SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH Częstochowa oferta pracy Wojciech Szwaja GrayWolf
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Podtrzymywanie dobrych relacji z klientami; przyjmowanie zamówień, wystawianie fakturi dokumentów transportowo-logistycznych; obsługa połączeń przchodzących i przekierowywanie rozmów do właściwych rozmówców; obowiązki statystyczno-sprawozdawcze (INTRASTAT, opłaty środowiskowe i produktowe itp.); sprawdzanie dokumentów źródłowych w tym zagranicznych, wprowadzanie danych do komputera (rejestrowanie towarów i usług); weryfikacja wybranych dokumentów przygotowanych przez biuro rachunkowe; drobne tłumaczenia z j. angielskiego (specyfikacje, karty charakterystyki towarów).
Data publikacji: 2018-06-27
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: Wojciech Szwaja GrayWolf
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wawrzynowicza 8 lok.10, 42-218 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Podtrzymywanie dobrych relacji z klientami; przyjmowanie zamówień, wystawianie fakturi dokumentów transportowo-logistycznych; obsługa połączeń przchodzących i przekierowywanie rozmów do właściwych rozmówców; obowiązki statystyczno-sprawozdawcze (INTRASTAT, opłaty środowiskowe i produktowe itp.); sprawdzanie dokumentów źródłowych w tym zagranicznych, wprowadzanie danych do komputera (rejestrowanie towarów i usług); weryfikacja wybranych dokumentów przygotowanych przez biuro rachunkowe; drobne tłumaczenia z j. angielskiego (specyfikacje, karty charakterystyki towarów).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: w okresie próbnym
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, kierunek: ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie ekonomiczne -preferowane wyższe, dobra znajomość obsługi komputera, mile widziane prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: Wojciech Szwaja GrayWolf
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Szymanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 15
Nazwisko osoby zgłaszającej: Wojciech Szwaja
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 27.06.2018
Oferta pracy ważna do: 31.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży rowerów
ARKUS & ROMET GROUP SP. Z O.O. - 2015-12-14 - Podgrodzie (podkarpackie)
prowadzenie rekrutacji i selekcji na stanowiska robotnicze i nierobotnicze
SPE Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie stanowiska pracy kierowcy samochodu dostawczego z uwzględnieniem przepisów prawa pracy, przepisów BHP, ochrony ppoż., ergonomii, ochrony środowiska; przygotowywanie samochodu dostawczego do jazdy oraz kompletowanie dokumentów niezbędnych do wykonania zadania; planowanie optymalnej trasy przejazdu, oraz opracowanie tras alternatywnych; kierowanie samochodem dostawczym; udzielanie pierwszej pomocy ofiarom wypadków drogowych oraz zabezpieczanie miejsca zdarzenia (kolizji, wypadku); wykonywanie czynności obsługowych oraz usuwanie usterek samochodu dostawczego powstałych podczas jazdy; zabezpieczanie samochodu dostawczego przed uruchomieniem i użyciem przez osoby niepowołane oraz zabezpieczenie przewożonego ładunku przed przemieszczeniem podczas jazdy także przed kradzieżą; prowadzenie dokumentacji przewozu CMR, WZ, dokumentów odprawy celnej polsko-ukraińskiej(ładunki z Ukrainy) oraz dokumentacji samochodu dostawczego, wypełnianie druków delgacji.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Łobodno (śląskie)
Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Chojnice (pomorskie)
obsługa klientów firmy drogą mailową oraz na portalach internetowych.
