SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI Wieluń oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie ofert, obsługa informatyczna
Data publikacji: 2018-03-07
Lokalizacja: Wieluń (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Wieluń, powiat: wieluński, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: pozyskiwanie ofert, obsługa informatyczna
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wieluń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wieluński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
Adres pracodawcy:
Sieradzka 56A, 98-300 Wieluń, powiat: wieluński, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: wieluński
Gmina pracodawcy: Wieluń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wieluń
Ulica pracodawcy: Sieradzka
Numer budynku pracodawcy: 56A
Profil działalności pracodawcy:
6499ZPOZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCHDZIAŁALNOŚĆ PRZEWAŻAJĄCA1811ZDRUKOWANIE GAZET1813ZDZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZYGOTOWYWANIEM DO DRUKU4511ZSPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK4519ZSPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA POZOSTAŁYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI4671ZSPRZEDAŻ HURTOWA PALIW I PRODUKTÓW POCHODNYCH5819ZPOZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA6419ZPOZOSTAŁE POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE6491ZLEASING FINANSOWY6492ZPOZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW6619ZPOZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH6622ZDZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH6629ZPOZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA UBEZPIECZENIA I FUNDUSZE EMERYTALNE6831ZPOŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI6920ZDZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE7021ZSTOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA7022ZPOZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA7311ZDZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH7320ZBADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ7711ZWYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK7731ZWYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ ROLNICZYCH8291ZDZIAŁALNOŚĆ ŚWIADCZONA PRZEZ AGENCJE INKASA I BIURA KREDYTOWE8299ZPOZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA8559BPOZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE8690ADZIAŁALNOŚĆ FIZJOTERAPEUTYCZNA9602ZFRYZJERSTWO I POZOSTAŁE ZABIEGI KOSMETYCZNE9604ZDZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z POPRAWĄ KONDYCJI FIZYCZNEJ
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.03.2018
Data dodania oferty pracy: 06.03.2018
Oferta pracy ważna do: 06.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
monitoring procesu produkcji pod względem jakościowym, organizacja i koordynacja kontroli komponentów przed ich uzyciem w programie produkcyjnym
PPHU"Marcus" Marek Bartoszek - 2017-01-13 - Myszków (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-02-20 - Rokocin (pomorskie)
Praca na stanowisku kierowca-konduktor. Przewóz osób na terenie kraju.
Przewóz Osób - Stanisław Lewandowski - 2018-02-15 - Rumia (pomorskie)
-poszukiwanie nowych klientów, nowych rynków sprzedaży towaru-obsługa nowych kontrahentów, przygotowywanie ofert, udział w spotkaniach z kontrahentami
ENERGO-BIOMASA Sp.Z O.O. - 2017-09-22 - Suliszewo (zachodniopomorskie)
Kompleksowa obsługa klientów, telefoniczna oraz mailowa, utrzymanie pozytywnych relacji zklientami. Praca w języku urdu. Praca odbywa się jak w biurze, tak i zdalne: przez internet i telefon. Praca w języku urdu.
IBRAHIMI TRADERS ENTERPRISES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-10 - Gdańsk (pomorskie)
dostarczanie potrzebnych komponentów, opakowań i półproduktów na produkcję
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Kwidzyn (pomorskie)
strzyźenie,czesanie
Fryzjerstwo Małgorzata Gałkowska - 2016-06-20 - Gąsów (mazowieckie)
Odbieranie telefonów od klientów w języku białoruskim. Rozwiązywanie problemów klienta w języku białoruskim i angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie planu sprzedażowego,utrzymywanie stalego kontaktu zistniejącymi klientami , pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywaniei opracowywanie oferty handlowej, monitorowanie rynku i działańkonkurencji
KOSTA Sp. z o.o - 2016-11-28 - Opole (opolskie)
wykształcenie wyższeSzczegółowe informacje dot. wymagań na podanym stanowisku zamieszczone zostały w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.bip.krus.gov.pl w zakładce praca w KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego POZNAŃ - 2018-10-09 - Krotoszyn (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowo-ubezpieczeniowej dla klientów biura
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Niepołomice (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwnie klientów biznesowych i profesjonalna obsługa stałych i nowych klientów, sprzedaż materiałów eksploatacyjnych - etykiet i taśm termotransferowych oraz realizowanie planów sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientem i dostawcami, aktualizowanie informacji w systemie CRM i magazynowym, reportowanie wyników. Wymagane wykształcenie min.średnie, doświadczenie 2 lata, prawo jazdy kat. B., dobra znajomość obsługi komputera, komunikatywność, doświadczenie w sprzedaży B2B, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, wysoka kultura osobista, zaangażowanie.
HYPROTECH POLSKA - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
-
Zakład Prefabrykacji Barkoczyn Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Nowy Barkoczyn (pomorskie)
Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, systematyczne i dokładne wprowadzenie zamówień do systemu, realizacja działań promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczace współpracy, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży, dostępnośći produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego - wspólna realizacja ustaleń - podległość obsługiwanych rynków, realizacja założonych celów sprzedaży, raportowanie, dbałość o wyposażenie klientów w niezbędne materiały marketingowe tj. cenniki, katalogi, próbniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola należności klientów. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka angielskiego.Mile widziana znajomość języka niemieckiego. Wymagane doświadczenie w sprzedaży.
