SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI LUB STARSZY PECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 613 Świdnica oferta pracy "INDUSTRIE MAURIZIO PERUZZO COMFORT" SP. Z O. O.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI LUB STARSZY PECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 613
Wynagrodzenie: 3 500 - 5 500 PLN
Zakres obowiązków: terminowe i prawidłowe księgowanie dokumentów spółki produkcyjnej, prowadzenie ewidencji gospodarki magazynowej i rozliczanie inwentaryzacji, prowadzenie ewidencji środków trwałych, przeprowadzanie kontroli i rozliczeń kont rozrachunkowych klientów i rozliczeń pracowników, przygotowywanie deklaracji podatkowych itp.
Data publikacji: 2017-04-13
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: "INDUSTRIE MAURIZIO PERUZZO COMFORT" SP. Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Inżynierska 15-17, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
terminowe i prawidłowe księgowanie dokumentów spółki produkcyjnej, prowadzenie ewidencji gospodarki magazynowej i rozliczanie inwentaryzacji, prowadzenie ewidencji środków trwałych, przeprowadzanie kontroli i rozliczeń kont rozrachunkowych klientów i rozliczeń pracowników, przygotowywanie deklaracji podatkowych itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI LUB STARSZY PECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 613
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w dziale księgowości, wykształcenie wyższe ekonomiczne, praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, przepisów podatkowych (CIT, VAT), znajmość narzędzi MS Office - mile widziana SYMFONIA, bardzo dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: "INDUSTRIE MAURIZIO PERUZZO COMFORT" SP. Z O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Inżynierska 15-17, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Adres strony pracodawcy: http://www.comfort.pl/
Ulica pracodawcy: Inżynierska
Numer budynku pracodawcy: 15-17
Profil działalności pracodawcy: PRODUKCJA MATERIAŁÓW TEKSTYLNYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 13.04.2017
Oferta pracy ważna do: 13.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca specjlisty ds sprzedaży:bieżące zamawianie towarów na magazyn, kontrola cen zamawianych towarów, sporządzanie dokumentów przyjęcia towarów itp.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Charakterystyka pracy: współpraca z kontrahentem niemieckim, przyjmowanie, rejestrowanie zleceń produkcyjnych, tłumaczenie korespondencji z kontrahentem oraz kontakty telefoniczne z kontrahentem. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Możliwość pracy na 1/2 etatu. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE POMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-24 - Rybnik (śląskie)
Tworzenie długoterminowego (18 miesięcy) globalnego planu sprzedaży (Azja /Indie /Europa /Afryka /Ameryka Południowa /Ameryka Północna). przy zastosowaniu modeli statystycznych, trendów historycznych, informacji z rybku, sprzedaży, marketingu, finansów. Tworzenie raportów oraz analiz na potrzeby programowania popytu. Analizowanie trendów sprzedażowych, sezonowości. Współpraca z Globalnymi Działami Sprzedaży, Marketingu, Finansów w celu omówienia planów sprzedażowych. Prowadzenie spotkań z globalnymi funkcjami (sprzedaż, marketing, finanse) w celu zatwierdzenia planów sprzedażowych na kolejne 18 miesięcy. Prowadzenie samodzielnie/udział w projektach globalnych dotyczących planowania sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Wystawianie zleceń transportowych i spedycyjnych. Wystawianie faktur sprzedaży na zrealizowane usługi transportowe. Kompletowanie całej dokumentacji spedycyjnej. Rozliczenie delegacji kierowcy. Wysyłanie korespondencji e:mailem i w punkcie pocztowym. Pilnowanie terminów płatności oraz wprowadzanie do systemy faktur zakupu.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wykonywanie tynków maszynowych
Rem-Bud Jacek Kruk - 2017-05-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
praca w kadrach
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Kraków (małopolskie)
1. Przygotowanie poleceń przelewów. 2. Księowanie dochodów.3. Księgowanie wydatków.4. Przygotowywanie not księgowych.5. Przygotowywanie danych do raportów księgowych.6. Kontrola wpływających faktur w rejestrze.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Łęczyca (łódzkie)
praca na stanowisku kadrowo płacowym
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Chrzanów (małopolskie)
OPIEKA NAD KLIENTAMI W RESTAURACJI, DBANIE O CZYSTOŚĆ SALI KONSUMENCKIEJ, POMIESZCZEŃ SOCJALNYCH;WYMAGANIA: KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ LEKRASKICH, DOŚWIADCZENIE W PRACY W RESTAURACJI TYPU FAST FOOD NA PODOBNYM STANOWISKU MINIM. 1 ROK
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Jabłonowo (mazowieckie)
realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych, kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych,realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-18 - Tajęcina (podkarpackie)
Sporządzanie deklaracji ZUS i PIT. Księgowanie dokumentów w systemach. Przygotowanie raportów i zestawień. Bieżąca weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Kowale (pomorskie)
prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie wizerunku firmy na rynku, pozyskiwanie klientów dla firmy, prowadzenie bieżącej obsługi klientów.
