SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Karaś oferta pracy Euro Trade Company S.C.
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: do 2 300 PLN
Zakres obowiązków: obsługa sprzedaży internetowej, obsługa telefoniczna oraz mailowa, podstawowa obsługa kasy fiskalnej oraz programu fakturującego, podstawowa znajomość platformy allegro, Ms. Excel, Word
Data publikacji: 2016-03-16
Lokalizacja: Karaś (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Euro Trade Company S.C.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Karaś 44A, 14-200 Karaś, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa sprzedaży internetowej, obsługa telefoniczna oraz mailowa, podstawowa obsługa kasy fiskalnej oraz programu fakturującego, podstawowa znajomość platformy allegro, Ms. Excel, Word
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2.300 zł brutto
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Karaś
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana: Biegła obsługa komputera. Osoba odpowiedzialna, ambitna, biegle poruszająca się po serwisie allegro, umiejętność obsługi MS Office. Wysokie umiejętności komunikowania się i budowania relacji handlowych, zaangażowanie i odpowiedzialność w stosunku do realizowanych zadań, bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność. Może być osoba studiująca zaocznie. Pracodawca odpowie tylko na wybrane maile. Wybrane osoby zostaną zaproszone na spotkanie na terenie PUP w Iławie. Kontakt wyłącznie email: biuro (at) zatanio.eu (CV ze zdjęciem).
Nazwa pracodawcy: Euro Trade Company S.C.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
1 Maja 8B, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 8B
Nazwisko osoby zgłaszającej: Piotr Uljanicki
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 16.03.2016
Oferta pracy ważna do: 30.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku min. będzie należeć:•Kierowanie pracą podległego działu serwisu;•Inicjowanie i nadzór nad pracami serwisowymi prowadzonymi w terenie;•Nadzór nad procesem reklamacji dostawcy i klienta;•Rozpatrywanie reklamacji zgodnie z przyjętą procedurą oraz obowiązującymi przepisami prawa.Od kandydatów oczekujemy:•Umiejętności podejmowania decyzji, także pod presją;•Proaktywnej komunikacji i umiejętności współdziałania;•Rzetelność, dokładność, skrupulatność.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-20 - Racibórz (śląskie)
Sprzedaż produktów firmy, bezpośrednia współpraca z wykonawcami oraz biurem sprzedaży. Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych oraz wykonawców, pomiary dachów, okien
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Pińczów (świętokrzyskie)
Aktywna sprzedaz produktów bankowych, obsługa klientów, prowadzenie dokumentacji
"SELEMAX" Maciej Makowski - 2016-03-22 - Zambrów (podlaskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż produktów, rozwój rynków międzynarodowych, podstawy logistyki, tłumaczenia.
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Warszawa (mazowieckie)
Dostarczanie posiłków pod wskazany adres, dostawa produktów oraz kontrola stanów magazynowych
Na Widelcu - 2019-02-28 - Augustów (podlaskie)
aktywna sprzedaż usług skierowanych do klienta biznesowego i na rynek szkolny, bieżąca analiza rynku i branży turystycznej, przygotowanie ofert handlowych i materiałów reklamowych
Centrum Aktywnego Wypoczynku BOREK Wiesława Mrowca-Urban - 2017-04-11 - Borek (małopolskie)
Załadunek-rozładunek towarów na samochód (25 kg), rozładunek u klienta, dbałość o powierzony towar.Na spotkanie z pracodawcą należy umówić się telefonicznie 501 397 380 w godzinach 16.00-20.00 lub wysłać CV na adres e-mail: sikorski_firma (at) o2.pl
Firma Handlowo- Usługowa Krzysztof Sikorski - 2019-07-08 - Słupia (mazowieckie)
obsługa klientów indywidualnych i grupowych
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Odolion (kujawsko-pomorskie)
PRACA W ZAKRESIE PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM PODATKU. OBSŁUGA SYSTEMU DOFINANSOWAŃ DO WYNAGRODZEŃ PRACOWNIKÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH (SODIR). PROWADZENIE EWIDENCJI ILOŚCIOWO-WARTOŚCIOWEJ ŚRODKÓW TRWAŁYCH I WARTOŚCI NIEMATERIALNYCH I PRAWNYCH ORAZ ROZLICZEŃ AMORTYZACJI. SPORZĄDZANIE DLA NABYWCÓW ZAŚWIADCZEŃ O ULGACH NA WPŁATACH NA PFRON. UMIEJĘTNOŚĆ SPORZĄDZANIA LIST PŁAC W CELU EWENTUALNEGO ZASTĘPSTWA SPECJALIASTY DS PŁAC I KADR.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE- MINIMUM 3-LETNIE DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU, WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE EKONOMICZNE - MINIMUM 5-LETNIE DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU. PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PODATKOWYCH, USTAWY O RACHUNKOWOŚCI, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH ZAKŁADW AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ, DOBRA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE. MIEJSCE PRACY I KONTAKT - DOBRA UL. SPEŁNIONYCH MAERZEŃ 3, TELEFONICZNY 91 387 90 30 WEW.27, CV NA EMAIL -BIURO (at) PSONISZCZECIN.ORG.PL
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W SZCZECINIE - 2019-06-18 - Dobra (zachodniopomorskie)
- Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie relacji z dotychczasowymi klientami. Przygotowywanie ofert handlowych.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość języka angielskiego.
