SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I KADR Borzytuchom oferta pracy LASERTECHNIKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I KADR
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji sprzedaży, prowadzenie ewidencji zakupów, obsługa sekretariatu, przygotowywanie dokumentacji kadrowej,dbałość o prawidłowy obieg dokumentów.
Data publikacji: 2016-10-25
Lokalizacja: Borzytuchom (pomorskie)
Pracodawca: LASERTECHNIKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 9A, 77-141 Borzytuchom, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji sprzedaży, prowadzenie ewidencji zakupów, obsługa sekretariatu, przygotowywanie dokumentacji kadrowej,dbałość o prawidłowy obieg dokumentów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Borzytuchom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bytowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Borzytuchom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, efektywna organizacja pracy własnej, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność i skuteczność w realizacji wyznaczonych celów.
Nazwa pracodawcy:
LASERTECHNIKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 9A, 77-141 Borzytuchom, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane powyższą ofertą pracy, prosimy o kontakt osobisty w siedzibie firmy pracodawcy, lub przesłanie dokumentów aplikacyjnych droga mailową na adres: administracja (at) lasertechnika.plW nadesłanych dokumentach prosimy o zawarcie stwierdzenia: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: bytowski
Gmina pracodawcy: Borzytuchom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Borzytuchom
Adres strony pracodawcy: http://www.lasertechnika.pl/
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 9A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 25.10.2016
Oferta pracy ważna do: 23.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w
Auto Forma - 2017-10-31 - Kawęczynek (mazowieckie)
obsługa klienta, sprzedaż wczasów, wycieczek, biletów lotniczych,autokarowych oraz kalkulacja imprez grupowych
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Nowy Targ (małopolskie)
Sprzedaż towarów, aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów. Pełna obsługa klientów (negocjacje, spotkania biznesowe, podpisanie umów na dostawę towarów i usług dla klientów w Polsce, wystawianie faktur, kontrolę należności); przygotowywanie ofert, projektów i prezentacji. Sporządzanie raportów tygodniowych i miesięcznych. Realizacja ustalonych planów.
EUROMASZ Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Lublin (lubelskie)
obsluga zawartych kontraktów handlowych na rynku tureckim, azerskim, rosyjskim w zakresie rzetelności i terminowości dostaw
FERTIZ SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-01 - Białystok (podlaskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Sierpc (mazowieckie)
Informowanie o ofertach firmy
FITNESS CLUB ERNESTO Ernest Więch - 2016-07-05 - Grajewo (podlaskie)
Zapoznanie się z ustawami ubezpieczeniowymi oraz O.W.U. różnych produktów i różnych ubezpieczycieli.Nauka oraz przeprowadzanie rozmów z klientami.Nauka i obsługa programów sprzedażowych poszczególnych ubezpieczycieli oraz programu ,,Agent M6" do rozliczeń finansowych i polis zawartych, pomoc przy wypełnianiu przez klientów wniosków, utrzymanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Malbork (pomorskie)
- Kontrola formalno-rachunkowa, dekretowanie i księgowanie dokumentów. Realizacja i kontrola dokonywanych płatności, kontrola terminowości realizacji należności i zobowiązań. Weryfikacja umów gospodarczych pod wzgl. finansowym. Współpraca z bankami i ubezpieczycielami. Nadzór i organizacja inwentaryzacji. Współpraca w procesie rozliczania produkcji. Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby Zarządu oraz dla instytucji zewnętrznych. Dostarczania wymaganych informacji z zakresu rachunkowości i finansów, ścisła współpraca z Zarządem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto (do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, księgowość). Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości. Min 5 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego lub specjalisty ds. finansowych. Doświadczenie w branży produkcyjnej. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel). Dobra znajomość zintegrowanych programów finansowo-księgowych. Mile widziana znajomość programu Impuls Evo. Wysoki poziom zdolności interpersonalnych. Systematyczność oraz dobra organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: dwieczorek (at) baildonit.com ->List motywacyjny i CV z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
przewóz towarów na terenie UE (Niemcy, Czechy, Austria, Słowacja, Włochy, Belgia,Francja, Holandia, Luksemburg, Węgry)
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Żarki (śląskie)
naprawa samochodów ciężarowych
FARO AUTOCENTRUM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-26 - Górki Małe (lubuskie)
współpraca z agencjami marketingowymi, reprezentowanie firmy na różnych wydarzeniach (spotkania biznesowe, konferencje, wystawy, gale medialne), pozyskiwanie kluczowych partnerów biznesowych, pracodawca zapewnia narzędzie do pracy (laptop, telefon komórkowy) oraz możliwość ciągłej nauki i rozwoju
HOME ZONE GROUP Sp. z o. o. - 2017-09-22 - Biała Podlaska (lubelskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, Odpowiedzi na zapytania klientów, Promowanie i sprzedaż produktów , Dbanie o relację z klientami, Kształtowanie dobrego wizerunku firmy, Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Dubeninki (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami mającymi siedzibę w Brazylii (wymagany język portugalski).
