SPECJALISTA D/S KADR I PŁAC Pruszków oferta pracy SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRUSZKOWIE
Stanowisko: SPECJALISTA D/S KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, sporządzanie list plac, dokumentów rozliczeniowych z ZUS, PFRON,US, prowadzenie akt osobowych, spraw kadrowych oraz wystawianie zaświadczeń. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:05.Wysokość wynagrodzenia 3000 brutto +wysługa lat.
Data publikacji: 2018-02-18
Lokalizacja: Pruszków (mazowieckie)
Pracodawca: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRUSZKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Armii Krajowej 2/4, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, sporządzanie list plac, dokumentów rozliczeniowych z ZUS, PFRON,US, prowadzenie akt osobowych, spraw kadrowych oraz wystawianie zaświadczeń. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:05.Wysokość wynagrodzenia 3000 brutto +wysługa lat.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu kadr i płac
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia- wyższe min. licencjat. Staż pracy- min2 lata na podobym stanowisku. Uprawnienia, umiejętności- praca z programem Symfonia, Płatnik,MSEXCEL, znajomość przepisów prawa pracy i ustawy o niepełnosprawności. Znajomość języków obcych- nie wymagane.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRUSZKOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 2/4, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8:00-14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 2/4
Profil działalności pracodawcy: Szpital
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu kadr i płac
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.02.2018
Data dodania oferty pracy: 13.02.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Recepcjonista
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie marketingu firmy, obsługa programów marketingowych, prowadzenie strony, tworzenie reklam itp. Wymagania: wykształcenie min. średnie - mile widziane kierunkowe, mile widziane doświadczenie, znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość programów marketingowych, kreatywność, umiejętnośc pisania artykułów. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt: d.zasada (at) pl.beaphar.com lub 695-313-372.
Beaphar Polska sp.z o.o. - 2017-03-20 - Reda (pomorskie)
doświadczenie w sprzedaży samochodów używanych , umiejętność wyceny samochodu używanego
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Świlcza (podkarpackie)
Interpretacja przepisów podatkowych, uzgadnianie i przygotowywanie raportów, obsługa klientów w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Zabierzów (małopolskie)
Praca w nowo utworzonej placówce firmy w Legnicy, obowiązki: telefoniczna obsługa klienta, umawianie spotkań z przedstawicielami firmy, bieżące doradztwo.
ARBITER S.A. - 2017-01-05 - Legnica (dolnośląskie)
zarządzanie grupą doradców finansowych. rekrutacja i wdrożenie nowych członków zespołu
PROFI CREDIT POLSKA SA - 2016-04-01 - Słubice (lubuskie)
Specjalista ds. szkoleń.Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji systemu zarządzania kryzysowego. Prowadzenie szkoleń, dokumentacji szkoleniowej i prezentacji dot. systemu zarządzania kryzysowego.Wymagane wykształcenie wyższe, 3 lata pracy na podobnym stanowisku.
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2018-03-02 - Łódź (łódzkie)
PRACA NA LINII PRODUKCYJNEJ, WYMAGANIA WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE,
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie zleceń, wprowadzanie danych do systemu, współpraca z firmami transportowymi, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Leszno (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów rosyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Rosji
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg.programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
-
HAVI TRAVEL POLSKA SP. Z O.O - 2017-12-04 - Straszków (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
analiza możliwości kontaktów w różnych sektorach rynku indyjskiego oraz pomoc w zdobywaniu kontaktów
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa sprzedaży internetowej, obsługa telefoniczna oraz mailowa, podstawowa obsługa kasy fiskalnej oraz programu fakturującego, podstawowa znajomość platformy allegro, Ms. Excel, Word
Euro Trade Company S.C. - 2016-03-16 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-01-20 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert, pomoc w sprawach biurowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Dobrzeń (dolnośląskie)
prognozowanie i analiza sprzedaży, zbieranie zamówień także w języku rosyjskim, utrzymywanie kontaktu z obecnymi często rosyjsko-języcznymi klientami, pozyskiwanie nowych
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Kraków (małopolskie)
- Główne obowiązki: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.- Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:15-14:15. Wymagania: wykształcenie zawodowe. Dobra organizacja pracy własnej, Dobra umiejętność obsługi MS Office. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, Upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych. Znajomość produktów finansowych.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-05-18 - Katowice (śląskie)
Odbieranie połączeń od klientów z Niemiec. Udzielanie porad w języku niemieckim. Pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów.Praca od poniedziałku do soboty - możliwość dopasowania godzin. Wymagana znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2.
ADECCO Poland sp. z o.o. - 2016-04-07 - Lubartów (lubelskie)
Prowadzenie ewidencji sprzedaży, prowadzenie ewidencji zakupów, obsługa sekretariatu, przygotowywanie dokumentacji kadrowej,dbałość o prawidłowy obieg dokumentów.
LASERTECHNIKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2016-10-25 - Borzytuchom (pomorskie)
Aktywna sprzedaż oferowanych przez Firmę ubezpieczeń. Doradztwo w wyborze produktów ubezpieczeniowych. Pozyskiwanie nowych klientów oraz poszerzanie zakresu dotychczasowej współpracy z obecnymi klientami. Realizacja wyznaczonych zadań i celów. Zapewnienie poprawności obiegu dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami. Obsługa klientów zgodnie z wysokimi standardami jakości.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Opracowywanie szczegółowego harmonogramu realizacji projektów oraz programów zajęć dydaktycznych. Prowadzenie obsługi administracyjnej projektu. Prowadzenie ankiet monitorujących postepy uczestników projektu. Koordynowanie działań związanych z płatnością w oparciu o preliminarz projektów. Prowadzenie ewidencji kosztów projektów. Prowadzenie kontroli zajęć. Sporządzanie sprawozdań okresowych oraz końcowych z realizacji projektów.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Analizowanie rynku i ofert konkurencji: Opracowywanie propozycji i nadzorowywanie realizacji strategii i planów marketingowych.Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klinentów oraz ustalenie ich hierarchii; Analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych; Bieżaca obsługa graficzna materiałów informacyjnych, technicznych i promocyjnych. Pomoc w realizacji programów sprzedażowych i promocyjnych. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
ASKMED Sp. z o.o.- Sanatorium Polanica - 2016-01-13 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Sprzedaż produktów i usług kompleksowae tworzenie ofert. Utrzymywania trwałych i pozytywnyahc relacji z dotychczasowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Łódź (łódzkie)
Reklama firmy na portalach z nieruchomościami, przygotowywanie ofert nieruchomości, obsługa klientów w języku albańskim, włoskim, angielskim. Umowa o pracę, jedna zmiana, praca na 1/2 etatu, wynagrodzenie 1000 zł netto (około 1673 zł brutto).Informacja o ofercie w sali C
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Wrocław (dolnośląskie)
zamieszczanie ogłoszeń o naborze na wolne stanowiska pracy, redagowanie treści ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska pracy, weryfikacja nadesłanych cv, spotkania z wybranymi kandydatami po podjeciu zatrudnienia, prezentacja wybranych kandydatów pracodawcy, tworzenie, aktualizacja bazy danych kandydatów ubiegających sie o zatrudnienie
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Ciechów (dolnośląskie)
- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie ofert do przetargów, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - opieka nad stroną internetową, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych na potrzeby firmy. Praca w godzinach 8-16. Oferta dostępna w sali C, E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)