SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I UTRZYMANIA KLIENTA Tajęcina oferta pracy CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I UTRZYMANIA KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych, kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych,realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.
Data publikacji: 2018-05-18
Lokalizacja: Tajęcina (podkarpackie)
Pracodawca: CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-002 Tajęcina, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych, kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych,realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + system premiowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I UTRZYMANIA KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tajęcina
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebownisko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Min. rok doświadczenia w obszarze sprzedaży i obsłudze Klienta (preferowane doświadczenie w telefonicznej sprzedaży/obsłudze klienta w branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej);Doskonałe umiejętności komunikacyjne (umiejętność budowania relacji z Klientem przez telefon);Dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel);Mile widziane doświadczenie w obsłudze aplikacji wspomagających bieżącą pracę z danymi klienckimi (CRM);Szybkie przyswajanie wiedzy;Zaangażowanie i entuzjazm;Otwartość na zdobywanie nowych doświadczeń i umiejętność dzielenia się wiedzą z innymi.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
36-002 Tajęcina 113, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacje zawierające: list motywacyjny oraz CV należy wysyłać na adres email: zaklina.pawlak-iwinska (at) pep.pl z tytułem wiadomości zawierającym kod Numer referencyjny: pep/telemarketing/2018Dokumenty powinny zawierać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 nr 133, poz. 883)".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Trzebownisko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tajęcina
Numer budynku pracodawcy: 113
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 18.05.2018
Oferta pracy ważna do: 17.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie gości indywidualnych i firmowych dla restauracji; marketing; kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godz. (12-20) oraz e- mail
INTERFLOR Paulina Kantak - 2015-11-30 - Słupsk (pomorskie)
koordynacja zleceń( praca biurowa)
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Wólka (łódzkie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych oraz rozliczeń
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Kraśnik (lubelskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
organizacja wydarzeń regionalnych, kulturalnych w jednostce, prowadzenie dzialalności reklamowej w w/w zakresie, odpowiedzialność za szacowanie wartości zamowień publicznych, prowadzenie dokumentacji zamowień publicznych
POWIATOWE CENTRUM KULTURY STRZELCE OPOLSKIE - 2018-01-04 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Planowanie transportu krajowego i międzynarodowego, przygotowanie dokumentacji transportowej, rozliczanie faktur transportowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO-HANDLOWE "STANDARD" SP. Z O. O. - 2017-06-13 - Lublin (lubelskie)
Wykrawanie elementów z tkanin
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Łódź (łódzkie)
PFRON - ref. kosztów wyposaż.obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
INTEGRATED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
-sprzedaż produktów firmy, -doradztwo techniczne w zakresieoferowanych produktów, -przygotowywanie ofert handlowych orazprowadzenie rozmów handlowych, -współpraca oraz utrzymywaniepozytywnych relacji biznesowych z kontrahentami firmy,-pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, -reprezentacja firmy narynku i w kontaktach z klientami, -negocjacje warunków handlowych zproducentami i dostawcami.
STALSERWIS-Network-Marketing - 2017-09-07 - Jędrzychów (opolskie)
Obsługa kadrowo-płacowa, sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, US, sporządzanie faktur VAT, sprzedaż, obsługa kasy firmy
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Nowy Sącz (małopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Przeprowadzanie szkoleń wstępnych bhp/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i w służbie oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej.Sporządzanie rocznych analiz stanu bhp. Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą i służbą.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy/w służbie.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i służby.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-12-15 - Chełm (lubelskie)
skanowanie, archiwizowanie
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Świdnik (lubelskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy.
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-13 - Olkusz (małopolskie)
wg stanowiska, praca na składzie kostki brukowej
Firma Handlowo - Usługowa ZIBUD-BRUK Zając Ewa Kamienica 282 - 2016-05-13 - Kamienica (małopolskie)
- Obsługa urządzeń biurowych, obsługa telefoniczna klienta, prowadzenie terminarza spotkań, pomoc w administracji biurowej, kontakt mailowy z klientami, wprowadzanie dokumentów do bazy danych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzianch: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. obsługa maszyn biurowych i komputera. Gotowość do nauki i pracy. Kontakt e-mail: biuro (at) hdawork.com
HDA WORK SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż perfum i kosmetyków.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Gdańsk (pomorskie)
Kontrola jakości obróbki skrawaniem produkowanych elementów metalowych.
A.P.J. SIKORA SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-20 - Częstochowa (śląskie)
obsługa kadr i płac w szkole, obsługa programów komputerowych
SPOŁECZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. RADY EUROPY W LUBINIE - 2018-02-14 - Lubin (dolnośląskie)
- prowadzenie ewidencji i rejestrów zakupów faktur zakupowych- obsługa systemu SGK, wprowadzanie przelewów- rozliczanie stanów magazynowych - rozliczanie delegacji - rozliczanie dokumentów finansowych projektów
Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-08-05 - Oleśnica (dolnośląskie)
- pomoc przy prowadz. podatkowej księgi przychodów i rochodów,- pomoc przy prowadz. ksiąg handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
-
Zakłady Mięsne Kościerzyna Spółka z o.o. - 2015-12-01 - Kościerzyna (pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- administracyjne wsparcie przy organizacji wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń,- nawiązywanie kontaktu z firmami szkoleniowymi i zbieranie ofert,- nadzór nad dokumentacją szkoleniową,- przygotowywanie wniosków szkoleniowych, zgłoszeń i pism urzędowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
- Stały kontakt z niemieckojęzycznymi klientami firmy, - Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy, - Realizowanie planów sprzedaży, - Przygotowywanie wycen produktów, - Doradztwo techniczne. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16 od poniedziałku do piątku. Oferta dostępna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 572 337 235.
EKO-OKNA S.A. - 2017-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
specjalistyczne i kompleksowe czyszczenie elementów linii produkcyjnej oraz hali - Lakiernia, praca w Dąbrowie Górniczej , praca tylko w niedzielę w godz. 6-18
"LEADEC" Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Sprzedaż produktów bankowych, realizacja określonych planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów, doradztwa w zakresie produktów bankowych, bieżąca obsługa.
Adamczuk - Serwis Finansowy Grzegorz Adamczuk - 2016-11-30 - Wyszków (mazowieckie)
Zarządzanie infrastrukturą informatyczną w spółce,Archiwizacja i zabezpieczenie danych, działania związane z ochroną antywirusową,Instalowanie, konfigurowanie oraz aktualizacja oprogramowania na komputerach w spółce,Likwidacja awarii sprzętu komputerowego, serwisowanie,Sporządzanie rocznego planu działań informatycznych obejmującego: zakupy sprzętu i oprogramowania, modernizację lub aktualizację posiadanego oprogramowania, szkolenia pracowników Wspieranie innych komórek organizacyjnych w poszerzaniu stopnia wykorzystania technik informatycznych,Przechowywanie umów licencyjnych zakupionych przez spółkę programów,Administrowanie firmową domeną Windows, systemem poczty elektronicznej (Exchange),Wykonywanie kopii bezpieczeństwa danych i zabezpieczenia nośników
"MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Poszukiwanie i selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy.
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-05 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
ksiegowanie raportów kasowych i bankowych, wycena środków pieniężnych, księgowanie i kontrola dokumentów ksiegowych, kontrola rozrachunku z dostawcami, rozliczanie transakcji zagranicznych, analiza zagadnień transportu i logistyki
BRUK-BET Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Nieciecza (małopolskie)
Wykonywanie usług fryzjerskich. Kontakt tel. 504 911 006, e-mail: zajac.aga (at) op.pl
TWÓJ FRYZJER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-13 - Kielce (świętokrzyskie)