SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. RUMUŃSKIM Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. RUMUŃSKIM
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, Odpowiedzi na zapytania klientów, Promowanie i sprzedaż produktów , Dbanie o relację z klientami, Kształtowanie dobrego wizerunku firmy, Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Data publikacji: 2017-05-16
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, Odpowiedzi na zapytania klientów, Promowanie i sprzedaż produktów , Dbanie o relację z klientami, Kształtowanie dobrego wizerunku firmy, Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. RUMUŃSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.06.2017
Data zakończenia pracy: 31.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rumuński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: Biegła znajomość języka rumuńskiego (min. poziom C1) - warunek konieczny, W przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min.B2, Minimum średnie wykształcenie, Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center), Wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne, Samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, Odpowiedzialność za powierzone działania, Motywacja i zaangażowanie, Kreatywność, odpowiedzialność,odporność na stres. Obowiązki: Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, Odpowiedzi na zapytania klientów, Promowanie i sprzedaż produktów, Dbanie o relację z klientami, Kształtowanie dobrego wizerunku firmy, Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, Administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: Pracę na pełen etat, Możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (elastyczne godziny między 8 a 21), Możliwość pracy stacjonarnej (w biurze w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Warszawy) lub pracy zdalnej (home office), Stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy, Premiowanie dobrych wyników, System szkoleń, Narzędzia niezbędne do pracy, Pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych, Możliwość używania na co dzień języków obcych, Przyjazną atmosferę pracy, Możliwość awansu i rozwoju. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez pracodawcę wymagania prosimy o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim naadres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/JEZ
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 31, 80-239 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Warszawa Śródmieście, Czerniakowska 141 lub praca zdalna (home office)
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 31
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 16.05.2017
Oferta pracy ważna do: 31.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, pozyskiwanie naowych członków kasy, realizowanie założonych planów sprzedazowych
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-10 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
terminowe i prawidłowe księgowanie dokumentów spółki produkcyjnej, prowadzenie ewidencji gospodarki magazynowej i rozliczanie inwentaryzacji, prowadzenie ewidencji środków trwałych, przeprowadzanie kontroli i rozliczeń kont rozrachunkowych klientów i rozliczeń pracowników, przygotowywanie deklaracji podatkowych itp.
"INDUSTRIE MAURIZIO PERUZZO COMFORT" SP. Z O. O. - 2017-04-13 - Świdnica (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, realizowanie planów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Radomsko (łódzkie)
przeprowadzania analiz kosztów, przygotowywanie danych do budżetów, planowanie finansowe, wsparcie procesów z zakresu kontroli finansowej i kosztowej, opracowywanie analiz rentowności, kalkulacje cenowe, sprawozdawczośc (w tym także zarządcza); nadzór nad systemem ERP (SAP SPRINT)
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji sklepów internetowych,
przestrzeganie standardów i procedur,
współpraca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrotów odstąpień,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-04-12 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Ofertowanie, pilotowanie zamówień materiałowych i sprzętowych, dokonywanie zakupów gotówkowych mniejszych partii towarów i dostarczanie ich na budowę
Termobud A.J. Kowal Spółka Jawna - 2018-07-06 - Mielec (podkarpackie)
realizacja zadań związanych z procesem kształtowania i wykonywania polityki zagospodarowania przestrzennego wojskowych kompleksów zamkniętych, dokonywanie przeglądów wojskowych kompleksów zamkniętych pod względem zagospodarowania przestrzennego, ocena zgodności wykorzystywania terenu z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i ustaleniami resortowymi
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-12-04 - Zielona Góra (lubuskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pakowanie gotowych produktów, kontrola jakości, napełnianie produktów granulatem, WYMAGANIA: brak wymagań
"SIT SIT" Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Dobrodzień (opolskie)
Prace porządkowo czystościowe wyznaczonego terenu, miejsce wykonywania pracy: Poczta Polska w miejscowościach: Bolesławiec, Warta Bolesławiecka, Nowogrodziec, Osiecznica. Praca w wymiarze 1/4 etatu.
Apt Time Sp. z o.o. - 2018-02-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
poszukiwanie nowych dostawców, nadzór nad procesem zakupu towarów, nadzór nad procesem sprzedaży (m.in. ustalanie cen, marży), raportowanie w języku tureckim
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klienta, sprzedaż wczasów, wycieczek, biletów lotniczych,autokarowych oraz kalkulacja imprez grupowych
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Nowy Targ (małopolskie)
Według stanowiska.