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Chrzanowo (mazowieckie)
-przyjmowanie i przygotowywanie zamówień, rejestrowanie zamówień w systemie informatycznym, odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym,obsługa klienta w systemie informatycznym(wysyłanie i odbieranie wiadomości od użytkowników),przygotowywanie produktów do wysyłki, sporządzanie zestawień,tabelek w Excelu, wyszukiwanie potrzebnych informacji w Internecie,dodawanie nowych produktów na platformie zakupowej,obsługa programów komputerowych takich jak: Subiekt,Faktura Small Business
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Rzeszów (podkarpackie)
wykonywanie usług decynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Analiza poprawności i kompletności dokumentacji inwestycyjnej i remontowej,wykonywanie przedmiarów, kosztorysów ofertowych lub ich analiza,przygotowanie i nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych w zakresie kotłów i urządzeń kotłowni w elektrowni,nadzór nad remontami i serwisem urządzeń pomocniczych kotłów. Pierwsza umowa na okres próbny
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "ELTUR-SERWIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2017-08-31 - Bogatynia (dolnośląskie)
prowadzenie ksiąg podatkowych, ewidencje VAT
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Bogusława Piasecka - 2018-03-08 - Chrzanów (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, sporządzanie list płac, rozliczania z ZUS i US, księgowanie dokumentów - pełna księgowość.
A.O. SPECTRUM Sp. z o.o. - Sp. komandytowa - 2015-11-13 - Grajewo (podlaskie)
Koordynowanie i nadzorowanie eksportu produktów. Poszukiwanie kontrahentów, kontakt z kontrahentami w języku portugalskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 6500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 5 lat doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat CompTIA IT, EXIN ITIL. Wymagana umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, Notes, środowiska Linux. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Katowice (śląskie)
Pracownik do spraw sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Banino (pomorskie)
Współpraca z firmami zewnętrznymi. Wspieranie działu sprzedaży i zakupów firmy. Kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów.
ELBET ZENON MATUSZEWSKI, MATEUSZ MATUSZEWSKI SPÓŁKA CYWILNA - 2017-02-10 - Konieczno (świętokrzyskie)
Praca fizyczna przy produkcji, skręcaniu i pakowaniu.
SFM Sp. z.o.o - 2018-10-15 - Strzyżów (podkarpackie)
zawieranie transakcji sprzedaży, obsługiwanie kontrahentów wietnamskich, pakowanie towarów dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sporządzanie kalkulacji i wycen w programie Excel w oparciu o cost breakdown (podział kosztów), sporządzanie kalkulacji ofertowych, opracowywanie ofert, sporzadzanie kalkulacji roboczych, analiza dokumentacji oraz przygotowanie ofert, współpraca z innymi działami przy pozyskiwaniu kontrahentów oraz ich realizacji
KAMET S.A. - 2018-02-09 - Reńska Wieś (opolskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-07 - Gdańsk (pomorskie)
Rozmowa telefoniczna z klientami.Prowadzenie szkoleń.Pomoc klientom w kampaniach na Facebook'u.Szkolenia z Facebook i Google.
Agencja Ma&Ma - 2018-02-22 - Rumia (pomorskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zdolności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Opole (opolskie)