SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY SAMOCHODÓW UZYWANYCH Świlcza oferta pracy AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY SAMOCHODÓW UZYWANYCH
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: doświadczenie w sprzedaży samochodów używanych , umiejętność wyceny samochodu używanego
Data publikacji: 2018-03-05
Lokalizacja: Świlcza (podkarpackie)
Pracodawca: AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-072 Świlcza 147H, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
doświadczenie w sprzedaży samochodów używanych , umiejętność wyceny samochodu używanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Prowizyjny
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY SAMOCHODÓW UZYWANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świlcza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świlcza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w sprzedaży samochodów używanych , umiejętność wyceny samochodu używanego
Nazwa pracodawcy:
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
36-072 Świlcza 147H, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Świlcza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świlcza
Numer budynku pracodawcy: 147H
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 05.03.2018
Oferta pracy ważna do: 16.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zamawianie transportu międzynarodowego, przygotowanie i kontrola wysyłanych przesyłek, kontrola materiału na magazynie wraz z dokumentacją, kontakty z dostawcami i odbiorcami
MEGA Sp.z o.o. - 2016-06-14 - Wojcieszów (dolnośląskie)
Prowadzenie kadr, polis ubezpieczeniowych oraz rozliczanie faktur.
Firma "Violin" sp. z o.o. - 2016-02-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
Sprawdzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, współpraca z klientami ukraińskojęzycznymi, którcyh rachunki podlegaja ww. czynności
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Stromiec (mazowieckie)
naliczanie wynagrodzeń pracowników, naliczanie świadczeń ZUS, deklaracje ZUS i Urząd Skarbowy, zestawienia, raporty i analizy dla Zarządu
DROP Spółka Akcyjna - 2017-09-08 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Pomoc przy pracach elektrycznych, rozprowadzanie przewodów i kabli. Praca na terenie Wielkopolski lub Poznania. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00. Okres próbny trwa 3 miesiące
Instalacje Elektryczne Pomiary K.Kucharek - 2016-10-13 - Śrem (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
pozyskiwanie sponsowrów dla fundacji, przygotowywanie różnego rodzaju akcji i imprez, hapenningów służących realizacji celów fundacji, pomoc w przygotowywaniu ulotek i plakatów
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Ruda Śląska (śląskie)
Planowanie procesów produkcji w oparciu o zamówienia i prognozy sprzedaży. Bieżąca kontrola realizacji zamówień produkcyjnych. Współpraca z działem produkcji, zakupów i logistyki.
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie planów finansowych, prowadzenie gospodarki finansowej, sporządzanie druków orzeczeń WKL, ścisła współpraca z instytucjami nadrzędnymi, znajomość zagadnień RODO, pomoc w obsłudze kancelariiWymiar etatu: 4/5Godziny pracy: 7:30 -14:00
Rejonowa Wojskowa Komisja Lekarska w Bydgoszczy - 2018-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedawca na stacji paliw w Olszynie
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Olszyna (lubuskie)
Analiza rozwiazań systemów ERP, IT oraz wdrażanie w Polsce - projekt zastosowań informatyki. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Ekspertyzy systemów komputerowych. Prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe. Diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Zabierzów (małopolskie)
jw.
Medyczna Szkoła Policealna nr 3 w Warszawie - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
-obsługa i aktualizacja sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Świebodzin (lubuskie)
obsługa klienta, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa komputera i urządzeń biurowych, tworzenie ofert turystycznych, polis, biletów lotnicznych i autokarowych
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Katowice (śląskie)
rozliczanie produkcji , współpraca z hodowcami, wyjaśnianie różnic na fakturach, pilnowanie terminów rozliczeń z hodowcami, prowadzenie części sprawozdawczości itp
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Józefów (mazowieckie)
analizowanie wyników i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów Oferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck po 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Puck (pomorskie)
- Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawce w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klientów;- Nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność;- Wykonywanie zadań mających na celu organizacje spotkań z klientami zagranicznymi.
Agencja OSKAR - 2016-11-23 - Józefów (mazowieckie)
Bieżące przyjmowanie, opracowywanie i koordynacja zamówień, bieżące wystawianie dokumentów sprzedaży,przygotowywanie ofert oraz korespondencji z kontrahentami, telefoniczna obsługa kontrahentów, realizowanie założonych w dziale celów sprzedaży.
PHU SIMI Andrzej Siemianowski - 2018-04-22 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
- weryfikacja i wprowadzanie zmian w bazie klientów ukraińsko-języcznych- kontakt i obsługa klientów ukraińsko-języcznych
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Łódź (łódzkie)
Specjalista BHP
''PARTNER'' Usługi w Dziedzinie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy Marian Juszczyk - 2015-11-09 - Świerże Górne (mazowieckie)
Rekrutacja cudzoziemców poprzez dostępne kanały, kontakt z klientem, wykonywanie prac biurowych i administracyjnych, koordynacja pracowników.
Serwis Personalny Anna Lewecka - 2018-08-30 - Gdańsk (pomorskie)
Administracja systemem Comarch ERP XL, Comarch ERP Optima, administracja systemów Microsoft Windows, Windows Serwer, Office 365, obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego (helpdesk), bezpośrednie wsparcie pracowników, serwis sprzętu komputerowego (komputery, notebooki, drukarki, urządzenia sieciowe) - instalacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i aplikacji, programowanie PHP, PowerShell. Praca w godz.7-15,9-17.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-12-22 - Siedlce (mazowieckie)
kontakt z klientami z Indii, prowadzenie negocjacji, prowadzenie rozmów handlowych;
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów końcowych użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych pracowników/wsparcia IM; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System do dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2015-12-24 - Zabierzów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program komputerowy Wydziału Technicznego w zakresie: generowania i sporządzania sprawozdań okresowych. Przygotowywała i kompletowała dokumenty niezbędne do rozliczania robót, prowadziła rejestr faktur wpływających do działu, przeprowadzała kontrole wstępną faktur pod względem merytorycznym,sporządzała sprawozdania finansowo-rzeczowe w zakresie remontów i inwestycji, prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową, weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami, przygotowywała dokumenty związane z rozliczeniem inwestycji, współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych, współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami, archiwizowała dokumenty ww zakresie obsługiwała kontrole wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego,bieżąca współpraca z inspektorami nadzoru inwestorskiego.- Wynagrodzenie: od 2800 do 3360 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od lutego 2018r.- Praca w godz.: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim wykształceniu 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym - 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych (umowa o pracę , umowy cywilno-prawne). Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-01-26 - Katowice (śląskie)
nauka zawierania transakcji sprzedaży, przygotowywania ofert sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Gdynia (pomorskie)
wykorzystywanie narzędzi marketingowych, pisanie tekstów, copywriting, tworzenie kampanii reklamowych, przygotowywanie raportów, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Łódź (łódzkie)