"PROVISION" S.C. W ŁAŃCUCIE - 2018-03-15 - Łańcut (podkarpackie)
wg stanowiska
BURSZTYN MEDICAL SPA Sp. C. 05-800 Pruszków ul Ołówkowa 27 - 2017-10-25 - Bobolin (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków:- obsuga klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- obsuga sklepu internetowego, nadzór nad realizacją zamówień- dbaość o ekspozycję asortymentu w sklepie internetowym - aktualizacja treści oraz grafiki, wprowadzanie nowych produktów do sklepu(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie wszelkich spraw związanych z polityką firmy w tym dotyczącą czasu pracy pracowników; wykonywanie kompleksowej obsługi kadrowej; organizacja, usprawnianianie i nadzorowanie sprawnego obiegu informacji kadrowych wewnątrz firmy; przygotowanie standardowych dokumentów kadrowych; administrowanie dokumentacją pracowniczą; przygotowywanie i przekazywanie raportów dotyczących spraw kadrowych; zapewnienie zgodności z wymogami audytu SOX, wykonywanie innych zleconych prac związanych z funkcjonowaniem Działu Personalnego.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Mielec (podkarpackie)
Pozyskiwanie klientów, kontrola dokumentów, organizacja imprez, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Barlinek (zachodniopomorskie)
przygotowywanie wniosków dot. wydawania decyzji środowiskowych, uczestniczenie w postępowaniach administracyjnych w zakresie spraw dot. ochrony środowiska i gospodarki odpadami prowadzonych przez Kancelarię
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Poznań (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa głównie rynku wschodniego (rosyjskojęzycznego). Dbałość o pozytywny wizerunek firmy oraz utrzymanie długotrwałych relacji z kontrachentami. Prowadzenie negocjacji handlowych, przyjmowanie i realizacja zamówień, przygotowywanie ofert handlowych.
AVIDES.PL SP. Z O.O. - 2017-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
KIEROWCA KAT. B
DUOPOL S.C. KRYSTEK TARCZOŃ - 2017-05-05 - Dębica (podkarpackie)
*produkcja sałatek mowocowych i warzywnych - maszynowe i ręczne obieranie, krojenie owoców oraz warzyw,*kontrola jakości gotowych produktów*utrzymanie porządku na stanowisku pracy
Contrain Poland Sp z o.o. - 2016-12-12 - Opole (opolskie)
Biegła obsługa pragramów Treko , AC. Charakterystyka wykonywanej pracy: rekrutacja osób rosyjsko i ukraińsko języcznych, selekcja kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych. wynagrodzenie 13,70 zł/h brutto.
"VIZA STAFF INTERNATIONAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-20 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2018-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
•OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW: PRZYGOTOWYWANIE UMÓW, ZAŚWIADCZEŃ I INNYCH DOKUMENTÓW KADROWYCH, NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ADMINISTRACYJNĄ I PERSONALNĄ PRACOWNIKÓW•PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, URLOPÓW PRACOWNICZYCH, ZWOLNIEŃ LEKARSKICH•OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-PRAWNA CUDZOZIEMCÓW W POLSCE•PRZYGOTOWYWANIE DANYCH PŁACOWYCH•WSPÓŁPRACA Z INSTYTUCJAMI PODATKOWYMI I UBEZPIECZENIOWYMI
SYNERTE SP. Z O.O. - 2017-06-13 - Rzeszów (podkarpackie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-03-06 - Katowice (śląskie)
kontakt telefoniczny z dłużnikami jak i z klientami firmy, sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Sosnowiec (śląskie)
opieka i wychowanie powierzonych im wychowanków, realizacja zajęć zawartych w planie pracy opiekuńczo-wychowawczej
Zespół Szkół Przyrodniczo-Usługowych i Bursy Szkolnej - 2017-10-04 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Gostyń (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Mailowa, telefoniczna i bezpośrednia obsługa klientów. Współpraca z kontrahentami zagranicznymi i krajowymi. Bieżące wsparcie w realizacji zamówień. Budowanie długotrwałych realizacji z klientami. zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji handlowej. Sporządzanie analiz sprzedażowych.
kontakt przez OHP - 2018-06-22 - Tarnów (małopolskie)