Staff Service Sp. z o.o. - 2017-02-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
sporządzanie i weryfikacja wniosków o platność dla projektu zgodnie z umową o dofinansowanie i uregulowaniem w tym zakresie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych projektu. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30
Instytut Badawczy Leśnictwa - 2017-03-27 - Sękocin Stary (mazowieckie)
Wykonywanie badań i opinii.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2016-09-30 - Gdańsk (pomorskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem wietnamskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami wietnamskimi, obsługa maili od klientów z Wietnamu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Rekrutujemy, zatrudniamy i delegujemy opiekunki osób starszych do pracy w Niemczech. Jesteśmy zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży opiekuńczej. Ponieważ przez lata gromadziliśmy wiedzę na temat rynku opiekuńczego pracując dla największych agencji pracy w Polsce możemy dzisiaj podzielić się swoim doświadczeniem z Tobą!- Obecnie do naszego zespołu w Katowicach poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. rekrutacji (OD ZARAZ).- Zakres obowiązków: przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatkami oraz weryfikacja językowa; przedstawianie warunków zatrudnienia oraz odpowiadanie na pytania kandydatek; analizowanie ofert w języku niemieckim; przedstawianie profili kandydatek koordynatorom z Niemiec; koordynacja procesu rekrutacyjnego; Prace administracyjno - biurowe; organizowanie przejazdów opiekunek na ofertę oraz do kraju.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w kreatywnym zespole, zdobycie doświadczenia w branży HR, premia po okresie próbnym.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego. Wymagana komunikatywna znajomość języka niemieckiego. Wymagane wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
PERSONEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, zakładanie akt osobowych, naliczanie i rozliczanie płac do księgowania, sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych; naliczanie i rozliczanie podatków do urzędów skarbowych
KUJAWSKO-POMORSKA SZKOŁA WYŻSZA W BYDGOSZCZY - 2017-11-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Bieżąca obsługa klientów (obsługa gotówkowa i bezgotówkowa)
BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. - 2016-02-04 - Goleniów (zachodniopomorskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Katowice (śląskie)
kontakt z klientem w sprawach dotyczących jakości produkcji,rozpatrywanie reklamacji,opracowanie planu poprawy we współpracy z działem produkcyjnymPPAP,przygotowywanie raportow 8D,tworzenie dokumentacji związanej z zatwierdzeniem procesu produkcji,współpraca w zespołach interdyscyplinarnych w zakresie tworzenia dokumentów takich jak FMEA,ControlPlan
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-10-03 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Kontakt z klientem , obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej , poszukiwanie nowych odbiorców.Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne ( ekonomia , zarządzanie , finanse) , staż pracy minimum 2 lata, znajomość języka obcego.Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikcji na: edres e- mail: info (at) mpbg.pl
Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys - 2017-09-07 - Damianowo (dolnośląskie)
,
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
obsługa biura; nadzór nad obiegiem dokumentów; współpraca z podmiotami zewnętrznymi; reprezentowanie spółki przed urzędami i instytucjami
OBSŁUGA I POŚREDNICTWO FINANSOWE "PLUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-13 - Zgorzelec (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
zjamowanie się kadrami i płacami, korespondencja z ZUS, PIP oraz innymi instytucjami w zakresie kadrowo- płacowym
BWE-POLSKA sp. z o.o. - 2016-04-22 - Świdnica (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych
FINOW POLSKA Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Remonty, montaż usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach
JASSA T. Zakład Inst. Sanit. c.o. i gaz. - 2017-07-24 - Łódź (łódzkie)
- Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów w tym z zagranicy. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.- Miejsce wykonywania pracy: Terytorium całej Polski w zależności od zlecenia.- Znajomość języków jest wymagana dla kontaktu z klientami z zagranicy.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 09.11.2017 r. do 01.11.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok.
WORK EUROPA UA-MD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-09 - Katowice (śląskie)
Pakowanie produkcji. Obsługa maszyn pakujących i urzadzeń TM - 125 do pakowania wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)
masaż manualny, obsługa urządzeń, praca maksymalnie do 3 godzin dziennie
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Międzywodzie (zachodniopomorskie)
przygotowywanie wniosków do przeprowadzania procesów certyfikacji odzieży ochronnekprzygotowywanie próbek do badańprzygotowywanie badań wg norm badawczychanaliza raportów z badań
PW Krystian Sp. z o.o. - 2017-12-11 - Przysucha (mazowieckie)
obsługa strony internetowej
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Łowicz (łódzkie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•administracja systemów, środowisk programistycznych, platformy programistycznej oraz jej modułów i aplikacji, łącznie z rozwiązywaniem problemów z nimi związanych (troubleshooting),•programowanie/kodowanie oraz rozwój platformy, a także powiązanych z nią aplikacji i komponentów,•aktywna praca nad wirtualizacją, konteneryzacją,•wdrażanie nowych technologii, metodologii oraz rozwiązań, ich integracja i rozwiązywanie problemów,•wdrażanie rozwiązań do automatyzacji pracy,[Godzina zakończenia pracy] : 17:00[Praca na czas określony] : OD 09.01 2017 - 08.01.2018
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Zabrze (śląskie)
Doradca odpowiedzialny jest za:
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-10-06 - Wolsztyn (wielkopolskie)