu umów, porozumień związanych z działalnością inwestycyjną i remontową oraz kontrola ich realizacji;
BIOFEED SP. Z O.O - 2018-02-14 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Praca na stanowisku specjalisty w Zespole Serwisu (ZS) w Dziale Służby Pomiarowo-Obserwacyjnej w Białymstoku;ZS odpowiedzialny jest za nadzór, utrzymanie oraz rozwój systemów pomiarowych zainstalowanych na sieci stacji pomiarowych Państwowej Służby Hydrologiczno-Meteorologicznej;Codzienna analiza sprawności i poprawności funkcjonowania systemów pomiarowych Praca w terenie w zmiennych warunkach atmosferycznych w ciągu całego roku.Praca w aplikacjach bazodanowych, wykonywanie sprawozdań, protokołów obowiązujących na przedmiotowym stanowisku.
INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY - 2018-08-30 - Białystok (podlaskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie ofert, obsługa informatyczna
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Wieluń (łódzkie)
-sporządzanie dokumentacji sprzedażowej-sporządzanie dokumentacji wysyłkowej-nadzór nad procesami realizacji zamówień klientów -prowadzenie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami-sporządzanie ofert handlowych-obsługę obecnych klientów firmy i potrzymywanie relacji z nimi-rozbudowa rynku poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Astop spj - 2017-07-20 - Białystok (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi w celu negocjowania i zawarcia umów na usługi internetowe Pracodawcy (sprzedaż)
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- zapoznanie się z regulaminem pracy, organizacyjnym, statutem gminy, ustawą o samorządzie,- zapoznanie się z instrukcją BHP na stanowisku pracy,- zapoznanie instrukcji kancelaryjnej oraz zasad archiwizowania i przyjmowania dokumentów do archiwum zakładowego,- przygotowanie dokumentów do archiwum zakładowego,- sprawdzanie prawidłowości zakwalifikowania akt do odpowiedniej kategorii,- przygotowanie spisu zdawczo-odbiorczego,- przyjmowanie z poszczególnych komórek oryginałów akt oraz sprawdzanie ich ze spisem zdawczo-odbiorczym,- przechowywanie przyjętych akt w należytym porządku i właściwe ich zabezpieczenie,- sznurowanie i opisywanie teczek z dokumentami do archiwum,- przechowywanie i przekazywanie akt do archiwum państwowego,- przekazywanie brakowanych dokumentów akt do składnicy surowców wtórnych lub do zniszczenia,- wyszukiwanie dokumentów z archiwum na wniosek pracownika,- prace porządkowe w archiwum,- wykonywanie poleceń pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Strzałkowo (wielkopolskie)
Przygotowanie zestawień i analiz potrzebnych do przygotowania planu produkcji i budżetu. Opracowywanie harmonogramu zamówień (obciążenie stanowisk, stan zapasów i zamówień, itp.), Nadzorowanie współpracy z dostawcami i podwykonawcami, Prowadzenie bieżącego nadzoru nad realizacją planów produkcyjnych i sporządzanie raportów , wprowadzanie zleceń produkcyjnych do systemu, przeprowadzenie prognozy produkcyjnej i optymalizację produkcji, przygotowywanie danych i raportów będących podstawą obliczania wskaźników wydajnościowych, dbanie o utrzymywanie ciągłości produkcji poprzez planowanie i usprawnianie procesów, monitorowanie stanów zapasów i surowców w magazynie oraz wydanych na produkcję, prowadzenie nadzoru nad realizacją planów produkcyjnych. itp. Godziny pracy 7-15.
LEANN STAŃCZYK S.A. - 2017-01-04 - Słupsk (pomorskie)
Kontrola i organizacja sieci kawiarni, dostarczanie brakujących towarów, poszukiwanie nowych miejsc dla kawiarni, handel hurtowy. Praca wiąże się ze stałą podróżą samochodem, praca w delegacji (Wrocław, Polska, Ukraina - pracodawca zapewnia pełne oddelegowanie).
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
wdrażanie strategii marketingowej oraz opracowywanie oferty firmy opracowanie i kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, opracowywanie treści sprzedażowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług, monitoring rynku współpraca z klientami i partnerami handlowymi. Praca w godz. 08:00-16:00
Lothlory Mirosława Tomanik - 2016-07-19 - Opole (opolskie)
praca w dziale handlowym - kontakty z klientami niemieckojęzycznymi, logistyka, negocjacje handlowe, dokumentacja handlowa.
"Ekpols" Sp. z o.o. - 2017-04-12 - Płomykowo (lubuskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej,rozliczanie czasu pracy i naliczanie wynagrodzeń, itp.
Biuro Usługowo-Handlowe Beata Niebieszczańska - 2017-04-28 - Proszówka (dolnośląskie)
- koordynowanie i realizacja projektów, bieżąca i profesjonalna obsługa klientów (w tym biura, poczty i telefonów), organizacja eventów edukacyjnych oraz kursów, pozyskiwanie informacji, budowanie baz kontaktów (w tym zagranicznych).
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Poznań (wielkopolskie)
Organizacja usług gastronomicznych i hotelarskich
KOMPLEKS GASTRONOMICZNO-WYPOCZYNKOWY A. Siwik-Karwowska - 2016-10-03 - Bogusze (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie stanowiska pracy, wykonanie min. 8m dziennie murów nośnych lub działowych
GASCON Szymon Gąsior - 2018-03-13 - Józefosław (mazowieckie)
Podstawowe prace elektryczne, pomoc w instalowaniu linii elektrycznych, wykonywanie złączy kablowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Płock (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
ewidencja i obsługa zamówień sprzedażowych, wystawienie dokumentów WZ i faktur Vat, przygotowywanie raportów i zestawień, współpraca z innymi działami firmy, czynności administracyjno- biurowe
PPHU ROWITEX Sp. z o.o. - 2017-10-11 - Poznań (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy,organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,budowanie długotrwałych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,bieżąca wspólpraca z partnerami biznesowymi
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-01-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
aktywna sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, wyjazdy spotkania z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami, udział w targach
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Czarnowice (lubuskie)
Główne zadania: - odpowiedzialność za prowadzenie biura regionalnego firmy,- aktywne pozyskiwanie klientów (placówki oświatowe),- rekrutacja i koordynacja pracy nauczycieli prowadzących szkolenia i kursy,- nadzór nad prawidłową realizacją szkoleń i kursów. Oferta:- stabilna praca w ogólnopolskiej firmie,- bezpłatne szkolenia wstępne i doskonalące,- atrakcyjne wynagrodzenie,- możliwość dodatkowego wynagrodzenia, uzależnionego od uzyskanych efektów.
CENTRUM EDUKACJI ATUT-DOLNY ŚLĄSK CL. SP. Z O.O. SPÓŁKA CYWILNA - 2016-08-26 - Leszno (wielkopolskie)