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Kraków (małopolskie)
zaopatrzenie w materiały, koordynowanie zamówień, zleceń produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa firm w zakresie BHP
Indywidualna Praktyka Pielęgniarska Bożena Węgrzyn - 2017-07-27 - Borki (wielkopolskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich działań marketingowych w firmie, dbanie o wizerunek firmy.
TECH-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Siedlce (mazowieckie)
Utrzymanie kontraktów zawartych i ich obsługa, pozyskiwanie nowych obszarów sprzedaży.
LB RAIL SYSTEMS Sp. z o.o. - 2018-01-11 - Stare Babice (mazowieckie)
obsługa sprzedaży w serwisie internetowym
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Nowa Sól (lubuskie)
wg.stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Złotów (wielkopolskie)
przygotowywanie dokumentów do księgowości, kontakt z firmami na terenie kraju i UE
"K M.A.G TRADING" - 2016-08-19 - Skałka (lubelskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), nadzorowanie wykonania wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych, szkoleń BHP
IGD Sp. z o.o. - 2018-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
praca z dziećmi o potrzebie kształcenia specjalnego
Przedszkole Publiczne nr 4 Skoczów - 2017-10-17 - Skoczów (śląskie)
bieżąca obsługa kancelaryjna, obsługa posiedzeń rady i zarządu, prowadzenie doradztwa w sprawie możliwości otrzymania dofinansowania, redagowanie notatek prasowyvh
STOWARZYSZENIE - Lokalna Grupa Działania - 2018-01-02 - Andrespol (łódzkie)
Odpowiadanie za identyfikowanie potencjalnych klientów krajowych oraz zagranicznych odbiorców towarów handlowych firmy. Planowanie i wdrażanie strategii i promocji produktów. Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchii. Przygotowanie budżetu promocji konsumenckich i handlowych. Komunikowanie się z zagranicznymi dostawcami oraz odbiorcami towarów handlowych firmy. Wyjazdy na Ukrainę w celu pozyskania nowych dostawców oraz odbiorców.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Jawor (dolnośląskie)
wyksz.wyższe kierunkowe lub techniczne, min. 2 lata doświadczenia na ww stanowisku,znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń,wiedza z naliczania płac, obsługa programu płatnik;rejestracja pracowników w ZUS, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, wystawianie zaświadczeń, kontrola badań lekarskich, BHP, sporzadzanie deklaracji do PFREN, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych, zgłoszonych do ZUS, rozliczanie pracowników oddelegowanych do pracy za granicę, dokonywanie potrąceń i korespondencja z komornikami
Spółka Doradztwa Podatkowego "ULMEX "Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Profesjonalna obsługa klientów, wystawianie dokumentów sprzedazowych, koordynowanie terminów i prawidłowości dostaw, monitorowanie stanów magazynowych, współpraca z działami firmy, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
BUSZREM S.A. w Piotrkowie Trybunalskim ZAKŁAD PRODUKCJI KOSTKI BRUKOWEJ w Gralewie - 2018-03-27 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)