"DIG-NET" LENART SP. J. - 2018-03-29 - Mroczeń (wielkopolskie)
KONTAKT Z ODBIORCAMI TJ. HURTOWNIAMI, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCH W SAP, SEGREGOWANIE I ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCH.DEKLARACJA ZATR. UMOWA O PRACĘ NA MIN. 3 M-CE, PEŁEN ETAT
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Pruszków (mazowieckie)
Nauczyciel jęz. angielskiegow klasach 4-8 szkoły podstawowej metoda Montessori.Liczymy na gotowość indywidualnego podejścia zarówno do dziecka z trudnościami, jak i uzdolnionego.Oferujemy mozliwość pracy w małym zespole, jeden nauczyciel zajmuje się max. grupa 25 dzieci. Lekcje odbywaja się w kilkuosobowych grupach. Bardziej na kaształt korepetycji niz standardowych lekcji.Praca 60 godziny miesięcznie (15 godzin tygodniowo)Kontakt z pracodawcą: Aleksandra Dróbka, tel.: 601926230, szkola (at) szkola-montessori.com.plPraca we Wrocławiu przy ul. Sieradzkiej 5.
FUNDACJA WYCHOWANIE DLA PRZYSZŁOŚCI/NIEPUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA MONTESSORI - 2018-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, sporządzanie list plac, dokumentów rozliczeniowych z ZUS, PFRON,US, prowadzenie akt osobowych, spraw kadrowych oraz wystawianie zaświadczeń. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:05.Wysokość wynagrodzenia 3000 brutto +wysługa lat.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRUSZKOWIE - 2018-02-18 - Pruszków (mazowieckie)
Obsługa wniosków pożyczkowych, pozyskiwanie własnych klientów, finalizacja umów pożyczkowych.
EKSPERT FINANSOWY Katarzyna Grzymek - 2017-11-29 - Legnica (dolnośląskie)
- obsługa urządzeń biurowych- obsługa beneficjentów- zapoznanie się z dokumentacją unijną- przygotowywanie korespondencji- przygotowywanie wniosków o pomoc unijną- wsparcie administracyjne w czasie realizacji projektu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Bielsko (wielkopolskie)
kontakt z partnerem handlowym, prowadzenie negocjacji, umawianie spotkań, przygotowywanie umów, obsługa biura
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Częstochowa (śląskie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:•PRZYGOTOWYWANIE MASZYN DO PRACY I DBAŁOŚĆ O JEJ POPRAWNE FUNKCJONOWANIE,•WYKONYWANIE DETALI ZGODNYCH Z OTRZYMANĄ SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ,•KONTROLA JAKOŚCI ORAZ POPRAWNOŚCI WYKONANYCH ELEMENTÓW.WYMAGANIA:•WYKSZTAŁCENIE TECHNICZNE – ZAWODOWE LUB ŚREDNIE,•MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU OPERATORA MASZYN,•UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKU TECHNICZNEGO,•SUMIENNOŚĆ W WYKONYWANIU POWIERZONYCH OBOWIĄZKÓW.OFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W STABILNEJ, DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE;•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO;•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA W REALIZACJĘ ZADAŃ I OSIĄGANYCH EFEKTÓW PRACY.
MEBLE.PL SA - 2017-08-09 - Rzeszów (podkarpackie)
szlifowanie elementów metalowych zgodnie z dokumentacją techniczną
BASE GROUP Sp. zo.o. - 2018-11-22 - Koszwały (pomorskie)
PRACE BIUROWE I OFERTOWANIE
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Jakubowo Lubińskie (dolnośląskie)
wspóldziałanie w sprawie problematyki realizacji napraw, remontów, modernizacji budynków i lokali komunalnych oraz nadzór nad ich wykonaniem w lokalach i w budynkach, prowadzenie korespondencji z PINB w Świdnicy, sporządzanie opinii technicznych, kosztorysów inwestorskich na wykonanie robót budowlanych, przygotowywanie dokumentów w celu ustalenia planów finansowo-rzeczowych dotyczących potrzeb remontowych, prowadzenie przeglądów i opinii technicznych w administrowanych budynkach i lokalach
Miejski Zarząd Nieruchomości - 2016-08-05 - Świebodzice (dolnośląskie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprawowanie kontroli nad stanem BHP w zakładzie, szkolenia wstępne i okresowe BHP, tworzenie oraz nadzór nad dokumentacją BHP (oceny ryzyka, protokoły powypadkowe itp), obsługa kontroli.
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2017-08-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zarządzanie oraz emisja dokumentacji techniczno - ruchowej (DTR), koordynacja przeplywu dokumentacji techniczno - ruchowej na projekcie, nadzór nad terminowym przekazywaniem dokumentacji techniczno - ruchowej, sprawdzania dokumentacji techniczno - ruchowej pod wzgledem kompletności, z uwzględnieniem standardów i procedur przyjetych na projekcie, archiwizacja dokumentacji w systemie Project Wise, koordynacja opracowywania poszczególnych instrukcji eksploatacji oraz pozostałych dokumentacji wchodzących w zakres dokumentacji eksploatacyjnych.
E003B7 Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Jaworzno (śląskie)
Specjalista ds. zakupów (import z Indii)
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Poznań (wielkopolskie)