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-03 - Katowice (śląskie)
obsługa kontrahentów zagranicznych.
Fabryka Firanek "WISAN" S.A. - 2017-02-16 - Skopanie (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozliczanie i wyjaśnianie dokumentacji inwentaryzacyjnej. Do jej zadań będzie również należało raportowanie wykonanych rozliczeń i kontakt z placówkami handlowymi.
Media Expert - 2016-02-03 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Zakres czynności na w/w stanowisku obejmować będzie:1. komunikację marketingową i public relations z otoczeniem firmy (media, partnerzy, klienci),2. zarządzanie i rozwój profilów firmy w social media (tj. Facebook, Twitter, G +, LinkedIn, Instagram),3. budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz jej marek,4. copywriting (informacje prasowe, artykuły, wywiady, hasła reklamowe, webwriting itp.),5. stała współpraca z partnerami, dziennikarzami, portalami branżowymi w zakresie promocji firmy i jej produktów,6. opracowywanie nowych koncepcji oraz strategii promocyjnych i reklamowych firmy,7. udział w redagowaniu programów, wydawnictw premierowych i innych związanych z działalnością firmy,8. opracowywanie i nadzór nad poprawnością językową tekstów wyświetlanych podczas spektakli,9. występowanie w imieniu firmy i reprezentowanie instytucji na zewnątrz.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2017-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prezentacja oferty handlowej na rynkach (niemieckojęzycznych )przypoprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy, dbałość o standardy obsługi,zarządzanie dystrybucją ofert, budowa bazy kontaktów handlowych,raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów, praca w godz.9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-05-10 - Opole (opolskie)
Sprzedaż imprez i usług turystycznych, bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta, przygotowywanie ofert oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe, utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów, obsługa posprzedażowa klienta
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
- wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego;- prowadzenie akt osobowych pracowników;- przygotowywanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia o zarobkach);- wystawianie skierowań na badania lekarskie;- kontakt z instytucjami zewnętrznymi – Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Urząd Skarbowy,Komornik;- przygotowywanie raportów do GUS;- współpraca z pozostałymi działami firmy.
RUTA SP. ZO.O. - 2017-11-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżące wsparcie kierownictwa firmywe wszystkich sprawach związanych z organizacją i logistyką szkoleń, w tym m.in. za: kompleksową koordynację i zarządzanie szkoleniami (również wyjazdowymi), nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami i współpracującymi trenerami, sporządzanie ofert, przygotowywanie treści merytorycznych materiałów promocyjnych, administrowanie dokumentami wewnętrznymi.
ADEPT spółka cywilna - 2017-07-04 - Gdańsk (pomorskie)
prezentowanie towarów klientom, obsługa klienta, sprzedaż towarów
Poznań Nuga Sp.z.o.o. - 2016-09-08 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, obsługa possprzedazowa klienta
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Lubartów (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
- realizacja załozonych planów sprzedaży na rynku sektora zamówień publicznych ;- budowanie i kształtowanie długoterminowych relacji z klientam;- analizę potrzeb klientów w obszarze zarądzania kluczowymi procesami biznesowymi;- oferowanie dedykowanych rozwiązań dla sektora administracji pblicznej ( w tym przygotowywanie prezentacji oferowanych usług i rozwiązań;- przygotowanie ofert i negocjowanie warunków wspłpracy.
SULIMO SOFTWARE PIOTR PONIEWOZIK, PIOTR OSIPA SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-07 - Chełm (lubelskie)
- obsługa programow finansowo-księgowych i innych z nimi powiązanych- obsługa bankowa NBP oraz systemu TREZOR- prowadzenie ewidencji i rozliczeń dochodów budżetowych- księgowanie należności budżetowych i ich rozliczanie z MF- uzgadnianie sald z wierzycielami i dłużnikami- windykacja należności budżetowych- sporządzanie analiz i sprawozdań
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2019-01-03 - Gniezno (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Podtrzymywanie dobrych relacji z klientami; przyjmowanie zamówień, wystawianie fakturi dokumentów transportowo-logistycznych; obsługa połączeń przchodzących i przekierowywanie rozmów do właściwych rozmówców; obowiązki statystyczno-sprawozdawcze (INTRASTAT, opłaty środowiskowe i produktowe itp.); sprawdzanie dokumentów źródłowych w tym zagranicznych, wprowadzanie danych do komputera (rejestrowanie towarów i usług); weryfikacja wybranych dokumentów przygotowanych przez biuro rachunkowe; drobne tłumaczenia z j. angielskiego (specyfikacje, karty charakterystyki towarów).
Wojciech Szwaja GrayWolf - 2018-06-27 - Częstochowa (śląskie)
księgowanie dokumentów sprzedaży i zakupu usług, prowadzenie ewidencji środków trwałych, rozliczanie podatku VAT, PIT, sporządzanie sprawozdań rocznych, sprawozdań GUS itp.
Kancelaria Finansowo - Księgowa EXPERT Sp. z o. o. - 2018-12-14 - Katowice (śląskie)
redakcja TVS
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Suwałki (podlaskie)
oferat stażu dla wskazanego kandydata:sporządzanie deklaracji miesięcznych wraz z załącznikami, zgłoszenie do ubezpieczenia społecznego pracodawcy, pracownika, członka rodziny,
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Piła (wielkopolskie)